سازندگان ME: Andromeda از مراحل جذاب و منحصر‌به‌فرد می‌گویند - گیمفا
سازندگان ME: Andromeda از مراحل جذاب و منحصر‌به‌فرد می‌گویند - گیمفا
سازندگان ME: Andromeda از مراحل جذاب و منحصر‌به‌فرد می‌گویند - گیمفا
سازندگان ME: Andromeda از مراحل جذاب و منحصر‌به‌فرد می‌گویند - گیمفا

سازندگان ME: Andromeda از مراحل جذاب و منحصر‌به‌فرد می‌گویند

عرفان استادی
۱۲:۵۹ ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
سازندگان ME: Andromeda از مراحل جذاب و منحصر‌به‌فرد می‌گویند - گیمفا

در حال حاضر طرفداران سری محبوب Mass Effect نسبت به آینده آن تاحدودی بدبین هستند و حق هم دارند!‌ هایپ نه‌چندان ثابت و البته پراکنده‌ای که برای اثر جدید این دنیای علمی-تخیلی عظیم در اینترنت جنجالی شده است، دنبال‌کنندگان آن‌را به سوی احتمالات ناخوشایند می‌کشاند. حال این را به قضیه جدایی اعضای اصلی تیم سازنده اضافه کنید و درکنار حضور کم‌رنگ Andromeda در همایش‌های صنعت قرار دهید و آن وقت است که اگر از عاشقان واقعی آن باشید، نگران می‌شوید. طراحان Mass Effect هم که مدت‌هاست در شبکه توییتر بازی خود را تحسین می‌کنند و در این توییت جدید، مایکل گمبل (از اعضای بایوور)‌ در مورد مراحل منحصر‌به‌فرد بازی سخن گفته‌است.

بسیار منتظر بودیم که در همایش E3 2016 یک نمایش درست و حسابی از Andromeda ببینیم اما بایوور بازهم با یک ویدئو از پشت صحنه‌ها و فرآیند ساخت بازی به سراغمان آمد. بعضی فریم‌های این تریلر گیم‌پلی و مکانیک‌های بازی را به نمایش گذاشتند، اما برای عده زیادی که ۴ سال است برای بازگشت فرنچایز محبوب خود منتظرند، این مقدار جزئیات سوال‌بر‌انگیز کافی نبود. مایکل گمبل در توییتی جدید از جذابیت مراحل بازی و تفاوت ساختار آن‌ها گفت که بازی را در یک جهت خاص حرکت می‌دهد. او گفت:

یک مرحله دیگر را امروز بررسی کردیم. مرحله فوق‌العاده‌ای که در طراحی، روایت و ساختار هنری منحصر‌به‌فرد بود.

امیدواریم این‌طور باشد، آقای گمبل! در Mass Effect: Andromeda (چهارمین بازی اصلی در سری) به‌عنوان گروهی از انسان‌های پیشگام برای یافتن خانه‌ای دیگر برای بشر به کهکشان اندرومدا سفر می‌کنید؛ مکانی که فعلا برای سازندگان نمادی از شروعی دیگر بر این فرنچایز گسترش یافته است زیرا در اندرومدا با موجودات، نژادها، سرزمین‌ها و ماجراهای متفاوت رو‌به‌رو می‌شوید که در عین پویا بودن، حس کلی Mass Effect را به شما منتقل می‌کند. نام شخصیت اصلی رایدر و نام سفینه او Tempest (توفان) است. در مارس ۲۰۱۷ و برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس‌وان و رایانه‌های‌شخصی منتظر این بازی باشید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان ME: Andromeda از مراحل جذاب و منحصر‌به‌فرد می‌گویند - گیمفا
سازندگان ME: Andromeda از مراحل جذاب و منحصر‌به‌فرد می‌گویند - گیمفا
سازندگان ME: Andromeda از مراحل جذاب و منحصر‌به‌فرد می‌گویند - گیمفا
سازندگان ME: Andromeda از مراحل جذاب و منحصر‌به‌فرد می‌گویند - گیمفا
سازندگان ME: Andromeda از مراحل جذاب و منحصر‌به‌فرد می‌گویند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازندگان ME: Andromeda از مراحل جذاب و منحصر‌به‌فرد می‌گویند - گیمفا
سازندگان ME: Andromeda از مراحل جذاب و منحصر‌به‌فرد می‌گویند - گیمفا