ایمی هنیگ اطلاعات جدیدی در مورد بازی Star Wars ویسرال گیمز ارائه کرد
![۲۰۰۰px star wars logosvg ds1 670x404 constrain ایمی هنیگ اطلاعات جدیدی در مورد بازی Star Wars ویسرال گیمز ارائه کرد | گیمفا](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/07/2000px-Star_Wars_Logo.svg_-ds1-670x404-constrain.png)
ایمی هنیگ، نویسنده سه عنوان اول سری بازی Uncharted و کارگردان خلاق بازی جدید Star Wars ویسرال گیمز و الکترونیک آرتز در مورد روند خلق داستان جدید این بازی در دنیای Star Wars توضیحاتی ارائه کرده است.
طی مراسم Star Wars Celebration خانم هنیگ در مورد روند بررسی و درک فیلمهای سری Star Wars توسط خود و اینکه آنها چگونه میتوانند داستان فیلم و بازی خود را با یکدیگر سازگار کنند توضیحاتی ارائه کرد. این روشی بوده است که طبق صحبتهای هنیگ، او برای بازی Uncharted در زمانیکه در ناتی داگ حضور داشته است استفاده کرده است. او گفت:
دلیل اینکه ما در حال همکاری نزدیکی با لوکاس فیلم هستیم این است که ما در حال نوشتن داستان اصیلی در دنیای Star Wars با حضور شخصیتها، مکانها، تکنولوژی و موجودات جدیدی هستیم. همهی اینها باید بگونهای صورت گیرند که مردم با آنها آشنایی داشته باشند.
صادقانه بگویم روندی که من در حال انجام آن هستم بسیار مشابه روندی است که برای بازی Uncharted انجام دادهام. اگر قصد داشته باشید که دوباره چیزی را از روی داستان اصلی خلق کنید (در مورد بازی Uncharted خلق یک تجربه اکشن ماجراجویی) باید داستان فیلم را بررسی کنید تا بدانید که چگونه اقدام به بازسازی آنها در یک فضای تعامی با گیمپلی کنید.
هدف نهایی این است که زمانیکه بازیکنان بازی را تمام کردند این حس را داشته باشند که آنها یک فیلم Star Wars را بازی کردهاند. بنابراین من کار مشابهی را برای Star Wars انجام دادم. معنی آن چیست؟ این یعنی متوجه ساختار اصلی فیلم شوید. یعنی اینکه شما باید بدانید که کارها در کجا منجر به شکست میشوند، در کجا موانع وجود خواهند داشت و راه برگشت با شکست روبرو میشود و کلیه تکهها را در کنار یکدیگر قرار دهید. شما باید کلیه اجزاء و قسمتهایی که یک داستان Star Wars را خواهند ساخت بشناسید.
گرچه خانم هنیگ جزئیات زیادی در مورد بازی Star Wars ارائه نکرد اما نکاتی که توسط او اعلام شد اینطور نشان میدهند که این بازی از بعضی جهات شبیه به بازی Uncharted خواهد بود. او گفت:
انتخاب جهت مناسب، چیزی است که تاد استشویک، همکار نویسنده من آن را ضرورت شادی بخش مینامد. این یک ایده است که با وجود شوخ طبعی در عین حال شاهد خطر و مشکلاتی باشیم.
عبارت شوخ طبعی که توسط هنیگ بکار میرود اشاره به مشخصه اصلی سری بازی Uncharted و فیلمهای Indiana Jones دارد و این موضوع را از آنها الهام گرفتهاند. البته این موضوع یکی از قسمتهای کلیدی فیلمهای Star Wars نیز میشود.
از دیگر نکاتی که هنیگ به آن اشاره کرد مربوط به بررسیهایی است که او از فیلمهای Star Wars صورت داده است. او توضیح داد که شخصیتهای موجود در فیلم از ویژگیهایی برخوردار بودهاند که ریشه اصلی فیلمها را شامل میشدهاند، چیزیکه در بازی که توسط ویسرال گیمز ساخته میشود نیز به آن توجه خواهد شد. او گفت:
چیزهایی را من در مورد فیلمهای Star Wars کشف کردم که آنها را نسبت به سایر فیلمهای در سبک اکشن ادونچر که مطالعه کردهام متمایز میکرد. اولین چیز آن بود که این سری فیلم همواره داستانی جامع داشتهاند. ممکن است مردم بگویند که در فیلمهایی نظیر Indiana Jones یک شخصیت دیگر هم در کنار شخصیت اصلی وجود داشت که نقش جانبی را در آن فیلم برخوردار بوده است، نه یک نقش اصلی و مهم. در Star Wars ما شاهد همکاری و مشارکت کلیه شخصیتها هستیم، اگر به داستان سه گانه اصلی فیلمهای Star Wars نگاه کنیم با شخصیتهایی نظیر Leia ،Han و Vader مواجه هستیم که در کنار شخصیت Luke برروی داستان فیلم تاثیر گذار هستند.
به انیمیشین Star Wars Rebels نگاه کنید، این موضوع همچنان در آن به چشم میخورد. در مورد فیلم Rogue One نیز همین موضوع صدق خواهد کرد و این موضوع شامل بازی ما هم خواهد شد. بخشی از بررسیهای ما به این اختصاص داشته است که چگونه این خاصیت شخصیتها و تاثیر هر یک از آنها را در داستان و گیمپلی بازی خود داشته باشیم. داستان این بازی داستانی منزوی نیست چون در چنین صورتی اصلاً Star Wars نخواهد بود. شخصیتها باید در قالب یک گروه با هماهنگی کامل و به موازات یکدیگر اقدام به وظایف خود کنند. اگر به فیلم و Death Star نگاه کنید شاهد خواهید بود که آنها تنها فرار میکنند چون هر شخصیتی وظیفه مربوط به خود را انجام داده است.
شخصیتها همیشه از نظر تعداد نفرات و سلاح نسبت به دشمنان دچار کمبود بودهاند بنابراین آنها همیشه باید باهوشتر از دشمنان باشند، در هر زمان بهترین کاری که ممکن است از پیش برای آن برنامهای نداشته باشند را انجام دهند و با یکدیگر همکاری کنند. چالشی که برای ما وجود دارد این است که چگونه این را در گیمپلی بازی قرار دهیم تا بازیکنان احساس واقعی از این تجارب را داشته باشند. بنابراین تنها داستان بازی اهمیت ندارد بلکه گیمپلی آن نیز با اهمیت است. به همین دلیل است که در مراحل ساخت بازی خود تصمیم به بررسی و بازسازی مجدد داستان خواهید زد.
بسیاری بر این باور هستند که بازی Star Wars ویسرال گیمز یک بازی اکشن سوم شخص است اما این موضوع هنوز بصورت رسمی تایید نشده است. دیگر شایعات حاکی از آن هستند که این بازی یک بازی جهان باز خواهد بود.
ادامه بازی Battlefront توسط دایس و استودیوی مُتیو در دست ساخت است، عناوین دیگری نیز از سری بازی Star Wars توسط استودیوهای داخلی و خارجی شرکت الکترونیک آرتز در دست ساخت هستند.
در ادامه لیست استودیوهایی که برروی عناوین مختلف Star Wars کار میکنند مشاهده خواهید کرد:
- دایس: در حال همکاری با استودیوی مُتیو برروی ساخت نسخه جدید بازی Star Wars Battlefront که در سال ۲۰۱۷ ارائه خواهد شد.
- ریسپاون: یک بازی در سبک سوم شخص اکشن ادونچر که تاریخ عرضهای برای آن اعلام نشده است.
- ویسرال گیمز: یک بازی اکشن جدید که در سال ۲۰۱۸ ارائه خواهد شد.
- بایوور: در حال کار برروی Star Wars: The Old Republic
- کپیتال گیمز: در حال کار برروی Star Wars Galaxy of Heroes
- کریتریون: کمک در ساخت پروژهای از Star Wars
پر بحثترینها
- بازی The First Descendant در PS5 و حالت FSR 3 حدود ۵۰٪ بیشتر از Series X خروجی فریم دارد
- تحلیلگر: پلی استیشن در ماه سپتامبر میزبان یک شوکیس برای معرفی PS5 Pro خواهد بود
- به بهانه Call of Duty Black Ops 6؛ نگاهی به وقایع جنگ خلیج فارس
- رسمی: Call of Duty: Modern Warfare 3 فردا به گیم پس اضافه خواهد شد
- ویدیو: از بستهالحاقی Khaos Reigns بازی Mortal Kombat 1 رونمایی شد + فهرست مبارزان جدید
- مقایسه PS5 و Xbox Series | هر آنچه که باید در مورد این دو کنسول محبوب بدانید
- FromSoftware در یک نظرسنجی به عنوان بهترین توسعه دهنده در صنعت بازی انتخاب شد
- Capcom به منظور افزایش تنوع نژادی و جنسیتی، مدیران زن و غیر ژاپنی بیشتری استخدام خواهد کرد
- جهان باز یا خطی؟ نگاهی به روند بازی سازی در سالهای اخیر
- این دوبُعدیهای لعنتی؛ نگاهی به بازی های چالشبرانگیز ژانر مترویدوانیا
نظرات
کارگردان خوبیه ولی گرچه آنچارتد بدون اون بهتر شد
این استاروارز شده AC تو یک سال پنج نسخه ازش معرفی شده! سازنده ها تا می بینن یه بازی طرفدار زیاد پیدا می کنه شیره دوشی رو آغاز می کنن…اما چیزی که امید بخش هست اینه که از دید داستانی بازی عالی خواد شد چون یکی از بهترینها کارگردانی بازی رو به عهده داره
“این استاروارز شده AC”:| 😐
EA به مدت ده سال IP ستاوارس را در دست داره
و هر سال یه بازی از Star wars تا ۲۰۲۰ منتشر می کنه فکر نکنم این چیز سختی باشه…..
هر سال هم ۵تا بازی از Star wars نمیان……
هر سال یه دونه….
هر سال مال یه استدیو….
Dead space به فنا رفت اینجوری.. فک نکنم این نسل خبری ازش بشه. حیف :-((
بعد از منتشر شدن این بازی مطمئن باش Dead Space منتشر میشه… 😉
اگر بازى co-op آنلاین داشته باشه خیلى خوب مى شه. این که بتونى کنترل کامل یک شخصیت رو در کنار دیگران داشته باشى و با توجه به محیط باز بخشى از ماموریت رو به صورت موازى جاى دیگه اى انجام بدى خیلى جالبه. مثلاً با لوک داکوبا رو بگردى و هان رو بفرستى جاکو. بعد همدیگه رو یه جاى دیگه توى تایتون ببینید. بازى این سبکى اصلاً نداریم.
خیلی جدا شدن خانم هنینگ از ناتی داگ ناراحت کننده بود بعد از اون همه سال یکم مهربانانه خداحافظی میشد از ایشون واقعا از ناتی داگ ناراحت بودم تا یه مدت