فیل اسپنسر عملکرد بهتر سونی در عرضه انحصاریها را باور ندارد
فیل اسپنسر از مقایسه مایکروسافت با سونی در زمانی که نوبت به مقایسه تعداد انحصاریها میرسد نگرانی خاصی ندارد.
مقایسه کیفیت و تعداد انحصاریهای ایکسباکس و پلیاستیشن از زمان عرضه کنسولهای اولیه آغاز شده و ادامه هم خواهد داشت. با این حال، فیل اسپنسر به عنوان رئیس بخش گیمینگ ایکسباکس، باور دارد که مایکروسافت بهتازگی در این اواخر بهتر کار کرده است.
در طول مصاحبه فیل اسپنسر با GamesIndustry، او گفت از بازیهایی که در کنفرانس E3 نمایش داده شد افتخار میکند.
او اینگونه حرفهای خود را آغاز کرد:
وقتی به سال جاری نگاه میاندازم، من فقط کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 را انتخاب میکنم… ما چهار بازی بزرگ را برای عرضه برروی ویندوز ۱۰ و ایکسباکس وان نشان دادیم. Gears of War ،Forza Horizon ،ReCore و Dead Rising 4… تمام این بازیها در سال جاری عرضه میشوند و تاریخ انتشار تمام آنها یکی پس از دیگری در نظر گرفته شده است و تاریخ انتشار مشخصی دارند.
و در بخش بازیهای مستقل، ما بازی Inside را داریم که من آن را بازی کردهام. ما Happy Few ،Below و Cuphead هم داریم. تعداد بیشتری هم وجود دارد اما من فقط به برخی از بازیهای مستقلی فکر میکنم که در سال جاری عرضه میشوند.
وقتی به پلتفرمهای دیگر نگاه میکنم، همیشه برای من واضح نیست که بازی مورد نظر در چه زمانی عرضه میشود یا چه تعداد از آنها در سال جاری عرضه خواهد شد.
اسپنسر افزود ۲۰۱۷ هم سال بسیار پر مشغلهای با Scalebound ،Sea of Thieves ،State of Decay 2 ،Crackdown 3 Halo Wars 2 و سایر بازیهای دیگر خواهد بود.
او در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت:
منظور من این است که مجموعه بسیار متنوعی از بازیها توسط سازندگان بسیار خوب در دست ساخت است و گفتن اینکه کنسولهای دیگر کار بهتری را در ارائه انحصاری به مشتریان خود ارائه میدهند… چنین چیزی را نمیبینم.
و من البته میتوانم ببینم استودیوهای فرست پارتی دیگر چه میکنند؛ Uncharted بازی شگفتانگیزی بود. فکر میکنم ناتی داگ کار بسیار خوبی را انجام داد. مطمئن هستم وقتی Last Guardian در سال جاری عرضه شود، عالی خواهد بود اما من فقط به ترکیبها، مقدار و کیفیتی که تیم ما ارائه میدهد نگاه میکنم و واقعا احساس خوبی در رابطه با آن دارم.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات