تاد هاوارد میگوید «سیستم دیالوگهای Fallout 4 بهخوبی عمل نکرد»
طی مصاحبهای بین گیماسپات و کارگردان هنری بازی Fallout 4، تاد هاوارد از انتظاراتش از موفقیتها و شکستهای بازی سخن گفت. همانند بسیاری از مردم، تاد هاوارد نیز از سیستم دیالوگ بازی راضی نیست و معتقد است طبق انتظارات عمل نکرده است. ولی او از سیستم مبارزات بازی راضی است. در ادامه با گیمفا همراه باشید.
ما به انجام کارهای جدید علاقهمندیم و در این موضوع موفقیتهایی نیز کسب کرده ایم. بهنظر من سیستم تیراندازی Fallout 4 بسیار خوب است– من فکر میکنم بسیار خوب عمل کرد. همچنین روشی که سیستم دیالوگ بازی طبق آن پیادهسازی شد خوب عمل نکرد. ولی من میدانم چرا ما این روش را انتخاب کردیم– برای ساخت گفتوگوهای تعاملی و زیبا– ولی این سیستم از دیگر موارد در بازی کمتر موفقیت بود. ما این موضوع را از طریق نظرات در دراز مدت متوجه شدیم.
بسیازی از مردم به سیستم جدید و ساده دیالوگ بازی ایراد گرفتند؛ سیستمی که سعی بر سادهسازی انتخابها بازیکن داشت و دیالوگهای بلند و سخت را با دیالوگها آسان جابهجا کرد. همچنین سیستم انتخاب دیالوگ در گسترشدهنده Far Harbor نیز حضور دارد و شنیدهها حاکی از آن اند که سیستم موجود در این بسته، انتخابهای بیشتری در اختیار بازیکن قرار میدهد و راههای بیشتری برای حل موضوعات بدون متوسلشدن به خشونت پیشروی بازیکن قرار میدهد.
«ما یک فرصت دیگر در بسته Far Harbor داریم.» سپس هاوارد راجعبه موضوعاتی که از نظرات کاربران درس گرفتهاند ادامه داد:
مثل: خب [یک گفتوگو] به چند روش میتواند پایان یابد– بگذارید راههای بیشتری در اختیارشان قرار دهیم. این بدین معناست که همهچیز تمام نشده است. Fallout 4 عرضه و ما آن را (ضعف سیستم دیالوگ) فراموش کردیم– این یک مسئله واضح است که نظرات کاربران واقعا کمککننده بود.
امید است سیستم دیالوگ مشابهی در بازی درحال ساخت The Elder Scrolls VI وجود نداشته باشد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
به این میگن سلطان تاد
فقط مثه بعضیا افتخار نمیکنه
دنبال بهتر شدنه … عاشقتم تاد
Todd, Bethesda :heart: :heart: :rose: :rose:
دقیقا.
حرفت لایک داشت شدید : )
منم قبول دارم این که سیستم دیلوگ های بازی واقعا افتضاح بود.
سیستم دیالوگ فال آوت ۴
۱- بله(بله)
۲-سارکستیک(بله)
۳-بعدا انجام میدم(خیر)
۴-خیر (بله)
خیر میشه حال ندارم بعدا بله
دقیقا.
ولی من یه جا زدم رو سارکستیک نگفت بله 😀
به دخت.ره پیشنهاد چیز داد 😀
سیستم دیالوگا یک نواخته و ماد هاشم رو کنسول کار نمیکنه چون ip های ایران تو سرور های بتسدا بن شده من با چیز شکن اکانت ساختم ولی برای دانلود ماد ها باز چیز شکن میخواد شیر کردنشم رو کنسول دردسر داره حال ندارم.
فک کنم با ویچر اشتباه گرفتی 😀 رو سارکستیک گاهی اوقات f*ck you میداد :rotfl: مث killog
واقعا witcher تو این قسمت خیلی خوب عمل گرد(البته خب ممکنه برای بعضی دوستان که تو زبان ضعف دارن سخت باشه)…نمیدونم چرا بتزدا این روشو برای fallout پیش گرفت من یادم نمیاد تو fallout دیالوگ زمانی دیده باشم که لااقل به بهانه اون این سیستمو پیاده سازی کرده باشن ولی خب انشاالله تو TES V remaster چنین چیزی نباشه
دقیقا با اون واژه های قدیمی و سختش زد مخ مارو پکوند 😐 فک کنم اپ گوگل ترنسلیت تمام مدت رو گوشیم باز بود هنگام بازی کردن ویچر
دوستان به نظرتون یه نسخه که همه ی DLCها و آپدیت هارو داشته باشه براش میاد؟؟؟
جونتون بالا میاد یه جواب به من بدید؟ آقا یا بگید آره یا بگید نه قال قضیه رو بکنید بره دیگه.
اصلاً من دیگه غلط میکنم از شما ها چیزی بپرسم.(با نهایت خشم بخوانید)
به خدا اگه جواب ندین زنگ میزنم به general بیاد عین hitmam نابودتون کنه.
بازم جواب نمیدین؟ باشه دیگه خودتون میدونید اسم همتون رو میدم به general
فقط تا یادم نرفته بگم امشب قبل از خواب با خانواده و مخصوصاً با کنسول یا PC تون یه خداحافظی مفصل کنید که فردا صبح دیگه اون هارو نمیبینید.
.
.
.
.
.
.
الو؟ general؟
خیلی خب general جون همه چیز حله دیگه؟
.
.
.
آره بابا فقط یادت نره پول رو همین امشب بریزی به حساب.
.
.
.
همین الان ریختم به حسابت. حله دیگه؟
.
.
.
آره همین حالا میرم سمت هدف…
.
.
.
تتتتااااااااخخخخخخخ
.
.
.
صدای چی بود ؟
.
.
.
هیچی صدای ترکیدن سر طرف بود!
از رو مناسکینرو
خداروشکر خودشون متوجه شدن .من همون سیستم قبلی راضی تر بودم.
کلا بازی از فاز نقش افرینی اومد بیرون
پس بی خود نبود چرا من اینقدر از این بازی بدم میومد چون من از هر بازی که خوشم نیاد چند ماه بعدش خود سازنده ایرادهاشو میگه چون معمولا سازنده ها دیرتر متوجه اشتباهشون میشن اما من زودتر البته بازی فالوت ضعفهای زیادی داشت