امتیازات Mighty No. 9| شکست در ارائه لذت عناوین قدیمی - گیمفا
امتیازات Mighty No. 9| شکست در ارائه لذت عناوین قدیمی - گیمفا
امتیازات Mighty No. 9| شکست در ارائه لذت عناوین قدیمی - گیمفا
امتیازات Mighty No. 9| شکست در ارائه لذت عناوین قدیمی - گیمفا

امتیازات Mighty No. 9| شکست در ارائه لذت عناوین قدیمی

آرش سعادتمند
۲۲:۲۹ ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
امتیازات Mighty No. 9| شکست در ارائه لذت عناوین قدیمی - گیمفا

بازی Mighty No. 9 هم اکنون در دسترس است و سرانجام ما می‌توانیم آن را بعد از انتظار کشیدن‌های فراوان تجربه کنیم … یا شاید هم نباید این کار را کنیم؟ امتیازات عنوان نامبرده به تازگی منتشر شده‌اند و شما می‌توانید آنها را در ادامه مطلب، همراه با برخی از توضیحات منتقدین مرور کنید.

Mighty No. 9 توسط خالق سری بازی Mega Man یعنی کینجی اینافوئه در سال ۲۰۱۳، با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سایت کیک استار معرفی شد. عنوانی که قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود، به دفعات تاخیر خورده و سازندگان قول شکنی‌های زیادی در این رابطه که دیگر تاخیری صورت نخواهد گرفت کردند.

این عنوان ساید-اسکرول (side-scrolling) اکشن که شباهت‌هایی هم به Mega Man دارد، دیروز منتشر شد و در زیر شما شاهد نظرات و امتیازات منتقدین پیرامون Mighty No. 9 هستید:

IGN Italia – 80

Mighty No.9 یک عنوان اکشن پلتفرمر بسیار خوب است. هر چند عنوان تحسین برانگیزی است اما چیز جدیدی از خود ندارد و بدلیل یک سری مشکلات فنی ضعف‌هایی دارد.

God is a Geek – 70

XGN – ۶۵

Destructoid – ۶۵

این بازی هنوز خیلی بار زیادی دارد که باید تخلیه کند (نسخه‌های ۳DS و پلی‌استیشن ویتا هنوز هیچ تاریخی ندارند) اما هواداران Mega Man آسوده خاطر خواهند بود که این بازی یک فاجعه نیست. البته جدا از بحث سبک هنری.

IGN – ۵۶

صرف نظر از ریشه‌هایش، Mighty No. 9 هیچ درک خوبی از اینکه چطور Mega Man و یا کلا یک عنوان دو بعدی پلتفرمر اکشن سرگرم کننده می‌شود ندارد. برخی لحظات موقت هستند که بازی به خود می‌آید اما همین مواقع هم با انیمیشن و هنری بی روح فلج می‌شوند. روح Blue Bomber در اینجا وجود ندارد و از همه بدتر اینکه بازی هم شخصیتی از خود ندارد و در نتیجه، Mighty No. 9 به جای یک دنباله معنوی، تبدیل به یک وانمود کننده درجه دو می‌شود.

GameSpot – ۵۰

برای عنوان که سعی می‌کند میراث یک سری بازی کلاسیک را داشته باشد، Mighty No. 9 به زحمت موفق می‌شود. شاید گاه‌گداری هیجان به ارمغان بیاورد اما به طور کل، چه در بحث طراحی مراحل و چه در ارائه، کمبود هنری دارد.

Twinfinite – ۳۰

هر چیزی که به این بازی اضافه شده تا یک عنوان کاملا تکراری نباشد، جلوی دست و پا را گرفته و کل تجربه را از بین می‌برد.

untitled

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

امتیازات Mighty No. 9| شکست در ارائه لذت عناوین قدیمی - گیمفا
امتیازات Mighty No. 9| شکست در ارائه لذت عناوین قدیمی - گیمفا
امتیازات Mighty No. 9| شکست در ارائه لذت عناوین قدیمی - گیمفا
امتیازات Mighty No. 9| شکست در ارائه لذت عناوین قدیمی - گیمفا
امتیازات Mighty No. 9| شکست در ارائه لذت عناوین قدیمی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

امتیازات Mighty No. 9| شکست در ارائه لذت عناوین قدیمی - گیمفا