کلیف بلزنسکی علاقه‌ای به ایکس‌باکس اسکورپیو ندارد - گیمفا
کلیف بلزنسکی علاقه‌ای به ایکس‌باکس اسکورپیو ندارد - گیمفا
کلیف بلزنسکی علاقه‌ای به ایکس‌باکس اسکورپیو ندارد - گیمفا
کلیف بلزنسکی علاقه‌ای به ایکس‌باکس اسکورپیو ندارد - گیمفا

کلیف بلزنسکی علاقه‌ای به ایکس‌باکس اسکورپیو ندارد

آرش سعادتمند
۱۲:۳۰ ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
کلیف بلزنسکی علاقه‌ای به ایکس‌باکس اسکورپیو ندارد - گیمفا

کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو رسما در نمایشگاه E3 بود که معرفی شد. این دستگاه هر چقدر که قدرتمند باشد، آخر این بازی‌سازان هستند که بایستی تمایل خود را به ساخت محتویات برای آن نشان دهند زیرا زمان چندانی از عمر کنسول‌های فعلی، یعنی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نگذشته است که آنها بخواهند وقت خود را برای کنسول‌های تازه نفس گذاشته که گرافیک بهتر و یا ۴K ارائه کنند. کلیف بلزنسکی به عنوان خالق سری بازی Gears of War، با معرفی کنسول جدید مایکروسافت چندان موافق نیست.

بلزنسکی فردی نیست که در صنعت بازی‌های ویدئویی به سکوت مشهور باشد؛ او همیشه اگر هر نظری در رابطه با چیزی دارد، خیلی صریح و راحت بیان می‌کند. به تازگی او طی صحبت‌های خود با سایت کوتاکو استرالیا گفته است:

حال مایکروسافت آیا می‌خواهد عملکردی مانند کنسول‌های سگا۳۲x یا مگا سی‌دی داشته باشد؟ به نظر من این سبک برند سازی عجیب است و حسی مانند نام‌گذاری مرسدس در ایالات متحده می‌ماند؛ مثلا کلاس S ،SOK ،SK! بالاخره پس کدام یکی؟ مردم فقط وقت و توجه برای یکی دارند. مثل این می‌ماند که بگویید، آیا شما می‌‌خواهید که ایکس‌باکس را تبدیل به یک رایانه شخصی بکنید؟ الان دقیقا چه خبر است؟

بلزنسکی معتقد است که معرفی اسکورپیو، به گونه‌ای عذر خواهی از طرف مایکروسافت، بابت عملکرد نه چندان درخشان ایکس‌باکس وان است. او می‌گوید:

من فکر میکنم که این حرکت یک عذرخواهی از طرف مایکروسافت است که به جای قدرتمند ساختن کافی کنسول خود، در جعبه‌ها تصمیم گرفتند که یک کینکت قرار داده شود. حال آنها باید سعی کنند که از قافله عقب نماند. تمامی اینها به E3 چندسال پیش بر می‌گردد که سعی کردند همه چیز دیجیتالی شود و اینترنت با پاسخ منفی که از خود نشان داد، آنها مجبور شدند که کامل عقب گرد کنند.

کلیف بلزنسکی در انتها می‌گوید که به ایده اسکورپیو علاقه‌ای ندارد. او گفته است:

ببینید من دوستان زیادی در آنجا دارم و تا زمانی که واقعا لازم نباشد از آنها انتقاد نمی‌کنم … اگر فیل اسپنسر اینجا بود، به او میگفتم که اساسی عقب‌گرد کرد‌ه‌ای. او هم جواب می‌داد که تو یک عوضی هستی ولی حق با توست.

قیمت و نام نهایی ایکس‌باکس اسکورپیو فعلا مشخص نیست و صرفا گفته شده که در سال ۲۰۱۷ به بازار خواهد آمد. این کنسول از تمامی بازی‌های ایکس‌باکس وان و لوازم آن پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کلیف بلزنسکی علاقه‌ای به ایکس‌باکس اسکورپیو ندارد - گیمفا
کلیف بلزنسکی علاقه‌ای به ایکس‌باکس اسکورپیو ندارد - گیمفا
کلیف بلزنسکی علاقه‌ای به ایکس‌باکس اسکورپیو ندارد - گیمفا
کلیف بلزنسکی علاقه‌ای به ایکس‌باکس اسکورپیو ندارد - گیمفا
کلیف بلزنسکی علاقه‌ای به ایکس‌باکس اسکورپیو ندارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ali.stop گفت:

    از اخرین جملش خوشم اومد 😀

    • با اینکه طرفدارشم ولی فقط ۵۰ درصد با حرفش موافقم چون که بازیسازی که تا الآن نهایتا برای ۲ تا کنسول بازی رو بهینه میکرد الآن اون کنسول ها شدن ۴ تا
      و ۵۰ درصد هم مخالفم چون که این کنسول ها تا حد زیادی جواب کردن (با توجه به علاقه ی شدید بازیسازا به گرافیک و فراموش کردن گیمپلی) و از اونجایی که نمیتونستن نسل جدید رو شروع کنن باید از همین راه کم کم X1 و PS4 رو کنار بزنن و نسخه های جدید رو جایگزین کنن

  • MR_WiliAm گفت:

    او هم جواب می‌داد که تو یک عوضی هستی ولی حق با توست.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • X.O.I.T.B گفت:

    تو یک عو.ضی هستی 😐

  • Dr. Freeman گفت:

    این حجم از معرفی کنسول بی سابقه ست 😀
    جواب فرضی اسپنسر به کلیفی بی
    You are a d.i.c.k but you’re right
    😀

  • GENERAL گفت:

    ” اگر فیل اسپنسر اینجا بود، به او میگفتم که اساسی عقب‌گرد کرد‌ه‌ای. او هم جواب می‌داد که تو یک عوضی هستی ولی حق با توست. ”
    خیلی باحال بود :laugh: :yes:
    +++++++++++++++++++++++++++++++++
    ایکس باکس گرون تر از ps4 که الانم گفتن براش فناوری واقعیت مجازی نمیاد ، از اون طور اونایی که ps4 ارزون تر خریدن ، فناوری واقعیت مجازی رو میتونند تجربه کنند. :hypnotized: واقعا این شرکت استراتژی مناسبی در قبال مشتری های خودش به کار نگرفته بود ، به نظرم ایکس باکس نسل قبل خیلی خوب بود.

  • چه دوست داشته باشیم و چه دوست نداشته باشیم این کنسول معرفی شد و باید قبولش کنیم و بلیزینسکی هم نظراتش همیشه جنجالی بوده و مایکروسافت به نظر من یک قدرت انتخاب به همه داده افرادی که بودجه و tv 4k دارن خب عقرب رو میگیرن بقیه هم همین مدل فعلی رو البته نکته مهم اینجاست که کنسول فعلی به زودی فراموش خواهد شد و سازنده ها ۱۰۰ درصد اون بهینه سازی همیشگی رو دیگه توی وان پیاده نخواهند کرد و من حس خوبی نسبت به عقرب دارم و وقتی صحبت از قدرتش میشه ادم یه حس خوبی پیدا میکنه من در گذشته بسیار دور اکس باکس اورجینال داشتم و نمیدونم کیا داشتن ولی این کنسول توی اون زمان هارد داشت و من خودم بازی مورتال کمبت رو توی هارد داشتم و توی رابط کاربریش هم میشد تصاویر مختلف بذاری و بازی هیلو که کلا کار با کنترلر رو توی شوتر متحول کرد و کنسول عقرب ۱۰۰ درصد اون حسه جلوتر بودن رو ارائه خواهد داد اونم به عنوان یک کنسول

    • mercenery گفت:

      من با این که فقط کنسول های سونی رو داشتم (از ویتا به بعد نظرم عوض شده) ولی با یه ذره پرسیدن دیدم که در اصل ایده های اولیه از مایکروسافت بودن … اکس باکس لایو اولین سرویس آنلاین بوده، پشتیبانی از هارد، سیستم اچیومنت، دسته ی بی سیم… اینکه قوی تر از پی اس ۲ هم بود مهم ه …
      من هنوز موندم به مایکروسافت به طور کلی مهاجرت کنم یا نه (موبایل و پی سی ش که جوره!) …
      ولی اینطور که به نظر میاد باید یه بار هم اکس باکس بخرم

      • من شاید باورت نشه رفته بودم مشهد که برای ps2 بازی بگیرم شاید حداقل ۱۲ سال پیش که چشمم به بازی هیلو خورد و به فروشنده گفتم این بازی رو بده بعد گفت این بازی مال ps2 نیس و از یک دستگاه دیگه هست و من اون زمان اون پولی رو که قرار بود بریم کامپیوتر بخریم اکس باکس خریدیم یادمه پدرم میگفت اگه دستگه بخری دیگه برات کامپیوتر نمیخرم و من گفتم فقط دستگاه میخوام و اون اولین بار بود که من کنسول اکس باکس رو خریدم که خیلی ها حتی الان نمیدونن چی بوده و باهاش کار نکردن یک کنسول سنگین اونم به خاط وزن هارد یادمه خیلی کنسول سنگینی بود و بازی هایی مثل black و هیلو و …. توی اون داشتم یادش بخیر ولی همون طور که گفتم کنسول عقرب میتونه اون حس قدرتمند بودن و جلوتر بودن رو القا کنه حالا باید ببینیم چی میشه

      • HannaH گفت:

        من کنسولش رو که نداشتم، و پى سى ام هم ویندوزه، اما بخاطر اعصابت و روانت هم که شده به نظر من طرف ویندوز فون نرو. من تقریباً همه مدل گوشى داشتم و بى اغراق ویندوزفون بدترینشون بود. استورش خالیه خالیه و براى همه نرم افزارهاى معمول مجبورى نمونه مشابهش رو استفاده کنى چون براى ویندوز فون موجود نیست. حتى نمى تونى یه بک آپ ساده بدون برنامه واسطه از دفتر تلفنت بگیرى. و خدمات پس از فروشش هم فاجعه است. به همون کنسول و پى سى رضایت بده.

  • Undefined گفت:

    اگر فیل اسپنسر اینجا بود، به او میگفتم که اساسی عقب‌گرد کرد‌ه‌ای. او هم جواب می‌داد که تو یک عو.ضی هستی ولی حق با توست.

    :rotfl:

  • Onestation گفت:

    اخه کدوم احمقی میتونه با پیشرفت و ارتقا قدرت سخت افزاری اونم در صنعت گیم مخالفت کنه.اگه این کار بده و مایکرو میخواد عذر خواهی کنه پس پلی ۴ جدید داستانش چیه ؟کنسول های ضعیفی سال ۲۰۱۳ معرفی شدن که در مقابل پی سی های همان زمان هم خیلی ضعیف بودن چه برسه به زمان حال که ۳ سال هم گذشته و قدرت پی سی ها به شدت رو به افزایش هست.حداقل من یکی از عرضه کنسولی با قدرت بالا خوشحال میشم چون کنسولا همیشه ضعف سخت افزاری داشتن.

    • Onestation گفت:

      اینایی که منفی میدن لطفا نظرشون رو بگن تا متوجه بشیم ببینیم مشکلشون چیه !!!؟؟؟!!!
      خوبه ۲ سال دیگه گوشیهای موبایل اندازه کنسولای پر ادعای الان قدرت داشته باشن ؟ضایع نیست ؟
      اخه یه خرده به خودتون زحمت فکر کردن بدید.وقتی پلی ۳ عرضه شد گوشیهای موبایل رزولیشن ۲۴۰x320 داشتن و سیستم عامل جاوا خب الان میگید چه ربطی داره به این موضوع اما باید خدمتتون عرض کنم اگه قرار باشه بزودی گوشی های هوشمند با کنسول های بازی هم قدرت باشند باید قید صنعه گیم رو در زمینه کنسول زد چون ممکنه تا ۱۰ سال اینده و شایدم کمتر دیگه چیزی به نام کنسول بازی تولید نشه.پس در نتیجه شرکت ها باید سعی کنند از جدیدترین تکنولوژی های روز استفاده کنن تا حداقل تا سال های سال وسیله ای به نام کنسول بازی تولید بشه.البته بنده با اینکه هر ۳ سال ۱ کنسول جدید بیاد مخالفم اما باید کنسولی تولید بشه که قدرت بالایی داشته باشه که حداقل بتونه ۶ سال دوام بیاره.

      • ShahinSky گفت:

        عجب دانشمندی هستی :idk:
        دو سال دیگه مثلا گرافیک اردر روی موبایل میبینیم 😯
        برو بالای ده سال “شاید”
        حجم بازیه گرافیکی مثلا ۴۵ گیگه
        شاخ ترین بازیای موبایل نهایت ۲ گیگه
        😐 اول خودت به خودت زحمت فکر کردن بده

        • Onestation گفت:

          اگه فکر کردی که قدرت موبایل ها تا ۱۰ سال دیگه طول میکشه هم اندازه مثلا پلی ۴ بشه باید بگم مشکلات جدی داری.همین الان گوشیها ۴-۶ گیگ رم دارند و سی پی یو های ۸ هسته ای و غیره که احتمالا تا ۲-۳ سال دیگه به شدت قدرتشون زیاد میشه.در ضمن بچه گانه نظر ندید حجم زیاد بازی دلیل بر گرافیک خیلی بالا نیست مثلا بازی ۲۰۰ گیگی دیگه باید واقعیت باشه ؟همین خدای جنگ پلی ۳ رو ببین ۱۰-۱۲ گیگش فقط ویدیوهای بازی بودن.البته نمیگم هیچ ربطی نداره اما اینجوری که شما میگی خنده داره.دردر ضمن این فقط مثال بود و بیشتر نظر من روی قدرت پی سی هست که خیلی زیادتر از کنسول های فعلی هستش و شرکت های بزرگی مثل مایکرو و سونی این رو فهمیدن اما یه سری بچه ۱۵-۱۶ ساله مثل شما این قضیه رو درک نمیکنن.ترو خدا خودتون رو گول نزنید.

      • هرکسی گفت:

        باو ن و ب که شاخ ودم نداره توگیمفا بله ازاینجورادماپیدامیشه جوابشونو ندین بهتره

    • هرکسی گفت:

      شرط میبندم تواصلا کنسولای نسل هشت نداری فقط ارزوته میان نسلی بیان تاشایدتهیه کنی نکنه نوفع داری کنسول ازپی سی بهترباشه تاحالا انچارتد دیدی؟

      • Onestation گفت:

        در حدی نیستی که بخوام جوابت و بدم.فقط بگم که
        مدت زمان گیمری من از سن تو چند سالی هم بیشتره پس بهتره سکوت کنی.در مورد داشتن کنسول هم فاکتور خریدش رو که ۲ سالی میشه خریدم دارم اگه لازم باشه عکسش و میفرستم تو کامنت.البته بازم میگم در حدی نیستی که بخوام باهات کل کل کنم.نمیدونم چه داستانیه بعضی از کاربرایه گیمفا فکر میکنن فقط خودشون کنسول دارن اونم چی ۱ کنسول بی ارزش ۱ میلیونی که هر بچه ای میتونه بخره.طرف ۱ کنسول میخره میشه صاحب نظر تو دنیای گیم.

  • ALi_O_O گفت:

    جالب بود .روشون تو هم دیگه باز شده

  • sina sony گفت:

    خیلی حال کردم با حرفاش کلن حرف دل خیلی از کنسول باز هارو زد :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • ALi_O_O گفت:

    این برسی برا چیه ؟؟؟؟ عجبا

  • Gamer^Cat گفت:

    به خاطر گش. آدی نمیخوان کیفیت بالا بسازن میگه همون کنسول قبل خوب بود 😐
    دنیا پیشرفت کرده هنوز تو بازی های پیکسلی موندیم
    بازی باید عین واقعیت بشه
    میفهمی ؟
    عین واقعیت :reallypissed:

  • قدرت کنسول همه چیز نیست نسل ۶ قدرتxbox original از ps2 خیلی بیشتر بود ولی برنده ps2 بود نسل ۷ قدرت ps3, xbox360 خیلی بیشتر از wii بود ولی بازم wii برنده نسل شد این میان نسل هم (به نظرم) بیشتر هدفش برای واقعیت مجازی هست و هدف اصلیش رسیدن به ۴k نیست بلکه ثبات ۱۰۸۰ روی ۹۰ یا ۶۰ کاملا ثابت هست

  • teddy گفت:

    پسر گلی هستی اما اشتباه میگی 😀

  • S@butcher گفت:

    (نظر شخصی) به نظر من اگر مایکروسافت فقط یه سال صبر میکرد بعد اسکورپیو رو تو E3 2017 معرفی میکرد تا برای ۲۰۱۸ آماده عرضه داشته باشه اونوقت به شدت به نفع مایکروسافت بود .
    مرسی بابت خبر

  • هرکسی گفت:

    به نظر من اومدن اس کافی بود واقعااینکاراچیه؟

  • اینکه مایکروسافت در ابتداى نسل با پافشارى بیش از حد روى کینکت اشتباه بزرگى رو مرتکب شد
    هیچ شکى درش نیست
    به عبارت ساده تر ، مایکروسافت فراموش کرد که یه کنسول پیش از هر چیز یه دستگاه براى بازیه
    و قدرت سخت افزارى یکى از پارامترهاى اساسى براى هر کنسولى به حساب میاد
    اینکه فیل اسپنسر از زمانى که روى کار اومده سعى کرده ، اشتباهات گذشته رو جبران کنه ، به اعتقاد من کاملا قابل احترامه
    ولى اى کاش این ۶ ترافلاپ قدرت پردازشى که واقعا قابلیت اینو داره که دنیاى گیم رو متحول کنه
    به جاى اینکه صرف تولید پیکسل بیشتر و ۴k کردن همون تصاویر قبلى بشه
    دست یه استدیو کار بلد مثل راکستار یا ناتى داگ و… میفتاد
    و با همون ۱۰۸۰p ولى با گرافیک خیر کننده ، نورپردازى شاهکار ، هوش مصنوعى پویاتر و…..هزار تا پارامتر دیگه
    که قطعا یه گیمر خیلى خیلى بیشتر از همون بازیهاى قبلى با سایز تصویر ۴k ازش لذت میبره
    وقتى یه سازنده میتونه با سخت افزارى با قدرت حدود ١ ترافلاپ گرافیکى مثل کوانتم بریک و انچارتد خلق کنه
    حیف نیست که ما گیمرها از دیدن بازیهایى که که قطعا با ۶ ترافلاپ قدرت پردازشى قطعا باورنکردنى خواهند بود محروم بشیم
    اى کاش مایکروسافت کنسول scorpio رو با سیاست یه کنسول نسل جدید عرضه میکرد
    نه همون نسل قبل با سایز تصویر بزرگتر ، اى کاش

  • ShahinSky گفت:

    ا بد ترجمه شده
    اسپنسر یه dick هست نه عو ضی :rotfl:

  • god of war گفت:

    خیلی خوب گفت
    به جای قدرمتت مند ساختن کنسول در جعبه کینکت گزوشتن!!
    واقعا موافقم
    با اینم موافقم
    حسی مانند نام‌گذاری مرسدس در ایالات متحده می‌ماند؛ مثلا کلاس S ،SOK ،SK! بالاخره پس کدام یکی ؟؟؟
    واقعا می خواد چی کار کنه
    مگه یه نسل چچند تا کنسول هم زمان می خواد؟؟
    اخه ۳ تا کنسول هم زمان
    یکی قوی ترین یکی متوسط یکی ضعیف
    بابا این چه وعضعشه

  • Y PS گفت:

    پستی که باید بالای ۱۰۰ تا نظر داشته باشه تا الان ۱۶ نظر ثبت شده! مسئولین سایت یا مشکل ورد پرسو حل کنید یا بخش نظراتو ببندید… والا اینجوری آبرومندانه تره :no:

  • pro gamer2017 گفت:

    دمش گرم.خداییش راست میگه.این ps 4k و ایکس باکس اسکورپیو دیگه چه صیغه ایه.به قول اقای بلزینسکی ما فقط وقت و توجه برای یکی داریم

  • osali.ps4 گفت:

    در این نسل کنسول مفلوک و ذلیل شده ی جعبه اندک ابرویی نداشته ی خود را هم با ۲ کار از دست داد ۱- معرفی دو سه تا انحصاری باقیمانده برای pc دلیل ۲- معرفی کنسول مفلوک جدید به نام جعبه عقرب که حتی یک بازی انحصاریم نداره

  • Rafa Bane گفت:

    حالا بزار بیاد بعد اظهار نظر کن(((عو.ضی)))

  • HannaH گفت:

    مایکروسافت اول نسل هشت روى ایده اشتباه حذف کنسول و جایگزینى اش با سرور هاى ابرى حساب کرد که از ابتدا معلوم بود تهش شکسته. این رو چندین بار تو چند سال گذشته هم گفتم و باز هم تکرار مى کنم زیرساخت اینترنت تا سالهاى سال نمى تونه تو بخش وسیعى از دنیا پیشرفت کنه و کنسول هم صرفا براى آمریکا و اروپاى غربى تولید نمى شه. حالا مجبوره اون ایده اشتباه رو که باعث تولید کنسول ضعیف ترش شد، جبران کنه و متاسفانه ووش جبران از ایده اولیه اشتباه تر به نظر مى یاد. یا مایکرو باید کنسول رو گران بفروشه، که کسى بابتش هزینه نمى کنه یا مجبوره روى کنسول ضرر بده که با توجه به اینکه استودیوهاى فرست پارتى کمى در اختیار داره، بعیده کسى از کنسولش پشتیبانى کنه.
    به نظر من مایکرو مى بایست به جاى هزینه تحقیقات و تولید اسکورپیو، بخش تولید بازى رو فعال مى کرد، چون کنسول وان اینقدرى که بحثش مى شه ضعیف نیست و فروشش هم به جز شرق آسیا بد نبوده. بعید هم مى دونم مهاجرت به کنسول سونى بابت قدرت کمى بیشترش بوده باشه. این مهاجرت عموما بخاطر پشتیبانى بهتر اتفاق افتاد نه قدرت بالاتر.
    در نهایت من با بخشى از حرف هاى کلیف بزینسکى موافقم ولى با همش نه.

    • ali.progamer گفت:

      بجای اینکه ماکرو الان به فکر بیوفته باید خیلی وقت پیش کنسول قویتر با پشتیبانی ۴k وپایین تررو تولید میکرو تاحالا هرروز یه کنسول جدید نده توبازار مگه بازیبازها مسخره ی ماکرو هستند هرروز یه کنسول یه روز کینکت اجباری فرداش کنسول جدید بدون پورت کینک مدیران ماکرو شخصیتهای منفعلی هستد تازه بازیهای انحصاری شونم برا pc میاد xbox one دارا دلشونوبه چی خوش کنندتوبگو

  • Y@SH@R-PS4 گفت:

    اسپم: ببخشید من یه مشکلی تو انچارتد انلاین دارم. اونم اون علامت قطعی اینترنت در بازی هست. که توی یه زمان خاصی اون میاد و بازی قطع میشه با اینکه سرعت اینترنت هم بالاست. ممنون میشم جواب بدید.

  • ShahinSky گفت:

    چی گفتم؟ چی شد؟

    من اهل کوفه نیستم جان اسنو تنها بماند
    این قسمت چه حاااااالی داد

  • alone gamer گفت:

    دوستان به نظر من بهتره صبر کنیم هم اسکورپیوی مایکروسافت وهم neoی سونی عرضه بشه و بعد در موردشون قضاوت کنیم. وقتی که نسل هشت تازه داشت شروع میشد طبق اون چیزی که آمار و ارقام نشون میداد ps4 و xbox one از نظر سخت افزاری تقریبا با هم برابر بودن (میگم تقریبا نه دقیقا) ولی در عمل چی شد؟ حداقل از نظر گرافیکی بیشتر بازی های xbox one روی ۹۰۰ p اجرا شدن و بازی های ps4 روی ۱۰۸۰ p (در ضمن بگم اصلا نمیخوام فن بوی بازی در بیارم)
    علاوه بر این اوایل نسل هشت گفته میشد کهps4 از پس پردازش تصاویر ۴k هم برمی آید ولی واقعا اینطوری شد؟
    نهایتا هم شاهد معرفی neo از طرف سونی بودیم که اون قراره تصاویر ۴k رو پردازش کنه نه ps4 معمولی. در واقع منظورم این هستش که از الان نمیشه در مورد چیزی قضاوت کرد. شاید اسکورپیو اونجوری که مایکروسافت میگه قدرتمند از آب در نیاد وشاید هم فراتر از انتظارات عمل کنه و همه رو شگفت زده ( دارم میگم شاید نمیگم حتما) این موضوع در مورد neo هم صدق میکنه و باید منتظر موند تا ببینیم در عمل چه اتفاقی می افته.

  • dark_one گفت:

    پس ملت کی می خوان به pc ایمان بیارن ؟
    ۳۰۰ دلار دادی برای کنسول قبلیت تا انحصاری بازی کنی
    حالا باز باید پول بدی تا بتونی انحصاریت رو بازی کنی
    این کنسول های ارتقاع یافته باز هم از pc ضعیف ترن

    دو روز دیگه هم باز کنسول جدید می دن و شما رو می چاپن

    اگر همون اول pc می خریدین از همون روز می تونستین ۴k بازی کنین
    نیازی هم نبود پول بدین تا یک کنسول که یک مقدار از غبلی قوی تره بهت بندازن

  • dark_one گفت:

    یک سوالی برای من ایجاد شده

    وقتی سونی ps4.5 رو معرفی کرد تمام فن های xbox ریختن فوهش دادن یا مسخره کردن یا جوک درست کردن ازش

    اما وقتی کنسول جدید ماکروسافت معرفی شد ، طرفدار های ps این کار رو نکردن.

    فرق خاصی وجود داره بین این دو تا ؟

  • Soldier:76 گفت:

    اینها همه بخاطر اون رو دستیه که از سونی سه چهار سال پیش خردن و بس ..در غیر اینصورت نه تنها از این اسکورپیو خبری نبد بلکه همون ایکس باکس وان رو با کینکت و وصل شدن اجباری به اینترنت و عدم اجرای بازی های دست دوم می انداخت به هواداران سینه چاکش…الانم نمی دونه چیکار داره میکنه و کاملا سر در گم نشون میده…ضمنا این بنده خدا یکی از بازیسازهای بزرگ هست و نظرش قابل قبوله بنظرم..

  • Soldier:76 گفت:

    اینها همه بخاطر اون رو دستیه که از سونی سه چهار سال پیش خردن و بس ..در غیر اینصورت نه تنها از این اسکورپیو خبری نبد بلکه همون ایکس باکس وان رو با کینکت و وصل شدن اجباری به اینترنت و عدم اجرای بازی های دست دوم می انداخت به هواداران سینه چاکش…الانم نمی دونه چیکار داره میکنه و کاملا سر در گم نشون میده…ضمنا این بنده خدا یکی از بازیسازهای بزرگ هست و نظرش قابل قبوله بنظرم..

کلیف بلزنسکی علاقه‌ای به ایکس‌باکس اسکورپیو ندارد - گیمفا
کلیف بلزنسکی علاقه‌ای به ایکس‌باکس اسکورپیو ندارد - گیمفا