Torment: Tides of Numenera تا ۲۰۱۷ تاخیر خورد
Torment: Tides of Numenera باری دیگر تاخیر خورد، این عنوان که انحصاریِ رایانههای شخصی است، انتظار میرفت که در ۲۰۱۵ منتشر شود ولی اکنون حتی تا ۲۰۱۷ تاخیر خورد است. در ادامه با گیمفا همراه باشید.
Torment: Tides of Numenera که قبلا تا ۲۰۱۶ تاخیر خورده بود؛ اکنون باری دیگر انتشار آن به ۲۰۱۷ موکول شده است. دیروز سازندهی بازی، InXile در وبسایت کیکاستارتر گفته که بازی در وضعیتِ ” محتوای کامل ” است؛ یعنی اینکه آن را میتوان از اول تا آخر انجام داد و به اتمام رساند. با این حال، هنوز ” مقدار زیادی کار پیش رو ” است؛ که شامل ارائهی بهتر و جذابتر بازی، کارهای هنری و ماموریتهای بیشتر و تلاش برای تضمین کیفیت میشود.
به این ترتیب، انتشارِ Torment: Tides of Numenera به ۲۰۱۷ موکول شد. InXile، سازندهی بازی توضیح داده است:
ارائهی یک تجربهی عالی به همه جالب است. ما Torment را در نیمهی اولِ سال ۲۰۱۷ منتشر خواهیم کرد.
در مطلب وبلاگیای که منتشر شد، سازنده نشان داده است Torment: Tides of Numenera شامل بیشاز ۱ میلیون کلمه میشود که بیشتر آنها از کتاب مقدس انجیل است. یکی دیگر از دلایل تاخیر؛ ارائهی تیم بومیسازی حرفهای برای تکمیل این فرایند است. InXile در این مورد گفته است:
این بومیسازی کار کوچکی نیست ( بدون اشاره به هزینه )، ما سلاح سریِ خود را داریم و در حال همکاری با ناشری مسلم برای کمک در این زمینه هستیم. اما این همکار کیست؟ ما نمیتوانیم چیزی بگوییم ولی بهزودی خواهید فهمید.
InXile میگوید که کار سختی دارد و با بحران و جنگ میتواند بازی را در نوامبر منتشر کند. همچنین در ادامه میگوید:
اما انجام این کار ( اشاره به انتشار در نوامبر ) یعنی فداکردن کیفیت و بومیسازیِ بازی و باعث ارائهی کم زرقوبرقتر آن میشود.
برایان فارگو هم گفته که میداند صبرکردن خستهکننده است. او در ادامهی حرفهایش گفته است:
این نوعِ تاخیر در تجارت اصلا آسان نیست؛ اما هدف ما ار روز اول، اهدای شاهکار به شما است.
در تلاش برای تشکر از طرفداران به دلیل صبرشان، InXile بتای بازی را برای حمایتکنندگان آن در کیکاستارتر موجود کرده است. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این تاخیرها واقعا تاثیری بر روی کیفیت بازی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
بازیش چ سبکی هستش؟
نقش آفرینیِ و دید ایزومتریک داره تقریبا
سلام
ممنون