هیدئو کوجیما تصاویری از مراحل طراحی نماد استودیوی خود را منتشر کرد | گیمفا
هیدئو کوجیما تصاویری از مراحل طراحی نماد استودیوی خود را منتشر کرد | گیمفا
هیدئو کوجیما تصاویری از مراحل طراحی نماد استودیوی خود را منتشر کرد | گیمفا
هیدئو کوجیما تصاویری از مراحل طراحی نماد استودیوی خود را منتشر کرد | گیمفا

هیدئو کوجیما تصاویری از مراحل طراحی نماد استودیوی خود را منتشر کرد

فرشاد سامانی
۰۵:۵۳ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
هیدئو کوجیما تصاویری از مراحل طراحی نماد استودیوی خود را منتشر کرد | گیمفا

طی یک مصاحبه در مراسم کامیک کان سن دیگو، کارگردان افسانه‌ای بازی Metal Gear Solid یعنی آقای هیدئو کوجیما تصاویری از مراحل طراحی نماد استودیوی کوجیما پروداکشنز که توسط یوجی شینکاوا صورت گرفته و لودنز نامیده می‌شود را منتشر کرد.

مراحل طراحی دو ماه به طول انجامیده و کوجیما اعلام داشت که نورمن ریداس از او پرسیده است که قرار است او این لباس را برای بازی Death Stranding بپوشد؟ اما کوجیما پاسخ منفی به او داده و اعلام داشته که این تنها نماد شرکت است.

در سمت چپ تصویر شماره ۱ از تصاویر پایین صفحه اولین طراحی یوجی شینکاوا را مشاهده خواهید کرد اما ظاهر آن شبیه به حالتی است که تمایل به نبرد دارد. در طرح‌های سمت راست نیز مشاهده خواهید کرد که شاهد طرحی شبیه به ربات هستیم، این در حالی است که کوجیما خواستار وجود یک لباس و انسانی در درون آن بوده است.

در سمت چپ تصویر شماره ۲ لباسی را مشاهده خواهید کرد که بسیار شبیه به لباس فضانوردان است، در حالیکه کوجیما به کلاه خود موجود در طرح‌های سمت راست علاقه داشته است که ترکیب جالبی از کلاه خود قرون وسطایی و یک لباس فضانوردی می‌باشد. وجود کوله پشتی نیز طراحی را به چیزی که مد نظر او بوده نزدیک‌تر کرده است.

در تصویر شماره ۳ طرح مناسبی از لوگوی این استودیو را مشاهده خواهید کرد که هنوز با لوگوی مناسب برای این استودیو فاصله داشته است.
در تصویر شماره ۴ طراحی نهایی لوگوی این شرکت را مشاهده خواهید کرد.
در تصویر شماره ۵ الگوی شخصیت نهایی نماد لودنز را مشاهده خواهید کرد. قسمت‌های نارنجی رنگ قسمت‌هایی هستند که بصورت مکانیکی کار می‌کنند. تصور کلی مربوط به بازی و تفریح بوده است بنابراین نیازی به در نظر گرفتن یک شمشیر نبوده است.
در تصویر شماره ۶ طراحی‌های مربوط به چیزی که قرار است در درون کلاه خود دیده شود را مشاهده خواهید کرد. چیزی که قرار بوده است تا در درون کلاه خود دیده شود یک ربات نبوده بلکه یک انسان واقعی بوده است. طراجی جمجمه به قطعات لباس و پوشش کلاه خود قرون وسطایی یا سامورایی ترکیب معنی داری را داده است.
در تصویر شماره ۷ کوله پشتی را مشاهده خواهید کرد.
در تصویر شماره ۸ یا تصویر نهایی مدل ۳بعدی نهایی را مشاهده خواهید کرد. زمانیکه این طرح به پایان رسید تنها چهار نفر در استودیو حضور داشتند به همین دلیل آنها امکان مدلسازی ۳بعدی آن را نداشتند. در نهایت آنها اینکار را به یک شرکت معروف CGI ژاپنی واگذار کردند تا آن را به  اتمام برساند.
اما همچنان نتایج با آنچه که مد نظر کوجیما بوده است فاصله داشتند به همین دلیل کنار گذاشته شدند. طراح جوانی که برروی فیلم Gamera کار کرده بود به تیم طراحی افزوده شد و او مدل نهایی را خلق کرد.

همچنین از صورت کوجیما برای طراحی مدل شخصیت استفاده شد که اینکار با استفاده از داده‌های ۳بعدی که توسط استودیوی سونی در سن دیگو با کمک مارک سرنی گرفته شد صورت گرفت. کوجیما احساس می‌کرد که صورت مدل بدست آمده وحشت‌زده بنظر می‌رسد به همین دلیل آن را مقداری ویرایش کردند.

مراحل طراحی نماد لودنز را در ادامه مشاهده خواهید کرد، شماره‌ها ترتیب مراحل را از ابتدا تا انتها نمایش خواهند داد:

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هیدئو کوجیما تصاویری از مراحل طراحی نماد استودیوی خود را منتشر کرد | گیمفا
هیدئو کوجیما تصاویری از مراحل طراحی نماد استودیوی خود را منتشر کرد | گیمفا
هیدئو کوجیما تصاویری از مراحل طراحی نماد استودیوی خود را منتشر کرد | گیمفا
هیدئو کوجیما تصاویری از مراحل طراحی نماد استودیوی خود را منتشر کرد | گیمفا
هیدئو کوجیما تصاویری از مراحل طراحی نماد استودیوی خود را منتشر کرد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

هیدئو کوجیما تصاویری از مراحل طراحی نماد استودیوی خود را منتشر کرد | گیمفا