سازنده اصلی Modern Warfare: با نسخه بازسازی شده خرابی به بار نیاورید
Call of Duty 4: Modern Warfare یکی از بهیاد ماندنیترین بازیهای تاریخ است بنابراین احتمالا طرفداران در زمانی که اکتیویژن نسخه بازسازی شده آن را تایید کرد خوشحال شدند.
حال، یکی از سازندگان اصلی Call of Duty 4: Modern Warfare اعلام کرد به کسانی که برروی پروژه بازسازی بازی کار میکنند گفته خرابی به بار نیاورید.
وینس زمپلا، در مصاحبه خود با سایت یوروگیمر، با خنده گفت:
به آنها گفتم خرابش نکنید. من آنها را دور یکدیگر جمع کردم و صادقانه گفتم، خرابی به بار نیاورید. Call of Duty 4: Modern Warfare بخش عظیمی از خاطرات گیمینگ مردم را با خود دارد.
زمپلا و جیسون وست، استودیوی اینفینیتیوارد را در اوایل سال ۲۰۰۰ تاسیس کردند. آنها توسط اکتیویژن به علت نافرمانی از کار در سال ۲۰۱۰ اخراج یافتند و مدتی بعد از این شرکت شکایت کردند که پرونده آن حل و فصل شد. هردوی این شخص سپس استودیوی سازنده Titanfall یعنی ریسپاون را تاسیس کردند گرچه جیسون وست از آنجا خارج شد.
Call of Duty 4: Modern Warfare مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. سایت گیماسپات همچنین گفت این بازی کمک کرد تا سال ۲۰۰۷ به یکی از بهترین سالهای این صعنت تبدیل شود.
بخش چندنفره این سری هم در Call of Duty 4: Modern Warfare بسیار خوب بود و این صنعت با نقشههای انتخابی عالی، مبارزه ۱۸ نفره بازیبازان، قدرت پردازش و سیستم رتبهبندی و کلاس نقشآفرینی مانند آن روبه جلو حرکت کرد.
نسخه بازسازی شده Modern Warfare برای پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. تنها راه دستیابی به آن، خرید یکی از نسخههای ویژه Infinite Warfare است که قیمت آنها از ۸۰ دلار آغاز میشود.
Infinite Warfare توسط اینفینیتیوارد در دست ساخت قرار دارد و اکتیویژن از استودیوی رِیوِن سافتوِر (Raven Software) برای ساخت نسخه بازسازی شده Modern Warfare کمک میگیرد. نسخه بازسازی شده شامل بخش کامل داستانی و گرافیک افزایش یافته میشود. بخش چندنفره هم در بازی وجود دارد اما فقط ۱۰ نقشه آن برای بازیبازان در دسترس قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
واقعا بایدم نگران بود
من ک فن cod ام از این جدیدها لذتی نمیبرم و از bo2 هیچ کدوم رو نخریدم
این نسخه رو هم نمیتونم حتی اسمش رو cod بزارم
اما حالا ممکنه کسانی هم دوسش داشته باشن
پس مبارک اونا
________
اکتی جان
خواهشا ب سری mw گند نزن ک بهترین لحظات گیمری مون رو ب فنا بدی
بازی نکردی
بازی کن شاید لذت بردی :sarcasm:
خب آقا چرا باید وقتی از
۱_نارنجک دنبال کننده
۲_دبل و تریپل و… جامپ
۳_قلاب ک تو این نسخه اضافه شده
۴_دیدن پشت دیوار(تو عنوان شوتر 😐 )
و…
ک عنصرهای جدید گیم پلی ان و اکثر بازی رو همین قابلیت ها میچرخه و من خوشم نمیاد رو بخرم
ی مرحله تو این جدیدها بگو ک لذتش نصف لذت مرحله blood brothers(همونی ک با سوپ میری با اسنایپ)یا اون مرحله اسنایپ تو mw1 ک با کاپتان مک میلان میری باشه من قول میدم برم بخرم
__________
فک نکنین از بازی تخیلی خوشم نمیاد
از بازی هایی عین crysis خیلی هم خوشم میاد اما کلا اون با این فرق داره
تو رینبو هم میشه پشت دیوارو دید 😀
در کل هیجانشو هنوز حفظ کرده و صد در صد بعد از تجربش پشیمون نمیشی…
عزیزم من خوشم نمیاد
من میرم همون سری mw رو برای بار صدم بازی میکنم اما اینو نمیخرم(چون ازش لذتی نمیبرم)
البته گفتم اگه ی مرحله عین مراحلی ک گفتم مثال زدی میرم میخرم
BO و Ghost رو بیخیال
AW عالیه
لول دیزاینش خیلی شبیه سری MW هست و هر کسی که بازیش کرده واقعا ازش خوشش اومده.
advanced warfare
عالیه ، واقعا عالیه
با تمام قسمتای cod زندگی کردم ولی با aw و bo3 فقط حال کردم.اصلا نتونستم مثل شماره های قبلی باهاشون ارتباط برقرار کنم.
توی deux ex هم پشت دیوار رو میشد دید و من عاشقش بودم
اما از این خوشم نیومد
مرحله قشنگی داره؟
اگه داره بعد کنکور حتما میگیرم
(البته تریلر گیم پلی اونم دیدم خیلی با کالاف اصیل فرق داشت اما بیشتر ب دلم چسبید)
AW همه مراحلش قشنگه بدون استثناء
فقط داستانش یکم قابل پیش بینیه
اوکی بعد کنکور میرم ی چندتا گیم پلی دوباره ازش میبینم اگه بدم نیومد میخرم
ممنون بابت راهنمایی
منم خوشم به این کالاف های جدید نمیاد
البته گوست به جز فضا اش خوشم اومد
چیزایی که گفتی حتی بعضیاشون واقعیه.تکنولوژی خیلی جلو تر از اونیه که فکر می کنی.
ایدن جان میدونم سرعت پیشرفت تکنولوژی بالا هستش و ممکنه خیلی چیزاش تا ۱۰ سال آینده رو ب عینه ببینیم
اما مشکل بزرگتر از گیم پلی داستان آبکی هستش
واقعا اولین باری ک mw3 رو بازی کردم آنقدر زیبا بود ک نمیتونستم چی کار کنم
تازه این نسخه ای هست ک بعضی ها ب شاهکار بودنش شک دارن اما بازم لذت بردم
اسپویل
مرحله blood brothers و مرگ سوپ واقعا عالی کار شده بود
صحنه قتل ماکاروف ک حرف نداشت
پایان اسپویل
Mw2و mw1هم ک همه میدونن چ شاهکارهایی بودن و لازم ب توضیح دادنش نیس
سری mw شاهکاری بود که فقط خود سازنده های اون میتونن تکرارش کنن.
اما نسخه های جدید هم بد نیستن.گیم پلی بازی هنوز بی همتاست. شاید داستانش به mw نرسه ولی بازم عالیه.
سبک داستان سرایی bo3 ک ب نظرم خیلی بد بود
تا اونجا ک اطلاع دارم میشد همون اول بازی بری مرحله آخر رو بازی کنی ک این درواقع ب معنای نبود داستان هستش
من bo3 بازی نکردم ولی میگن داستان خیلی خوبی داشته.
این به خاطر پیچیده بودن داستانه
مثل بلک آپس ۱
ایدن جان و come back doky…
شما تلگرام دارین؟
Sepehr10901 🙂
aliubifan :rotfl:
اگه بخوایید میتونم داستان سری بلک اوپس رو بگم ؟
دوست دارید بگم یا نه؟
ایدن”
دقیقا کی گفته black ops 3 داستان خوبی داره؟؟؟؟ توی کل سری یکی از اشغال ترین بخش کمپین بازی ها از نظرم مال همین بلک اوپسه ۳٫٫٫!
خوشحال میشم بگید
اگه میشه آیدی تلگرامتون رو بدید
MohammadtheLine
Radeo .Amd
وقتی چیزی رو نمیفهمی نگو اشغال
حتما شما داستان های استاد کوجیما هم میگی اشغال
به داستان بایوشاک میگی اشغال
قبول دارم روایت داستانش بد بود ولی اگه میفهیمیدی درک می کردی با داستان خوبی روبه رو هستی
Radeon.AMD@
::::::hi gentelman :::::welcome to Dubai و دیگر فن های کالاف (که بازیش کردن) گفتن که داستانش خوبه.من خودم بازی نکردم و نمیتونم نظر بدم.
دوست عزیزم رادو داستان بلک ۳ پیچیده ترین داستان کل سریه اگه بخش کمپین خوبی بازی نداره به خاطر آبکی بودن داستان نبود به خاطر ضعف روایتیش و شخصیت پردا ی و لول دیزاین بود.
:hi gentelman :::::welcome to Dubai
داداش حال بحث باهات ندارم…فقط همین رو بدون که من با سری متال گیر زندگی کردم…بیوشک یکی از بهترین بازی های تمام عمرمه و هنوز که هنوزه دارم تمومش میکنم..داستان رو بار اول درک نکردم اما با دو سه بار تموم کردنش تازه فهمیدم چی به چیه همین شد که چندین بار دیگه بعدش تمومش کردم و ازش هر بار بیشتر بار قبل لذت بردم.درسته مراحل متال گیر ۵ بعد از یه مدتی حس خسته کنندگی به بعضی آدم ها دست میداد اما از نظر من هیچ وقت اینطوری نبود و واقعا هر لحظه گشتن و انجام ماموریت توی این بازی لذت بخشه…!
مگه داستان بلک اوپس ۳ چیزی هم برای فهمیدن داشت؟؟؟؟که بخوام بفهمش؟
ببین اگه داستانو نفهمیدی به خاطر ضعف روایت بود ومن هم اینو قبول دارم ولی برو داستانشو تو سایتای خارجی بخون که بفهمی چه داستان خوبی داشت
آقای
.M.M.M
اون مرحله ی که اسم بردی رو هم همون سازنده های ادونس ساختن شما میگی بازی نکردی برو بازی کن احتمالا نظرت عوض میشه بویژه با ادونس و بخش مولتی هم بلک اپس سه.. اون مرحله ام بیشتر قشنگیش بخاطر داستانش بود چه چیزایی روشن شد و چه اتفاق ناراحت کننده ی افتاد! یادش بخیر، ادونس هم از اون مرحله ها داره و اتفاقا خیلی هم زیبا کار شده.
چشم
بعد کنکور ی احتمالا تجربه اش میکنم
ممنون از نظرتون
فک کنم اکتیویژن cod های دیگه ای هم بزنه که تو آینده هستن و همراه با اونها cod mw2 و cod mw3 رو هم ریمستر میکنه و میفروشه(البته نه جدا)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من به این cod iw امیدی ندارم
البته قبول دارم که گیم پلیش اکشن بسیار بالایی داشت و جذاب بود اما بازم خوشم نیومد
من نمایش بازى رو تو کنفرانس سونى دیدم اصلا نفهمیدم CoD هست. وسطاش بود که سبک بازى رو شناختم. من خودم به طور عجیبى از قسمت هاى قبلى این بازى چه قبل از چهار و چه بعدش خاطره دارم و هنوز بلک اوپس به نظرم بهترین شوترى هست که تا به حال دیدم اما به نظر من باید به این بازى فرصت داد. به ظر به خسته کنندگى گوست و بلک اوپس دو نیست.
و البته حتى براى داشتن نسخه ریمستر بازى چهارم حاظر نیستم نسخه ویژه این رو بخرم.
دقیقا، در صورتی که اگه اسم بازی چیزه دیگه بود قابل حضم تر بود، اما با این حال امیدوارم موفق بشه
_______
ایدن ، bo3 پتانسیل ارائه ی داستانی قدرتمند رو در کنار پیچیدگی مناسب داشت اما اونطور که باید برخی از نکات پیاده سازی نشده توی بازی اما به جرات میشه گفت بخش مولتی و مخصوصا زامبی فوق العاده بود، بخش زامبی نسبت به دو نسخه ی قبل خیلی پیچیده و رمز آلود تر بود
بلک اوپس دو خسته کننده بود ؟؟!!!؟!
اتفاقا هم داستانش عالی بود هم ااز اونجا بود که تکنولوژی به بازی اضافه شد و گیم پلی اش هم خیلی تو اون زمان نسبت به سری های قبل کالاف تغییر کرده بود داستانشم واقعا بی نقص بود و یه حسی نسبت شخصیت بد داستان (منندز) ادم داشت که به اون ادم حق میدادیم که چرا اینکار رو (به خاطر وقایع منندز و خواهرش )کرده
به نظر من خیلی در حق بلک اوپس ۱و۲ ظلم شد از طرف طرفداران cod چون اونو همش با مدرن وار فار مقایسش میکردن مدرن وار فار یه شاهکاری بود که دیگه تکرار نمیشه ولی باز بلک اوپس مرحله شاهکار داشت همون مرحله ورکوتا که با رزنوو فرار میکردی
انصافا اون مرحله هیجان نداشت ،حماسی نبود ،معرکه نبود داستانش چی ؟ داستانش خوب نبود ؟
جدا شخصیت پردازی که وود و رزنوو و مننندز داشت کمتر بازی شوتری بود که اون موقع همچین به داستان و شخصیت پردازی اهمیت بده
شاید سطح بلک اوپس ۳ پایین بود ولی نسبت به خود کالاف ولی از شوترای بهتر سال بود البته داستانش خوب بود ولی به خاطر یه ذره پیچیده بودن داستانش کسی قشنک متوجه مفهومش نشد ولی اگه کسی میشد میفهمید که چه داستان غنی داشته
“شوترای بهتر سال بود”
تصحیح میکنم شوترای برتر سال بود
چون جملمو عوض کردم این کلمه “بهتر”رو یادم رفت جایگزین کنم
آره خیلی تغییر کرده بود منم نفهمیدم. تا وسطاش فکر می کردم نسخه vr استار وارزه :rotfl: :rotfl:
دوستانه کالاف باز بفرمایید ! دیگه حرفی واسه گفتنم نمیمونه. 😉
حالا میان منکره این اقاام میشن میگن این چرت میگه ! :snicker:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
_____________
امیدوارم چند ماه بعد جدا عرضه بشه :-))
مگه قراره چیزیو توی نسخه ریمستر تغییر بدن که اینطور گفته؟
مهمترین دلیلی که باعث میشه مردم iw رو بخرن همین ریمستر هستش.من وقتی شنیدم این ریمستر مولتی پلیر هم داره خیلی خوشحال شدم :yes:
دیگر ایمان بیاورید به تقلبی بودن call of duty ها
ها؟/:
چی ؟؟ یه نفر بیاد بم بگه چی گفت سفیر تپلی؟! :hypnotized:
بابا یعنی کال آف دوتی های الان دیگه ساخته خالقین اصلی بازی نیستند
یعنی همین بچه م چه ها میسازنشون همبن کسانی که کار به اینجا رسوندن
اول هرکس روز شماری میکرد برای call of duty جدید الان اکثرا دیگه چشم دیدن این بازی ندارن
اینم به زبان عامیانه
تریلر گیم پلیش که عالی بود 😐
خوب نباشه :-/ فقط زمپلا و جیسون بالا گفته اخراج شدن و بقیه که هستن و حتی اگه سازنده اینفینتی وارد نباشه و استودیو جدیدی باشه و قشنگ بسازتش مگه اشکالی داره؟؟
بذار سایلنت هیل ۴ رو به یادت بیارم خخ
عزیزپ سعی کن لقب خودت رو یعنی بچه مچه به هر کسی نسبت ندی.
Mjsh اتفاقا اون لقب پدرت هست تو که پیش کش
هی سفیر تپلی وقتی میبینی مسخره میکنیم یا دعوایی اتفاق میفته با خود شخص حرف میزنیم نه پدر یا مادرشونو میاریم وسط ادب خودتو نگه دار فهمیدی؟
# حرف مفت
COD4 محشر بود عالی بود حیف شد خدایی این Bo3هم بدترین تو این سری بود
درود
به لینک زیر بروید و برای افزوده شدن زبان پارسی به PS4 رای دهید .
http://share.blog.us.playstation.com/ideas/2015/05/25/persian-language-for-ps4/
از مدیران میخوام که این گفتگو را جزء گفتگو های مهم کنند تا زودتر زبان پارسی به PS4 افزوده شود .
اگر تونستید با چند نام کاربری PSN به این سایت برید و رای بدید .
این لینک برای اضافه شدن زبان عربی بوده که سونی پس از آن زبان عربی رو به PS4 افزود .
http://share.blog.us.playstation.com/ideas/2014/05/20/want-arabic-keyboard/
تعداد همه ی رای ها کنار دکمه ی منفی ـه و اون به معنی تعداد منفی ها نیست برای شمردن منفی ها ، رای های مثبت را از همه ی رای ها (که کنار دکمه ی منفی است) کم کنید .
یک راهی برای بالا بردن مثبت ها با یک اکانت پیدا کردم . شما باید تمام کوکی های سایت playstation.com و سایت sonyentertainmentnetwork.com را از مرورگر خود پاک کنید و وارد همون لینک درخواست پارسی کردن بشید و به پی اِس اِن لاگین کنید . رای بدید .
کسانی که مرورگر فایرفاکس دارند مراحل زیر رو طی کنند :
۱- وارد صفحه ی درخواست بشید
۲- راست کلیک کنید
۳- روی view page info کلیک کنید
۴- روی تب Security کلیک کنید
۵- روی view Cookies کلیک کنید
۶- روی Remove All کلیک کنید
*******۷- از قسمتی که Search نوشته شده sony بنویسید
*******۸- روی Remove All کلیک کنید .
۹-دوباره وارد صفحه درخواست بشد و لاگین کنید و رای بدید .
البته مرحله ۷ و ۸ برای محکم کاریه و بعد از ۶ میتونید مرحله ۹ رو انجام بدید .
تاکنون همه ی رای ها ۱۵۷۹ تا و رای های مثبت ۱۵۰۵ تا و رای های منفی ۷۴ تا است .
سری CALL OF DUTY از زمانی که رفت آینده به باد فنا رفت.
واقعا وقتی خبری از این بازی می شنوم ناراحت می شم که آخه چرا یکی از بازی هایی که هر سال به شوق نسخه ی جدیدش کلی انتظار می کشیدم حالا حالم از همه چیزش بهم می خوره.
یه چیزی پست قبیلیا گفتم لازم میدونم دوباره اینجا تکرار کنم:
کالاف حداقل ۵و۶ تا کالاف تو جنگ جهانی داره
بس نیس Eek!
۳ گانه مدرن و بلک ۱ هم که بیشتر به زمان حال میخورد
بلک دو و بلک ۳ و ادونس و اینفینت هم تو زمان اینده داره
خب هر کسی یه ذره عقل داشته باشه میفهمه که دیگه جنگ جهانی دیگه واسه کالاف تموم شده وکالاف دقیقا دیگه همه در باره ی همه زمان ها بازی ساخته
اکتیویژن میتونه با Destiny ایده ی آینده رو ادامه بده…دگ چرا می.ر.ی.ن.ه به COD؟ 😐
نظر بعضی دوستان راجب به کالاف خنده داره
میگید کالاف شکست خورد اما فروش نشون میده که مردم استقبال میکنند خب اگه کالاف بیاد توی زمان حال اون موقع بازی ها توی اینده کم میشن ولی به نظر من همین که کالاف توی ایندس و بتل هم توی گذشته خوبه در واقع اینشکلی در هر سبک بازی داریم
اگر کسی خوشش نمیاد میتونه بازی نکنه
والا هی بد میگن بازم امسال هم مطمئنن کالاف بتلو شکست میده
چه تو فروش چه تو متا
😐 فروش امسال کالاف رو دیدی؟
منظورت پیش فروشه؟:|
بعد من میگم تو کد فنی تو میگی من کالاف بیشتر دوست دارم :-/
:rotfl:
از الکی کوبیدن بدم میاد 😉 خداییش گیم پلیش عالی بود
کاملا بات موافقم مسعود تازه هم از نظرم هیجان تو آینده بیشتره یه دفعه میبینی چندتا سفینه فضایی از بالا سرت رد شدن و دارن تیر اندازی میکنم یا یه چیزی از زیر زمین میاد بالا،با جتپک هر جا می خوای میتونی بری و شلیک کنی
همیشه کالاف بهتر از بتل بوده بازم بهتر میشه.فقط فروش آخرین نسخه رو نگاه کنید. من که گیم پلی کالاف رو دیدم فهمیدم در مورد آینده اشتباه می کردم.کالاف تو آینده هم بی نظیره.
من خودم از آینده بدم میومد اما توی کنفرانس سونی و گیمپلی کالاف نظرم کامل عوض شد ایندفعه بازی رو هیجانی ساختن
من چون تخیلی شده بود و بخش سینگل هم کم اهمیت فقط تا گوست خریدم دیگه بعدیا رو بازی نکردم. گوست با اون حجمش کمتر از ۶ ساعت گیم پلی داشت.من بدبخت ۲۵ هزار تومن پول دادم کرکی گرفتم 😐
خیلی گرون بت انداختن
از کلوپ کنار خونه مون ک بازی میخریدم(الآن دیگه مجبورتا باید دانلود کنیم) قیمتش رو ۱۰ تومن زده بود
۸ تا دی وی دی داره. ۳۰ گیگ حجم.
حالا گذشته ها گذشته سه سال پیش بود.
من اون موقع فکر می کردم کالاف بهترین بازی جهانه و نسخه آخرش هم بهترین بازی تاریخ! :rotfl: :rotfl: :rotfl:
یادش بخیر چه با عشق بازیش می کردم نه می فهمیدم باگ چیه نه متا تا این که با این سایت آشنا شدم و کل بازی ها کوفتم شد :-X
واقعا
لذت بردن از گیم مهم تر بود
البته الآن هم معدود بازی هایی پیدا میشن ک ازشون لذت برد
________
اونجا ۴ تا دی وی دی ناین(۹)میفروخت
البته چون من مشتریش بودم شاید ب من ارزون میگفت
من که گاستو از دوستم بردم :laugh:
و راستی ۲۵ تومن چه خبره؟؟؟؟؟؟؟ سرزمین رایانه ۱۴ تومن میفروشتش
ایدن من به خاطرش ۴۶ تومن دادم
اول یه نسخشو گرفتم کرکی شرکتی بود کل کاتسیناشو حذف کرده بودن 😐
بعد دوباره رفتم ۲۳ تومن دادم کرکی یارو مغازه داره رو گرفتم
الان فکر کنم با اینقد میشه اورجینال گرفتش :rotfl:
من هیچوقت نگفتم شکست خورده
من فقط گفتم ب اندازه گذشته زیبا نیس
البته اگه منظور شما با بنده بود
نمیدونم چرا ولی خیلی از این نسخه خوشم اومده با اینکه کلا از این بازیهایی که تو اینده هستن بدم میاد…با اینکه از نظر زمانی خیلی جلوتر از black ops3 هست ولی به نظرم گیم پلیش خیلی باحال تر شده
راست میگه لطفا خرابش نکنید :worship:
از این بازی بشدت متنفرم 😀 😀 😀
سلام دوستان .لب تاب رو گرفتم .حالا دیکه استرس سیستم مورد نیاز رو ندارم :laugh: .ولی استرس قفل رو دارم :reallyangry:
چی خریدی آخرش؟
Lenovo y50 70k
اره ایدن داغ میکنه ولی کولر روشن میکنم. کول بد هم داره
حیف دیدمت جواب دادی دادا
می خواستم بگم تو تلگرام اینطور بم جواب داد:
رنگش صورتیه :inlove: :inlove: :inlove: (شوخی)
آهان مبارک باشه
لبتاپ رو همیشه تو جا های خنک نگه دار مخصوصا موقع اجرای بازی های سنگین.لبتاپ من بعضی وقتا انقدر داغ میکنه که میز زیرش هم طوری داغ میشه که نمیشه بهش دست زد 😀
کلا لبتاپ برای بازی خوب نیست.
لب تابت چیه
lenovo z 510
بلیزارد (Blizzard) در بیانیه خود گفت:
“سیستم اجتناب از یک بازیکن با نیت خوبی گذاشته شد. اما اکنون به نحوی که برای سلامت بازی مفید است عمل نمیکند. ویژگی «اجتناب از این بازیکن» تاثیر منفی در فضای بازی گذاشته است.”
دلیل این حرکت از جانب Blizzard در آخرین پچ، این بوده است که بازیکنان به دوری از بازیکنان قوی میپرداخته اند.
یکی از بازیکنان حرفه ای Matchmaking های طولانی را گزارش داده بود که پس از بررسی های صورت گرفته معلوم شد که دلیل طولانی بودن پروسه پیدا کردن بازیکن، این بوده که صد ها نفر او را در لیست اجتناب از این بازیکن خود قرار داده بودند.
همه میدونن کد داره نابود میشه متاسفانه!
گیم پلی تو E3 رو دیدی؟بد بود؟
Come on doky come back
داداش شما میشه لطف کنی اسکتون رو به من بگید؟;-)
___________________________
عزیز حرف های حق تو پست های کاد همیشه منفی میخوره و تهش اعصاب خوردی میاره و امثالی مثل عزراییل میان که بکوبنو جو درست کنن. به درک عزیز بذار هرچی میخوان بگن 😉 تا انتشار بازی صبر میکنیم.
اسمم سپهره 🙂
حرفتون درسته ولی به نظرم حرف حق باید زده بشه چه منفی بخوره و چه نخوره
حالا اینکه یه عده بخاطر تریلر های بهتر بتلفیلد ۱ فن این سری میشن (!) و بعد انتشار دو تاشون زود تر از همه COD رو میخورن کمی رو اعصاب من رژه میره 😀
اگه منظورت منه که ۴ ساله دارم بازی میکنم اگرم منظورت دوستانه خوب مطموناً سری های قبل رو بازی کردن و میدونن که تریلرهای بتلفیلد با خود بازی فرقی نداره,رندر نمیشه یا هر چیزه دیگه ای…اون منفی ها هم بخاطر بازی نبوده,بخاطر این ادیتور های اینفینیتی وارد بوده خداوکیلی تریلر بازی باید اینجوری باشه >_< با آهنگ عزاداری بود انگار… اما خود گیم پلی که دیدی بازخورد منفی نداشت.
خوشبختم سپهر جان. امیدوارم امثال شما تو گیمفا روز به روز بیشتر بشه.
تا وقتی اخرین قطره ی خون تو رگم بجوشه نمیزارم کسی با بی منطقی و جو سازی به کالاف توهین کنه
من با امثال عزراییل بحثی ندارم که ادعا میکنن نمره متا کالاف با رشوه خوب میشه
(جمله اولم تقلیدی از دیا لوگ های منندز بود (:)
Come on Doky COME BACK@
افتضاح بود. اصلاً اون قسمت بعد ۳۰-۴۰ ثانیه زدم رفت به شدت غیر قابل تحمل!
خخخخخخخ
چندتا بتل فن شدن همه!!!! خخخخ
عزیزم دایس چرا جرات نکرد بازیش رو نشون بده ؟ چرا سینگل رو با یه تیزر که واسه گول زدن بچه مناسب هست سر و جمع کرد! مطمئن باشن هدف دایس سو استفاده از جنگ اول یه شوتر جنگ اولی با گرافیک نسل هشت! نه بیشتر.. موقع انتشار نقد ها میبینمت دوتا ریبوت رو زده ترکونده اینم استثنا نیست وقتی چیزی از بازی نشون ندادن پی بودم که اطمینانی به بازیشون ندارن.. کد هرچه بود بازی رو نشون داد (البته که هیجانی و بسیار روان و بدون مشکل بود ضمنا مرحله هم فرعی بود! دهن کجی به دایس خخخ) میزان هیجان گیم پلی نهایی بتل با تریلر های گول زننده اش زمین تا آسمون فرق داره دایس هم داره از این واقعیت فرار میکنه اما خیلی نمیتونه.. فعلا از این جو گرفتی استفاده کنید. اما دیر یا زود با حقیقت روبه رو می شید.. امسال iw کنار مدرن وار (بهترین شوتر نظامی ساخته شده) هر حریفی رو با کوچکترین لغزش نابود میکنن چه پیشنهادی بهتر از این دو با قیمت بسیار مناسب؟
بعنوان فن بتل دعا کنید مث استار وارز و m.e.c نشه وگرنه بلائی که بلک اپس سر مدال اورد، iw و مدرن سر این میارن! :دی
یعنی هر کی از کالاف بد بگه پس حتما فن بتل هـ… عجب، یعنی ادم برای دفاع از بازی مورد علاقش وادار به گفتن چه حرف هایی که نمیشه
راستی مگه شما نگفتی حرف اقا رامین همیشه درسته، خب اینجا هم درست میگن دیگه… کالاف داره نابود میشه(البته از نظر من خیلی وقته که نابود شده)
اولا که حرف دهن من نزار.. البته که دوسمون رامین فرد بسیار آگاهی در زمینه ی سخت افزار هست و اطلاعات بالایی دارن اما نظراتش در رابطه با کد کاملا جانب دارانه ست . و فن بتل.. گذشته از این تا جایی که ما دیدم اینجا هرکی از کد بد گفته تو پست بتل قربون صدقه اش رفته :دی دیگه این چیزی نیست که پنهان کردی باشه! همیشه تو پست های کد همین وضعیت هست حتی اگه این بازی مدرن وار یا بلک اپس و یا جنگ جهانی بود بازم نوع دیگه اش رو میدیدم چه بسا که قبلا هم دیده ایم!
شما با منطق خودت میتونی هر حرفی بزنی اما تو یه جای عمومی قطعا مورد پینه همه نخواهد بود.. مگر اینکه سند و مدرکی داشته باشی..
شاد باشی
لابد منم فن بتل هستم خودم خبر نداشتم… شما اگه تو یه دونه از پست های بتل کامنت از من دیده باشی من دیگه اصلا نظر نمیذارم
مدرک میخوای، همین که خوده اکتی به بازیش ایمان نداره و میخواد با سو استفاده از نسخه ی ریمستر بازیشو بندازه به مردم خودش گویای همه چیزه… دیگه مدرک از این گنده تر میخوای
اگه به موفق بودن بازیش شکی نداشت خیلی راحت مدرن رو جداگونه به فروش میذاشت… اکتی خودش خوب میدونه که مدرن چقدر طرفدار داره که حاضرن براش ۸۰ دلار هم بدن
نمی خواستم دوباره نظر بزارم ولی….
“عزیزم دایس چرا جرات نکرد بازیش رو نشون بده ؟”
جرات نکرد؟ 😐 😐 😐 😐
احتمالا شما Livestream 1 ساعته بتلفید را ندیدی بعد از کنفرانس بهتره بری ببینی 😉
” چرا سینگل رو با یه تیزر که واسه گول زدن بچه مناسب هست سر و جمع کرد!”
باشه ما بچه ایم
ولی شما که بزرگسالی هرگز نتونستی درک کنی بتلفید مانورش روی مولتی نه کمپین هرکسی که واسه کمپین بره بتلفید بگیره سخت در اشتباه :laugh: 😉
EA هم دیگه تریلر های زیادی از بازی هایش نشون نمیده اگه میخواست نشون بده تو کنفرانس مایکروسافت نشون می داد….
تا Gamescom هیچی نشون نمیده….. 😉
” مطمئن باشن هدف دایس سو استفاده از جنگ اول یه شوتر جنگ اولی با گرافیک نسل هشت! نه بیشتر..”
جوک میگی؟ ?:-) 😐
بعضی ها بخاطر دفاع از کد چه کار ها که نمیکنن
اصلا کسانی که اونجا بتلفید را بازی کردن دیدی چه نظری دارن؟
باشه صبر کن!
تو برنامه ای که Gamespot گذاشته بود برای بهترین بازی های E3 2016 از ۳ نفر Gamespot 2 تاشون بتلفید ۱ را انتخاب کردن :laugh: اینقدر هم ازش تعریف کردن که نگو بعد هم زالد 😉
اینم proof
GameSpot’s Winners of E3 2016
youtube.com/watch?v=DGivolS2l4w
” امسال iw کنار مدرن وار (بهترین شوتر نظامی ساخته شده)”
اونایی که تو میگی الان تو Respawn Entertainment دارن تایتال فال را می سازن :laugh:
“بعنوان فن بتل دعا کنید مث استار وارز و m.e.c نشه وگرنه بلائی”
😕
فکر می کنی DICE مثل استدیو های اکتی واسه کالافه؟کل افرادی که تو استدیو هایی که کالاف می سازن را جمع کنی اون وقت میشن استدیو DICE :laugh:
اونایی که ستاوارس را ساختن گروه دوم DICE بودن
اینایی که دارن بتلفید ۱ را می سازن پدران بتلفید هستن اونم با کارگردانی خالق و پدر بتلفید یعنی Lars Gustavsson
از سال ۲۰۱۳ هم با ۲۰۰ نفر دارن روی بازی کار میکنن اونم بخش اصلی DICE الانم که نیرو هایشون بیشتر شدن 😉
شما برو دعا کن بلایی که BF4 سر Ghost اورد بتلفید ۱ سر این نداره :دی
صد درود بر یونس عزیز انصافا جات خالی بود این دوستمون نمیخواهد در ک کند که بتل فن ها کلا به خاطر مولتیش بتلو میخرن تا الان من مقدار خیلی کمی کمپین بتلو بازی کردم ولی از ساعت سه بعد از ظهر تالان توی مولتیشم
یا علی دوباره rampage کردی :inlove: اصلاً بیخیال اینا بشیم مردکی واسه حرفا هست؟ سوئ استفاده!!! گول زننده!حداقل طرفدار بازی میگفت که تریلراش ۳ میلیون دیسلایک نخوره ! دو تا خورشید تویه بازی نزاره! تریلرهارو رندر نکنه! سوئ استفاده از اشخاص معروف نکنه و ….بابا زندگانی رو آسون بگیرید دیگه قضیه کاملاً no commente
رامین جان ج ندی سنگین تری :دی
___
ناشناس عزیز بهتره جای اینا یه دلیل قانع کننده میاوردی واسه عدم نمایش سینگل اینجا بحث مولتی نیست، کد رو بخاطر سینگل میگن ال و بل بعد که حرف سینگل بتل میشه میرید سراغ مولتی! یکی یکی دیگه نشد که نمیشه که! البته من نمیدونم بتل چه بلائی سر گوست آورد منظورت همون دو نمره کمتره ؟ گیم اسپات به هردو ۸داد و ای جی ان به گوست ۸٫۶ به بتل نسخه ی پی سی ۸٫۵ نیم پس فروشش هم که به گوست نرسید.. دیگه نمیدونم بلائی مد نظر شما چیه اما بلا لز نظر من یعنی کاری که بلک اپس با مدال کرد یعنی فرستادش قاطی باقلی ها :دی اگه متا نظرت هست آخرین عنوان دایس جلو کد یه ابرو ریزی به تمام معنا یود از نظر متا یه شوتر تمام آنلاین حتی نتونه کانید بخش مورد نظر بشه این یعنی شکست… بلا چیه دقیقا! :دی تایتان هم چیز جدیدی نداشت همون نسخه اول بهبود یافته اش! سر خوردن کپی بلک اپس سه و جابه جایی زمانی هم همینطور!
حالا دلتون رو خوش کنید تا جفتشم منتشر شد میبینمتون..
ولی بازم سنیگل نشون ندادن کامنت خوبی نمیده!!! این مدل تریلر ها منو یاد استارواز می ندازه! امیدوارم که اون طور نشه البته!
بعنوان یه فن بتل فقط منتظر مولتی نسخه جدید هستم.سورنا جان دوستمون ناشناس درست میفرمایند ما فن های بتل( نه اونایی ک با دیدن تریلر BF1یک شبه فن بتل شدن)فقط منتظر یک مولتی شاهکار مثل نسخه ۴ و ۳ هستیم.واقعا بتل و CODچه شباهتی به هم دارن ک مقایسه میکنید؟بتل یه چیزی بین شبیه ساز و ارکید ه(خدمت دوستان بگم اگر ارما شبیه ساز باشد بتل به هیچ وجه شبیه ساز نیست)و CODآرکید با گیمپلیRun n Gunهر کسی میره دنبال سلیقه اش.به شخصه بعد از تجربه آنلاین ۳و دیگر بتل ها سراغ مولتیCODنخواهم رفت چون سلیقه ام اینطور ایجاب میکنه.(حال ممکنه سلیقه شخصی دیگری متفاوت باشه).همونطور ک سورنای عزیز گفتن برای نقد بتل روی مولتی و برای نقد CODباید روی بخش کمپین مانور داد پس دیگر جای بحث نمیمونه این دو بازی قابل مقایسه نیستند.
ارزش جواب دادن نداره! کل گیمفا رو بچلونی ۱۰-۲۰ نفر نیست که از این گن.د طرفداری کنن.
۴ نفرن 😀
خخخ اشتباه کردم اینا رفتن اکانت ساختن که الکی فن کالاف بسازن 😀
۳ نفرن.
پاک کردن کامنت کار درستی نیست! دوتاش نیست! :دی
عزازیل بلک ۳ هم ظاهرا تو پست هاش ۴۰۰نفر میکوبیدنش ولی به انتخاب کاربران همین سایت بهترین مولتی شد! فعلا گول ظاهر بخورید!!!
ایام بکام
لول اگه منو میگی به جای اینکه دستم بره رو کلیک چپ رفت رو گو بک پیج >_< خلاصه داشتم میگفتم گاست که خود سازنده هاشم میدونن چه گندی بود خودتونم میدونید پس الکی متا متا نداره دیگه… داستان جنگ جهانی مشخصه یهو که جنگ جهانی سوم نمیشه یا متحدین که پیروز نمیشن! هاردلاین اولاً نسخه فرعی بود دوماً تو یه سال نبود انتشارشون سوماً از همه سری های کالاف به غیر بلک ۲ و ۳ پلیراش بیشتره با این حال 😛 تایتان اولاً سازنده هاش سازنده های مدرن وارفر هستن که کل افتخار بخش داستانی کال رو یدک کشیدن بردن واسه EA. دوماً تایتان فال پر از ایده بود اصلاً بازیش نکردی مثله اینکه! در ضمن مثله اینکه تایتان فال چند سال پیش اومد چه ربطی به کپی از بلک۳ داره…گول ظاهر؟! مگه گیم پلی کامل و واقعی از بازی رو ندیدیم؟! کر و کور شُدید اینجاها؟ :chic: خخخ شواهد داره به ضرس قاطع میگه که اوضاع برای بتلفیلد فوق العاده نگران کنندس! پشماش ریخت بدبخت دایس… خوبه هر سال اونقدر قدرت داره که کالاف رو مسخره میکنه و کالاف هم جرعت نداره بگه مسخره چیه میاد ازش تمجید میکنه :laugh: دیگه ببخشید که واسه بتل۱ جاستین بیبر رو نمیارن واسش آهنگ تریلر بخونه یا اسنوپ داگ رو که لرد ویدر بازی بشه :dazed:
حیف نبودم :laugh:
@sorena
درجوابت فقط اینو میگم عزیز,حرفت اصلا ربطی به بحث نداشت :laugh:
GameSpot’s Winners of E3 2016
youtube.com/watch?v=DGivolS2l4w
BF4 VS Ghost by IGN
۸pic*ir/images/4m0adrfbm6050kfkkpj2.jpg
“Put Ghost to Shame :laugh: ”
تایتال فال ۲ کپی از تایتال فال ۱ 😐 :rotfl:
باشه بازی ها بیان میبینیم
در مورد بتلفید هم مثل اینکه بالا گفتم,حرف Gamespot را در مورد بازی گوش کن بعد بیا از بتل ۱ بگو…..
هیچی سری مدرن نمیشه. این جدیا کالاف نیستن -_-
آقایون کوبنده آرامشتون رو حفظ کنید…نگفت خراب کرده…گفت خراب نکنید:| تا انتشار بازی خیلی وقت هست.
هیچ کس هم نگفته خراب کرده
بنده میگم کالاف باید برگرده ب اصلش
و گرنه اسمش کالاف نیست
خیلی ها از عناوین جدید کالاف خوششون میاد(حتی بیشتر از عناوین mw و bo1)
اما من خوشم نمیاد
نظرم رو گفتم و بالاخره آدم ها با هم متفاوت ان و نظرات متفاوتی دارن
امیدوارم ناراحت نشده باشید چون مهم اینه همه ما گیمریم و مهم لذت بردن از گیم هس
نه عزیز به هیچ وجه از کامنت های شما ناراحت نشدم…فکر نکنم بر خلاف بعضیا که تعدادشون کم هست کاد فنی از کامنت های شما رنجیده شده باشه. سربلند باشید.
پیروز باشید
به دلیل نافرمانی نبود به دلیل این بود ک آقای بابی کویت سود زیادی از mw2 به جیب زد بعد طمع گرفتش حقشون نداد.تازه خواست شماره سه mw بده به استیدیو تازه تاسیس sledghammer .به این دلیل ک اینفینی میخواست فرانچیز mw جدا کنه از کالاف(چون اکتی حقشون نداد).بعدشم دمش گرم آقای وینست زمپلا خوب حرفی بهشون زد.شماره یک تیتان زدم عالی بود این شماره دو تیتان ک نویسندهmw1.2 نویسندگی میکنه یک شاهکاره
دوست عزیز سپهر جان(Come on Doky COME BACK)
شما در یک کامتت گفتی (امسال هم کاد چه از نظر متا چه از نظر فروش بتلو شکست میده اونم مطمنئنن) میشه بگی کدوم نسخه کاد از بتل متاش بیشتر بوده؟؟؟؟؟؟
(((بتل همیشه جاودانه میمونه))) کافبه نگاهی به تعداد پلیر های بتل ۴ بندازید اونم بعد از سه سال شگفت انگیزه
Cod قسمت سینگلش بهتره
Battlefield مولتیش بهتره
یه بازی بتل بم بگو کل جهان لرزوند به اندازه CoD Mw 1 😉
تعداد پلیر ها دلیلش اینه که بتلفیلد مولتی پلیر محوره ولی کالاف دیوتی سینگل پلیر محور.
مولتی کالاف به بتلفیلد نمیرسه و سینگل بتل به کالاف.کسی خیلی لذت میبره که جفتشون رو بخره 😉
MW3 از Battle 3 بهتر بود
AW هم از Hardline بهتر بود
شما هم یه نکاه به پلیر های BO II بنداز 😉
سپهر عزیز کی گفته mw3 بهتر از بتل ۳ بود؟؟ اگر بنا رو متا باشه که mw3 متاش ۸۸ و بتل ۳ ۸۹ حالا کدوم بهتره؟؟؟؟؟ جالبه اون مثال ها رو زدی ولی گوست و بتل ۴ رو مثال نزدی یک ادم چقدر میتونه فن باشه(شوخی)
هاردلاین یک نسخه فرعی بود و توسط دایس ساخته نشد بتل ۴ هم گوست رو خورد کلا کالاف هیچ وقت از نظر متا نتوسته به بتل برسه
من با نظر ایدن عزیزموافقم ولی شما چون گفتی امسال هم چه نظر متا چه از نظر فروش شکست میخوره خواستم بهت بگم نه اینطور نیست
بتل۳ پلیراش بیشتره پس چرا… در ضمن اون سال بهترین fps شد.(البته مطمئن نیستم اما ign و تریلرهای بتلفیلد اینو میگفتن)
داری نسخه اصلی رو با نسخه فرعی مقایسه میکنی؟! البته با این حال بازم پلیرایه هاردلاین بیشتره.
خوب ۳۰۰۰تاست:| یعنی در حد هاردلاین که نسخه فرعیه.
ممنون از دوست عزیز azrael aparat (ببخشید اسمتون رو نمیدونم)برای توضیحاتتون
اگر پی سی بازی این ایدی اورجینه منه parviz99900 خواستی ادد کن بتل ۴ بزنیم
ببخشید داداش فعلاً فقط بتل۳ دارم بازی میکنم. هر وقت تموم کردم میام بتل ۴ اما حدود دو هفته دیگه… در ضمن اون یوزر نیم من فقط عزراییله بقیش لینک آپاراتمه 😀
عزی جان بلک دو ۱۲ میل کاربر داره فعلا. و با توجه به آماری که خوده ea داد بتل ۴ و هارد لاین جمعا حدود ۶ میل دارن!!! شما فقط یه پی سی رو میبینی و همونن میگی! چند وقت پیش آرش همون (…) درمورد پی سی جوابت رو داد…
___
پرویز عزیز مدرن سه بهترین شوتر سال انتخاب شد! یعنی بهترین شوتر سال!!! معنایی داره؟ کد هیچ وقت تو متا به بتل نتونسته برسه ؟ خخخخخخ برای اونامم که لاما کردن متاسفم واقعا چقدر اطلاعات پایین آخه!!!! متای ۹۴ رو بزرگ ترین بازی های ea به زحمت میتونن بهش برسن چه برسه به بتل!
وقت ندارم بنویسم برات اما اگه دوست داری اطلاعات زیاد شه و اینجوری سوتی ندی برو مراسم Vga رو از سال اغازینش تا امروز دنبال کن ببین بین بتل و کد کدوم بطرز غیرقابل مقایسه ی با دیگری، پر افتخار هست! (یکبار نوشتم برای دوست عزیزی دیگه خارج از حوصله اس نوشتنش)همینطور برو متاهاشم نگاه کن…
چیییی! ۳ هزارتا هم نداره با توجه به استیم استتس! ۱۲ میلیون!!!!!!!! اینجوری یعنی پر کاربر ترین بازیه جهانه خوب! یخورده فک کن!!!! ۶ میلیون!!!!!!!!! بابا اینارو از کجات در میاری!!! بتل ۴ الان ۴۵ هزارتا کاربر فعال داره. هاردلاین هم ۳ ۴ هزارتا هست که با بلک ۲ برابره تقریباً. اینایی که میگی رو نمیدونم از کجا در آوردی اما بدون که dota2 با اون عظمتش ۱۰ میلیون کاربر داره(هفتگی) اون وقت یه بازی fps اونقدر؟! منبع هم میتونی از استیم استتس یا بتلفیلد استتس کمک بگیری که آمار همین الان رو بهت میگن! اینایی که میگه جُکه! هیچ بازی اینطور نیست به غیر از بازی های سبک دوتا۲ به زور به ۱میلیون کاربر فعال میرسن مثله لولو وار کرافت.
مدرن از نظر سینگل بهترین شد اما مولتی نه. در ضمن سایت های بزرگی مثله ign هم بتل۳ رو بهترین شوتر سال انتخاب کردن. هر کی یه چی میگه اما بخوای واقعیت رو بدونی میبینیم که بتل ۳ ۷ هزارتا پلیر داره و مدرن ۳ فوقش ۲هزار تا.در ضمن اون افتخارات الان داخل respawn هستن و ناشرش هم ea دیگه نمیشه گفت افتخار برای کالاف.
😐
واقعا طوری بحث کنید آدم پشیمون نشه از بحث باهاتون وقتی فقط نوک دماغت رو ببینی همین حرف هارو میزنی،مگه کد و بتل فقط رو پی سی منتشر شدن ؟ رنگ کنسول دیدی ؟ میدونی چیزی به اسم کنسول گیم هم هست ؟
چیزایی که گفتم خبرش رو اشتباه نکنم همین گیمفا هم پوشش داد، بلک اپس دو ۱۲ میلیون فعال ماهانه داره و طبق حرف های ea دو نسخه از بتل جمعا شش میلیون! نقل از یورو گیمر لینک بزارم میره برسی برو خودت بخون خبر رو
Nearly 12 million people are still playing Call of Duty: Black Ops 2.
Treyarch’s three-year-old shooter still enjoys a huge, active community, which, Activision said in a recent financial call, hit a new record of nearly 12 million monthly active users …during the last quarter وقتی یه شوتر سه چهار سال پییش رو با یه شوتر پارسالی مقایسه کنی به اوج بزرگی بلک اپس پی خواهی برد!
خواهشا اطلاع نداری بی خود وقت ما رو هم نگیر.. بقیه حرف هاتم مث همینه ولی از سر لطف جواب میدم
مدرن بهترین سینگل شد! بهترین شوتر شد معیار انتخاب خیلی چیز هاست نه وقت داستان..
اگه قرار به شمردن سایت ها باشه که مال کد رو باید مقاله اش کرد.. لابد مدرن سه رو هم اعضای ریسپاون ساختن! یا واو رو! یا بلک اپس رو! ریسپاون حریف بانجی هست و باجنی هم همیشه بهتر از اونا بوده، قبلا هیلو و حالا دستنی بهترین مولتی پلیر سال وقتی که تایتان هم کاندید بود.
روز و روزگار خوش اینجا بحث کردن وقت تلف کردنه. متاسفانه امثال شما اینجارو کردن کودکستان!
خوب حداقل یه نگاه میکردی بتلفیلد استتس ماله همه پلتفرم هارو میگه. نه فقط پی سی. bo2 بازم رو کنسولا اونجور نیست. 😐 شوتر پارسالی؟! شما چرا داری نسخه فرعی رو با نسخه اصلی و جاه طلبانه مقایسه میکنی؟ (حالا بالافرض اینکه کم پلیر داره).
نرم افزاری نیست که بهت بگه کدوم بهترین شد.هر کی یه چی میگه. خوب حالا کالاف که نشد:D دیدی چیزی نمیتونی گیر بیاری رفت سراغ یه بازیه دیگه؟ 😀
خوب باشه ea گوتی داره اما من بگم چی میخوای در برابرش بگی؟
آره دلتو به همین حرفا خوش کن کم نیاری 😛
خخخخخخ خوب دل خودتون رو خوش میکنید اشکال نداره اصلا منظور من کل بازی هاش بوده خوب منکه نگفتم نداره از خودتون حرف در میارید گفتم به زحمت ! نه اصلا!.. درمورد گیم اسپات هم رجو شود به استارواز… بهت اطمینان میدم در گیمز کام هم چنین چیز هایی در باره اش می شنوی..اما امیدوار باش و د.عا کن بعد انتشار بشنوی، اینا قطره ی ست بر سنگ داغ! فعلا شاد باشید تا بیاد..چیزی که من از سینگل کد دیدم یک بازی با گیم پلی بسیار روان و با هیجان بسیار عالی ، خوش ساخت و خلاقانه بود. اما سینگل بتل یک تیزر واسه گول زدن بچه بود، بر خلاف همیشه سینگل نمایش داده نشد و این یعنی سرنوشت احتمالی
S.w و m.e.c در انتظارش هست اونها هم چنین تریلر هایی ازشون میآمد… خلاصه منظور اینکه تا بازی مورد نظر تون سازنده هاش جرات نمایش از سینگل نکردن آنقدر سینگل سینگل نکنید.ثبات هم داشته باشید که حرف از سینگل بتل شد مولتی مولتی نکنید… Ea دوتا بازی سال داره خخخخ عروسک من پاپیون داره مال تو نداره!!! 😀 یاد بگیرید جایی که حرف از یه مورد خاص هست همه چیز رو قاطی نکنید ما در مورد شوتر های این دو کمپانی حرف میزنیم و همه تونم میدونید ea مقابل اکتی هیچ حرفی برا گفتن نداره دستنی و کد قبضه کردن جوایز رو و کد پر افتخار ترین شوتر نظامی ساخته شده ست از نظر جوایز بهترین شوتر سال و مولتی سال هست! امسال احتمال داشت که تایتان بتونه یه جایزه واسه ea بیاره اما O.W چیزی باقی نمیزاه براش! (بعد انتشار) دلتون رو خوش نکنید به آخر سال و به همین جوایز نمایشی پوشالی ! بسنده کنید! :laugh:
عزی عزیز شمام همینطور..
شاد باشید :yes:
” متای ۹۴ رو بزرگ ترین بازی های ea به زحمت میتونن بهش برسن چه برسه به بتل!”
😐
Mass effect 2 به تنهایی غورتش میده :laugh:
۹۶ ….
پرافتخاترین بازی سال…
EA را با شرکتی مثل اکتی مقایسه نکن خنده داره 😉
همینو میخواستم بگی ! مس افکت! یک آر پی جی بی نظیر و شاهکار جلوی یک شوتر! خیلی با معناست!
___
دی ال سی تکند کینگ دستنی متاش همون قدره کاندید بهترین بازی آنلاین هم بود (دستنی بهترین مولتی سال با وجود تایتان) بازی دایس چی شد ؟ چیه تا کم میارید پای تایتان رو میکشد وسط بعد میگید از متا میری به جایزه البته همه میدونن واسه بهترین بودن متا بلاک نیست و جایزه اون بخشی که کاندید شدی مهمه مث بهترین بازی سال بهترین شوتر و مولتی سال! بهرحال این جایزه هارو کسانی میدن که خودشون تو سایت های که نقد کردن هستن و جزو منتقدان بزرگ این صنعت به حساب میان.. فعلا که اکتی ویزا از نظر متا و جایزه ی شوتر ها خیلی از ea جلو تره و تاج و تخت بازار شوتر دستشه. فروش دستنی و تایتان رو فقط رو کنسول های ماکرو سافت مقایسه کن..
همین مدرن می ارزه یه کل شوتر هایی که ea تا حالا ساخته… 😛
sorena@
اول حرف خودت را تفسیر کن عزیز
“متای ۹۴ رو بزرگ ترین بازی های ea به زحمت میتونن بهش برسن چه برسه به بتل!”
:laugh:
بزرگترین بازی های EA 😐
EA دو گوتی تو کارنامه اش داره درحالی که اکتی تو خوابش هم نمی دونه گوتی اصلا هست اصلا!
مقایسه اشون خنده داره :laugh:
تو این چند سال اخیر هم اکتی شاهکاری زیبای با متای های قرمز داشته 😉
والا همه دوستانی که نظرات قبلی شما را خوندن میدونن که همیشه برای مقایسه دو عنوان از متا استفاده می کردید ولی یه مدتی شده روی به جایزه اوردید :laugh: 😉
از هرکسی هم بپرسی تایتال فال را به دیستنی پول ساز ترجیح میده بازی ای که بدون DLC نمیتونی بازیش کنی 😐
از اون ور هم تمام DLC های تایتال فال رایگان :laugh:
“همین مدرن می ارزه یه کل شوتر هایی که ea تا حالا ساخته…”
همین مدرن اگه خودت را بکشی و بازی کنی نهایتش به ۵۰۰ ساعت نمی رسه و خسته میشی ولی شوتر های EA مثل بتلفید ۴ باید لولت را تا اخر ببری و همه ایتم ها را ازاد کنی بعد که مبینی ساعت بازی کردنت شده هزار یا دو هزار :laugh:
درضما اونایی که مدرن را ساختن الان تو بغل EA هستن :laugh:
*****
بالا هم جوابی ازت نبود….
البته ۱۰ دقیقه باید به حرف های Gamespot در مورد تعریف بتلفید ۱ گوش کنی شاید گوش دادن و جواب دادن واست سخت باشه 😉
بازم میگم اینو پدران بتلفید داران می سازن با بخش اصلی DICE……
آقای ناشناس
اول که بحای ایکه من حرفم رو تفسیر کنم شما رو درک مطلبت کار کن (به زحمت به این می رسه. و مجبور شدی مس افکت رو مثال بزنی اونم جلو یه شوتر هنوز به منظور من نرسیدی یا میزنی علی چپ به خودت مربوط…
بهتره بجای فرار کردن و حرف های نابجا، جواب های بجایی بدی ea دوتا بهترین بازی سال نداشته باشه ده تا داشته باشه چندتا بهترین شوتر سال داره ؟ مگه کال اف دیوتی همه ژانر هارو پوشش میده که از این شاخه به اون شاخه می پری ؟ کد شوتر هست و با شوتر مقایسه کن. البته یبار برات لیست نوشتم ولی دیگه جواب ندادی البته که جوابی هم نداشتی یا باید پای نمیدونم فیفارو وسط میکشی یا مث چیز دیگه ی رو چون شوتری نبود که جلو اون نسخه های کد اسم ببری.. در آخر اینکه بقیه چی میگن و جی فکر میکنن تو بحث منو شما اگرچه برای شما بخاطر چندتا لایک میتونه مهم باشه اما برا من نیست چون فقط شخص خودت رو مخاطب قرار میدم و کسی که از اول متا متا میکرد شما بودی. حتی یبار یکی دو نمره کمتر بتل رو گفتی بخاطر این میگی اشتباه نکردنم در مورد کد ۲ و حریفش بود! منم این دو نمره ی گوست رو به کنایه بهت میگم خودتم میدونی نزن علی چپ. و از استار وار هم زیاد تعریف شنیدیم…
بازم جا داره بگم مدرن وار می ارزه به کل شوتر های ea هروقت یه شوتر بهتر از این داشت چه متا چه جوایزی که گرفت بیا بگو تو اشتباه میگی فعلا که واقعیت همینه مس افکت البته که بازی شاهکاری هست اما چیزی نیست که با شوتر نظامی یک جا گذاشت و نظر داد! یاد یکی افتادم که فورزا رو با گاد اف وار مقایسه میکرد تو دیبازی! چند سال پیش!.. :evilgrin: شپرد هارو با هم دعوا ننداز 😀
“متای ۹۴ رو بزرگ ترین بازی های ea به زحمت میتونن بهش برسن چه برسه به بتل!”
اخه عزیز,EA کلی بازی بزرگ داره مثل اکتی نیست یه کالاف داشته باشه :laugh:
تو گفتی بزرگترین بازی های EA 😐 😐
نگفتی بزرگترین شوتر های EA :laugh:
نمیدونی خودت را کدوم کوچه علی چپ بزنی 😉
شما بودید همیشه متا متا می کردید
بتلفید هاردلاین متا این شد AW متاش این شد :laugh:
بک اپس ۳ متاش این شد SWB متاش این شد :laugh:
پست های قبلی اتون هست 😉
درجوابت فقط اینو میگم عزیز :laugh:
GameSpot’s Winners of E3 2016
youtube.com/watch?v=DGivolS2l4w
هروقت تونستی اینو ببینی و پاسخ بدی بیا حرف از بتلفید ۱ بزن
خخخ عجب سوتی. تا یادش اومد مس افکت هم هست گفت نه دیگه اینطوری.تا کم میاره بحث رو هوشمندانه عوض میکنه. حالا خوب متا و جوایز ea به کنار,بیاین در مورد قیمت بازی های دو شرکت حرف بزنیم. ما از اون طرف ea dice رو داریم که با گیم انجیه فراست بایت گرافیک خارق العاده و نزدیک به واقعیت رو میده اما بازیش رو یک هفته میشه بازی کرد,دی ال سی های بازی رو مجانی میکنه. بتل۳ رو مجانی میکنه.و اون طرف هم تایتان فال باز همه دی ال سی هارو مجانی میکنه.با سرویس ea acess میشه کلی بازی کرد فقط با ۱۷ت! قیمت بازی هارو داخل تخفیف ها ۷۵ درصد کاهش میده.
حالا در مقابل اکتیویژن و استودیوهای کالاف با موتورهای قدیمی مثله quake کار میکنن,بازیش رو ۳ روز فوق فوق فوقش مجانی میکنه اونم بصورت شانسی اینطوریه یعنی اگر اون سه روز نبوده باشی خود به خود میره. هیچوقت بازی رو کامل ندیدم مجانی کنه.هیچ دی ال سی رو مجانی نکرده.قیمتاش فوقش تخفیف ۵۰ یا ۲۵ درصد میخورن. آهان این رو یادم رفت بگم. سیستم جدید پول قاپی جدیداً داخل بازی های اکتیویژن اومده! اونم کریپتوکی! شما اگر سلاح قوی تر و رنگ بهتر و از هر نظر میخوای همه چیزت بهتر باشه باید مثله بازی های f2p پول بدی!قدم تحسین برانگیزی بود! شاید بگید خوب بتلفیلد هم بتل پک داره خوب! اما بحث اونجا فرق داره اونجا از خود بازی میشه همون سلاح هارو به راحتی بدست آورد. در ضمن هیچ اسلحه ای(به غیر از نایف ها) با بتل پک باز نمیشن. اما تِریاک خان اومده سیستم درجه بندی کارت رو هم مثله clash royale گذاشته! اگر میخوای کارت بهتری بگیری باید پول بیشتری بدی! عجبببب.
یک حسی بهم میگی bf4 از aw خیلی بهتر بود مخصوصا مولتیش
حداقل بگو بلک ۳ که شک کنم 😐
چی میگی خیلی بهتر بود داستان aw و سینگلش بهتر bf4 بود ولی مولتی bf4 بهتر بود
نمره هر دوتا هم یکی شد
AW که سال ۲۰۱۴ اومد بتلفید هاردلاین هم که سال ۲۰۱۵
چطوری باهم مقایسه اشون میکنی؟
AW را با تایتال فال باید مقایسه کنی که تایتال فال …. :laugh:
یکی دو ماه اختلاف رو یه سال نمیگن!
تایتان رو هم با دستنی باید مقایسه کرد که تو مراسم اهدای جوایز دیدم کدوم بهترین مولتی رو داشت! میخوای متا متا کنی 😀 هم دی ال سی دستنی متا رو جبران کرد با تعداد نقد بیشتر از تایتان هم حتی..
__
متای بتل چهار ۸۱ ادونس ۸۳ هارد لاین نمیدونم نزدیکای ۷۰ باید باشه.
بالاخره تو یه سال که عرضه نشدن در هر جهت! و همینطور هاردلاین فرعی بود(همین فرعی پلیراش بیشتره).
آره بتل۴ هم ۴۵هزارتا پلیر فعال داره اما ادونس دریغ از هزارتا 😀
یکی دوما برای اروپایی ها میشه سال عزیز :laugh:
تایتال فال در مقابل دیستنی؟ 😐 :laugh: خنده ات نمی گیره با مقایسه 😐
یکی بیاد منو بکشه دیستنی در مقابل تایتال فال :dazed:
بازی که بدون پرداخت DLC پولی نمیشه بازی کرد را با یکی از بهترین شوتر های نسل ۸ مقایسه نکن :laugh:
“جالبه بعضی ها تا متا واسشون حرف میاره,بازی ها را برحسب متا مقایسه میکنن ولی تا تو متا حرفی واسه گفتن نداشتن,میرن سمت جایزه :silly: “
و لازم است به عنوان یک فن یوبی سافت به توی ea فن بگویم
فارکرای ۴ همون سال که تایتان فال اومد بهترین شوتر شد بترکه چشم حسود و بخیل :rotfl:
یوبی سافت :silly: آره دارم میبینم وضعیت عالیه فارکرای پریمال یا division یا آساسینس هاش رو 😛
فارکرای پریمال که شوتر نیست.
بعدشم میبینم وضعیت بتلفید (هاردلاین) استار وارز(بتل فرانت) و میرور ادج رو :rotfl:
و همینطور وضعیت منفور ترین کمپانی آمریکا یعنی ea رو.
حالا خوبه دیویزن و اساسین ها و فارکرای چند هفته صدر نشین بودن تو جدول پر فروش ترین ها
هاردلاین نسخه فرعی بود.استار وارز مشکلی نداشت. اما میشه بگی کی از بازی های یوبیسافت داره لذت میبره؟ سر تا پاشون همه باگ و مشکل هست که هیچ با تریلرا زمین تا آسمون فرق داره که هیچ و ….
خوب معلومه خوب فروش کرد بخاطر دروغای تریلرها اما تونست پلیرارو راضی نگه داره؟
در ضمن متای بتل ۴ از همه بازی های جدید یوبی بهتر بوده… حالا دیگه نگم ea دوتا گوتی داره اما یوبیسافت هیچی. دیگه نگم هیچوقت یوبیسافت داخل جوایز و متا بهتر نبوده. دیگه نگم سهام یوبیسافت از ea کمتره.
نه که پریمال فرعی نبود 😐
تو باگ هم که بتلفیلد سر آمده :rotfl: به شکلی که وقتی یونیتی اومد گفتن:
یوبی سافت تو ea جدید هستی :rotfl:
بتل ۴ مگه متاش چند شده؟ ۸۱!
اونم تو سال ۲۰۱۳
همون سال که rayman legend متای ۹۲ گرفت! و اساسین ۴ متای ۸۸!
سال بعدش هم south park با متای ۸۵ و همینطور فارکرای ۴ متای ۸۵!
امسال هم track mania turbo با متای ۸۲
:rotfl: :rotfl: :rotfl: 😛
بتل۴ دیگه هیچ باگی نداره.(مشکل ساز باشه) اون فیلمایه باگ که میبینه ماله دو سال پیشه 😉
مگه ea ساخته؟! اون ناشرش اینارو از خودت در نیار.دایس استودیو بازی سازیه نه اون 😛
منظور من نسخه های جدید بود. واچ داگز دیویژن پریمال آساسیسنس های جدید(یونیتی آیدنتی سندیکایت). اما اگر بحث سر اوناست خوب میخوای مس افکت رو چیکار کنی؟ ۹۶ 😛 حتی خالق آساسینس گفت نمیخوام لوگوی یوبیسافت رو تو بازیم ببینم 😎 خوب حالا بتل۴ که همه نسخه های جدید یوبی رو زد. حالا بازی هست که یوبی ناشرش باشه و گوتی باشه یا متای بالای ۹۶ بگیره؟
یعنی حیف وقت کنفرانس سونی که هدر رفت رو این زباله
باو به اون قشنگی بود
حیف این پست که امثال تو بیان توش نظر بدن.
من قبول دارم بتل بهترین ولی با کلاف بیشتر حال میکنم
و به نظر مردم احترام میزارم یاد مرحوم مدال افتخار بخیر به احترامش سکوت کنیم
بیا برو بزار باد بیاد عمو
دیگه هر ن.نه قمری تو این سایت با نظرات گهربار شما اشنایی داره، به عنوان فن متعصب کر و کور کالاف
بله میدونم همه آشنایی دارن. حداقلش اینه تو نظرام به کسی توهین نمیکنم مگر در مواقع خاصی مثل عزراییل که با نظراش اعصاب نذاشته برای من و دیگر فن های کالاف مثل tears of winter . سعی کن احترام خودتو نگه داری.
وقتی یاد گرفتی به سلیقه بقیه احترام بذاری و اونو زباله نخونی اون وقت بیا بحث میکنیم.
اها… ماشالله بچمون چقدر ادب داره… اونوقت حرف جنابعالی توهین نبود (امثال تو)
من اگه به بازی توهین کردم به شخصی توهین نکردم… کامنت دومم هم فقط مثل خودت جواب دادم
اگه مثل بچه ی ادم حرف میزدی جواب درست تری میگرفتی
من نه پولمو میرزم تو جیب اکتیویژن نه اخبار بازی رو دنبال میکنم نه تو پست هاش نظر میذارم، الان هم اگه نمایش مضخرفشو تو کنفرانس سونی نشون نمیداد اصلا پستش هم باز نمیکردم
بابا ولشون کن اینارو اولش فح.ش ناموس میدن بعدش من جوابشون رو(نه به اون تندی) میدم بعدش میگن چیزی به عنوان اخلاق در تو وجود نداره! بعد کامنت فح.ش ناموسش منفی خوردن میگه تو قند شکن میزنی! بعد بگو چند تا! ۵۰ تا !!!بزرگترین فروشنده شیلتر شکن فروش تو ایران هم انقدر سرور تو عمرش نداشته!ابعدشم حتماً میخواست بگه ۳ میلیون دیسلایک کالاف هم تقصیر منه:| البته این عقله کل که کلاً شوته حتی میگفت overwatch ناشرش اکتیویژن بوده… (یعنی باورت میشد تا الان داشتی با همچین آدم شوتی جرّ و بحث میکردی؟)دیگه اندینگ داستان هم مشخصه میگن فقط گیم فایی ها اینجورین و کلاً یه دنیا وجود داره به اسم خوشبختی یه دنیا هم گیمفا:| بعدش هم لاگ اوت و the end و این ماجراها و …
ازرایل جان بهت پیشنهاد میکنم اکتیویوژن بیلزارد جستجو کنید
فن متعصب هر حرفی میزنه برای دفاع از بازی مورد علاقش
آخی عزراییل محض اطلاعت ۲۲ از منفیایی که خوردی یه نفر بت داده حالا بگو نمیشه. البته من ندادما یکی از دوستام داده ثابت کنیم بت میشه.
البته از ۲۲ گذش همینجور داره بیشتر میشه حالا باز بگو نمیشه.
چاکرک داش محمد جواد.البته ایشون هنوز باور نکردن.اگه دیدی هنوز ایمان ناورده بگو ۲۰ تا دیگه سفارشی اظاف کنم :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
چرت ترین آدمی بود که تاحالا تو عورم دیده بودم :cute:
اصلاح میکنم
آدم رو پاک میکنم.
چرت ترین موجودی بود که تاحالا تو عمرم دیده بودم.
اینجا نظرا میره رو بررسی میتونی نظرم رو داخل کانال آپاراتم ببینی کاری هم داشتید همونجا بگید.
Tears Of Winter
تو دیگه چه ک.س خلی هستی
بابا ساده ای این اکانت خودشون آخه مگه میشه یکی دیروز جدیداً بیاد بعدش از اخبار یه ماه پیش من خبر داشته باشه؟ در ضمن اگر به املاشون توجه میکنی میبینی که خیلی شبیه همه.
ABDOOL
با بابات درست صحبت کن ب.چه .
!@# اونیه که میگه اکانت منو ممد جواد یکیه و میگه اخبار یک ماه پیش در حالی که مال چند روز پیشه و من تو کامنت های قبلیم گفته بودم که “””مطالعه کرده بودم” ن.وبین دیگه اونم نه معمولی از نوع س.گش.
برین پی کارو زندگیتون عموییا ! آره قربونشون برم برین .
دیگه ارزش ریلود کردن پیجو ندارین…حالا ن/وب Azrael بیا خودتو پاره کن. ^_^
من که داخل بتل تاپ پلیرم اما میشه شما بگی افتخاراتت چی بوده که به من گفتی نوب؟ 😀 خخخ خودتم بکشی هیچی نیستی 😛 کاری هم داری داخل آپاراتم نظر بده.
Tears Of Winter
جقله تو ک.یره بابای منم هم نیستی
هرکی فن یه بازیه مثلا خود شما فن متعصب کر و کور رزیدنت اویلی و همیشه بی دلیل ازش دفاع میکینی
جانم 😐 من فن کر و کور رزیدنتم 😐 مگه همین خوده من نبودم که تو پست های رزیدنت ۷ هر چی تو دلم بود گفتم… خوده من از همه شاکی ترم برای رزیدنت ۷، با این که خیلی ها راضی هستن ازش
شما هم برو شماره عینکتو عوض کن تا قبل از این که حرف مفت بزنی بتونی نظرات منو ببینی
نه دیگه یه دهه پیش وقتی میگفتی رزیدنت اویل خوبه پس یعنی فن کر و کور حساب میشی جر و بحث هم نداره و تمام!
شوخی میکنی دیگه 😐
خخخ آره. اما نگاهی که اون به تو کرده رو میخواستم واضح تر بگم که اینجوری در مورددت فکر کردن.
با این حرفش به من بر خورد 😐 😐 😐
دوست عزیز سورنا اولا من و دوستانم صد بار گفتیم که کلا بتل ترمکزش رو مولتی اگر هم روزی بشنویم بتل قسمت سینگل نداره ناراحت نمیشم که هیچ خوشحالم هم میشیم چون سازند بیشتر وقت میکنه روی مولتی کار کنه
در ضمن کجای ترلیر های بتل گول زننده بود هر چی نشون بدن در بازی اصلی هم نمایش میدن اون هیجان و سرعت کالاف به خاطر این شوتر ارکیدی هست و بتل شوتر شیبه ساز اینو که میدونی ؟؟؟؟
تا این جای کار هم من هر بتل فنی رو میشنسم از بتل ۱ خوشش امده
پست امتیازات میبینمتون
داداش شما گفتی بتل از نظر متا از کالاف بهتره پس بهتره به لیست من یه نگاهی بندازی (البته تا تونستم لید پلتفرم رو رعایت کردم اگه جایی اشتباه شده بهم بگو 🙂 ) :
لیست بتل فیلد :
بتل۴ 《۸۱》 بتل۳《۸۹》 بتل ۲ 《۹۱》
هاردلاین《۷۳》 بد کمپانی۲《۸۷》 بتل ۱۹۴۲《۸۹》
بتل ۲۱۹۲《۸۰》 بتل ۱۹۴۳《۸۲》 بتل بد کمپانی 《۸۳》
لیست کال اف دیوتی :
بلک ۳《۸۱》 ادونس《۸۱》 گوست 《۷۸》
مدرن وار فار۱《۹۴》 مدرن وار فار ۲《۹۴》 مدرن وارفار۳《۸۸》
بلک۲《۸۳》 بلک ۱《۸۷》 ورلد ات وار《۸۳ 》
کال اف دیوتی 《۹۱》 کال اف دیوتی ۲《۸۶》 کال اف دیوتی ۳《۸۲》
کال اف دیوتی کلاسیک 《۷۸》
دیگه فک کنم برتری تو متا مشخص شد کال اف دیوتی ۳ تا شاهکار (متا بالا ۹۰)ولی بتل فقط یدونه داره در ضمن پایین ترین متای کال اف ۷۸ و پایین ترین متای بتل ۷۳ هست
شب خوش 🙂
مچکرم از نظرت
در مورد متا هم باید بگم شما باید نسخه هایی که امدن در توی اون سال رو باهم مقایسه کنید
سری مدرن وارفار شاهکاره شکی هم درش نیست ولی بتل سه mw3 شکست دادا از نظر متا بتل چهار هم گوست رو من همونطور که گفتم خواستم جواب سپهر رو بگم که گفت امسال هم این کلمه هم یعنی قبلا همش بتل شکست میخورده خواستم نه اینوطر نیست
نمیدونم کدوم پست بود یا کی بود یک لیست یونس عزیز تهیه کرده بود همه رو گفته اگرم بشه بهش میگم بیاد دوباره اون لیتس رو بزاره
باز هم منون از نظرت شبه شما هم خوش
اگر در کل حساب کنیم از نظر متا cod تا حالا بهتر عمل کرده البته در شاهکار بودم مولتی بتل و بد کمپانی ۲ هم شکی نیست ولی باید لیست یونس جانم ببینم و نظرم را درباره اون بدم
در کل خوشحال شدم که با شما گفتگویی داشتم
موفق باشید
با سلام خدمت شنا و مدیر سایت
ی سوال داشتم که مجبور شدم اینجا بپرسم
من لپ تاپ lenovo ideapad 500 خریدم که مشخصات سخت افزاریش ram 16. Cpu cor i7. Grafic amd radeon me60 هستش.
بازی gta v و medal of honor روش نصب کردم ولی نمیکشه
درایور جدید کارت گرافیکشم نصب کردم
ایا راهی یا تنظیمات بخصوصی تو کارت گرافیک داره تا این بازی هارو فول اجرا کنم یا برنامه خاصی میخواد؟؟؟؟
لطفا کمک کنید.
با تشکر
نه داداش کلاً مشکل همه لپ تاپ ها هست. شما بهترین لپ تاپ موجود بازار رو هم پیدا کنید نمیتونید بتل۴ الترا رو بالای ۶۰ فریم ۱۰۸۰ بگیرید! ولی راه کارایی هست داخل اینترنت اگر بگردید چون معمولاً لپ تاپ ها در حالت دیفالت از گرافیک اینتل ساپورت میکنن شما باید کارت گرافیک اصلی رو تغییر بدید.اما بازم نمیشه بازی هارو رو با جزییات گرافیکی بالا بدون مشکل بازی کرد.
من حالا وسط روز از سر بیکاری بحث راه میندازم حوصلم سر نره.(مخصوصا سونی فن ها که بگی بالای چشم کریتوس ابروئه میریزن سرت.)
شما دیگه از خوابتون گذشتید از شب تا صبح دارید سر کالاف و بتل بحث میکنید؟
سلطان شوتر فقط فارکرای با جوایز برترین شوتر ۲۰۱۲ و برترین شوتر ۲۰۱۴ در نسخه ۳ و ۴ :smug:
حالا بریزین سرم 😀
حالا از این بحث ها بگذریم ایدن دی ال سی جک قاتل بازی کردی ؟
نه این دی ال سی ها کوتاهن به نظرم ارزش ندارن.
من تنها دی ال سی ای که تو کل عمرم بازی کردم دی ال سی بد بلاد واچ داگز یود 😀
البته دومیش و همینطور سومیش مربوط خواهد شد به ویچر ۳ که تا سه ساعت دیگه دانلودش تموم میشه.
————-
یادم باشه شبا زود تر بخوابم
روی صندلی خوابم برده بود.
اهان دمت گرم
چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بالای چشمه کریتوس ابرویه؟؟ اخرین بارت باشه اینو بگی خخخخ
نه خدایی من فن سونی نیستم فن کرتوس هستم .من هم سونی رو دوست دارم هم مایکرو هردوعشقن
از بعد mw3 دیگه نخریدم
حال به هم زنا