رئیس اسبق بخش فیلم‌سازی یوبی‌سافت استودیوی فیلم‌سازی جدیدی تاسیس خواهد کرد | گیمفا
رئیس اسبق بخش فیلم‌سازی یوبی‌سافت استودیوی فیلم‌سازی جدیدی تاسیس خواهد کرد | گیمفا
رئیس اسبق بخش فیلم‌سازی یوبی‌سافت استودیوی فیلم‌سازی جدیدی تاسیس خواهد کرد | گیمفا
رئیس اسبق بخش فیلم‌سازی یوبی‌سافت استودیوی فیلم‌سازی جدیدی تاسیس خواهد کرد | گیمفا

رئیس اسبق بخش فیلم‌سازی یوبی‌سافت استودیوی فیلم‌سازی جدیدی تاسیس خواهد کرد

فرشاد سامانی
۱۴:۵۵ ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
رئیس اسبق بخش فیلم‌سازی یوبی‌سافت استودیوی فیلم‌سازی جدیدی تاسیس خواهد کرد | گیمفا

ژان جولین بارونت، تهیه کننده فیلم Assassin’s Creed و رئیس اسبق بخش فیلم‌سازی شرکت یوبی‌سافت یک شرکت سازنده فیلم تحت عنوان استودیوی مارلا تاسیس خواهد نمود که فعالیت آن مربوط به ساخت فیلم‌هایی براساس بازی‌های ویدئویی می‌باشد.

آقای بارونت در ماه آوریل از سمت مدیر عاملی بخش فیلم‌سازی شرکت یوبی‌سافت استعفا و جرارد گیلموت بعنوان جایگزین او معرفی شد.

براساس گزارشات مختلف، آقای بارونت ضمن صحبت با شرکت‌های ساخت بازی مختلف، امیدوار است تا مراحل ساخت اولین فیلم استودیو تازه تاسیس خود را در سال آینده شروع کند.
بارونت در مورد شرایط مناسب برای تبدیل یک بازی ویدئویی به فیلم گفت:

تولید یک فیلم براساس یک بازی ویدئویی یک فرآیند ویژه است که به صرف داشتن دانش ساخت فیلم محقق نخواهد شد و بستگی به درک بازیکنان و فرآیند ساخت آن بازی بستگی دارد.
کلید اصلی، داشتن یک رابطه نزدیک با طراحان بازی و کار برروی زوایای خلاقانه اصلی آن بازی در کنار این طراحان می‌باشد تا بهترین تطابق با دی‌اِن‌اِی بازی بدست آید. مهم این است که شور و اشتیاق بازیکنان شناخته و درک شود چراکه آنها ساعت‌های زیادی را در دنیای بازی‌ها سپری می‌کنند، این برای ساخت دنیای دقیق بازی (در فیلم) امری ضروری خواهد بود.

بارونت تاکید کرد که یکی از اصول مهم در ساخت اینگونه فیلم‌ها این است که فیلم یک کپی بی قید و شرط از داستان و شخصیت‌های بازی نباشد. او افزود که استفاده از داستان بازی صرفاً برای سازگاری آن با کلیت داستان فیلم مناسب خواهد بود. او ادامه داد:

استودیوی مارلا در سه موقعیت به شرکت‌های بازی‌سازی کمک می‌کند که شامل مشخص کردن، همگام شدن با شرکت سازنده بازی و استفاده از زوایا و بسته‌های هنری که به بهترین شکل در خدمت آی‌پی مورد نظر خواهد بود. مذاکره و ارتباط با استودیوهای هالیوود این امکان را به شرکت‌های بازی‌سازی می‌دهد تا همکاری خوب و عمیقی با افراد خلاقی در مراحل تولید مختلف داشته باشند.

استدیوی جدید مارلا که نام آن ترکیبی از اسامی دختران آقای بارونت، یعنی مارگوت و لانا می‌باشد، در حال حاضر مشغول استخدام افراد قدیمی صنعت بازی‌سازی است تا در امر نویسندگی و تولید به آنها کمک کنند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رئیس اسبق بخش فیلم‌سازی یوبی‌سافت استودیوی فیلم‌سازی جدیدی تاسیس خواهد کرد | گیمفا
رئیس اسبق بخش فیلم‌سازی یوبی‌سافت استودیوی فیلم‌سازی جدیدی تاسیس خواهد کرد | گیمفا
رئیس اسبق بخش فیلم‌سازی یوبی‌سافت استودیوی فیلم‌سازی جدیدی تاسیس خواهد کرد | گیمفا
رئیس اسبق بخش فیلم‌سازی یوبی‌سافت استودیوی فیلم‌سازی جدیدی تاسیس خواهد کرد | گیمفا
رئیس اسبق بخش فیلم‌سازی یوبی‌سافت استودیوی فیلم‌سازی جدیدی تاسیس خواهد کرد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Matt Murdock گفت:

    به نظر من ساخت فیلم از رو بازی اشتباست.تجربه هم ثابت کرده

    • mercenery گفت:

      ولی ساخت بازی هایی که روی سینماتیک تکیه دارن خیلی هم موفق بوده … TLoU و Uncharted …!

    • doctorgamer(تلگرام.steam.xlive.psn: pooria0071) ویرگول ها از فجایع جلو گیری می کنند. یک نفر ویرگول نذاشت , 160 تا نظر بیخود گذاشتیم! #ویرگول دوست خوب شماست گفت:

      مخصوصا بازی های یوبی سافت! فیلماش باگ هم داره! اگه بخوای باگه برطرف بشه باید بزنی ریستارت فیلمو از اول نگاه کنی

      • Matt Murdock گفت:

        توی دوره ی راهنمایی،معلمی داشتم که میگفت فلانی عقل داره،شعور نداره.داستان بازیای یوبیسافت پتانسیل بیشتر کار شدن داره اما روش کار نمیشه.

      • Gearbox گفت:

        یوبی سافت یه مدت که خراب کرده، بازی های قبلیش عالی بوده :-/
        خوب نیست بخاطر ۴تا باگ اسم یوبی رو زیر سوال ببریم 😉

        • Matt Murdock گفت:

          فقط باگ نیست
          ضعف شخصیت پردازی
          ضعف داستان
          دانگرید
          هایپ بی خود
          کش دادن الکی یک سری

          • Gearbox گفت:

            فقط با دانگرید و هایپ موافقم.
            اکثر شرکتا بالاخره یه جا کم میارن.
            بازی هاشون یا پر از باگه یا از نظر داستان و شخصیت پردازی ضعف داره یا دانگرید میکنه 😐 زیاد چیز عجیبی نیست :yes: فقط در مورد بازی های یوبی زیاد بزرگش کردن.

        • doctorgamer(تلگرام.steam.xlive.psn: pooria0071) ویرگول ها از فجایع جلو گیری می کنند. یک نفر ویرگول نذاشت , 160 تا نظر بیخود گذاشتیم! #ویرگول دوست خوب شماست گفت:

          ۴ تا باگ بود که هیچی نمی گفتم.
          ولی یونیتی باگ هاش واقعا آزار دهنده بود و شخصیت پردازی و داستان واقعا واقعا بدی داشت.
          دیویژن که هر هفته کلی تعمیرات سرور میده تا بازیو جمع و جور کنه.
          نقشه ی فارکرای پرایمال هم که توهین به شعور مخاطب بوده. درسته که با یوبی سافت خاطره داریم ولی بخاطر خاطراتش نمیشه انتقاد نکنیم.
          مثلا اگه با یوبی یک خاطه داشته باشم با کیپ کام ده تا داریم ولی ازش بخاطر به گا نشوندن فرانچیز هاش انتقاد می کنیم

          • 2K.Firaxis گفت:

            باگ داشت یونیتی
            ولی بهترین شخصیت پردازی و داستان رو توی کل سری داشت
            بزار واضح تر بگم:
            AC1:فلانی رو بکش-اون چیزه رو بدزد-اون یارو رو تعقیب کن
            AC2:// // ////
            AC3:// // //(حالا یکم تنوع با دزموند)
            AC4:یکم تنوع بیشتری داشت
            ACrogue:مث ۴
            AC Unity : پیچش داستانی بسیار خوب(بخواین کلش رو اسپویل میکنم)+شخصیت پردازی فوق العاده (مخصوصا الیز و توماس جرمین)+گیم پلی به صورت باور نکردنی بهبود داشت
            ACsyndicate:داغون ترین اساسینس کریدی که تو عمرم بازی کرده ام – میکنم و خواهم کرد!از همه نظر (داستان-شخصیت پردازی – دانگرید گرافیک نسبت به یونیتی-گیم پلی تکراری-ماموریت های فرعی تحو اور-جو خسته شهر-داستان رو یه بار گفتم ولی دوباره میگم اینقد افتضاح بود مخصوصا اخرش که مثل کارتون های دخترونه شده بود و به طور شگفت انگیزی قابل پیش بینی …!!!!!!!!!)
            سر یونیتی حاظرم با هرکسی که دلیل منطقی داره بحث کنم

      • ایدن گفت:

        آره تازه میگن افت فریم هم داره از ۱۲۰ میاد رو ۰ 😐 😐 😐
        مسخره ها :smug:

  • HannaH گفت:

    من فکر مى کنم بازى ها به جاى فیلم باید سریال بشن. اینطورى هم اجازه مى دن داستان سریال، مثل داستان بازى کند و کاو بشه و هم فرصت مى ده اشتباهات اپیزودهاى قبلى به مرور اصلاح بشه. براى مثال تماشاى سریال تومب رایدر یا رزیدنت اویل مطمئناً از تماشاى فیلم هاى متوسطشون که باید یه بازى چندین ساعته رو تو یه فیلم یک ساعت و نیمه جمع کنم بهتره.

    • joule گفت:

      ولی هانا خانوم قبول داریا که اون ابهت و زرق و برق بازی هارو نمیشه تو سریال نشون داد؟ بودجه سریال کمتره نسبت به یک فیلم و انصافا فیلم هایی که از رو بازی ها ساخته میشه باید از لحاظ زرق و برق عالی باشن که تو سریال نمیتونن اونطور که باید و شاید دربیارن.(الان مثلا سریال halo knight fall رو داشتم میدم احساس کردم یه عده اومدن cosplay انقدر طراحی لباس بد بود!) قبلا اگه اشتباه نکنم گفته بودید انیمیشن بهتره تا فیلم که من هم با این موضوع موافق ترم چون میشه توش حال و فضای دنیای بازی رو نگه داشت

      • HannaH گفت:

        انیمیشن مد نظر من بود چون به خاطر میان پرده هاى بازى خیلى به حس بازى نزدیکن. البته نه انیمیشن هونلى سور خیلى خوب بود و نه رزیدنت اویل.
        اما سریال، شاید هزینه تولیدش پایین باشه، ولى برصت ساخت و ساز داستان توش بهتر هست تا فیلم که شبیه شلیک یک گلوله است وبعدش همه چى تمام مى شه. به شخصه فیلمهاى رزیدنت اویل رو نه به خاطر بازى اش، که به خاطر حس بى موى بودنش دوست دارم، و البته فیلم اول سایلنت هیل رو تقریبا سالى یکبار مى بینم.
        اگر به یوتیوب دسترسى دارید یه مجموعه فیلم فن ها همیشه پیدا مى شه که هشق و شور ساختنشون بیشتر و لذت بخش تر از فیلم هاى واقعى و پر هزینه هستن.

        • doctorgamer(تلگرام.steam.xlive.psn: pooria0071) ویرگول ها از فجایع جلو گیری می کنند. یک نفر ویرگول نذاشت , 160 تا نظر بیخود گذاشتیم! #ویرگول دوست خوب شماست گفت:

          سپم: هانا پاراگون رو چطور دان کردی؟ من می خوام دانلود کنم مینوسه که تو library بازی موجوده ولی تو لایبرری هیچی نیست!

          • HannaH گفت:

            بازى رو یا فاندر پک رو. من بازى رو همون روزى که بتاى رایگان داشت دانلود کردم و هنوز دارمش. فاندر پک رو هم مستقیم خریدم و خودش دانلود شد. اما این مشکلى رو که شما برخورد کردید ندیدم تا حالا. یه بار شبکه اینترنت رو رى استارت کنید شاید حل بشه. براى من هم گاهى استور رو باز نمى کنه و با یکبار رى استارت شبکه درست مى شه.

    • mojtaba33 گفت:

      صدر درصد باهت موافقم هانا خانم :yes: بازی مثل وارکرافت خودش هر شخصیتش هر مکانش خلاصه کل محیطش پتانسیل کافی داره واسه یه سریال ناب بی نظیر که همه داستان توش روایت بشه نه یه فیلم اتفاقا چند روز پیش داشتم با دوستام صحبت میکردم در مورد فال اوت بهشون میگفتم کاش سریالش ساخته بشه

  • ubisoft-fan گفت:

    یه سری هستن فقط بلدن به یوبی سافت گیر بدن چرا!

    نه این که یک یوبی فن باشم این حرف رو بزنم،

    دلیل گیر دادن شما به یوبی سافت چیه ؟

    باگ!اگه مشکل باگ هست که ویچر و فال اوت خدای باگ بودن(خودم فن سر سخت دوتا بازی ام ) باگ اسب ویچر که شهرت داره.

    یوبی سافت شرکتی بوده که همیشه بازی های بزرگی‌ساخته و طرفداران بسیاری ام داشته و داره،اما موج یورش ها زمانی شرو شد که یونیتی منتشر شد!!!
    قبل از انتشار بازی خیلی ها میگفتن چرا انقد تاخیر میخوره ، بعد انتشار مشکلات تقریبا زیادی داشت و گفتن چرا یوبی سافت بیشتر کار نکرد رو بازی!!!
    خود سازنده ام گفته بود در مصاحبه بعد از انتشار که اگه میخاستیم کامل تست کنیم تاخیر بیشتری میخورد!!
    نصف اونایی ام ک به یونیتی گیر دادن اصلا بازی نکرده بودن و فقط جملاتو تکرار میکنن.

    بعد یونیتی واچ داگز،؛نباید از یه عنوان و ایده جدید انتظار شاهکار داشت حالا هرچقد ام روش مانور بدن ،درضمن وقتی یه عنوان جدید نیاد طرفدارا مشکلاتشو نگن عنوان بهتری در کار نیست ،و بعد از اون شاهکاری در کار نخواهد بود،
    گذشته ازاینا اگه عنوان جدید یا تغییرات گسترده ایجاد نشه که همه باید همش یه بازی بدن با یه گیم پلی که منتقدا بهشون گیر ندن .با گند زدن میشه عنوان بهتری ساخت و ایده های جدیدو به نمایش گذاشت

    • Matt Murdock گفت:

      ۹۹% کسانی که به یوبی گیر میدن،عاشقشن.با AC 2 خاطره دارن.وقتی اتزیو به الطایر مرده رسید گریه کردن.با پرینس آف پرشیا زندگی کردن.با گرافیک فارکرای ۲ کف کردن.توفارکرای ۳ ساعت ها وقت گذروندن
      لپ مطلب ما اینه که یوبی جان تو که میتونی شاهکار بسازی،چرا عجله میکنی؟چرا درست رو بازی کار نمیکنی؟

      • Gearbox گفت:

        اگه عاشقشن چرا اینطور میکوبوننش 😐

      • ubisoft-fan گفت:

        موافقم باهات منظورم با کسایی که حتی بدترین عنوانش ام بازی نکردن ولی فقط گیر دادن بلدن.
        یونیتی شاید پرفورمش افتضاح بوده ،ولی پارکور و گرافیک بسیار خوبی داش گیم پلیش تغییرات زیادی دید که باید میدید وگرنه چه فایده داشت؟
        به عنوان فن یوبی کاملا قابل قبول بوده عمل کرد این چند سالش به جز فارکرای پریمال که نباید فارکرای میشد‌.
        از طرفی وقتی انتظار هس ک سالانه بازی بدن نباید توقع اینکه اوج کیفیت بازی رو ببینن رو داشته باشن

        • Matt Murdock گفت:

          گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده
          اون عده رو ول کنین
          یونیتی با آپدیتاش دیگه مشکل فنی نداشت ولی داستانش هنوز جای کار داشت
          گیم پلیش خوب بود.طراحی محیطش انصافا عالی بود

          • doctorgamer(تلگرام.steam.xlive.psn: pooria0071) ویرگول ها از فجایع جلو گیری می کنند. یک نفر ویرگول نذاشت , 160 تا نظر بیخود گذاشتیم! #ویرگول دوست خوب شماست گفت:

            ولی با این که یونیتی با آپدیت هاش مشکلاتش حل شد. کاملا مخالفم. فقط بعضی از گلیچ های گرافیکیش حل شد نه خیلی چیزای دیگه!
            گیم پلی و گرافیک خوب بودن اما داستان و نحوه ی روایتش همچنین شخصیت پردازیش واقعا افتضاح به تمام معنی بودن. حتی از پتانسل فوق العاده ای مثل ناپلئون هم بد ترین استفاده رو کردند. شاید فقط شخصیت الیزه یا اون مرد میانسال خوب بود. اما آخرش مخصوصا اون به اصطلاح باس فایت آخرش واقعا بد طراحی شده بودند. اما خیلی از معما ها اینا عالی بود اما این بازی بنظرم گاها انقدر نقطه ضعفش زیاد بود که نقاط قوتش رو کاملا تحت شعاع قرار میداد

            • T.M گفت:

              نه خدایی حل شد!!
              منم اول با اپدیت ها حل نشد فهمیدم اپدیت هارو اشتباه ریختم!!
              میدونستید ریختن اپدیت هاش بیش از ۱ ساعت زمان میبره چون دوتا از اپدیت ها پچ دارن که باید باز بشن!!
              اخرش غمگین و خوب تموم شد ولی باس فایتش خوب نبود!!!

            • ایدن گفت:

              یونیتی واقعا آبروی یوبی سافت رو برد.حالا واچ داگز یه چیزی چون آی پی جدید بود ولی یونیتی واقعا بد بود.البته من بدون آپدیت بازی کردم چون حجمش با آپدیت خیلی میشد.شد یکی از بدترین تجربه های گیمریم.
              مشکلات نور مشکلات npc ها (البته وقتی ۵۰۰۰ تا npc می چپونن تو همچین شهری همین میشه) جز همینا و ۴ تا باگ کوچیک چیزی ندیدم ولی از بس گشتن تو شهرش بر خلاف بقیه نسخه ها رو اعصابم بود بعد از تموم کردن خط اصلی داستان حذف کردم بازی رو رفت! هنوز تو کف نسخه بلک فلگم که با اینکه نقشه به این بزرگی داشت و این همه ماموریت داشت انقدر فوق العلاده بود.
              سال ۲۰۱۴ دو تا بازی دیگه از یوبی سافت مونتریال به دادش رسیدن یعنی:
              child of light و far cry 4 ! تقریبا همزمان با انتشار یونیتی استودیوی سازنده ریمن بازی جدیدش یعنی vailinat hearts رو منتشر کرد که خیلی ازش تعریف شد برعکس یونیتی!

            • T.M گفت:

              ابروی فن های یوبی رو بردی!!!

            • hi gentelman welcome to Dubai گفت:

              اسپم:ببخشیدا واقعا ببخشید بابت اسپم خواهشا پاک نکنید سوال واسم مهمه !!!
              دکتر پوریا ریجن ال بلاد بورن با ریجن ۲ بلاد بورن فرقی میکنه ؟
              یکی بهم گفت تو ریجن الش وقتی دشمنا رو میکشی ازشون خون میپاچه بیرو ن ولی تو ریجن ۲ نمیپاچه!!!
              اینطوری یا فرقی نداره ؟

            • ایدن گفت:

              من جز حقیقت چیزی نگفتم! همه میدونن همیشه طرفداری یوبی سافت رو میکنم!
              ولی یونیتی برای من یه فاجعه بود! قرار بود بهترین در سری باشه ولی بدترین شد! از سیندیکیت خیلی بیشتر از یونیتی خوشم اومد.بلک فلگ و برادر هود و ۲ هم بهترین های سری بودن.امیدوارم نسخه بعد بتونه به اونا برسه.

  • پرویز گفت:

    ایدن جان من میخواهم دخالت کنم ولی یونیتی که خیلی خوب بود داستانش واقعا چیزی از یک رمان کم نداشت شاید اخرش زیاد خوب تموم نشد گیم پلی بازی هم خیلی عالی بود به کلی تغییر کرده بود گرافیک هم دیگه بهتر چزی نگم باگ هم من زیاد ندیدم سه یا چهار تا بود یکی از بهترین تجربه های گیمینگم بود تازه دوباره میخواهم نصبش کنم بازی کنم
    واقعا نمیدونم چرا انقدر ماتش پایین شد جز مشکلات فنی مشکله دیگه ای نداشت به نظرم

    • داداش برویز باگ ندیدی؟؟
      من وقتی یونیتی رو خریدم و شروع کردم فقط داشتم باگ میدیدم.ولی داستانش عالی بود

      • dark one گفت:

        خداییش باگ هاش از ویچر کم تر بود
        ویچر از کل بازی های یوبی سافت روی هم بیشتر بلگ داشت
        همین الان رو اخرین اپدیت یکی از مراحل بازی من باگ شده.

        اما هیچ کس نیومد به ویچر گیر بده

        • پرویز گفت:

          نه کیرتوس جان من فقط اون ادم ها رو میکشتم با گ میدیدم شایدم به خاطر این بود باگ ندیدم که سیستمم قوی بود
          دوست عزیز ویچر به نمیگم باگ نداشت داشت ولی به اندازه ی یونتی نبود البته من برای من نه ویچر نه یونیتی زیاد باگ نداشت ولی اگر ویچر خیلی بمشکل نداشت و گرنه همون بالای یونتی سرش میومد
          در ضمن ویچر واقعا میحط بزرگی داره حتی Gta v هم باگ داره به خاطر گستردگی محیط
          کیرتوس جان معذرت میخواهم دیر شد جواب

    • ایدن گفت:

      من خودم شاید بدونید فن تعصبی یوبی سافت هستم.ولی مشکل من در اصل باگ نبود.۳-۴ تا باگ بیشتر ندیدم که همونا مشکل ساز هم نبودن.فقط npc ها دیر ظاهر می شدن چون تعدادشون زیاد بود.این تنها چیزی بود که تو بازی آزار دهنده بود. مثلا می دویدم طرف یه دشمن و از پشت می کشتمش ولی بعد یه دشمن دیگه همون موقع ظاهر می شد و پوست کلم رو می کند!
      نسخه بلک فلگ کاملا بهینه بود و با اون گرافیکش روی رم ۲ هم بالا می اومد و با اون عظمت واقعا شاهکار بود.کم باگ توش پیدا می شد.یکی از خوبی های اساسینز کرید ۲۰۱۷ اینه که سازندگان نسخه بلک فلگ می سازنش.

      • پرویز گفت:

        بله همینطور که گفتم شاید به خاظر قوی نبودن سیستمت و هم اینکه روی لبت اب فکر بازی میکنی بهینه سازی خوبی نداشت یونیتی ولی در همه چیز عالی مخصوصا داستان
        میگم ایدن من عاشق الیز شدم تو چی؟ 😀 😀 شخصیت پردازی خیلی خوبی داشت حتی بهتر از ارنو
        بلک فلگ عالی بود یا بهتر بگم شاهکار من هر وقت که شروع میکردم به بازی کردن فقط دو ساعت کشتی رانی میکردم و غارت سیستم کشتی رانی در حد عالی بود و خیلی هم شخصیت ادوارد رو دوست داشتم
        اما چیزی که خیلی منو ناراحت کرد نسخه syndicate بود به هیچ وجه خوشم نیمد همون یونیتی بود با گرافیک کمتر حتی جیکوب(درست گفتم؟) هم مثل ارنو میدوید اصلا همه چیش شبیه ارنو بود بدون تغییر کلا این نسخه اصلا به دله من نشست
        خیلی خوشحال شدم از گفتگو با شما موفق باشید

  • oculus rift گفت:

    ubisoft حتی میتونه بیشتر از فیلم در زمینه animation کار کنه تا فیلم با تریلرای توپی که برای بازیهاش نشون میده

رئیس اسبق بخش فیلم‌سازی یوبی‌سافت استودیوی فیلم‌سازی جدیدی تاسیس خواهد کرد | گیمفا