چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا

چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند

شایان مددی
۱۳:۴۵ ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا

در Alien، آموختیم که هیچ‌کس قادر به شنیدن صدا و فریاد شما در فضا نیست. نسخه‌ی جدید سری Call of Duty، یعنی Infinite Warfare هم به فضا سفر کرده و تا حدودی در آن جریان دارد؛ اما موضوع این است که در این بازی، به چه صورت باید صدای دیگران را در فضا بشنویم؟ آیا ممکن است که آن‌ها در خلا صدا ایجاد کنند؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

کارگردان ارشد هنری بازی، براین هورتون از اینفینیتی‌وارد، گفته که آن‌ها فکر زیادی راجع به چگونگی شبیه‌سازی صدا در فضا کرده‌اند. او در مصاحبه‌ای با پلی‌استیشن بلاگ تاکید کرده که در یک منطقه‌ی نظامی، عدم وجود صدا می‌تواند بسیار خطرناک و زیان‌آور باشد و شما باید باشنیدن صدای انفجار‌ها و گلوله‌ها، نسبت به آن‌ها واکنش دهید.

برای حل این مسئله در Infinite Warfare، کافی است که شخصیت‌ها لباس فضایی‌شان را به تن کنند که هورتون هم در مورد آن چنین گفته است:

در این بازی، با لباسی که می‌پوشید، صداها را شبیه‌سازی کرده و از طریق فوتون‌ها تاثیر می‌گذارید، پس قادر به داشتن آگاهی تاکتیکی نسبت به محیط اطرف خود خواهید بود. ما صداها را کمی کم کرده‌ایم، ولی هنوز تا حدی است که مطمئن شوید از تجربه‌ی آن لذت می‌برید. این موضوع واقعا علمی‌تخیلی نیست و بالعکس، بسیار قابل قبول و باورکردنی است.

همان‌طور که می‌دانید، جاذبه در فضا برابر با ۰ است و موضوع دیگری که پیش می‌آید و تاثیر زیادی هم بر روی تجربه‌ی بازیکنان دارد، سرعت کم آنان است. سری Call of Duty هم همیشه به عنوان سرعت بالای خود معروف است. راه حل اینفینیتی‌وارد برای این موضوع، استفاده از قلابی است که با آن می‌توانید با سرعت زیادی از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر فضا حرکت کنید و حتی می‌توانید با قلاب‌گرفتن دشمنان‌تان، آن‌ها را به سمت خود بکشید. در حالی که Infinite Warfare سعی در معقول و واقع‌گرایانه‌بودن دارد، هورتون اذعان داشته که این قلاب، کمی ناخوشایند است. او گفته است:

این موضوع و مکانیک قلاب، برای ما، هل‌دادن به‌سمت مرز علمی‌تخیلی است؛ اما هنوز می‌توان فکر کرد که کسی آن را مهندسی کرده و قابل طراحی است.

 صحبت ما به‌طور کلی بیشتر راجع به محیط مربوط به آینده و باورپذیربودن Infinite Warfare است؛ ولی هورتون گفته که بیش از واقع‌بینانه‌بودن، احساس هیجان و شادیِ بازیکنان مهم است. او همچنین گفته است:

شما باید با ایجاد تغییر و اختلال و درواقع، دست‌کاریِ واقعیت‌ها، به آن تجربه‌ای که می‌خواهید برسید. پس، ما هم باتوجه به دلایل و منطق علمی عمل خواهیم کرد. بعد از همه چیز، Infinite Warfare یک اثر در این بازار است، مانند یک فیلم اکشن، اما ما واقعا خواستار این هستیم که درگیر و گرفتار پرتوهای لیزر، موجودات بیگانه و از این دست مسائل، نشویم.

Call of Duty: Infinite Warfare در ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتِ ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. اکتیویژن همچنین نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Call of Duty 4: Modern Warfare را هم عرضه خواهد کرد که تنها راه دریافت آن، خرید یکی از نسخه‌های ویژه است که آغاز آن‌ها، با قیمت ۸۰دلار است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا