استودیوی سازنده Until Dawn دیگر نمیخواهد برای سونی عنوان انحصاری عرضه کند
استودیوی سوپر مسیو که سازنده عنوان انحصاری تحسین شده Until Dawn بود دیگر نمیخواهد برای کنسولهای سونی عنوان انحصاری توسعه دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.
مدیرعامل استودیوی سوپرمسیو در مصاحبهای از اشتیاق خود برای جدایی از سونی و انتشار عناوینش بهصورت مولتی پلتفرم خبر داد.
ما رابطه بسیار خوبی با سونی داریم و از کار کردن با آنها لذت میبریم. من معتقدم بسیاری از کارهایی که با سونی شروع کردیم به خوبی به پایان رسید اما ما استودیوی مستقلی هستیم که دوست داریم پیشرفت کرده و عناوینمان را برای مخاطبین بیشتری نسبت به گذشته عرضه نماییم. این چیزیست که ما هماکنون هستیم و بسیار نیز هیجان زدهایم.
گویا سوپرمسیو پس از Until Dawn: Rush of Blood برای ویآر قصد توسعه عنوان مولتی پلتفرمی دارد. استودیوی Ready at Dawn نیز که پیشتر برای سونی عنوان انحصاری میساخت، هماکنون در حال توسعه عنوانی مولتی پلتفرم است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
یادم میاد یه زمانی امیر میگفت درنسل بعد سوپرمسیو گیمز مهره ی طلایی سونی میشه خب امیر چی شد
منم خیلی چیزا یادم میاد مثلا موقعی که میگفتی “هوم فرانت گوتی میشه” پس چی شد؟ ولی نمیام هی به کسی بگم که تو این اشتباه رو کردی یا تو سرشون بزنم!!
گفتم استودیوی موفقی میشه و اگر با سونی بمونه جزو مهره هاش میشه.
هنوزم میگم موفق میشه در اینده
حیف که دیگه باهاش کار نمیکنم
منتطر بازی های بعدیشون هستم
اتفاقا جاتون خالی دارم انتیل بازی میکنم
تیترو که دیدم فکر کردم چندتا فهش هم به سونى داده..((استدیو ى سازنده ى انتیل داون دیگر نمیخواهد براى سونى عنوان انحصارى عرضه کند..))عجب!!!اقاى cv یه جورى مى گى انگار او فیل اسپنسره گفتن هیلو ۶ فردا ارزه مى شه خب فیل اسپنسر پس چى شد …!!!!عجب!!!
خب اگه با سونی میموند مهره طلاییش میشد بنده خدا از کجا میدونست قرار دیگه با سونی همکاری نکنه؟
خوب این امیر محمد وقتی چیزیو درست نمیدونه چرا نظر میده . الان یه کلکسیون از پیشگویی های غلطش دارم
کار درستی میکنه :yes: نمیگم انحصاری بده اما انحصاری نبودن بازی هم به نفع جیب سازنده ست و هم به نفع گیمرا
سودی که تو مولتی پلتفرم هست تو انحصاری نیست
به اینا نیست
کار بدی میکنی البته اصلا برام مهم نیست بزار بقیه بازی های ات را انجام بدن 😉
یجوری میگه انگار تمام گیمر ها محتاج اینن 😐
مزخرف
این که جدا شدن به نفع یک کمپانی هست وابسیگی مستقیم به هزینه پورت کردن و بازار هدف فروش داره. من فکر می کنم در حال حاظر بهترین گزینه PS4 و PC هست. البته ظاهرا معماری کنسول ایکس باکس و کامپیوتر ها خیلی شبیه همن اما هنوز بازار هدف مایکروسافت کوچیکه.
اما این رو هم باید در نظر گرفت که استودیوهای اختصاصی مایکرو خیلی محدوده و نتیجتا مبارزه بر سر گرفتن سهام از بازار مایکروسافت خیلی سخت نیست. در حالیکه رقابت بر سر بازار سونی خیلی فشرده است. کلا خیلی پیچیده و ریسکی شده بازار این روزها. مخصوصا برای استودیو های کوچک و اونهایی که نقطه فوت بزرگی ندارن (مثلا کوانتیک دریمز دیوید کیج رو داره که سونی فکر کنم کل هزینه ساخت استودیوش رو داده).
بازیای کوانتیک فروش زیادی ندارن نسبت به بقیه بازیای الان پس بعید نیست مثه رمدی که دیگه با مایکرو نیست کوانتیک هم جدا بشه که بازیاش مولتی پلتفرم بشه
کوانتیک میخواست هوی رین رو برای ایکس باکس بده ولی مایکروسافت قبول نکرد جون صحنه داره خخخح
اون موقع مدیر ایکس باکس فرد با تقوایی بوده 😀
الان هم هست :shy:
بازی هوی رین تقریبا ۴٠ میلیون پوند سود داشت
عجب تیتری انتخاب شده!! انگار با سونی قهر کرده “دیگر” !! منتشر نمی کند.
until dawn هم واقعا بازی خوبی بود. امیدوارم توی ساخت بازی بعدیشون موفق باشن.
چون استدیوی فرست پرتی نبود مشخص بود که نمیخواد انحصاری بزنه.شاید سونی اون چیزی رو که ازش میخواد رو برآورده نکرده.
خوبه این باعث میشه بازیه بعدیشون مولتی پلتفورم باشه
چقدر عالی شد که بازی بعدیش مولتی پلتفرم هست و برای اکس باکس هم میاد و خبر بسیار خوبی بود :yes:
یه نمره ۵ برا آنچارتد ثبت شد 😐
اره
به نسخه ی سوم هم ۷.۵ داده بود
به تلو خودشو کشته ۸ داده
باز خوبه متا نیومد رو ۹۲
بعضیا فقط میخوان معروف شن با این کارا!
به دیویژن ۸۵ داده
واشنگتن پست هم به دیویژن ۶۰ داده.
تا باشد ایمان بیاورید.
سایتهای مهمی مثل گیم اسپات و ign بهش چن داده؟ :laugh:
حاجی شوخی کرد چرا جدی میگیری 😐
اره
تا چند وقت دیگه سایت برازرز به بازیا نمره میده 😐
اما یدونه دیگه ۱۰۰ اضافه شد شد ۳۸ تا نمره کامل فکر کنم.
شد ۴۰ تا
ایشالله خبر ناتی داگ هم بیاد که مولتی پلتفرم میشه 😀 😀
نه نه نه اولا کلا این خبر نباید بیاد
دوما این فرست پارتی نبود که
ایشالله فرست پارتی هم مولتی پلتفرم بزنه 😀 😀 ایشالله اولیش هم خود ناتی داگ باشه 😀 :-*
برگرفته از کتاب مایکروسافت متای بالای نود می گیرد :-))
نه جریان مایکروسافت از کتاب بد شانسی بود ولی ناتی مال کتاب غیر ممکن هاست 😀
مایکروسافت به اندازه موهای سرت متای بالا ۹۰ داره بعدم الان چه ربطی به مایکرو داشت حرفشو میزنی
من نگفتم نداشته گفتم نداره،روزه مثل اینکه اثر کرده :laugh: در ضمن منظورم این بود که چنین چیزی امکان نداره :-)) بعدشم میشه اون متاهای بالای نود که اندازه ی موهای سرم هست بشماری؟ :-)) البته اگه به غیر از هیلو و فورزا و گیرز متای بالای ۹۰ داشته باشه :cute:
نمیخوام بحث الکی راه بندازم و همینطوری به صورت کلی میگم ولی غیرممکن نیست که ناتی داگ یه روز مولتی پلتفرم بزنه(هرچقد هم که کم باشه ولی غیر ممکن نیست)
مثلا کی فکرشو میکرد که بانجی بیاد مولتی بزنه(با اینکه فرست پارتی نبود ولی اصلا انتظار نمیرفت که از مایکرو جدا بشه)
خیلی اتفاقات ممکنه بیفته که شاید سونی رو مجبور بشه از فروش یه بازی مثل انچارتد استفاده کنه(مثلا وضعیت مالیش خراب بشه یا یه آدم پول پرست بره اکثر سهام شرکت رو بخره یا مثلا یه ناشر بیاد کل استدیو رو بخره)
این امکام هم وجود داره که افراد تاثیرگزار این استدیو جداشن ازش
بازم میگم احتمال رخ دادنش خیلی کمه ولی غیرممکن نیست.
تیتر زرده با متن نمی خونه.تو تیتر انگار با سونی جنگ و دعوا داره تو متن از سونی بسیار تعریف کرده و راضیه ازش 😐
گیمفا دیگه :-/
داداش احسان ایدی تو بده ادت کنم
خیلی باحالی 😀 :yes:
ناموسا تیترو خوندم فک کردم دیگه همچین دعواشون شده میخاد واسه مایکرو انحصاری بزنه 😐
تا دید آنتیل داون خوب فروخت سریع جوگیر شد گفت بریم مولتی بازی بسازیم بیشتر بفروشیم… البته اینجور استودیوها مانند R@D و Supermassive که مستقل هستن همیشه احتمال رفتنشون از اغوش سونی وجود داره و تنها استودیوی مستقلی که هنوز داره با سونی برای ساخت انحصاری همکاری می کنه سکی Insomniac هست که رچت می سازه براش و دیگری هم Quantic Dream که یه مدت گمانه زنی بود که سونی میخواد بخرش … شایدم الانم هدفش خریدش باشه اما صبر کرده ببینه بازی دیترویت دیوید کیج موفق میشه یا نه
اینسمنونیاک که برا هر ۲ انحصاری میزنه مولتی هم میزنه
میدونم منم نگفتم نمیزنه گفتم تنها استودیوهایی که هنوزم مستقلن و برای سونی بازی های انحصاری میسازن این دو هستن شاید بازم باشه ولی من چیز بیشتری به یاد ندارم
بزرگوار راه دلشت غیر مستقیم ۴ تا فحشم میداد!
نابود شد رفت
خیلی دلم میخواست بازیش کنم ولی خب میترسیدم خوشم نیاد
کل گیمپلی رو تو یوتیوب دیدم انتخاب های متفاوت هم دیدم چیز جلب کننده ای نداشت
تهش دو بار تموم کنی بازی های interactive خیلی جذابن وقتی ویدیوش رو ببینی ولی بازی کردن زیاد نمیدونم بچسبه یا نه
پی نوشت:
اون مجسمه ها بودن Totem ها خیلی توپ بودن!
مزخرف
کار بسیار خوبی میکنه که انحصاری نمیزنه انحصاری بزنه سود کمتری میکنه خوب صدرصد برای سازنده پول حرف اولو میزنه پس برای موفقیت بیشتر باید به صورت مولتی پلتفرمی بزنه هم گیمرهای بیشتری میتونن بازیهاشونو تجربه کنن هم سود بیشتری میکنه امادیگه مثل رمدی وراک استدی نکنه که عنوانهای پر از باگو پر از ایراد برای پی سی بزنه