۲۵ میلیون تومان، جایزه برگزیدگان رویداد Level Up؛ مسابقه یک ماهه بازیسازان ایرانی برای ورود به بازار جهانی
رویداد یکماهه بازیسازی Level Up با چشمانداز انتشار بینالمللی بازیهای برگزیده، توسط شرکت فنافزار شریف و با حمایت مالی و معنوی بنیاد ملی بازیهای رایانهای برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای، این نخستین رویدادی است که بازیسازان ایرانی را به سمت تولید بازیهای مناسب جهت انتشار در بازار بینالمللی هدایت میکند.
در این رویداد که از اول تیر ماه آغاز خواهد شد، تیمهای بازیسازی یک ماه فرصت دارند براساس قوانین تعیین شده، یک نمونه آزمایشی (پروتوتایپ) از بازی خود را تولید و ارائه کنند که به طور کامل ایده و جذابیت بازی را منتقل کند.
هدف از برگزاری این رویداد، انتشار بینالمللی بازی بر بستر موبایل و رایانههای شخصی است، به همین دلیل خلاقیت و ایدهمحور بودن بازیها یکی از اصلیترین شاخصهای انتخاب بازیهای برتر خواهد بود.
بازیهای برتر علاوه بر دریافت جایزه نقدی، جمعا به ارزش ۲۵ میلیون تومان، با حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانهای در نمایشگاه گیمزکام آلمان به عنوان بزرگترین نمایشگاه بازی اروپا، معرفی خواهند شد.
لازم به ذکر است تاکنون بیش از ۱۰ بازی خوب ایرانی برای بازار بینالمللی منتشر شده که موفقیتهای خوبی را تجربه کردهاند. رویداد بازیسازیLevel Up را میتوان تمرینی برای بهتر شدن نگاه بازیسازان ایرانی برای ساخت بازی با چشمانداز انتشار بینالمللی دانست تا به بازیهای ایرانی در بازارهای جهانی افزوده شود.
بازیسازان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاعرسانی این رویداد به نشانی http://levelup.fanafzar.com/ مراجعه نمایند.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
۷۵ میلیون تومان….هزینه ی ساخت یه بازی خارجی از ۱ میلیارد تومن پایین بیاد دیگه بازی نیست…تازی با یه میلیارد بازی موبایل میسازن 😐 😐 ….زحمت میکشن اینا
بازی سازی در ایران اعصاب دعاوی کن خواهد
پارتی کلفت غریبه اخوی کن خواهد
تا مجوز ار.شاد پنجش گرو شیش باشد
ناشر ایرانیآیتم ” شیش قوی کن ” خواهد
دوتا بازا بیان ایهامو پیدا کنن
عع….تازه ۲۵ میلیون بود من حواسم نبود خوندم ۷۵ (بس که عدد مقدسیه 😀 )
با ۲۵ میلیون بستنی نمیشه ساخت اینا دیگه کین خدایی…اینایی هم که بهم منفی دادن حتما خودشون ناشر ایرانین بازیشونم در بازار جهانی در صدر جدول فروشه 😐
اول که دبتو دعایت کن
بعدشم من از اونایی ام که بهت منفی دادم.دلیلشم پایین گفتم برو بخونش
مهدی جان در نظر داشته باش اینجا ایرانه باید هفت خان رستم رد کنی تا یه کاری انجام بدی!!!! اینم شکرش به جاس که همین قدرم به این صنعت تازه کار ( تو ایران ) اهمیت دادن 🙁 🙁
به امید روزی که ما هم بتونیم تو جهان یه اسم و رسمی در این صنعت به دست بیاریم
اینا چرا انقدر نفهمن ؟ 😐 😐
نمیدونن بازی سازی صنعت بزرگیه ؟؟
۲۵ میلیون :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: (خارجیا این مبلغو واسه بند کفشه شخصیت فرعی خرج میکنن 😐 )
انقدر که بعضیای دیگه میفهمنه!
اینجوری کردن تناسب برقرار بشه
هر وقت از جیبتون کمک کردید انقدر انتقاد کنید
۲۵ میلیون برای یه یازی ایندی آماتوری غیر شبکه مبلغ خوبیه
خب حاجی وقتی پول نیست باید به این هم اکتفا کرد
پول نیست فقط توی جیب ک.ل.ه گن.ده ها اندازه ی کل پولی که یوبی تا الان خرج کل بازیاش تو تاریخش کرده پول هست
والا
حداقل اینطوری هم که نباشن از Konami (!) بیش تر پول دارن ! … به اندازه خرج اختصاصی های Sony به خودشون حقوق میدن … .(البته توی یک سال حساب کنید … یک ماه شاید یه خورده کم بیاره !)
بجای اینکه صدتا بازی(ببخشید)آشغال بدین بیرون همه باهم متحد بشن و یکی دوبازی درخور نام کشور عزیزمون رو درست کنن.هر چند سال میخواد طول بکشه.اگه میخواد ایران تو دنیا مطرح بشه باید کیفیت محصولاتشو در سطح جهانی بالا ببره