E3 2016| صداپیشه کریتوس در God of War تغییر کرده است - گیمفا
E3 2016| صداپیشه کریتوس در God of War تغییر کرده است - گیمفا
E3 2016| صداپیشه کریتوس در God of War تغییر کرده است - گیمفا
E3 2016| صداپیشه کریتوس در God of War تغییر کرده است - گیمفا

E3 2016| صداپیشه کریتوس در God of War تغییر کرده است

سعید شیخی‌پور
۲۲:۳۹ ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
E3 2016| صداپیشه کریتوس در God of War تغییر کرده است - گیمفا

اگر فکر می‌کنید صدای کریتوس در تریلر گیم‌پلی بازی که در E3 2016 نمایش داده شد فرق کرده، حال دلیل آن را می‌دانیم.

ترنس سی کارسون، صداپیشه اصلی کریتوس، تایید کرد دیگر قرار نیست صدای او را به عنوان شخصیت نمادین بشنوید.

ترنس در صفحه توئیتر خود گفت:

اگر می‌خواهید بدانید که من در نسخه جدید God of War کریتوس را صداپیشگی می‌کنم یا خیر، باید بگویم که من دیگر صداپیشه این شخصیت نیستم. سونی در یک جهت جدید قدم برداشت. بگذارید بدانند چه فکری در این رابطه می‌کنید!

علاوه بر God of War، ترنس در بازی‌های دیگری هم که کریتوس در آن‌ها حضور داشته، صداپیشگی او را کرده که این‌ بازی‌ها شامل PlayStation All-Stars Battle Royale و Mortal Kombat می‌شود. جدیدترین نسخه از God of War، اولین عنوانی خواهد بود که کریتوس در آن حضور دارد اما ترنس صداپیشگی او را بر عهده ندارد.

کریستوفر جاج، بازیگر فیلم Stargate SG-1، تایید کرد که او صداپیشگی کریتوس را در نسخه جدید God of War بر عهده دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2016| صداپیشه کریتوس در God of War تغییر کرده است - گیمفا
E3 2016| صداپیشه کریتوس در God of War تغییر کرده است - گیمفا
E3 2016| صداپیشه کریتوس در God of War تغییر کرده است - گیمفا
E3 2016| صداپیشه کریتوس در God of War تغییر کرده است - گیمفا
E3 2016| صداپیشه کریتوس در God of War تغییر کرده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • A.F.A گفت:

    دقیقا برعکس نسخه های قبلی،که کمترین جذابیتی برای شخص من نداشتند،این نسخه بسیار جذاب بنظر میاد.
    شاید بخاطر ادم وار تر شدن شخصیت کریتوس باشه که به لطف گذر سال ها و تشکیل محدد خونواده،مقداری از اون خوی وحشیش کم شده.یه مقدار هم مو در میاورد عالی میشد دیگه 😀
    گیم پلی و زاویه دوربین جدید رو هم بیشتر پسندیدم.

  • X.O.I.T.B گفت:

    صدای قبلیه رو نشنیدم ولی به این یکی که فوق العاده صدای گرم و آرامش بخشی داشت کاملا شخصیت الان کریتوس با این صدا مچ شده بود.

    • Ken Levine گفت:

      عجیبه که این همه نسخه ازش اومده صدای کریتوس رو گوش نداده بودی! یه چیز شبیه صدای مارکوس بود البته با اوباهت تر و خشن تر… من صدای قبلی رو دوست دارم ولی این یکی هم خیلی شبیه به قبلی هست شایدتنها دلیل که صداپیشه رو تغییر دادن همون سن و سال کریتوس هست و اینکه صدای این یکی کریتوسه خسته تره…
      امیدوارم چیزی در بیاد که منی که با این سری زندگی کردم و حتی از نسخه های فرعی PSP هم نگذشتم بتونه راضیم کنه… به خصوص وقتی ۳۰ فریم شده بازی چون نسخه های قبل خیلی نزدیک به ۶۰ بود فریم

  • اقا گیم پلی دیدم همه چیز عالی بود از گرافیک و روون بودن بازی حتی صدا گذاری و شخصیت جدید کریتوس عالی بود.
    ولی بازی نهایی دانگرید میشه

  • Hamed72 گفت:

    تریلر رو دیدم خیلی خ.ف.ن بود.مخصوصا آخرش که اژدها بالا سرشون پرواز میکرد به نوعی از اسطوره های یونانی به سمت اسکاندیناوی سوویچ کردن.صداپیشه ش هم خوب بود.
    این و بازی جدید کوجیما و دیترویت از دلایل اصلی خرید PS4 برام محسوب میشه :yes: :yes: :yes:

  • به نظر منم این صداپیشه برای این قسمت از شخصیت کریتوس مناسب تره. چون تی سی کارسن صدای خشمگین تری به نسبت داشت :yes:

  • Hard rock گفت:

    صداش عالی بیشتر به چهره جدیدش میاد

  • shademan گفت:

    فکر کنم تمام کسایی که ps4 دارن این بازی رو به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان میگیرن
    که واسشون چیزی نیست :yes: :yes: :yes: :yes:
    و هیچ کدوم از بازیای هکی و دست دومو انکانته هکی استفاه نمیکنن
    :sarcasm: :sarcasm:
    ————————————-
    ببخشید این کنفرانسا که گیمفا گذاشت کجان؟؟؟؟

  • سونی همیشه بهترین انحصاری ها ارایه میده حتی کنسول بین نسلی خودش با یک سیاست هوشمندانه ارزون تر از عقرب ایکس باکس میده بازار اینو مطمین باشید.
    اصل مشکل تلویزیون ۴k هست که خیلی گرونه در نتیجه قانع میشیم همین کنسول اولیه :laugh:

  • reza-assassin گفت:

    اونایی که قبلا بازی کردن با دیدن تریلر متوجه این موضوع میشدن :yes: البته صداش به شخصیت جدیدش میخوره :yes: :heart: :heart: :heart:

  • rouzbeh-GOD گفت:

    سلام
    به ps4 دارها تبریک می گم یک بازی فوق العاده دیگر برای عزیزان
    حیف ما pc بازان از این بازی ها نمی تونیم بازی کنیم
    واقعا تریلر این بازی من رو میخ کوب کرد :inlove:

  • daud گفت:

    فقط خدا کنه دیگه گیر بنی اس.را..ئیلی ندن به این که کریتوس خشن نیست و ادم شده و اروم شده و این ک*** شعرا 😐 😐 😐

  • Vengeance گفت:

    کریتوس یه مقدار سنش رفته بالا..مسلما باید صداشم تغییر میکرد …ولی با اینکه صداپیشه تغییر کرده صدای کریتوس زیاد تغییر نکرده و فقط در حد همین پیر شدنشه .من وقتی داشتم مراسم سونی رو میدیدم وقتی کریتوس هنوز از سایه ها بیرون نیمده بود .قشنگ از رو صدا فهمیدم کریتوسه

  • این god of war اصلا انگار یه بازیه دیگست گیم پلی رو کلا زدن ترکوندن دوباره از اول ساختن من که با نسخه ۱ و ۲ خاطرات خییییلی زیادی دارم واسم جالب
    حالا اگه واسه شما جالبه باشه باهاش حال کنین فقط لطفا نریزین رو سرم

  • goodgamer گفت:

    اقا ببخشید اینو میگم ولی تریلر اش رو که دیدم کاملا س ی خ کردم :-d واقعا خیلی عالی بود.یه حس عجیبی به ادم میداد

  • Ramin Mehran گفت:

    رابطه kratos با بچه بسیار زیبا جلوه می کرد،فکر میکنم شاهد یک رابطه عمیق و بیاد ماندنی همانند رابطه ellie و joel در last of us باشیم.

  • rouzbeh-GOD گفت:

    این نسخه از god of war خیلی زیبا تر شده
    حس واقعی بودن رو کاملا منتقل می کرد
    سنگی راه می رفت
    کریتوس با پسرش من رو یاد بازی The Last of Us می اندازه

  • alitz گفت:

    Barlog از پاسخ به ورودی کریتوس در طول نسخه ی نمایشی زنده در کنفرانس مطبوعاتی E3 طبقه شد.
    از همان آغاز این تیم می خواستم به “پاره کردن همه چیز تا” و بازسازی حق رای دادن “از ابتدا.” آنها می خواستند برای پیدا کردن همه چیزهایی که کار می کرد و نگه داشتن آنها، اما تغییر تمام چیزهایی که چشم انداز مطابقت ندارد مشاهده بیشتر صمیمی در زندگی کریتوس.
    تیم یک دسته از اسطوره های مختلف برای مدتی “در اطراف لگد”. تنظیمات که آنها به پایان رسید تا انتخاب است دوران وایکینگ نیست. قبل از دوران وایکینگ دوران مهاجرت وجود دارد، و قبل از آن یک دوره پیش از مهاجرت وجود دارد. وقتی با توجه به وایکینگ ها به خدایان مورد استفاده به راه رفتن زمین در میان مردان این دوره است.
    کریتوس و پسر خود را در جهان هستند که در آن هیچ کس پسند است و همه چیز را خصمانه است. پسر Kratos ‘بازی است که در واقع تنها یکی از دو که به زبان محلی را درک کنند. کریتوس یک غریبه در یک سرزمین بیگانه است. به عنوان مثال، دایره وار حرکت کردن صحبت می کند نورس باستانی، که بچه می فهمد، اما کریتوس نمی کند. این اجازه می دهد تا تیم را به تمرکز بر روی یک جدید پویا با کریتوس و پسرش.
    با توجه به قاضی، اسکریپت از این بازی است به سادگی نمی اسکریپت یک بازی است، اما یک داستان به طور کامل گوشت با شخصیت وزین که محدوده پر هیجانی است.
    کریتوس مواجه مبارزه برای قبول یک نقش جدید می شود و همان قدیمی کریتوس نیست، و برای قاضی نقش یک عمر است، به عنوان آن اجازه می دهد تا وسعت عاطفی بزرگ به عنوان یک بازیگر است.
    Barlog به ذکر است که این یک کریتوس جدید، او هنوز هم کریتوس ما می دانیم، اما او را مسن تر، و او به دنبال در زندگی از طریق یک لنز متفاوت است. همان که برای Barlog خود: نظر خود را از جهان متفاوت از زمانی که او شروع به کار بر روی خدای جنگ است.
    کریتوس است مبارزه با ایده داشتن برای مقابله با یک نفر دیگر، یک انسان کوچک گوش دادن نیست و درک آنچه که او فکر بسیار ساده است. او نا امید، چرا که او می تواند خشم اجازه نمی کردن و به صبر و انتقال دانش خود به پسرش. چالش واقعی خود می گذارد در چه مقدار چگونه خود واقعی خود را به او را به رفتن به نشان می دهد به بچه خود را، و در چه مقدار از خود او در بچه خود را می بیند.
    با توجه به قاضی هیچ چیز تغییر یک مرد تر از داشتن یک فرزند، و این بازی نیز به تصویر می کشد چالش پیدا کردن که چگونه به یک پدر زمانی که شما هرگز پدر شده است.
    پایان نسخه ی نمایشی فرصت از دست رفته به تصویر می کشد. بچه آماده به باز کردن است، اما کریتوس این فرصت را به باز کردن خود نتواند. او به قدرت به پت فرزند خود را در تماس نیست، در حالی که او را به طور کامل قادر به پایین یک دایره وار حرکت. او تحت آموزش نظامی وحشیانه ترین امکان رشد کرده است، و می کند که توله سگ دوست داشتنی نژاد نیست.
    در حال رفتن به عناصر RPG و پیشرفت وجود دارد، حتی اگر آن را هنوز در سنگ نیست که چگونه آنها تحقق خواهد شد.
    تبر که ما در نسخه ی نمایشی تاریخی دارد. داستان تمام اطراف که متصل به بسیاری از شخصیت های درون بازی وجود دارد.
    رفتن با یک سلاح جدید انتخاب طراحی بسیار سنجیده بود، چرا که راه های جدید برای کنترل بازی وجود دارد. است در حالی که مجموعه ای جدید از کنترل ها و راه های جدید را از تعامل با کنترل وجود دارد. این یک چرخه توسعه طولانی داشته و آن را از طریق بسیاری از تجدید نظر رفت.
    تیم هنوز آماده به فاش کردن نام پسر کریتوس نیست.
    تمامی روایت در اطراف این ایده از آموزش تعیین می کنند، و است که فوق العاده به گیم پلی مهم است. از طریق بازی، کریتوس به طور مداوم آموزش پسر خود را از طریق گفتگوی بورسی و تعامل واقعی. است که در واقع یک دکمه به طور کامل به تعامل با پسر Kratos ‘و وادار به اجرای اقدامات خاص در بازی، هر دو در جنگ و در شرایط اختصاص داده شده وجود دارد به مبارزه با، مانند پازل

    • daud گفت:

      دادا همرو انداختی توو gtالان تحویل دادی؟!!!خب متن اصلیو بده خودم ترجمش کنم

    • داداش متنو بده واست ترجمش کنیم گوگل ترنسلیتر خیلی بد ترجمه میکنه

    • Dante76 گفت:

      Barlog was floored by the response to Kratos’ entrance during the live demo at the E3 press conference.
      Right from the beginning the team wanted to “rip the whole thing up” and rebuild the franchise “from scratch.” They wanted to find all the things that worked and keep them, but change all the things that didn’t match the vision of a more intimate view on Kratos’ life.
      The team “kicked around” a bunch of different mythologies for quite a while. The setting that they ended up selecting isn’t the viking era. Before the viking era there’s the migration era, and before that there’s a pre-migration era. It’s the era when according to the vikings the gods used to walk the Earth among men.
      Kratos and his son are in a world where nobody is friendly and everything is hostile. Kratos’ son is actually the only one among the two who understands the local language. Kratos is a stranger in a strange land. For instance, the troll speaks ancient Norse, which the kid understands, but Kratos doesn’t. This allows the team to focus on a new dynamic with Kratos and his son.
      According to Judge, the script of the game is not simply a game’s script, but is a fully fleshed out story with fleshed out characters that have full emotional ranges.
      Kratos faces the struggle to accept a new role and not be the same old Kratos, and that for Judge is the role of a lifetime, as it allows a large emotional breadth as an actor.
      Barlog mentioned that this is not a new Kratos, he’s still the Kratos we know, but he’s older, and he’s looking at life through a different lens. The same goes for Barlog himself: his view of the world is different from when he started working on God of War.
      Kratos is struggling with the idea of having to deal with another person, a tiny human not listening and not understanding what he thinks is very simple. He’s frustrated, because he can’t let the anger out and has to remain patient and convey his knowledge to his son. His real challenge lays in how much how his real self he’s going to show to his kid, and in how much of himself he sees in his kid.
      According to Judge nothing changes a man more than having a child, and the game also portrays the challenge of finding out how to be a father when you have never been fathered.
      The ending of the demo portrays a missed opportunity. The kid is ready to open up, but Kratos misses the opportunity to open up himself. He doesn’t have the strength to pat his son on the back, while he’s completely capable to take down a troll. He has grown up under the most brutal military training possible, and that doesn’t breed cuddly puppies.
      There are going to be RPG elements and progression, even if it’s not yet set in stone how they will materialize.
      The axe that we see in the demo has a history. There is a whole story around that connects to many characters within the game.
      Going with a new weapon was a very deliberate design choice, because there is a whole new way of controlling the game. There is a while new set of controls and a whole new way of interacting with the controller. This had a long development cycle and it went through a lot of revisions.
      The team isn’t yet ready to reveal the name of Kratos’ son.
      The whole narrative is set around the idea of teaching, and that’s incredibly important to the gameplay. Through the entire game, Kratos is constantly teaching his son via banter and actual interactivity. There is actually a button entirely dedicated to interacting with Kratos’ son and prompting him to execute certain actions within the game, both in battle and in situations not related to combat, like puzzles. این متن اصلیه.

    • AMIR73.PC گفت:

      alitz
      شما حسابی خسته کردی خودتو که….

    • داداش زیاد بود حال ندارم بخونم خلاصش کن ببینیم چیه

  • amir112 گفت:

    اقا خیلی وقت پیش گفتم تلو یک ان.قلابه ولی خب شاید خیلی ها قبول نکردن
    ولی الان کم کم داریم به حرف من میرسیم.
    به شدت براش دلیل دارم.
    تلو خودش موجب یک شیوه ی تفکر جدید شده.
    یک تفکر نو. الان بازی ها بدون اینکه خودشون بفهمن دارن از تلو الگو برداری میکنن.

    • mahdi m77 گفت:

      یعنی تو داری میگی gow از تلو الگو گرفته
      یعنی تو هربازی یه بچه با پدرش دنبال گوزن بره میشه تلو 😮 😮 😮
      درباره گیم پلی هم ربطی به الگو برداری از تلو نداره بالاخره بعد از ۶ نسخه از این سری که دقیقا یه روند رو داشتن به جلو میبردن یه تحول اساسی نیاز بود مثلا مثل resident evil که تو نسخه ۴ از بنیاد تغییر کرد و تونست چندین پله به جلو بره این جور تغییرات گاهی لازمه و نمیشه بیای بگی بازی ورداشته گیم پلیشو از تلو گرفته!!!
      نمیدونم چرا جدیدا هربازی میاد میگن از تلو الگوبرداری کرده!!

      • amir112 گفت:

        نه دادا منظورم ابن نبود.
        شاید اصلا به طور مستقیم الگو برداری نکرده باشه ولی اون طرز روایت داستان تلو خودش موجب طرز فکر جدید میشه.
        دادا ابن حرف های من نی و خود خبرنگار ای جی ان هم همین حرف هارو زد. برو بازی days gone رو هم ببین که چقدر زیبا شبیه تلو شده.
        از لحاظ محیط

  • amir.bi گفت:

    یکی از دلایل محبوبیت کریتوس صدای خشمگین و عصبانی بودنشه اگه این دوتا نباشه محبوبیتش میاد بایین

  • messi game گفت:

    صدا رو ول کن خودشوووووووووووووو بچسببب عشقم بر گشته

  • ps. fan گفت:

    صدای جدید کریتوس عالی هست.

  • rouzbeh-GOD گفت:

    خوشبحالتون دارید سر صداش بحث می کنید
    من حاظر بی صدا بازیش کنم
    از اولین نسخه تا اخرین نسخه
    همچنین بازی های انچارتد رو

    انتظار داشتم نسخه جدید پرنس معرفی بشه حیف

  • alone gamer گفت:

    آقا همه ی این ها رو ول کنین اون دوتا شمشیرش کجان ؟؟؟
    یعنی اگه اون شمشیراش نباشن من درجا سکته رو زدم.

  • Nima79h گفت:

    “بگذارید بدانند چه فکری در این رابطه می‌کنید!”
    گرفتید؟ :evilgrin: ینی بریزید توییتر سونی و سانتا مونیکا رو بترکونید :evilgrin:
    این سی کارسون هم دنبال شر می گرده هاا :laugh:

  • شمشیرای معروف خودش چی شدن
    جای زنجیرا رو دستاش هست چطو درآورده اونارو:|

    • daud گفت:

      اصلا شما بازی کردید این یه گانه ی لامصبو؟!!!
      شمشیر های اشوبو که اریس خودش شخصا پس گرفت توو نبرد کریتوس با اریس.
      شمشیر های اتنا و تبعید هم درسته زنجیردار بودن ولی فقط زنجیرش پیچ خورده بود روو دست کریتوس و راحت میشد دراوردش(مثل شمشیر های اشوب نبودن که روو دست کریتوش داغ شدن و به دستاش چسبیدن)
      ملت مام فقط تموم کنن بازیو.داستان و اتفاقات کشک 😐

  • PCisGLORIOUS گفت:

    به نظر من صدای جدید برای این قسمت خیلی خوبه چون کریتوس که خانواده دار شده داره سعی میکنه که خشمشو کنترل کنه این صدا بهش یه شخصیت آروم و با ابهت و با تجربه میده

  • alitz گفت:

    من نمیفهمم چرا هر موقع نظر میدم منفی بارون میشم حتما … تو سونی کردم که هر نظری میدم منفی میدین

  • ramin#x#.x گفت:

    حیف صدا جدید اصلا جالب نیست

  • پرویز گفت:

    من صدای قبلیشو بیشتر دوست داشتم کالا توی این نسخه همه چی اروم شده البته شاید داستان بازی جوری شده که ارامش رو میطلبه
    امیدوارم موفق شه که کمترین انتظاری که میشه از سانتا داشت اما تغییرات جدید ممکنه زیاد به دله طرفدار ها نشینه ولی اگر با المان های قبل ترکیب بشه شاید یه چیزی فوقعالده تر نسبت به قبل شه
    تریلر هم بسیار زیبا بود مخصوصا باس فایتش ولی همچنان میرتسم این تغییرات کار دستش بده

  • messi game گفت:

    به گفته جاج، هیچ چیزی بیشتر از بچه دار شدن یک مرد را تغییر نمی‌دهد و این بازی نیز نشان خواهد داد که پدر بودن چقدر برای کسی که تا به حال آن را تجربه نکرده، سخت است.
    رلاگ از واکنش هواداران نسبت به ورود کریتوس در دموی زنده در E3 شگفت زده شده است.
    تیم سازنده در ابتدا افسانه‌های مختلفی را بررسی کردند. زمینه بازی در عصر وایکینگ‌ها نخواهد بود. قبل از عصر وایکینگ‌ها، عصر مهاجرت و قبل از آن نیز دوره پیش مهاجرت بود. بازی قرار است در دوره پیش مهاجرت اتفاق افتد. به گفته وایکینگ‌ها در این دوره خدایان در کنار انسان‌ها زندگی می‌کردند.

    کریتوس با این چالش رو به رو خواهد شد که نقش جدیدی پیدا کند و دیگر کریتوس قبلی نباشد و این یعنی جاج باید از تمامی مهارت‌های بازیگری‌اش استفاده کند.
    ریتوس در حال رویارویی با ایده سر و کله زدن با یک شخص دیگر است، یک انسان کوچک که به حرف‌هایش گوش نمی‌دهد و آن‌ها را متوجه نمی‌شود. او ناامید است، چرا که نمی‌تواند خشم خود را رها کند و باید صبر پیشه کند و اطلاعات خود را پسرش انتقال دهد. بزرگ‌ترین چالش وی این است که چه مقدار از خود واقعی‌اش را می‌خواهد به پسرش نشان دهد و چه مقدار از شخصیت خود را در پسرش می‌بیند.

    تبری که در دمو می‌بینیم تاریخچه است. داستان این تبر هواداران را با شخصیت‌های مختلفی در بازی آشنا خواهد کرد.

    استفاده از یک سلاح جدید کاملا یک تصمیم حساب شده از طراحان بود، چرا که نحوه کنترل بازی متفاوت است. کنترل‌های بازی و نحوه استفاده از کنترلر کاملا متفاوت شده‌اند.

    تیم سازنده هنوز آماده اعلام نام پسر کریتوس نیستند.

  • Mr.wake گفت:

    یبارکی بگو کلا گاد او وار رو عوض کردن !

  • WhenAManCries گفت:

    لاگ این کردم تا یه نکته ای رو درباره بازی جدید god of war توضیح بدم، و خیلی تعجب کردم که چرا هیشکی به این نکته هیچ اشاره ای نکرده.
    نکته اینه که گیم پلی GOW جدید بسیار شبیه سری بازی های میازاکی یعنی bloodborne و dark souls شده.
    بذارید منظورم رو واضح تر بگم،اولین دفعه که تریلر جدید و دیدم با خودم فکر کردم که یک فرد تا چه حد میتونه بر بازی های دیگه تاثیر گذار باشه !! زاویه دوربین ، جاخالی دادن و انیمیشن کریتوس موقع مبارزه، نحوه جست و جو در محیط بازی و از همه مهم تر طراحی و نحوه ارتباط لوکیشن های بازی به هم دیگه. اگه اخبار بازی رو دنبال کرده باشید سانتا مونیکا گفته بود که این یک بازی open world نیستش و اینجاست که من بعد از دیدن تریلر حدس میزنم این بازی دارای جهان نیمه باز درست مثل بازی bloodborne و دیگر بازی های میازاکی هست.

    درود بر یکی از استعداد های بزرگ گیم سازی هیدتاکا میازاکی، فردی که برخلاف کوجیما شخصیت فروتنی داره و هیچگاه به بازیکنان بوسیله نوشتن اسمش به صورت A myazaki game روی جلد بازی هاش یاداوری نمیکنه که مغز متفکر این بازی چه کسی هست و یا هیچگاه با انجام هر ماموریت تو بازی اسمش رو بصورت directed by myazaki نمی نویسه ، فردی که حتی حاظر نیست در نمایشگاهای بزرگ گیم مثل E3 جلوی دوربین بیاد ، دقیقا بر خلاف کوجیما با اون رژه رفتنش روی کنفرانس سونی.
    در کل منظورم:
    کوجیما: یکی از استعدادهای صنعت گیم سازی که خود را تنها عامل بوجود آورنده بازی های ساخته شده خود میداند و دارای شخصیت خودشیفته ای می باشد.
    میازاکی: یکی از بزرگترین استعداد های صنعت بازی سازی که بسیاری از استدیو های بازی سازی از ایده های وی تا حالا الگو برداری کردند و دارای شخصیت بسیار فروتنی می باشد و در آخر بازی های ساخته شده خود را به موجب کار گروهی اعضای گروه خود میداند.

    • دوست عزیز تا یه نفر بازیش شبیه یکی دیگه بود اون کارگردان که خ.دا نمیشه. در ضمن زمانی میشه در باره ی به عنوان یکی از برترین کارگردان های دنیا نظر داد که دو تا بازی با سبک مختلف بده این بازی هایی که درست کرده واقعا هر ۵ تاشون کپ همن.در ضمن شما به چه علتی پای کوجیما رو وسط میکشی.یعنی شما اگه خودت بودی اسمتو نمیزنی؟؟؟؟ در ضمن در آخر یه چی بگم کوجیما کارگردان بسیار بسیار قدرتمندتر از میازاکی هست و اصلا شکی توش وقابل مقایسه نیست.

      • WhenAManCries گفت:

        این چه حرفیه شما میزنی! میازاکی با بازی هاش یه انقلاب و سبک جدیدی رو وارد گیم کرد، یادمه یه مقاله تو یورو گیمر خوندم که بازی های میازاکی رو مثل فیلم شهروند کین میدونست، همانطور که این فیلم بر سینما تاثیر گذار بود ، بازی های میازاکی هم بر روی گیم. میازاکی تو بازیاش از کمترین کات سین برای روایت داستان استفاده میکنه و داستان سرایی بازیاشو در بطن خود گیم پلی بازیاش قرار میده.
        الان بازیایی که از سبک ایشون الهام گرفتن خیلی زیاده: for honor،salt and sanctuary، Nioh،GOW، , و خدا میدونه درآینده چه بازیایی به این ایست اضافه بشه.
        من خودم با سری بازی متال گیر بزرگ شدم و نسخه آخری رو اصلا به عنوان یک متال گیر حساب نمیکنم. من هم یک زمانی کوجیما رو خیلی قبول داشتم و دارم و هنوزم دارم و به عنوان یک استعداد میدونم ایشون رو اما موقعی که با میازاکی میسنجم این دو رو بر اساس معیار تاثیری که این دو نفر بر روی صنعت گیم گذاشتن و از همه مهمتر برای من شخصیت این دو ، باید بگم که از میازاکی خیلی بیشتر خوشم میاد.

        • خوش اومدن شما دلیل بهتر بودن نیست هر بازی هم که کا پلیر قفل کنه روی دشمن که اسکی از روی DS نرفته.بحث من این نیست. من میگم شما بی دلیل با کینه ی قبلی موضوعی رو که اصلا ربطی به کوجیما نداره پاشو وسط میکشی ویه طورایی بهش میکنی این منو اذیت میکنه

          • WhenAManCries گفت:

            خوب شاید شما تعصب بیش از حدی روی شخصیت کوجیما داری که نظر من به قول خودت اذیتت میکنه، این قابل درک هست برای من چون من هم کوچیکتر که بودم تعصب بیش از حدی روی این فرد داشتم.
            اینکه من این دو نفر رو با هم مقایسه میکنم اصلا هم بیجا نیست، هر دو نفر شامل بزرگترین استعدادهای صنعت گیم هستند و بازی های خلاقانه ای رو ساختند.
            هدف من از آوردن اسم کوجیما آشنا نمودن یکی از ابعاد شخصیتی کوجیما است تا افرادی که با تعصب بیش از حد از ایشون یاد میکنند در نظرات خودشون کمی تفکر کنند.

            اصولا به افرادی که با تعصب به یک مدیا یا developer نگاه میکنند میگن fanboy و تا حدودی اطمینان دارم که این کلمه در رابطه با شما صدق میکنه.

          • WhenAManCries گفت:

            در ضمن تاثیراتی که بازی های میازاکی در صنعت گیم و در این مورد بازی GOW گذاشته تنها به سیستم Lock ختم نمیشه، همانطور که در کامنت اولیم هم گفتم از طراحی چینش محیط های مختلف بازی گرفته تا زاویه دوربین و جاخالی دادن و نحوه مبارزه همگی متاثر از بازی های BB و DS هستش.
            حتی رد پاهای دیگر بازی ها مثل The Last of Us رو نیز میشه توی بازی جدید GOW دید، و من هیچگاه نمیگم که این موارد نکته منفی هست بلکه اگه با ایده های جدیدی این الگو برداری ها تلفیق بشه ممکن هست از الگوی اولیه حتی بهتر بشه ( و امیدوارم اینگونه بشه چون به شخصه از GOW جدید بیشتر خوشم اومد تا نسخه های قبل)

            بحث من این است که ما نباید الگوهای اصلی رو فراموش کنیم اینکه چه افراد یا گروه هایی ابتدا این ایده ها رو خلق کردند.

  • zoro گفت:

    نسخه بعدی فکر کنم کریتوسی در کار نباشه و جاش این بچه بیاد میخوان این بچه رو کاری کنند که طرفدار زیاد داشته باشه تا کسی اعتراض نکنه نسخه بعدی این بچه بیاد گرافیک عالی بود فقط یکم دوربینش به نظرم بد شده اما بازم فرا شاهکاره

  • Onestation گفت:

    نه شخصیت نه صدا نه دوربین نه گیم پلی نه خشونت نه داستان و هزار کوف و زهر مار دیگش با god of war اصلی فرق داره و این اصلا god of war نیست و سونی فقط داره سو استفاده میکنه از اسم این فرانچایز تا مخاطباش و گول بزنه و راضی نگه داره.حتی اگه این بازی فوق العاده باشه بازم نباید اسم خدای جنگ روش باشه.فقط گیمر های کم سن و سال تر رو با اینکار داره گول میزنه.سانتامونیکا نباید اسم این بازی رو god of war انتخاب میکرد.خدا کنه نام god of war رو خراب نکنه. طرف اومده میگه کریتوس قبلی یه کم غد بود خوب عزیز من همون غد بودن باعث شده بود همچین شخصیت جذابی در دنیای گیم ساخته بشه و کلی طرفدار پیدا کنه پس میخواستی کریتوس با اون عظمت بشینه سبزی پاک کنه و پوشک بچه عوض کنه.

    • messi game گفت:

      چی داری میگی این کریتوسه فقط کمی خسته تر شده همین

    • ببین پسر تو کنسول نداشتی من گاد میزدم تو کجا بود این بازی رو سفبد کردم.تو کجا بودی که من فقط ۲۶۵ بار نسخه ۱ رو بردم. امثال شما یا اد.عا ی بزرگی میکنن یا بزرگن عقلشون نمیرسه تو کامنت نخوندی چرا چ.رتو پ.رت میگی.من گفتم فقط با نسخه سوم بازی هستم که بد صحبت کردن کریتوس باعث ضعیفتر جلوه دادن شخصیت پردازی میشد.در کل موفق باشی بحث با امسال تو تهش هیچی نداره چون چیزی از این طور بازی ها نمیفهمی

  • rouzbeh-GOD گفت:

    سلام
    به نظر من این نسخه از GOD OF WAR تغییرات زیادی کرده(ولی از نوع مثبت)
    الهام گرفتن از نکات مثبت بازی های دیگه بد نیست و بسیار خوبه – بازی موفق که نکات مثبت رو جذب نکات منفی را دفع + خلاقیت رو چاشنی کارش کنه
    اگر قرار باشه سری بازی تغییر نکنه و درجا بزنه می شه سری بازی های فوق العاده اسیسن که محکوم به تکرار شد
    اسیسنس یک فوق العاده به دل می نشست و بعدش روند خوبی داشت تا اینکه اسیسن چیز خاصی به جز تغییرات جزئی برای تغییر نداشت و محکم به شکست شد
    حالا بازی فوق العاده GOD OF WAR تغییر کرده ولی از نوع مثبت-حرکت های سنگین تر-گرافیک فوق العاده-رابطه عاطفی پسر و پدر-کریتوس پخته تر-منطقی تر بودن بازی و باس فایت هایی از نوع GOW نام این سری رو زنده نگه می داره .
    یک GOD OF WAR نسل هشتمی کامل رو ارائه می ده-GOD OF WAR ، گاد اف وار می ماند تا زمانی کریتوس باشد.
    و به PS4 داره ها تبریک می گم با یک شاهکار بزرگ روبه رو هستید
    امیدوارم یه روزی برای PC بیاد- 😥 می دونم نمی یا ولی در نامیدی بسی امید هست -نیومد مجبورم برم PS4 بخرم ولی یکی دو سال بعد

  • edenson گفت:

    والا ده سال کریتوسو به خاطر خشمش صدای عصبانیش شخصیت غیر قابل مانورش دوست داریم الان وردن اینهمه تغییر ایجاد کردن یکم غریب هستش!!!

    • Babak گفت:

      دمت گرم یکی نیست همینو بگه!
      دوستان گرامی که میگن صدای جدید خوبه مطمنا صدای قبلی رو نشنیدن هیچ آدم عاقلی نقاط قوت بازی رو عوض نمیکنه اون گاد اف وار که ۶ نسخه ازش ساخته شد همه بخاطر همین نقاط قوت بود که جلوه داشت قبلا که گفتم این فقط استفاده از اسم بازیه همه چیز شده مثل بازی های دیگه الان ps4 ده تا بازی داره همه سبکاش تقریبا یکیه با پوسته های مختلف انچرد۴ و بلاد بورن و tlouو …. امیدمون به h&s بودن این یکی بود.امیدوارم این تغییرات اخر دست به بازی ضربه نزنه

      • کاربران محنرم گیمفا با همتونم نه شما چرا نمیخواد قبول کنید (بفهمید) کریتوس پیر شده چند سال گذشته کل محوریت داستان بازی اینه که نشون میده کریتوس سعی داره خشمشو کنترل کنه ( مثل بار قرمز بالای مانیتور -مثل درگیریش با ترول بعد از Rage of Sparta و بعدا بعد از اشتباه پسرش خودشو کنترل کرد) صدای TC Carson (بزرگوار 😐 ) خشنه و به این شخصیت پردازی نمیخوره شما او ن قسمت که داره کمک پسرش بهش تیراندازی یاد میده روببنید چقد با خون گرمی صحبت میکنی واقعا آیا اونجا میشه از صدای TC استفاده کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Vito Scaletta گفت:

    صدای جدیدش به سنش بیشتر میخوره چون کریتوس پیر تر شده صدای جدید براش بهتره

  • ALIREZA A.T.A گفت:

    فکر کنم بهتر شده چون کریتوس هم پیرتر شده و افتاده تر و این ضدا فوقالعاده بهش میاد مخصوصا مواقعی که دست پسره عصبانی میشه صدای گرم ولب در عین حال خشن هم داره
    منتظرشم بی صبرانه تاریخ انتشار رو فقط بگید

  • AMIN.D.T.A گفت:

    عجب بازی این گاد اف وار ۴ فکر نکنم بازی دیگه ای به پاش برسه با اون گیم پلی باحالی که داشت

  • mojy_star گفت:

    صداش خیلی خوب بود بلاخره آدم پیر میشه صداش تغییر میکنه دیکه

  • omid16431 گفت:

    چه بهتر که تو این نسخه من درآوردی نیست ، با صداش تو نسخه های قبلیش کیف می کنیم .

  • MAX PAYNE 4 گفت:

    وژدانن کریتوس صداش خیلی خاص و قشنگ بوذ
    اینم قشنگه نمیگم بده ولی به نظر من بهترین صدای شخصیت گیم ماله گریتوس جوان بود!
    این گریتوس خیلی بداخلاق شده سر پسرش داد میزنه :weep: 😐

  • Tommy گفت:

    باورم نمیشه اکثریت با عوض شدن صداپیشه و تغییر زاویه دوربین و مهربون تر شدن کریتوس موافقن اصلا به هیچ عنوان تو کتم نمیره یه بازی اونم god of war انقدر از ریشه هاش فاصله بگیره و طرفداران هیچی نگن باعث تاسفه که از طرفداران قدیمی بازی دیگه تو سایت نیستن

    RIP
E3 2016| صداپیشه کریتوس در God of War تغییر کرده است - گیمفا
E3 2016| صداپیشه کریتوس در God of War تغییر کرده است - گیمفا