E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد

سعید شیخی‌پور
۱۱:۵۹ ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

در طول کنفرانس زنده سونی در E3 2016 دیوید کیج به عنوان کارگردان Detroit: Become Human، اطلاعات جالبی را از گیم‌پلی، داستان‌سرایی، ویژگی‌های موتور بازی، جلوه‌های بصری پیشرفته و سایر موارد به اشتراک گذاشت.

در ادامه می‌توانید اطلاعات ارائه شده از دیوید کیج را مطالعه کنید. علاوه بر این، دیوید کیج در گذشته هم جزئیات جالبی را از گیم‌پلی ارائه داده بود که می‌توانید در این بخش مروری بر آن‌‌ها داشته باشید.

  • در بازی شما فقط کنترل هوش مصنوعی‌ها را به عهده می‌گیرید. آن‌ها افراد خوب و انسان‌ها افراد بد هستند.
  • Kara و Connor هر دو قابل بازی هستند و احتمالا این تعداد بیشتر هم شود.
  • داستان از طریق میان‌پرده‌ها (کات‌سین) قابل بازی نیست اما بازی‌بازان داستان را با اقدامات و تصمیمات خود می‌سازند.
  • تمام شخصیت‌ها می‌توانند بمیرند. هیچ چیزی به نام Game Over برروی صفحه نخواهید دید و اگر به یکی از شخصیت‌ها به اندازه کافی توجه نکنید یا تصمیمات بد بسیار زیادی بگیرید، ممکن است یکی از شخصیت‌های‌تان را از دست بدهید.
  • با توجه به گفته‌های کیج، کوانیک دریم بسیار خوش‌شانس است که به مدت ۱۰ سال توسط سونی پشتیبانی می‌شود. آن‌ها در E3 سال ۲۰۰۶ با The Casting شروع کردند و این یک رویایی بود که آن را در کنفرانس سونی نمایش دهند و برای‌شان به حقیقت هم تبدیل شد.
  • افراد درون کوانتیک دریم، توسعه بازی برروی موتورها را دوست می‌دارند و هر بازی جدید از موتور متفاوتی استفاده می‌کند. آن‌ها یکی از چند استودیویی هستند که چنین کاری را انجام می‌دهند چون احتمالا دیوانه‌اند.
  • سازندگان می‌خواهند با Detroit: Become Human یک نگاه خاصی را فراهم کنند و برای ایجاد حس فیلمبرداری در موتور بازی، نیاز به ساخت ویژگی‌های خاصی هم در بخش نورپردازی، سایه‌زنی که اساس فیزیکی دارد و چیزی که سازندگان آن را نورپردازی کلوز آپ می‌نامند است. کلوزآپ نورپردازی اینگونه تعریف شده که هر زمان دوربین را به شخصیت‌ها نزدیک می‌کنید، آن‌ها همیشه مجموعه خاصی از نورپردازی را با خود به‌همراه دارند بنابراین همیشه عالی به‌نظر می‌رسند.
  • بازی همچنین از دوربین‌های فیزیکی استفاده می‌کند؛ یعنی لنز دوربین بازی بر اساس فیزیک‌ها و اپتیک‌های واقعی ساخته شده است.
  • Kara” فقط یک نمایش فنی در زمانی که ساخته شد بود. نویسندگان کوانتیک دریم در بخش داستان قصد دارند چیزهایی را برای آزمایش احساسات مختلف بنویسند. این کار بسیار موفقیت‌آمیز شد و مردم می‌پرسیدند پس از آن چه اتفاقی برای Kara می‌افتد. نقطه شروع Detroit اینگونه بود که سازندگان دنیای خارج از کارخانه‌ها را تصور می‌کردند و پس از آن بر سر هوش مصنوعی‌ها چه می‌آید.
  • رابط کاربری در مقایسه با Beyond: Two Souls و Heavy Rain سنتی‌تر شده است. تیم سازنده، رابط کاربری بسیار ساده و کلاسیکی را می‌خواست چراکه آن‌ها می‌خواهند ذهن بازی‌بازان را به چالش بکشانند.
  • بازی فقط به مجموعه‌ای از میان‌پرده‌ها خلاصه نمی‌شود. شما شخصیت‌ها را کنترل کرده و با محیط ارتباط برقرار می‌کنید.
  • کیج واقعیت مجازی را امتحان کرد و از حس حضوری که در بازی دست می‌داد سوپرایز شده بود. او فکر نمی‌کند که فقط می‌توان بازی‌ها را برروی آن پورت کرد بلکه باید طراحی‌های زیادی را انجام داد، پاسخ‌های جدیدی را پیدا کرد و سیستم‌های جدیدی را برای آن اختراع نمود.
  • کوانتیک دریم از سالها پیش، داستان‌سرایی را باور دارد و شاید کمی بتوان گفت تنها کسانی بودند که فکر می‌کردند داستان‌سرایی و احساسات می‌توانند بهترین چیزها در بازی‌ها باشند. برخی از مردم به چنین طرز فکری می‌خندیدند اما امروزه وضعیت تغییر کرده است؛ نه به خاطر آن‌ها بلکه به‌خاطر تکامل طبیعی این صنعت! داستان‌سرایی بسیار خوب است چراکه باعث می‌شود مردم احساس گرفتاری و علاقه‌مندی را از ثانیه اول تا آخرین لحظه به آن پیدا می‌کنند و هر بازی می‌تواند از شخصیت و داستان خوب و قوی بهره‌مند شود. کیج هم واقعا از این موضوع که بازی‌های بیشتری دارای داستان خوب هستند خوشحال است.
  • کیج یکی از طرفداران بزرگ خالق بازی The Last Guardian، یعنی فیمتو اودا است و در حالی که سبک او با دیوید کیج بسیار متفاوت بوده، می‌تواند بدون هیچ‌گونه دیالوگ در بازی‌های خود، داستانی را مدیریت کند که بسیار جالب، عمیق و عاطفی است.

Detroit: Become Human در E3 2016 هم دارای نمایش بسیار زیبا و هیجانی بود. تریلر بازی، آزادی بسیار زیاد شما در روایت داستان را نشان می‌داد. شما می‌توانید آن را در این بخش مشاهده یا دانلود کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Alirreza gamer گفت:

    من بازی های قبلی دیوید کیج رو بازی نکردم اونا چطور بودن میخوام بخرمشون

    • Hamed72 گفت:

      هر دوشون عالی بودن.چند ماه پیش هم ی نسخه برای PS4 اومد که هم شامل Beyond و Heavy rain میشه.
      ولی اینو در نظر بگیر که بازی رو اگه برای گیم پلی میخوای شاید راضیت نکنه ولی از نظر داستانی شاهکارن.

      • GENERAL گفت:

        heavy rain بهترین بازی آقای دیود کیج ( البته از نظر من ، و بسیار منتقد ها و گیمر ها )
        اگه پلی استیشن ۴ دارید ، یا ۳ و زبان انگلیسیتون در حد معمولی و قابل قبوله به شما پیشنهاد میکنم بازی heavy rain رو حتما بازی کنید ، بازی beyond هم بازی خوبیه ، ولی بیشتر روی گرافیک کار شده انگاره در کل Heavy rain بهتره . heavy rain یا باران سنگین با فضا سازی بسیار عالیش حس خیلی غریبی رو به شما انتقال میده.
        ++++++++——++++++++++++++++
        این DETROIT هم مثل این که قرار پا جای پای Heavy rain بذاره ، امیدوارم موفق بشه.

      • mohammad گفت:

        ایشون بازی Fahrenheit رو هم ساختن
        درسته بازی قدیمیه ولی دلیل نمیشه که فراموش بشه

  • Dante76 گفت:

    اشتباهی نوشتید کوانتم دریم، باید مینوشتید کوانتیک دریم.
    لطفا اصلاح کنید ممنون

  • maximus1370 گفت:

    داستان غنی هر عنوانی میتونه باعث بشه گیم پلی و گرافیک بد هر عنوانی کم رنگ تر بشه.اگه بازی، داستان خوبی داشته باشه میتونه جور بقیه قسمتای بازی رو بکشه.نه اینکه گرافیک،موسیقی و گیم پلی مهم نباشن ولی تا یه بازی داستان درست و حسابی نداشته باشه، به راحتی یکنواخت میشه و ارزش تجربه دوباره نداره.کرایسیس با اون گرافیک فوق العاده و شاهکار خودش داستان جالبی نداشت.از طرفی دیگه بازیای تل تیل و کمپانی هایی مثل ناتی داگ،سی دی پراجکت رد و…علاوه بر گیم پلی فوق العاده ،متوجه شدن که داستان غنی و روابط مستحکم بین کارکترها مهمتر از سایر نقاط قوت محصولاتشون بوده.از ناتان دریک و شخصیت شوخ طبع و گاهی جدیشو به یاد میاریم نه شلیک ها و هد شاتهاش!از tlou روابط بین الی و جوئل رو به خاطر داریم نه حمله به کلیکرها!این ها همه ثابت میکنن که داستان بازی مهمترین قسمت بازی هست چون تو ذهن بازیباز نقش میبنده و سایر قسمت های بازی ها در رده های بعدی هستن.

    • ali 57 گفت:

      تا حالا هیچ وقت نظر به این خوبی ندیده بودم کاملا با نظرت موافقم به نظرم استدیو ای مثه کرایتک فقط برای ساختن موتور و ساختن بازی های گرافیکی به وجود اومده تقریبا بازی هاش داستان خوبی نداشتن مخصوصا رایز ولی استدیو هایی مثه ناتی راکستار همه چیو تو بهترین شرایط انجام میدن امیدوارم دیترویت در تمام زمینه ها موفق باشه

      • maximus1370 گفت:

        قربانت علی آقا.واقعیت همینه.ده تا نسل دیگه هم بگذره یکی بهت بگه tlou رو بازی کردی یکم فکر میکنی و ناگهان دوتا کارکتر که عشق پدر-دختری بینشونه تو ذهنت میاد.فورا میگی آره الی و جوئل رو میگی.همونایی که برای نجات همدیگه هر کاری میکردن و باهمدیگه کلی خاطره داشتن!شاید اونموقع که پیر شدیم حتی یادمون نیاد بازی اول شخص بوده یا سوم شخص!ولی کارکترا خوب یادمون میمونه :rotfl: :inlove:

  • h03ein گفت:

    بازیش بعید میدونم چوب دستی داشته باشه گیم پلیش فک کنم تو مایه های همون بیاند باشه پس بدرد نمیخوره

  • H.azizi78 گفت:

    باو به این سسی 😐
    آدماش خوبن که

  • HannaH گفت:

    هر بازی که این آدم می سازه یه اتفاق تو دنیای بازیه. جدا از داشتن دیوید کیج تو این دنیا ممنونیم. و البته بازی های اودا ریما با هر بازی که می سازه دنیای هنر رئ حرکت می ده نه بازی رو.

  • an an گفت:

    منتظرشم ناجور :inlove: :inlove: :inlove:

  • M.S.SONY گفت:

    کوانتیک عشقه…! :inlove: :inlove:
    فقط جای الن پیج خالیه…! :-(( 😥 :brokenheart:

E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا