گیفت کارت
گیفت کارت
گیفت کارت 98

هیدکی کامیا: مایکروسافت حقیقتا به Scalebound امید دارد، پشتیبانی آن‌ها مثال زدنی‌ست

Xbox One X/S ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶

استودیوی خوش ذوق پلاتینیوم گیمز در حال ساخت عنوان Scalebound است. Scalebound به کارگردانی هیدکی کامیا در حال توسعه و یکی از عناوین انحصاری پلتفرم‌های مایکروسافت است. حال کامیا از پشتیبانی فوق العاده مایکروسافت و امید غول ردموندی به Scalebound می‌گوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.

Scalebound که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد قرار بود در سال ۲۰۱۶ منتشر شود اما متاسفانه با تاخیری طولانی روبه‌رو شد. هیدکی کامیا در مصاحبه‌ای با گادرین به این نکته اشاره داشت که مایکروسافت در زمان‌های سختی که پلاتینیوم گیمز در توسعه بازی با آن دست و پنجه نرم می‌کرد با پشتیبانی بسیار عالی و منابع عظیم در کنار عقیده آن‌ها که بازی موفق می‌شود، تیم توسعه دهنده را همراهی کرد.

من با کپکام به مدت طولانی کار کردم. سپس با سگا برروی Bayonetta و با نینتندو نیز The Wonderful 101 ساختم. پس من تجربه کار با ناشرین مختلف را داشته‌ام، آن‌ها هرکدام دارای نکات مثبت و منفی خود هستند، هرکدام سبک متفاوتی دارند. از دید من مایکروسافت یک ناشر غربی نیست بلکه ناشری‌ست که من دارم با او کار می‌کنم. من هیچگونه تفکر ضدغربی و شرقی پرستانه ندارم و تیم من نیز به همین شکل است. اما برای ساخت چنین بازی عظیمی شما به ناشری نیازمندید که به شما ایمان داشته باشد و شما را پشتیبانی کند و مایکروسافت حقیقتا اینکار را انجام داده است. هردوی ما به نحوی درحال انجام قماری برروی بازی‌مان هستیم اما به یکدیگر کمک می‌کنیم و مایکروسافت در مواقعی که ما نیازهای فنی داشتیم یا برسر موضوعی گیر کرده بودیم و به مشکلات فنی برخورد کرده بودیم با منابع عظیمی که در اختیار دارند به ما کمک کردند و پشتیبانی کامل داشتند.

استودیوهای مختلف همیشه از قدرت و منابعی که مایکروسافت دارد تعریف و تمجید کرده‌اند و البته انتظار کمتری نیز از غول ردموندی نمی‌رفت. مطمئنا منظور از مشکلات فنی، مشکلات موجود با موتور آنریل انجین ۴ بوده چراکه برای اولین باری‌ست که آن‌ها از این موتور برای ساخت بازی جهان باز استفاده می‌کنند.

Scalebound قرار است در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر گردد.

0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Alireza snake گفت:

    مبارک طرفدارای پی سی و ایکس باکس امیدوارم که از این شاهکار هیدکی کامیا لذت ببرید

    3Thumb up 0Thumb down
  • joule گفت:

    مایکروسافت یک خوبی داره یک بدی
    ١- بدی:خیلی تو کار بازی سازا دخالت میکنه و أزادی عمل اونها رو هم بعضی وقتا میگیره
    ٢-خوبی: أزادی عمل نمیده ولی وقتی مشکل داشته باشه استودیو بازی ساز کلی کمک میکنه(بر أساس حرف های استودیو هایی مثل رمدی ) و اینکه سرمایه گذاری های خیلی عظیمی هم برای بازیاش میکنه
    ————
    پ.ن:اقا مثال زدنی یا مثال نزدنی Grin کدوم درسته؟؟

    2Thumb up 1Thumb down
  • mohammad0180 گفت:

    ببخشید بغل سایت پلتفرم بازیو زدین x360 تصحیح کنید Yes Yes

    2Thumb up 0Thumb down
  • چه عجب کامیا یک بار از مایکروسافت تعریف کرد جای خوشحالیه In Love اسکیل باند مطمئنن یکی از مهم ترین عناوین اکس باکس در ۲۰۱۷ خواهد بود و امیدوارم بتونه فروش اکس باکس رو توی ژاپن یه تکون اساسی بده و خیلی بهش امید دارم

    2Thumb up 0Thumb down
  • VIKING گفت:

    نمایشش تو E3 جالب بود

    فقط یه بدی داشت اینکه خر تو خره بازیش خودتو گم میکنی توش

    2Thumb up 0Thumb down
  • X.O.I.T.B گفت:

    خب تو که این همه از پشتیبانی مایکروسافت راضی بودی نمیشد یه لبخند رو اون قیافه ی عن.ت تو E3 بیاری!
    اسکال باند نمایشش عالی بود تو E3 قطعا باید تجربش کرد In Love

    2Thumb up 0Thumb down
    • daud گفت:

      داداش ارمان من سبک مورد علاقم h&sه و تقرییا تمام h&sای بعد ۲۰۰۰رو بازی کردم و بیشتر وقتمو پای dmc3و ng2و bayonettaمیگذرونم و از نمایش اولیه ی بازیم خیلی راضی بودم و از همون اول سبک بازی(که h&s کنده یا بهتر بگیم h&sامیخته به المان های نقش افرینی و ادونچر)،ایده ی بازی(که از نظرم فوق العاده بود که بعدا توضیحات بیشتری راجع به اژدها و مکانیزم های مربوط بهش ارائه شد)و سازنده ی بازی(استاد کامیا که بعد از استاد ایتاگاکی دومین دیزاینر مورد علاقه ی منه)و وجود اسم استاد و کاربلدی ایشون توو پیاده سازی کامبو ها و بالانس اونا به بهترین نحو ممکن باعث شد این بازی به مورد انتظارترین بازی این چند سال اخیر برای من تبدیل بشه ولی از همه ی اینا گذشته نمایش sb توو e3یه افتضاح به تمام معنا بود.میتونست خیلی خیلی جذاب تر و بهتر کار بشه.اون هوش مصنوعی(سویک مانتیس مانند عنکبوت مانند) لامص.ب که من فقط خدا خدا میکردم یه حمله بکنه که نکرد فقط تغییر شکل میداد و صدا درمیاورد و میرفت توو اب و میومد بیرون.بی پد.ر یه حمله نکرد.وقتی قراره ۵نفر همزمان به یه هوش مصنوعی حمله کنن چون پنج نفرن هوش مصنوعی باید خیلی باهوش تر و پویا تر از هوش مصنوعی باشه که با یه نفر دست و پنجه نرم میکنه.باس س.گ جون میبود که نبود.مبارزه خیلی کوتاه بود.مبارزه هیچ چالشی نداشت و به طبع هیچ جذابیتی هم نداشت.میتونستن مکانیزم هایی برای حملات ترکیبی و فینیشر های زیبای ترکیبی قرار بدن که هیچی ندیدیم.حمله کردن با اژدها هم اون طور که باید برای من جذاب نبود اما من به این بخش خیلی کار ندارم و ایراد نمیگیرم ولی بقیه ی ایراد هایی که گفتم واقعا توو چشم بودن و از استاد بعید بود.انتظار داشتم غافلگیر بشم نه این که سطح توقعاتم بیاد پایین.
      خلاصه not satisfying

      1Thumb up 0Thumb down
      • daud گفت:

        تو رو خدا ((طبع))نوشتن من Neutral
        اصلاح میکنم:تبع

        2Thumb up 0Thumb down
      • X.O.I.T.B گفت:

        داداش نمایشات لایو روی استیج رو روی درجات سختی پایین تنظیم میکنن که یه وقت یارو جلو اون همه آدم نمیره و مطمئن باش هوش مصنوعی بهتر از اونه
        این نمایش هم بیشتر نشون دهنده ی co op بازی بود ولی درکل موافقم هک اند اسلشی رو به شخصه خیلی باهاش حال میکنم که فینیشر های متنوعی داشته باشه و اگر برای هر نوع دشمن یه سری فینیشر خاص باشه که دیگه نور الا نور
        نمایش e3 اون قسمت که هدفون گذاشت آهنگ پخش شد پس زمینه ی بازی خیلی خفن بود به نظرم.
        تا زمان عرضه ی بازی خیلی مونده مطمئنا خیلی پیشرفت میکنه نسبت به این نمایشا

        1Thumb up 0Thumb down
  • خداکنه که قفل سرسختی نداشته باشه. خدارا شکرتتتتتت. بازیایی که مایکرو میده بیرون مشکل اخلاقی نداره ای جووووووون بعد از ۴ سال میتونم یک بازی جهان باز بازی کنم اییییولللللللل. خدایا ممنوووون. مایکرو ممنووون.

    1Thumb up 1Thumb down
  • پنکه گفت:

    پشتیبانی آنها مثال نزدنی ست درست تر نبود ؟

    1Thumb up 0Thumb down
گیفتی