توضیحات کارگردان Final Fantasy 15 در مورد پلتفرم‌ها و وضعیت فعلی این بازی | گیمفا
توضیحات کارگردان Final Fantasy 15 در مورد پلتفرم‌ها و وضعیت فعلی این بازی | گیمفا
توضیحات کارگردان Final Fantasy 15 در مورد پلتفرم‌ها و وضعیت فعلی این بازی | گیمفا
توضیحات کارگردان Final Fantasy 15 در مورد پلتفرم‌ها و وضعیت فعلی این بازی | گیمفا

هاجیمه تاباتا در مورد پلتفرم‌های عنوان Final Fantasy 15 توضیح می‌دهد

اشکان عالی خانی
۱۶:۵۷ ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
توضیحات کارگردان Final Fantasy 15 در مورد پلتفرم‌ها و وضعیت فعلی این بازی | گیمفا

یکی از رویدادهای مهم نمایشگاه E3 در هفته گذشته معرفی چند کنسول جدید بود. شرکت سونی کنسول نئو و شرکت مایکروسافت اسکورپیو را معرفی کردند. اکنون کارگردان بازی Final Fantasy 15 توضیحاتی در مورد سرنوشت این بازی برروی کنسول‌های جدید و همینطور نسخه رایانه‌های شخصی آن داده است. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

هاجیمه تاباتا در مصاحبه‌ای با Kotaku اعلام کرد که تا پیش از معرفی Scorpio در کنفرانس مایکروسافت، این شرکت (مایکروسافت) هیچ صحبتی در مورد این کنسول با او نکرده است و بنابراین اسکوئر اینکس نیز چیزی را برای آن تهیه نکرده است. او توضیح داد:

من در انتظار نوبتم برای ارائه توضیحات بازی Final Fantasy 15 در کنفرانس مایکروسافت بودم و ناگهان با معرفی این کنسول مواجه شدم و گفتم این دیگه چیه؟

تاباتا توضیح داد که نمی‌تواند در مورد Scorpio نظر خاصی داشته باشد چراکه او هنوز با این سیستم کار نکرده است اما براساس توضیحات مایکروسافت او معتقد است که کنسول اسکورپیو از پتانسیل بالایی برخودار است. او گفت:

اجرای بازی Final Fantasy 15 برروی کنسول‌های نسل حاضر یعنی ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ خیلی خوب بنظر می‌رسد مخصوصاً اگر قادر به اجرای این بازی برروی نسل قوی‌تری که در راه است باشید.

برای کار با Scorpio، چیزی که مایکروسافت آن را قوی ترین کنسولی که تاکنون ساخته شده نامیده است نیاز به استفاده از تلویزیون ۴k می‌باشد و تاباتا اعلام کرد که او در حال حاضر چنین تلویزیونی ندارد.
Scorpio در تعطیلات سال ۲۰۱۷ به فروش خواهد رسید درحالی که بنظر می‌رسد نئو در سال جاری عرضه شود. هنوز قیمتی برای این دو کنسول اعلام نشده اما ظاهراً قیمت آنها بیش از کنسول‌های حال حاضر می‌باشد.
پلتفرم دیگری که احتمال عرضه بازی Final Fantasy 15 برروی آن می‌رود، رایانه‌های شخصی می‌باشند. تاباتا در این مورد گفت که اسکوئر اینکس در مورد نسخه رایانه‌های شخصی این بازی فکرهایی دارد اما اگر قرار هم باشد که این نسخه ساخته شود، طرفداران نباید انتظار انتشار آن را همزمان با انتشار نسخه‌های کنسولی داشته باشند. او گفت:

تا زمانی که کار نسخه‌های کنسولی را تمام نکنیم در مورد چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. عرضه نسخه کنسولی این بازی در زمان مقرر در اولویت ما قرار دارد و نمی‌خواهیم بهانه یا شرمندگی داشته باشیم.

در نهایت تاباتا در مورد وضعیت فعلی Final Fantasy 15 اعلام کرد که اسکوئر اینکس در حال بهینه‌سازی این بازی می‌باشد و گرچه امکان حذف برخی قسمت‌ها و آماده‌سازی سریع آن وجود دارد اما اسکوئر اینکس علاقه‌ای به اینکار ندارد. او گفت:

ما طرفداران این بازی را حدود ۱۰ سال منتظر نگه داشتیم بنابراین نمی‌خواهیم چیزی را از آن حذف کنیم. به‌طور مثال می‌توانیم تعدادی از دشمنان و یا افکت‌های صحنه‌ها را کاهش دهیم و این بازی را به سرعت بهینه‌سازی کنیم اما نمی‌خواهیم این کار را انجام دهیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توضیحات کارگردان Final Fantasy 15 در مورد پلتفرم‌ها و وضعیت فعلی این بازی | گیمفا
توضیحات کارگردان Final Fantasy 15 در مورد پلتفرم‌ها و وضعیت فعلی این بازی | گیمفا
توضیحات کارگردان Final Fantasy 15 در مورد پلتفرم‌ها و وضعیت فعلی این بازی | گیمفا
توضیحات کارگردان Final Fantasy 15 در مورد پلتفرم‌ها و وضعیت فعلی این بازی | گیمفا
توضیحات کارگردان Final Fantasy 15 در مورد پلتفرم‌ها و وضعیت فعلی این بازی | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

توضیحات کارگردان Final Fantasy 15 در مورد پلتفرم‌ها و وضعیت فعلی این بازی | گیمفا
توضیحات کارگردان Final Fantasy 15 در مورد پلتفرم‌ها و وضعیت فعلی این بازی | گیمفا