Battlefield 1 شامل آب‌ و هوای پویا و وسایل نقلیه بسیار بزرگی می‌شود - گیمفا
Battlefield 1 شامل آب‌ و هوای پویا و وسایل نقلیه بسیار بزرگی می‌شود - گیمفا
Battlefield 1 شامل آب‌ و هوای پویا و وسایل نقلیه بسیار بزرگی می‌شود - گیمفا
Battlefield 1 شامل آب‌ و هوای پویا و وسایل نقلیه بسیار بزرگی می‌شود - گیمفا

Battlefield 1 شامل آب‌ و هوای پویا و وسایل نقلیه بسیار بزرگی می‌شود

سعید شیخی‌پور
۱۹:۳۵ ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
Battlefield 1 شامل آب‌ و هوای پویا و وسایل نقلیه بسیار بزرگی می‌شود - گیمفا

در طول کنفرانس الکترونیک‌آرتز، استودیوی دایس اطلاعات بیشتری از Battlefield 1 را به اشتراک گذاشت.

اول از همه، بازی دارای آب و هوای پویا خواهد بود که بازی‌بازان را مجبور می‌سازد خود را با شرایط مختلف وقف دهند. علاوه بر این، بازی شامل برترین خودروها هم می‌شود که عظیم خواهند بود؛ مانند کشتی‌های هوایی، قطار زرهی، کشتی جنگی که با آن‌ها می‌توانید بر آسمان، زمین و دریا تسلط داشته باشید.

توضیحات ارائه شده را در ادامه می‌خوانید:

تخریب‌های بصری و آب و هوای پویا اطمینان حاصل می‌کند که هیچ جنگی یکسان باقی نمی‌ماند. امکانات بیشتری در گیم‌پلی وجود دارند مانند اینکه می‌توانید یک مسیر را از طریق دیوارها و ساختمان‌ها کنده‌کاری کنید، دشمنان خود را از راه‌های خلاقانه‌تری از بین ببرید و با تخریب‌های گوناگون، آثار خود را برروی زمین به جای بگذارید. اقدامات شما منجر خواهد شد تا جهان دست‌ نخورده اطرفتان به یک چشم‌انداز از جنگ خونین تبدیل شود؛ جهان را برای همیشه تغییر خواهید داد.

با آب‌ و هوای پویا نیاز دارید تاکتیک‌های خود را با تغییرات آب‌ و هوا به عنوان یکی از عناصر مهم نبرد انطباق دهید. بازی در یک نقشه در روز روشن، مه سنگین یا سیل شدید، برروی چیزهایی که می‌بینید و می‌شنوید تاثیر می‌گذارد که شما را مجبور می‌سازد سبک بازی خورد را در یک میدان همیشه در حال تغییر انطباق دهید.

عملیات (Operations)، یک روش کاملا جدید را برای بازی کردن بخش چندنفره معرفی می‌کند. در Battlefield 1 شما در یک‌سری جنگ‌های به هم پیوسته در سراسر جبهه‌های متعدد بازی خواهید کرد. جنگ های پی در پی را درحالی که تصمیمات و کارهایتان بر چیزی فراتر از یک بازی (مچ) تاثیر دارند را به عنوان کسی که تلاش می‌کند به تسخیر مرزها یا عقب راندن مهاجمان بپردازد به اتمام برسانید.

در زمان‌هایی که احساس می‌کنید همه چیز را باخته‌اید، Behemoths، یکی از بزرگ‌ترین وسایل نقلیه که به‌طور کامل در کنترلر بازی‌باز است را درخواست کنید. در میدان جنگ پرسه بزنید و برای شکستن قدرت دفاعی دشمنان‌تان، آن‌ها را تیر باران نمایید. جنگ تمام عیار، هرگز احساس حماسی بودن را نمی‌دهد. کنترل قطارهای زرهی، کشتی‌های هوایی یا جنگی را به‌دست بگیرید تا بر میدان جنگ در آسمان، زمین و دریا تسلط داشته باشید.

in battlefield 1 no battle is ever the same ds1 670x377 constrain

الکساندر گراندل (Aleksander Grøndal)، می‌گوید:

با Battlefield 1 قصد داریم پویاترین عنوان سبک تیرانداری را ارائه دهیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم هیچ جنگی برای بازی‌بازان یکسان نخواهد ماند و با معرفی Operations به طرفداران گوناگونی و خلاقیت را برای بخش گیم‌پلی خواهیم داد. بعلاوه، با Behemoths جدید، فقط در Battlefield 1 می‌توانید با کشتی هوایی به بازی کردن بپردازید.

بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. همچنین یک نسخه بتا برای بازی عرضه می‌شود اما تاریخ دقیقی برای انتشار آن وجود ندارد. مشترکین EA Access یا Origin Access هم می‌توانند نسخه اصلی را در ۱۸ اکتبر (سه‌شنبه ۲۷ مهر) تجربه کنند.

شما می‌توانید گیم‌پلی ۵۰ دقیقه‌ای بخش چندنفره Battlefield 1 را در این بخش تماشا کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Battlefield 1 شامل آب‌ و هوای پویا و وسایل نقلیه بسیار بزرگی می‌شود - گیمفا
Battlefield 1 شامل آب‌ و هوای پویا و وسایل نقلیه بسیار بزرگی می‌شود - گیمفا
Battlefield 1 شامل آب‌ و هوای پویا و وسایل نقلیه بسیار بزرگی می‌شود - گیمفا
Battlefield 1 شامل آب‌ و هوای پویا و وسایل نقلیه بسیار بزرگی می‌شود - گیمفا
Battlefield 1 شامل آب‌ و هوای پویا و وسایل نقلیه بسیار بزرگی می‌شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • John Shepard گفت:

    متاسفانه به دلیل اینترنت بد از تجربه کردن این شاهکار محرومم . دعا کنید سریعتر از ایران برم که بتونم این شاهکار رو تجربش کنم

  • Dr.Ali گفت:

    خدا کنه امشب از باندل اکس باکس این بازی زیبا رونمایی شه

  • MahanM93 گفت:

    عالیه، ۳۰ مهر (تاریخ انتشار) من تازه خدمت آموزشی رو تموم می‌کنم 🙂
    قسمت بشه ما هم بازی کنیم.

  • Phil.Spencer گفت:

    !!FINISH HIM
    .
    RIP COD
    .
    FLAWLESS VICTORY
    .
    FATALITY

  • Vito Scaletta گفت:

    یک شاهکار فوق العاده از DICE …

  • mohireza گفت:

    بخدا این بازی شاهکاره میترکونه یعنی از همون گیم پلی و تریلرش گرفته تا موضوع بازی و بخش مولتی پلیر خارق العادش :heh:
    این تخریب پذیری و آب و هوای متفاوتم که یه چالش بزرگه دیوونه شدم من اصلا 😮
    فقط منتظرم این ۳۰ مهر بیاد وااااااای :rotfl:

  • MahdiLGMMP گفت:

    خیلی خوب میشه کالاف پول پرست کارت تمومه :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • من خودم فن کالاف بودم ولی با دیدن battl 1 دیگه نمی دونم کالاف چیه 😀

  • Phil.Spencer گفت:

    البته یه چیزی رو بگم که به نظرم تنها شانس cod هست که بتونه بتل رو امسال شکست بده
    .
    خب به دلیل هایپ های زیاد و تریلر های فک انداز زمینه بتل انتظارات از بتل خیلی زیاده و خیلی از جمله خودم بسیار هایپن و انتظارشون از بتل خیلی زیاده پس اگه بتل اوجوری که توی تریلر هاش نشون داد و اونجوری که دربارش صحبت میکنن نباشه میتونه شکست سنگینی بخوره
    .
    درباره ی cod قضیه برعکسه و خیلی ها از جمله خودم انتظارشون از کود بسیار پایینه و من یکی اصلا براش هایپ نیستم پس کود شانسه اینو داره که خیلی بیشتر از اونی که ما انتظار داریم ظاهر بشه به نظرم این تنها شانسه کود هست که بتونه ورق رو برگردونه

    • sorena گفت:

      البته اسم این شانس نیست. یکی تریلر های خوب بسازه و مردم رو هایپ خالی کنه و در مقابل چنین اتفاقی نیافته میشه گفت برنامه ریزی دقیق هست برای توازن بین حقیقت و واقعیت! (منظورم این نیست که بتل حتما همچین حالتی داره صرفا جواب شما بود)
      __
      تریلر اول خیلی هیجان انگیز بود و تکه های از گیم پلی رو نشون داد، ولی ترجیح میدادم مث نسخه های پیشین یک قسمت از اون تیکه ها رگ کامل نشون میدادن دست کم ۱۰دقیقه.. تریلر مولتی هم خوب بود یکم نسبت به تریلر اول افت هیجان و سرعت حس میشد و بزرگی مپ ها هم یکم گیج کننده به نظر میاد مثلا تو درگیری معلوم نمیشه از کجا خوردی (اصولا از پشت!) درکل گرافیک بازی که فوق‌العاده بود.می مونه بخش سینگل که امیدوارم خوب از آب دریباد و صرفا تریلر های قشنگ نداشته باشه..

    • abcdegf گفت:

      خوب عزیز مگه گیم پلی رو ندیدید برای اثبات؟ البته اون pre-alpha بود! سورنا خان اون تریلر رندر شده بود,گیم پلی اصلی به اون نمیرسه.همچین احساسی تاحالا نکردم بعد از این همه بازی کردن داخل نسخه های قبل!اگر همکاری تیمی داشته باشیدو یک نفر اونو اسپات کنه راحت میشه فهمید کجاست!

  • HannaH گفت:

    من همه کنفرانس ها رو با تاخیر از یوتیوب دیدم و به جرات مى تونم بگم دموى این بازى حتى از مس افکت هم بهتر بود. به نظر مى یاد دوباره داره روزهاى خوب بازى هاى شوتر اول شخص بر مى گرده. اما این دفعه اگر کال او دیوتى دوباره خوب بفروشه جدا خودم رو مى کشم. این بازى فوق العاده است و اینجورى که گزارشگر مى گفت ظاهراً حتى زپلین ها هم قابل کنترلن (هر چند کى دلش مى خواهد هدف به اون سادگى باشه). من اصلا فکر نمى کردم بخواهم این بازى رو بخرم ولى مطمئنا چند تا بازى دیگه رو از لیست خریدم حذف کرد.
    و البته بازگشت جید ریموند روى صحنه براى معرفى جنگ ستارگان هم خیلى هیجان انکیز بود.

  • majidam گفت:

    غمشو نخور به صورت افلاین هم میشه بازی کرد

  • M.J گفت:

    الکترونیک آرتز خیلی شیک و مجلسی داره کارشو میکنه برخلاف کپکام و اکتیویژن که خوابشون برده!هم تو فیفا هم تو بتلفیلد سازنده های خلاقی دارن

  • alitz گفت:

    اسپم .یکی راهنماییم کنه :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: من نمیتونم ۵۰ دلار پول بدم تو استیم بعد دانلود کنم یعنی هیچ راهی نست ارزون خرید

    • abcdegf گفت:

      بتل۱؟! این که اصن استیم نیست. اما میتونی بری سایت استیم گیفتز واست ۵۰ دلار اکانت استیمت رو شارژ میکنه میتونی بازیو بخری از استیم و دانلود کنی…ارزون تر میخوای خوب به خود طرف بگو میخوام با روبل واسم شارژ کنی. بعدش میتونی همه بازیهارو با ۲۵ تا ۵۰ درصد افت قیمت بگیری اما بعضیا رجیون لاک و زبون روسی دارن فقط! اما بازی مثله آرما۳ مثلاً اینجوری نبود! من نسخه ۳۵۰هزارتومنی رو ۸۰ت خریدم!!!!

  • minions گفت:

    این که میگن زپلین ها رو تو بازی میشه کنترل کرد یعنی چی؟

    • abcdegf گفت:

      نه نمیشه کنترل کرد(فکر کنم)! داخل بتل۴ و هاردلاین یه آپشنی اضافه شد که وقتی یه فلگ مهم(معمولاً فلگ های وسط مپ که سخت هست گرفتنش) رو بگیری یه جایزه به تیمت میده!تو میتونی مثلاً داخل بتل۴ گان شپ بگیری یا داخل هاردلاین به هکر تیمت کمک کنی. داخل اینجا یک زپلین میاد که میتونی با اون تیراندازی کنی به هر جای مپ.اما مثل اینکه این نسخه میشه کنترلش هم کرد+تیر اندازی کردن. اگر هم کلاً نمیدونی زپلین چیه داخل ویکی پدیا میاره.

  • یعنی به جرعت میتونم بگم بعد از ۱۵ سال گیمری این تکامل یافته ترین شوتر شخص اول آفلاین و آنلاین هست همه چیز بی نقص و واقع گرایانه ساخته شده است.
    من خودم فن کالاف هستم از بتلفیلد بدم میاد ولی امسال نظرم عوض شد حالا خانه شوتر اول شخص من دیگه بتلفیلد هست نه کالاف…
    دو میلیون دیس لایک کالاف گرفت و همچنین وقتی همه گیمرها از آینده خسته شد اونم بعد از چند نسخه پی در پی آینده کالاف این ابلهانه ترین ایده بود که به فضا برند اونم وقتی که فرنچایزهای بزرگ فضایی مثل استارز وار و هیلو هست.
    امسال کار کالاف بسیار سخته البته خوشحالم امسال کالاف شکست میخوره چون بیشتر میتونه از شکست درس بگیره تا پیروزی

  • JETRANG گفت:

    خداحفظ کالاف دیوتی … 😥 😥 😥
    سلام بر بتلفیلد !!! :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Battlefield 1 شامل آب‌ و هوای پویا و وسایل نقلیه بسیار بزرگی می‌شود - گیمفا