هیرونوبو ساکاگوچی: مراحل ساخت Terra Battle برای کنسولها دشوارند
در طی راهنمایی و ذکر نکات کلیدیِ Bitsummit که در Nico Nico بهنمایش گذاشته شد، خالق سری Final Fantasy، یعنی هیرونوبو ساکاگوچی، بهطور خلاصه در مورد نسخهی کنسولی عنوان موفق گوشیهای هوشمندش، یعنی Terra Battle که قول آن را داده بود، صحبت کرد و توضیحاتی ارائه داد. در ادامه همراهِ گیمفا باشید.
ساکاگوچی، اشاره کرده که درحال ساخت نسخهی کنسولی Terra Battle است، اما مسیری که پیشِ روی آنان، شیبدار است و با مشکلات و دشواریهایی روبهرو خواهند شد.
ما همچنین دریافتیم که ساکاگوچی و استودیواش، در حال کار برروی پروژهای جداگانه هم هستند، گرچه هنوز اطلاعاتی از آن ارائه نشده است. علاوهبراین، درحال حاضر نمیدانیم که کدام یک از این دو پروژه، با همکاری سیلیکون استودیو، یعنی سازندهی Bravely Default صورت میگیرد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
حالا چرا اینهمه توی عکس جوش خورده
باشه قبول دشواره
حالا چرا میزنی !!!!
داداش غصه نخور روانیه مشکل ازخودش نیست از ریشست