توسعه‌ بازی برای پلی استیشن ۴ نئو هنوز بسیار راحت‌تر از رایانه‌های شخصی است - گیمفا
توسعه‌ بازی برای پلی استیشن ۴ نئو هنوز بسیار راحت‌تر از رایانه‌های شخصی است - گیمفا
توسعه‌ بازی برای پلی استیشن ۴ نئو هنوز بسیار راحت‌تر از رایانه‌های شخصی است - گیمفا
توسعه‌ بازی برای پلی استیشن ۴ نئو هنوز بسیار راحت‌تر از رایانه‌های شخصی است - گیمفا

توسعه‌ بازی برای پلی استیشن ۴ نئو هنوز بسیار راحت‌تر از رایانه‌های شخصی است

امیرحسین دهنوی
۱۴:۵۱ ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
توسعه‌ بازی برای پلی استیشن ۴ نئو هنوز بسیار راحت‌تر از رایانه‌های شخصی است - گیمفا

پس از شایعات فراوان بالاخره سونی تصمیم گرفت پلی استیشن ۴ نئو را رسما تایید کند. این کنسول که نسخه بهبودیافته پلی استیشن ۴ است تعداد کنسول‌های پلی استیشن ۴ را در این نسل به دو عدد می‌رساند. حال سوالی که پیش می‌آید این است که توسعه بازی برای کنسول جدید چطور خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.

اخیرا نیز شایعاتی مبنی بر انتشار ایکس‌باکس وان قدرتمندتر با نام رمز Scorpio به‌گوش می‌رسد و با استناد به آنکه این روزها شایعات اکثرا تبدیل به واقعیت می‌شوند، باید در انتظار کنسول بهبودیافته‌ای نیز از سوی مایکروسافت باشیم. گرچه اسپنسر صریحا وجود ایکس‌باکس ۱/۵ را رد کرده است. خوبی‌ها و بدی‌های کنسول‌های جدید بین توسعه‌دهندگان بازی‌ها به بحث گذاشته شده است. حال یکی از توسعه دهندگان در مورد عرضه بازی‌ها برای پلی استیشن ۴ نئو و احتمالا ایکس‌باکس اسکورپیو چنین می‌گوید که حتی باوجود زیادتر شدن تعداد کنسول‌ها، توسعه بازی‌ برای آن‌ها هنوز بسیار راحت‌تر از سروکله زدن با رایانه‌های شخصی‌ست. توسعه دهنده Dead Effect 2 در رابطه با آنکه آیا قدرت کنسول‌های جدید را می‌پذیرد و یا ترجیح می‌دهد با تعداد پلتفرم کمتری مار کنند چنین گفت:

همه توسعه دهندگان دوست دارند محصولات‌شان برروی هر تعداد پلتفرم منطقی عرضه شده و بهترین کیفیت را داشته باشد. کنسول‌های بهبودیافته می‌توانند قدرت کافی در اختیار توسعه دهنده بگذارند که از رزولوشن ۴K پشتیبانی کند و این عالی است. اگر قرار باشد کل کاری که ما انجام می‌دهیم ساخت دو پروفایل مخصوص برای دو کنسول استاندارد و بهبودیافته باشد، ما مشکلی نداریم. با این وجود بازهم توسعه بازی برای کنسول‌های جدید و قدیمی بسیار راحت‌تر از تلاش و سروکله زدن با تعداد زیادی از انواع رایانه‌های شخصی در جهان است.

اندرو هاوس نیز در  هنگام معرفی پلی استیشن نئو به توسعه دهندگان اطمینان داد که کار زیادی از جانب آنان برای پشتیبانی از پلی استیشن ۴ نئو انجام نمی‌گیرد و این مقدار کار اضافی به راحتی قابل مدیریت است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توسعه‌ بازی برای پلی استیشن ۴ نئو هنوز بسیار راحت‌تر از رایانه‌های شخصی است - گیمفا
توسعه‌ بازی برای پلی استیشن ۴ نئو هنوز بسیار راحت‌تر از رایانه‌های شخصی است - گیمفا
توسعه‌ بازی برای پلی استیشن ۴ نئو هنوز بسیار راحت‌تر از رایانه‌های شخصی است - گیمفا
توسعه‌ بازی برای پلی استیشن ۴ نئو هنوز بسیار راحت‌تر از رایانه‌های شخصی است - گیمفا
توسعه‌ بازی برای پلی استیشن ۴ نئو هنوز بسیار راحت‌تر از رایانه‌های شخصی است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

توسعه‌ بازی برای پلی استیشن ۴ نئو هنوز بسیار راحت‌تر از رایانه‌های شخصی است - گیمفا
توسعه‌ بازی برای پلی استیشن ۴ نئو هنوز بسیار راحت‌تر از رایانه‌های شخصی است - گیمفا