مسابقه در امتداد افق | پیش نمایش بازی Forza Horizon 3 - گیمفا
مسابقه در امتداد افق | پیش نمایش بازی Forza Horizon 3 - گیمفا
مسابقه در امتداد افق | پیش نمایش بازی Forza Horizon 3 - گیمفا
مسابقه در امتداد افق | پیش نمایش بازی Forza Horizon 3 - گیمفا

مسابقه در امتداد افق | پیش نمایش بازی Forza Horizon 3

دانیال دهقانی
۱۴:۰۰ ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
مسابقه در امتداد افق | پیش نمایش بازی Forza Horizon 3 - گیمفا

یک جشنواره بزرگ با حضور رانندگانی در سطوح مختلف قرار است برگزار شود. رانندگانی که در این جشنواره شرکت می‌کنند باید با چالش‌های مختلفی دست و پنجه نرم کنند و مهارت‌های خود در راندن خودروهای مختلف را به رخ همگان بکشند. خودروهای مختلفی در این جشنواره وجود خواهند داشت، از خودروهای ارزان قیمت و کم سرعت گرفته تا خودروهای سوپر اسپورت و گران قیمتی که سرعت بسیار بالایی دارند. رانندگان در این جشنواره مسابقه می‌دهند تا خود را به تماشاگران و اسپانسرها ثابت کنند. آن‌ها دور هم جمع شده‌اند تا ثابت کنند که فقط مسابقات خودروها در فرمول ۱ و رالی جذاب نیست بلکه گاهاً برگزاری مسابقات قانونی در خیابان‌های شهری، بزرگراه‌های بین شهری و مناطق حومه شهر نیز می‌تواند جذابیت وصف ناپذیری را خلق کند.

در حالی که نسل هفتم نفس‌های آخر خود را می‌زد، شرکت مایکروسافت (Microsoft) تصمیم گرفت تا روحی تازه به کالبد سری بازی‌های Racing باکیفیت و محبوب خود یعنی Forza Motorsport بدمد. همواره سری Forza Motorsport بازی‌بازان را به مسابقه در پیست‌های مختلف دعوت می‌کرد، اما، چه می‌شود اگر اندکی در این روال تغییر به وجود آید و عنوانی Open – World با نقشه‌ای وسیع و کمی تغییرات در هسته اصلی گیم پلی سری خلق شود؟ نتیجه به وجود آمدن این تغییرات خلق یک عنوان فرعی (Spin-Off) از سری Forza Motorsport به نام Forza Horizon بود که در سال ۲۰۱۲ به طور انحصاری برای کنسول اکس باکس ۳۶۰ (Xbox 360) منتشر شد. البته این تنها تصورات سازندگان بود که در نهایت Forza Horizon تبدیل به یک نسخه فرعی خواهد شد چرا که این بازی آن قدر موفقیت آمیز و باکیفیت بود که بعدها برای خود تبدیل به یک برند جدید شد و در سال ۲۰۱۴ دنباله آن نیز با نام Forza Horizon 2 روانه بازار شد. این سری جدید مخاطبان جدیدی را هم هدف گرفته بود و راهی که گزینش کرده بود کاملاً از نیاکان خود (یعنی عناوین سری Forza Motorsport) جدا به نظر می‌رسید. حال و با توجه به موفقیت دو نسخه اخیر این سری، مایکروسافت تصمیم گرفته تا سومین قسمت از سری Forza Horizon را نیز روانه بازار کند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به این بازی بیندازیم.

forza horizon 3 dirt road mustang

Forza Horizon 3 قرار است حس ناب رانندگی با خودروهای مختلف در مسیرهای متنوع را به ما هدیه دهد

استرالیا جولان‌گاه خودروی شماست

اگر نسخه‌های قبلی سری Forza Horizon را بازی کرده باشید، مطمئناً مطلع هستید که داستان کلی این سری حول یک جشنواره (که هر بار در مکان متفاوتی بر پا می‌شود) می‌چرخد و در بازی شما در نقش یک راننده تازه کار وظیفه دارید تا با شکست رقبا، نامی برای خود دست و پا کنید تبدیل به یکی از برترین رانندگان جشنواره شوید. این نسخه نیز داستان منحصر به فرد خود را خواهد داشت. این بار خبری از وجود یک راننده تازه کار نخواهد بود و بازی‌بازان کنترل راننده‌ای حرفه‌ای را بر عهده خواهند گرفت که شرکت در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف شغل اصلی او محسوب خواهد شد و حتی او مسئول اصلی برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود که این یکی از تفاوت‌های این نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی است. نکته قابل توجه اینجا است که این بار خبری از مکان‌های دو نسخه قبلی (که به ترتیب در کلرادو و بخش‌هایی از فرانسه و ایتالیا جریان داشتند) نخواهد بود. در این نسخه جشنواره در کشور استرالیا برگزار خواهد شد که البته این تغییر مکان بازی فرصت مطلوبی را برای سازندگان خلق کرده تا دست به انجام تغییراتی در بازی بزنند که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. به هر صورت از یک بازی Racing نمی‌توان انتظار داستانی پر پیچ و خم و طراز اول را داشت و داستان در عناوین این سبک صرفاً به عنوان بهانه‌ای برای ترغیب بیشتر بازی‌بازان به دنبال مسابقات به شمار می‌رود. هنوز جزئیات دقیقی از داستان این نسخه توسط سازندگان اعلام نشده ولی می‌توان امیدوار بود که همچون نسخه‌های قبلی داستانی ساده اما قابل قبول در بازی وجود داشته باشد تا بازی‌بازان بیشتر جذب بخش تک نفره بازی شوند. البته این نسخه یک ویژگی بزرگ و جالب را هم در خود جای داده و آن چیزی نیست جز وجود یک بخش Co-Op در بازی. این بخش البته یک کمپین (Campaign) جدا به شمار نمی‌رود و همان بخش داستانی بازی است. در این بخش چهار بازی‌باز می‌توانند در کنار یکدیگر به انجام مسابقات مختلف و پیش بردن بازی بپردازند. این قابلیت زمانی جالب‌‎تر به نظر خواهد رسید که بدانید Forza Horizon 3 از قابلیت کراس پلتفرم نیز بهره خواهد برد، یعنی چه آن‌هایی که به اکس باکس وان دسترسی دارند و چه آن‌هایی که این بازی را روی ویندوز ۱۰ تجربه می‌کنند (بله درست خواندید! سری Forza Horizon هم بالاخره پای خود را به رایانه‌های شخصی باز کرد) می‌توانند در کنار یکدیگر به تجربه این بخش بپردازند که نکته بسیار مثبت و جالبی به شمار می‌رود. بدون شک تجربه مسابقات بخش Co-Op در کنار دوستان شما که به پلتفرم دیگری دسترسی دارند بسیار دلچسب خواهد بود و باید از مایکروسافت به خاطر این مسئله قدردانی کرد. در مجموع، باید منتظر ماند و دید که داستان Forza Horizon 3 دقیقاً به چه صورت خواهد بود و آیا می‌تواند طرفداران و منتقدان را راضی نگه دارد یا خیر.

forza horizon 3 coast landscape

نمایی از استرالیا در بازی Forza Horizon 3. بسیار زیباست.

تجربه دلچسب رانندگی با خودروهای مختلف

بخش گیم پلی سری Forza (چه Horizon و چه Motorsport) بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نقطه قوت آن به شمار می‌رود و دقیقاً همین بخش از بازی است که آن را نسبت به رقبا متمایز می‌کند. در حالی که سری Motorsport تمرکز خود را روی شبیه سازی دقیق مسابقاتی که در پیست‌های مختلف برگزار می‌شوند گذاشته است و در اصل سبک آن شبیه سازی (Simulation) به شمار می‌رود، سری Horizon طی اقدامی جالب المان‌های عناوین شبیه سازی را با عناوین آرکید (Arcade) ترکیب کرده و در اصل سبکی تلفیقی را به وجود آورده. همه کسانی که به عناوین Racing علاقه دارند و به تجربه آن‌ها می‌پردازند اتفاق نظر دارند که عناوین شبیه سازی بسیار سخت‌تر از عناوین آرکید هستند. در حقیقت، عناوین شبیه سازی روی شبیه سازی کامل، دقیق و مو به موی جزئیات رانندگی می‌پردازند و به همین جهت، کنترل خودروها در این عناوین بسیار دشوارتر از عناوین آرکید است و حتی گاهاً مدت نه چندان کوتاهی طول می‌کشد تا به سیستم رانندگی آن عناوین عادت کنید. قضیه در مورد عناوین آرکید اندکی متفاوت است، این عناوین تنها می‌خواهند تا شما از رانندگی با برترین خودروهای دنیا لذت ببرید و هیچ گاه هم نگران خطرات احتمالی دریفت کشیدن (Drifting) در جاده‌ای کوهستانی که گاردریل هم ندارد نباشید! این تفاوت بسیار بزرگ (لذت بردن صرف در عناوین آرکید و نیاز به دقت و توجه بسیار برای رسیدن به موفقیت در بازی‌‎های شبیه سازی) باعث شده تا طرفداران بازی‌های Racing به دو دسته کلی تقسیم شوند. یک دسته تنها به دنبال لذت بردن از رانندگی با خودرویی سریع هستند و عناوین آرکیدی مانند Need For Speed را انتخاب می‌کنند، عده‌ای هم به دنبال تجربه حس ناب و خاص رانندگی با همه سختی‌ها و چالش‌های آن هستند و به سمت عناوین شبیه سازی چون سری Gran Turismo و Forza Motorsport روانه می‌شوند. وقتی اولین نسخه از سری Forza Horizon عرضه شد طرفداران سبک Racing با عنوانی بدیع و جالب رو به رو بودند که نه کاملاً شبیه سازی بود و نه کاملاً آرکید. بازی در حقیقت میانه روی کرده بود و مسیری میان دو سبک آرکید و شبیه سازی را برگزیده بود و به همین جهت افرادی که همیشه از تجربه سری Forza Motorsport به خاطر چالش برانگیز بودن آن سر باز می‌زدند نیز نسبت به سری Forza Horizon تمایل پیدا کردند. این روند با نسخه دوم سری ادامه پیدا کرد و حال نسخه سوم سری هم قصد دارد تا راه پیشینیان خود را ادامه دهد و فاصله میان دو سبک آرکید و شبیه سازی را کمرنگ‌تر و کمرنگ‌تر سازد.

forza horizon 3 jungle trucks

گیم پلی بازی نسبت به نسخه‌های پیشین وفادار خواهد ماند

هنوز هم مثل عناوین شبیه سازی قابلیت Rewind (یا همان بازگرداندن زمان به عقب برای جبران اشتباهات احتمالی در ترمز کردن و …) در بازی وجود دارد و همچون نسخه‌های دیگر سری به کمک دکمه Y در اکس باکس وان می‌توان از آن استفاده کرد. به هر حال هر چقدر هم در کنترل خودروها حرفه‌‎ای باشید گاهاً ممکن است در ترمز کردن، سبقت گرفتن و مسائلی از این دست دچار اشتباه شوید و دقیقاً قابلیت Rewind به همین منظور ساخته شده تا همچون یک پاک کن اشتباهات شما را تصحیح کند. وجود این قابلیت برای تازه واردان امری ضروری به نظر می‌رسید و حتی افرادی که به هیچ وجه با این سری آشنایی ندارند نیز می‌توانند با خیال راحت Forza Horizon 3 را تجربه کنند. وجود این قابلیت در عناوین مختلف این سری امری ضروری به نظر می‌رسید و خوشبختانه سازندگان نیز نسبت به این مسئله آگاهی کامل دارند و آن را از بازی حذف نکرده‌اند. همچنین آن خط سبز رنگی که نمایان‌گر مسیر بود نیز با اندکی تفاوت در این نسخه وجود خواهد داشت. آن خط دیگر سبز رنگ نیست و رنگ آبی را به خود گرفته است. همان طور که می‌دانید این خط علاوه بر نمایان کردن مسیر نشان می‌دهد چه زمانی باید ترمز کرد تا به بهترین نتیجه رسید و این قابلیت باز هم در بازی وجود خواهد داشت. در درجه‌های سختی پایین نیز خود بازی به صورت اتوماتیک وار سرعت خودروی بازی‌باز را در پیچ جاده‌ها کم می‌کند. این دو قابلیت برای تازه واردان کاملاً مناسب خواهند بود و به آن‌ها در یادگیری هر چه سریع‌تر نحوه کنترل خودروها برای رسیدن به پیروزی کمک خواهند کرد. حتماً به یاد دارید که در نسخه‌های قبلی به ازای انجام اعمالی خاص چون رسیدن به بالاترین حد سرعت خودرو، سبقت گرفتن از رقبا و دریفت کشیدن (بدون اصابت به اطراف) امتیازاتی را کسب می‌کردید. این امتیازها برای ارتقای خودرو به کار می‌آمد و به نوعی می‌توانستیم آن‌ها را واحد پول بازی در نظر بگیریم. این امتیازها در این نسخه نیز وجود دارد و بازی‌بازان به هیچ وجه نباید از جمع آوری آن‌ها غافل شوند. به طور قطع هر چه امتیاز بیشتری کسب کنید، بهتر می‌توانید دست به ارتقای خودروهای خود بزنید و در نتیجه راحت‌تر می‌توانید به پیروزی برسید. راه‌های دیگری هم برای کسب امتیاز در نسخ قبلی وجود داشت، همچون شکستن بیلبوردهای تبلیغاتی که احتمالاً در این نسخه نیز شاهد حضور آن‌ها خواهیم بود. دوربین‌های ثبت سرعت خودروها نیز در این نسخه وجود خواهند داشت و با چالش‌هایی همچون بالاتر بودن میانگین سرعت از حد خاصی میان حد فاصل دو دوربین ثبت سرعت رو به رو خواهیم شد. در جشنواره مسابقات مختلفی برگزار خواهد شد. مسابقات قدیمی و معروفی چون Sprint و Circuit که حضوری پررنگ در این نسخه خواهند داشت ولی کار به همین جا ختم نشده و سری جدیدی از مسابقات نیز در بازی وجود دارند که مربوط به پرش هستند. این مسابقات که Danger Sign Jumps نام دارند قرار است نقش پررنگی نیز در بازی داشته باشند. در بازی بیش از ۵۰ نقطه مختلف برای پرش وجود خواهد داشت و احتمالاً هر کلاس خاص از خودروها مسابقات مختلفی از سری Danger Sign Jump را شامل خواهند شد.

forza horizon 3 gorge buggies

مسابقات Off – Road در بازی نقش مهمی ایفا خواهند کرد

 

قابلیت‌های شخصی سازی نیز قرار است در این نسخه دچار بهبودهای مختلفی شوند و اکنون گاراژ شما آماده‌تر از هر زمان دیگری برای خدمت رسانی به شما است. شخصی سازی خودروها که هر دو بعد ظاهری و فنی خودروها را در بر می‌گیرند، قرار است گسترده‌تر شوند و نسبت به قبل پیشرفت‌های زیادی به خود ببینند. از آن جایی که در این نسخه شاهد وجود خودروهای مخصوص Off – Road نیز هستیم، امکانات ویژه و مخصوص این خودروها نیز به بازی افزوده شده‌اند. صحبت از خودروهای Off – Road شد، بد نیست به این نکته اشاره شود که برای اولین بار در این سری شاهد حضور پررنگ این خودروها خواهیم بود. پیش از این هم در نسخ قبلی سری شاهد برگزاری تعداد محدودی از مسابقات در مسیرهای خاکی بوده‌ایم اما این اولین بار است که این مسیرهای آسفالت نشده در بازی نقشی اساسی را ایفا می‌کنند و خودروهای Off – Road زیادی از وانت‌های قدرتمند گرفته تا خودروهای سبک‌تر مخصوص رالی در بازی گنجانده شده‌اند. تمامی این‌ها به خاطر انتخاب صحیح سازندگان برای کشور محل برگزاری جشنواره است. آن‌ها طی تصمیمی هوشمندانه کشور وسیع استرالیا را به عنوان محل برگزاری جشنواره انتخاب کرده‌اند. این کشور وسیع و پهناور البته آن قدر بزرگ است که از جنگل‌های سرسبز و بزرگ گرفته تا مناطق بیابانی و خشک، مناطق کوهستانی و حتی شهرهای مدرن را در خود جای داده است. استرالیا برای سازندگان بستری را فراهم کرده تا دقیقاً هر ایده و ویژگی تازه و نوینی که در سر داشته‌اند را به بازی بیفزایند. اینجا نه خبری از کلرادو است و نه خبری از اروپای بدون بیابان، در استرالیا هر نوع آب و هوای خاصی که فکرش را بکنید وجود دارد و به همین علت سازندگان با دست بازتری می‌توانند دست به افزودن قابلیت‌های تازه به بازی بزنند. نقشه بازی دو برابر نقشه Forza Horizon 2 است و این بزرگ‌تر شدن نقشه تنها جنبه ظاهری ندارد بلکه همان طور که اشاره شد در بازی شاهد محیط‌های کاملاً جدیدی نیز خواهیم بود که به عمق گیم پلی بازی خواهند افزود. هر لحظه ممکن است در گوشه‌ای از نقشه بازی باران ببارد و با بارش باران شرایط مسابقه کاملاً تغییر خواهد کرد، پس باید همواره مراقب همه چیز باشید و تمام احتمالات ممکن را در نظر بگیرید. سازندگان برای طراحی هر چه دقیق‌تر استرالیا به کمک دوربین‌های فوق حرفه‌ای و گران قیمت تصاویر مختلفی از آسمان این کشور پهناور تهیه کرده‌اند و به همین علت آب و هوای بازی دقیقاً مبتنی بر واقعیت خواهد بود. سیستم چرخش شب و روز هم همچون سابق در بازی وجود خواهد داشت. با بزرگ‌تر شدن نقشه بازی تعداد فعالیت‌ها و مسابقات قابل انجام نیز به شکل چشم‌گیری افزایش یافته‌اند و تقریباً در هر جایی از نقشه بازی شاهد آیکون‌های مربوط به مسابقات و فعالیت‌ها خواهید بود. طبق اعلام سازندگان به پایان رساندن بازی به طور تمام و کمال به بیش از ۱۰۰ ساعت وقت نیاز دارد، این به آن معناست که بازی تا مدت‌ها می‌تواند بازی‌بازان را سرگرم کند و واقعاً از لحاظ محتویات در سطح بسیار خوبی قرار دارد. شما توانایی طراحی مسابقات دلخواه خود را نیز خواهید داشت و این نیز یک ویژگی بسیار جالب محسوب می‌شود. این قابلیت که در بازی با نام Horizon Blueprint شناخته می‌شود به شما اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های مختلف یک مسابقه چون خودروهای مجاز به شرکت در آن، زمان برگزاری مسابقه و موارد دیگری از این دست را تعیین کنید و دیگران را به شرکت در آن دعوت کنید. البته می‌توان رقابت‌های مورد نظر را به طور کامل نیز ساخت و در آن از نوع و طول مسیر گرفته تا نوع مسابقه و دیگر موارد را هم به طور دلخواه تنظیم کرد. سازندگان در حقیقت با این موارد قصد دارند تا بازی‌بازان مدت‌ها به تجربه Forza Horizon 3 بپردازند و پس از مدتی آن را کنار نگذارند. سازندگان سعی داشته‌اند که مرز بین بخش آنلاین و آفلاین را هم تا حد ممکن کمرنگ سازند هرچند که در مورد میزان موفقیت آن‌ها تا زمان عرضه بازی نمی‌توان سخن گفت. سیستم درایواتار (Drivatar) نیز که از نسخه پنجم Forza Motorsport پای همیشگی سری Forza بوده است در این نسخه وجود خواهد داشت و بهبودهایی را به خود خواهد دید. در نهایت هم باید به تعداد خودروهای بازی اشاره کنیم. در بازی بیش از ۱۵۰ خودرو وجود خواهد داشت که البته این تعداد فقط مربوط به زمان عرضه بازی است. از تمامی شرکت‌های معروف خودروسازی چون فراری، لامبورگینی، آئودی، فورد، مرسدس بنز و … خودروهایی در این نسخه وجود دارد و لیست خودروهای بازی بسیار کامل و دوست داشتنی به نظر می‌رسد. تا مدت‌ها هم که باید شاهد عرضه خودروهای جدید در قالب بسته‌های الحقای برای بازی باشیم که این مسئله نیز خود به تعداد خودروهای در دسترس بازی‌بازان خواهد افزود.

forza horizon 3 crossing stream

بازی شامل محیط‌های متنوعی از بیابان‌های گرم خشک تا جنگل‌های سرسبز و پهناور خواهد شد

محو زیبایی افق شوید

یکی دیگر از نقاط قوت سری Forza گرافیک کم‌نظیر و به شدت واقع گرایانه آن است. گرافیک این سری همیشه در بالاترین حد ممکن قرار داشته و حتی برخی از طرفداران به خاطر گرافیک این سری جذب آن شده‌اند. با ورود به نسل هشتم شاهد یک جهش گرافیکی در این سری بودیم و حال به نظر این وضعیت قرار است با Forza Horizon 3 ادامه پیدا کند. مهم‌ترین تفاوت گرافیکی بازی نسبت به نسخ گذشته وجود افکت‌های گرافیکی جدیدی است که به خاطر تغییر محیط بازی به آن افزوده شده‌اند. ممکن است گاهاً در جنگل به یک چاله پر از آب بربخورید و با عبور از آن شاهد پاشیده شدن آب به اطراف و حتی شیشه خودروی خود باشید. در این نسخه غارهای آهکی نیز وجود دارند و وقتی از سقف این غارها قندیل‌های آویزان آهکی (استالاکتیت) را می‌بینید به عمق دقت سازندگان برای طراحی محیط‌های بازی پی می‌برید. همچنین برای اولین بار یک نسخه از سری Forza قرار است به طور همزمان علاوه بر کنسول مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ هم منتشر شود. این مسئله باعث شده تا سازندگان محدودیت‌های کنسول اکس باکس وان را هم به عنوان مانع بزرگی برای خود نبینند و تمام ایده‌های گرافیکی خود را حداقل در نسخه ویندوز ۱۰ پیاده سازی کنند. نسخه کنسولی بازی به صورت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد ولی نسخه ویندوز ۱۰ را بسته به قدرت سخت افزاری رایانه می‌توان به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه نیز تجربه کرد. فیزیک و طراحی خودروها نیز همانند همیشه در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و از رقبای دیگر یک سر و گردن بالاتر است. موسیقی‌های این نسخه نیز قرار است شاهد پیشرفت‌هایی باشد. در Forza Horizon 3 به تعداد کانال‌های رادیویی افزوده خواهد شد و موسیقی‌های بازی هم گستره وسیعی از سبک‌های مختلف چون پاپ، راک، کانتری و فولک (Folk) را در بر خواهند گرفت.

gophp

خودروها به بهترین و دقیق‌ترین شکل ممکن طراحی شده‌اند

Forza Horizon 3 راه سختی برای رسیدن به موفقیت ندارد و تقریباً می‌توان موفقیت آن را تضمین شده دانست. با توجه به دستاوردهای نسخه‌های پیشین، سازندگان می‌توانستند این نسخه را نیز با کمترین تغییرات ممکن روانه بازار کنند ولی خوشبختانه آن‌ها هنوز هم به دنبال درنوردیدن محدودیت‌ها هستند و هنوز هم با چشمی باز به پیشرفت می‌نگرند. سازندگان برای ساخت این نسخه در عین وفادار بودن به سنت‌ها و دستاوردهای پیشین، سعی کرده‌اند تا ویژگی‌های جدیدی را به آن بیفزایند و تا به این لحظه که همه چیز خوب به نظر می‌رسد. باید منتظر ماند و دید که آیا Forza Horizon 3 می‌تواند از پس نسخه‌های قبلی سری برآمده و به موفقیت بیشتری برسد یا خیر. Forza Horizon 3 که از قابلیت Xbox Play Anywhere بهره می‌برد (به آن معنا که با خرید مثلاً نسخه اکس باکس وان بازی به طور رایگان به نسخه ویندوز ۱۰ هم دست خواهید یافت و بالعکس) قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۶ (برابر با ۶ مهر ۱۳۹۵) به طور انحصاری برای اکس باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مسابقه در امتداد افق | پیش نمایش بازی Forza Horizon 3 - گیمفا
مسابقه در امتداد افق | پیش نمایش بازی Forza Horizon 3 - گیمفا
مسابقه در امتداد افق | پیش نمایش بازی Forza Horizon 3 - گیمفا
مسابقه در امتداد افق | پیش نمایش بازی Forza Horizon 3 - گیمفا
مسابقه در امتداد افق | پیش نمایش بازی Forza Horizon 3 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مسابقه در امتداد افق | پیش نمایش بازی Forza Horizon 3 - گیمفا
مسابقه در امتداد افق | پیش نمایش بازی Forza Horizon 3 - گیمفا