احتمالات و انتظارات از کنفرانس بتسدا در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس بتسدا در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس بتسدا در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس بتسدا در E3 2016 - گیمفا

احتمالات و انتظارات از کنفرانس بتسدا در E3 2016

امیرحسین دهنوی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
احتمالات و انتظارات از کنفرانس بتسدا در E3 2016 - گیمفا

دیگر چیزی تا آغاز رویداد هیجان انگیز E3 2016 باقی نمانده است. بازی‌بازان از سراسر دنیا در انتظار دیدن گیم‌پلی و معرفی عناوین محبوب خود هستند. در این بین کنفرانس بستدا نیز یکی از موردانتظارترین نمایش‌های امسال است و حال قصد داریم تا احتمالات و انتظارات از نمایش E3 2016 بتسدا را بررسی کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.

بتسدا در سال گذشته نخستین کنفرانس مستقل E3 خود را برگزار کرد و بدون شک یکی از بهترین نمایش‌های E3 2015 را هم داشت. حال برای دومین بار نیز بتسدا قصد داشتن کنفرانس مستقل خود را دارد و چه از این بهتر! گویا امسال نیز شاهد معرفی عناوین بیشتر و زیباتری هستیم پس وقت را تلف نمی‌کنم و به پیشبینی کنفرانس بتسدا در E3 2016 می‌پردازم.

نمایش گیم‌پلی Dishonored 2

dishonored 222

Dishonored 2

وقایع داستانی Dishonored 2 در پانزده سال پس از اتفاقات طاعون شهر Dunwall جریان دارد و Emily Kaldwin پس از اینکه توسط موجودی از دنیایی دیگر حکمرانی بر کشور خود را از دست می‌دهد، راه قهرمان نسخه قبلی Dishonored یعنی Corvo Attano را پیش میگیرد که محافظ سلطنتی امیلی قلمداد می‌شد. سال گذشته در زمان معرفی Dishonored 2 ما شاهد یک پیش‌نمایش سینماتیک بودیم و خبری از گیم‌پلی واقعی بازی نبود پس مطمئنا شاهد گیم‌پلی Dishonored 2 در E3 خواهیم بود. پیش‌تر بتسدا نیز حضور Dishonored 2 را در E3 2016 تایید کرده بود. بتسدا قول کیفیت بصری بسیار بهتر و بهبود مکانیسم‌های گیم‌پلی نسبت به نسخه قبلی را داده است و باید دید که نمایش Dishonored 2 در E3 چطور خواهد بود.

معرفی محتوای الحاقی جدید برای Fallout ۴ یا معرفی عنوانی جدید از سری Fallout

fallout new vegas 600x337

Fallout: New Vegas

یکی از زیبا‌ترین و سورپرایز کننده‌ترین بخش‌های کنفرانس E3 2015 بتسدا، معرفی Fallout 4 و صدالبته تاریخ انتشار زودهنگامش بود. حال امسال نیز مطمئنا بخشی از کنفرانس بتسدا در E3 2016 مربوط به عنوان تحسین شده Fallout 4 است. احتمالا محتوای الحاقی بیشتری برای بازی معرفی می‌شود اما شاید همانند آنچه برای Fallout: New Vegas اتفاق افتاد، امسال نیز اتفاق بیفتد، یعنی استودیوی دیگری مشغول ساخت Fallout جدیدی است و ما از آن بی‌خبریم!

همچنین این احتمال وجود دارد که محتوای بیشتری برای بازی موبایلی Fallout Shelter معرفی شود.

معرفی The Elder Scrolls 6

gallery 1458578040 fan art

آیا بتسدا می تواند این چنین طرفداران را غافلگیر کند؟

معرفی عنوان The Elder Scrolls 6 در E3 امسال می‌تواند به مهمترین اتفاق آن تبدیل گردد. بسیاری از طرفداران در انتظار معرفی The Elder Scrolls 6 هستند و این امکان وجود دارد تا همانطوری که Fallout 4 باعث تعجب بسیاری شد و ستاره کنفرانس بتسدا بود، The Elder Scrolls 6 هم ستاره امسال باشد.

همچنین اطلاعات بیشتری از عنوان کارتی The Elder Scrolls: Legends که قرار است برای پلتفرم موبایل و رایانه شخصی عرضه شود داده می‌شود. احتمالا همانند آنچه برای Fallout Shelter اتفاق افتاد برای The Elder Scrolls: Legends اتفاق می‌افتد و در همان روز نمایش در استورهای موبایل قرار می‌گیرد.

The Elder Scrolls Online هم حضور خواهد داشت و احتمالا محتوایی بیشتری دریافت خواهد کرد. بتسدا گیم‌پلی‌ای از آن نشان می‌دهد و تاریخ انتشار بسته الحاقی در همان روز کنفرانس یا در سال ۲۰۱۶ است.

همچنین اخیرا شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه بازسازی شده Skyrim به‌گوش می‌رسد. بتسدا پیش‌تر گفته بود که Skyrim را برای ایکس‌باکس وان پورت کرده بود اما دلیل آن یاد گرفتن کار با سیستم ایکس‌باکس وان بوده است نه عرضه‌اش، اما شاید در این مدت بتسدا نظر خود را تغییر داده است. اگر به‌یاد داشته باشید هم نسخه بازسازی شده Dishonored در E3 2015 معرفی شد تا طرفدران آماده استقبال از Dishonored 2 شوند، آیا این امکان وجود دارد که Skyrim بازسازی شده هم برای آماده کردن طرفدران برای رویارویی با The Elder Scrolls 6 منتشر شود؟

معرفی Prey 2

killian samuels

آیا اینبار Prey 2 توانسته به استانداردهای بستدا برسد؟

در سال ۲۰۱۱ بود که Prey 2 به‌عنوان ادامه‌ای بر نسخه قبلی معرفی شد اما سپس پس از مدتی این عنوان کنسل شد. در سال ۲۰۱۴ هاینس از استودیوی بتسدا درباره بازی چنین گفت که آن‌ها پس از مشاهده مراحل اولیه بازی به آن امیدی نداشتند و آن را موفق نمی‌دانستند پس کار توسعه Prey 2 را کنسل کردند. در ادامه هایس به این نکته اشاره کرد که کار بتسدا با سری Prey تمام نشده و آن‌ها در آینده با آن کاری انجام می‌دهند. این میتواند فرصت خوبی برای بازگشت Prey 2 باشد و باید دید که آیا بتسدا آن را معرفی می‌کند یا نه.

معرفی The Evil Within 2

the evil within fi

The Evil Within

پیش‌تر نیز شایعاتی از عرضه نسخه دوم عنوان The Evil Within به‌گوش می‌رسید. استودیوی Tango Gameworks هم در این مدت سکوت داشته است و باید در انتظار معرفی بازی جدیدشان باشیم. نسخه اول توانست هم بازخورد مناسب و هم فروش بسیار عالی را تجربه کند پس طبیعتا ساخت نسخه دوم دور از انتظار نیست.

معرفی Wolfenstein جدید

wolfenstein

آیا بازهم داستان پیرامون Blazkowicz خواهد بود؟

در سال ۲۰۱۴ استودیوی MachineGames عنوان Wolfenstein: The New Order را روانه بازار کرد که تحسین منتقدین را در پی داشت. سپس در سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه Wolfenstein: The Old Blood بودیم که بازهم توانست بازخورد مناسبی دریافت کند. حال باید دید که استودیوی خوش ذوق MachineGames چه برنامه‌ای برای سال ۲۰۱۶ دارد. از آنجایی که این استودیو به‌صورت کاملا صریح از علاقه خود به سری Wolfenstein گفته است و معتقد بودند که می‌توانند آن را هنوز ادامه دهند پس احتمالا امسال نیز شاهد معرفی عنوان جدیدی از سری Wolfenstein خواهیم بود.

نمایش گیم‌پلی BattleCry در کنار اعلام تاریخ انتشار

battlecry bethesda game 2

BattleCry

عنوان BattleCry توسط استودیوی BattleCry (!) درحال توسعه است و می‌خواهد برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود. این عنوان که قرار است به‌صورت رایگان با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای منتشر شود، هنوز دارای تاریخ انتشار یا گیم‌پلی کاملی نیست و احتمالا در E3 بتسدا اطلاعات بیشتری از آن بدست می‌آید. حتی ممکن است در روز کنفرانس نیز عرضه شود!

معرفی محتوای الحاقی برای عنوان DOOM

doom cinematic 3

بخش چندنفره DOOM نتوانست بازخوردهای مناسبی دریافت کند.

عنوان DOOM را می‌توان در کنار Halo 5 جزو برترین عناوین شوتر نسل هشتم تا به این لحظه دانست. پیش‌تر بتسدا قول محتوای اضافی رایگان و پولی را برای DOOM به طرفداران داده است پس مطمئنا در E3 آن‌ها را معرفی می‌کند و آتش جهنم DOOM را بیش از پیش شعله‌ور می‌کند.

bethesdanet 1140x600

Bethesda

احتمالات و انتظارات ما در اینجا به پایان می‌رسد اما این بدان معنی نیست که بتسدا دقیقا طبق آنچه پیشبینی می‌شود ادامه دهد. E3 همیشه به نشان داده است که می‌تواند غیرقابل پیشبینی باشد پس منتظر یک معرفی غیرمنتظر باشید. شاید Rage جدیدی ساخته شود یا Brink 2 معرفی شود. باید تا روز کنفرانس صبر کنیم و ببینیم بتسدا چه برایمان آماده کرده است. امیدوارم که بتسدا بتواند همانند کنفرانس سال قبل، امسال را نیز به بهترین نحو ممکن برگزار نماید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

احتمالات و انتظارات از کنفرانس بتسدا در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس بتسدا در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس بتسدا در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس بتسدا در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس بتسدا در E3 2016 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

احتمالات و انتظارات از کنفرانس بتسدا در E3 2016 - گیمفا