تهیه کننده Zelda معتقد است که صفحه نمایش گیم‌پد گیم‌پلی را بهم می‌ریزد

۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای Wii U قرار است منتشر شود؛ کنسولی دارای یک گیم‌پد (GamePad) با صفحه نمایش که گاهی باعث مزاحمت می‌شود. ایجی آنوموآ به عنوان تهیه کننده حاضر در نینتندو نیز کاملا با این عقیده موافق بوده و توضیحات خود را در این باره ارائه کرده است.

از زمانی که Wii U به بازار عرضه شده است، شرکت نینتندو تلاش زیاده کرده تا بر روی عملکرد صفحه نمایش گیم‌پد کنسول نامبرده تاکید کند. برخی بازی‌ها مانند ZombiU به خوبی از قابلیت دید دوگانه این دستگاه با نمایشگر تلویزیون استفاده کردند اما برخی دیگر مانند Star Fox Zero، صرفا تجربه‌ای خسته کننده را رقم زدند. خوشبختانه چنین قابلیتی با بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild ارائه نخواهد شد و سازندگان اعلام کرده‌اند که از همان ابتدا متوجه دردسر ساز بودن آن شدند.

آنوموآ در این باره گفته است:

ما متوجه شدیم که داشتن چیزی بر روی گیم‌پد و جابجا شدن دائم برای نگاه کردن به تلویزیون و گیم‌پد، گیم‌پلی و تمرکزی که بازیکن مشغول تجربه آن است را بهم می‌ریزد. شما در روی داشبورد خودروی خود یک GPS دارید. اگر آن را بر روی پای خود قرار دهید، تصادف خواهید کرد.

البته این توضیحات بدین معنی نیستند که گیم‌پد برای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild کاملا غیرقابل استفاده خواهد بود چرا که بازیکنان می‌توانند، از صفحه آن به عنوان نمایشگر اصلی استفاده کنند. با این حال خیلی خوب می‌باشد که نینتندو وقتی میبیند قابلیتی ممکن است به کار نیاید، روی آن تاکیدی نمی‌کند.

0
0

بیشتر بخوانید



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید