بازیکن روی کاور FIFA 17 مشخص شد - گیمفا
بازیکن روی کاور FIFA 17 مشخص شد - گیمفا
بازیکن روی کاور FIFA 17 مشخص شد - گیمفا
بازیکن روی کاور FIFA 17 مشخص شد - گیمفا

بازیکن روی کاور FIFA 17 مشخص شد

امیرحسین دهنوی
۰۹:۲۲ ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
بازیکن روی کاور FIFA 17 مشخص شد - گیمفا

یکی از اتفاقات تعجب برانگیز FIFA 17 تغییر بازیکن روی کاور این عنوان بود. لایونل مسی دیگر قرار نیست به‌عنوان بازیکن اصلی، روی کاور FIFA 17 قرار بگیرد و پس از چهار سال با رای گیری EA از طرفداران بازیکن جدیدی جایگزین شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.

مارکو رویس با دریافت ۳.۱ میلیون رای از کاربران به عنوان بازیکن روی کاور FIFA 17 انتخاب شد. او توانست رای بیشتری از بازیکن منچستر یونایتد یعنی آنتونی مارسیال، بازیکن رئال مادرید جیمز رودریگز و بازیکن چلسی ادن هازارد بدست آورد.

در ادامه می‌توانید تصویر کاور نهایی FIFA 17 را مشاهده کنید.

۳۰۹۸۰۹۹ reus fg lg

راه‌های مختلفی برای رای دادن به فوتبالیست مورد علاقه‌تان وجود دارد. می‌توانید با رفتن به وبسایت رسمی این امر مراجعه نمایید؛ وبسایتی که در آن می‌توانید از بین ۴ فوتبالیست، یکی را برای حضور روی جلد FIFA 17 انتخاب نمایید. هنگامی که فوتبالیست مد نظرتان را انتخاب کردید، می‌توانید با اشتراک گذاری رای‌تان، رای‌های بیشتری کسب نمایید. همچنین می‌توانید درکنار رای‌های اضافه، آیتم‌ها و کارت پک‌های FIFA Ultimate Team را نیز دریافت کنید.

تهیه‌کننده ارشد الکترونیک آرتز اسپورتس، نیک چانون، گفت:

جیمز، مارسیال، آزارد و رویس هیجان و فوتبال هجومی را القا می‌کنند و دقیقا همان فوتبال نوآورانه‌ای که هواداران در FIFA 17 انتظارش را می‌کشند را در ذهن مجسم می‌کنند. ما از دیدن طرفداران در کنار بازیکنان محبوبشان و دیدن شخصی که آن ها آن را برای حضور روی جلد FIFA 17 انتخاب می‌کنند تا آن فوتبالیست این عنوان و فرانچایز را در سراسر دنیا معرفی کند، هیجان زده‌ ایم.

این نظرسنجی تا ۱۹ ژوئیه (۲۹ تیر) ادامه خواهد داشت و نتایج آن، در اواخر ماه میلادی جاری اعلام خواهد شد.

عنوان FIFA 17 در ۲۷ سپتامبر (مصادف با ششم مهر) برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه نسل هفتم این بازی شامل تمام قابلیت‌های جدید این نسخه نمی‌شود و همچنین از بخش داستانی این بازی بی‌بهره خواهد ماند. عناوین ورزشی الکترونیک آرتز معمولا از رای‌گیری برای انتخاب شخصیت و ستاره روی جلد بازی‌ها استفاده می‌کنند. جلد NHL 17 مزین به ولادیمیر تاراسنکو، بال راست تیم St. Louis Blues خواهد بود. همچنین Madden 17 امسال از رای‌گیری چشم‌پوشی کرد و راب گرون‌کووسکی، مهاجم تیم New England Patriots را به عنوان ستاره روی جلد خود معرفی کرد.

الکترونیک آرتز درباره کمبود رای‌گیری‌ها در سال جاری گفت:

با وجود رای‌گیری برای FIFA 17، ما تصمیم گرفتیم تا از درگیری اذهان برای یک تصمیم بزرگ دیگر جلوگیری کنیم. به‌همین خاطر، ما تصمیم گرفتیم فشار را از روی مردم برداریم و برای عناوین دیگر خودمان شخصی را انتخاب کنیم.

همان‌طور که قبلا گفته شده، FIFA 17 آمده تا تغییراتی را در این بازی انجام دهد. اول از همه، این عنوان دارای بخش کمپین خوبی به همراهِ گزینه‌های دیالوگی به سبک Mass Effect خواهد بود. همچنین دارای بخش داستانی جدید و پویا خواهد بود که بسته به نوع بازی‌کردن‌تان، شرایط متفاوتی را خلق می‌کند. موتور بازی‌سازیِ این عنوان هم موتور شرکت الکترونیک آرتس یعنی فراست‌بایت خواهد بود و بازی توسط آن توسعه می‌یابد و نتایج این موتور را در عناوینی نظیر Star Wars Battlefront و Mirror’s Edge Catalyst دیده‌ایم. الکترونیک آرتس، استفاده از فراست‌بایت ۳ برای ساخت این عنوان را تحکیم بخشیده و در عناوین پرچم‌دار و بزرگ این شرکت، نام این موتور به چشم می‌خورد.

حال برگردیم به دموی بازی، همان‌طور که می‌دانید، الکترونیک آرتس با باشگاه یوونتوس، قرداد همکاری ۳ساله‌ای را امضا کرده که بدین معناست، این باشگاه ایتالیایی در دموی FIFA 17 موجود خواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا از این خبر خوشحال شده‌اید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

عنوان FIFA 17 در ۲۷ سپتامبر (مصادف با ششم مهر) برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه نسل هفتم این بازی شامل تمام قابلیت‌های جدید این نسخه نمی‌شود و همچنین از بخش داستانی این بازی بی‌بهره خواهد ماند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازیکن روی کاور FIFA 17 مشخص شد - گیمفا
بازیکن روی کاور FIFA 17 مشخص شد - گیمفا
بازیکن روی کاور FIFA 17 مشخص شد - گیمفا
بازیکن روی کاور FIFA 17 مشخص شد - گیمفا
بازیکن روی کاور FIFA 17 مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازیکن روی کاور FIFA 17 مشخص شد - گیمفا