Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا
Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا
Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا
Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا
Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا
Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا

Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد

آرش سعادتمند
۱۷:۴۹ ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا

در زمان برگزاری بتا محدود برای بازی Overwatch، بلیزارد مشغول آزمایش یک نوع حالت رده بندی تحت عنوان بازی رقابتی (Competitive Play) بود. این مهم قرار است تا پایان ماه میلادی جاری در دسترس قرار بگیرد و بلیزارد بالاخره توضیحات کاملی را در با آن ارائه کرده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

طبق توضیحات بلیزارد، حالت رقابتی “برای آن دسته از بازیکنانی طراحی شده که که می‌خواهند بازی خود را جدی‌تر بگیرند” و می‌خواهند که میزان مهارت‌هایشان را در برابر دیگر بازیکنان بسنجند نه افرادی که برای یک مسابقه سریع می‌آیند. بلیزارد قصد دارد که یک نوع سیستم درجه بندی مهارت را جایگزین ساختار رده‌بندی کند که بازیکنان آن را در بتا تجربه کرده بودند.

طبق توضیحات جف کاپلان به عنوان کارگردان بازی Overwatch، سیستم رده‌بندی ایجاد مسابقات (MMR) از این پس بر اساس مهارت هر بازیکن خواهد بود که امتیازی بین ۱ تا ۱۰۰ را شامل می‌شود. قبل از آغاز یک بازی رقابتی، بازیکنان می‌توانند میزان امتیاز مهارت خود، یاران و نیروی حریف را ببینید. علاوه بر این، بلیزارد میزان متوسط امتیاز مهارت هر دو تیم را هم به یکدیگر نشان خواهد داد تا بدانند که مسابقه پیش رو، چقدر عادلانه خواهد بود. کاپلان همچنین می‌گوید بلیزارد بازیکنان را هر موقع که گروهی تشکیل شود، خبردار خواهد ساخت تا از چیزی که با آن مواجه می‌شوند مطلع باشند.

سیستم رده‌بندی اولیه‌ای که بلیزارد طراحی کرده بود، باعث می‌شد تا بازیکنان در درجات مختلف (Challenger ،Advanced ،Expert ،Master و Heroic) به پیش بروند. حال سیستم امتیاز دهی بر اساس مهارت، فقط به بالا رفتن ختم نمی‌شود و پایین هم خواهد آمد.

بازی رقابتی تغییرات دیگری را هم دریافت می‌کند. از این پس فصل‌ها دیگر یک ماه نیستند و سه ماه به طول می‌انجامند. استراحتی کوتاه بین فصل‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

طبق گفته‌های کاپلان، بلیزارد تمایل دارد به وجود آمدن حالت “sudden death” را در بازی‌های رقابتی کاهش دهد اما فعلا جزئیاتی پیرامون این موضوع در دسترس نیست.

در کنار این تغییرات، کارگردان Overwatch که می‌گوید که برای افراد شرکت کننده در مسابقات رقابتی، یک سری جایزه ظاهری نیز در نظر گرفته شده است. علاوه بر آیکون و اسپری، سیستمی جدید تحت “تفنگ طلایی” نیز وجود دارد به عنوان مثال، این جایزه برای شخصیت Reinhardt، یک چکش طلایی رنگ خواهد بود. این جایزه‌ها مخصوص افراد با مهارت بالا هستند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا
Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا
Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا
Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا
Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا
Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا
Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Overwatch – جزئیات بازی رقابتی از زبان بلیزارد - گیمفا