تاریخ عرضه Scalebound احتمالا ۳۱ مارس خواهد بود
Scalebound یکی از عناوین موردانتظار ایکسباکس وان است که قرار بر آن شده تا در سال ۲۰۱۷ منتشر شود. ما تا بهحال تاریخ دقیقی از زمان انتشار آن دریافت نکردهایم اما Scalebound در یکی از فروشگاههای انگلستان تاریخ دقیقی دریافت کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.
طبق سایت انگلیسی، Scalebound در ۳۱ مارس ۲۰۱۷ منتشر میشود. ما هنوز تایید رسمی از سوی مایکروسافت و یا پلاتینیوم گیمز دریافت نکردهایم پس نمیشود اطمینانی صددرصدی به این تاریخ انتشار کرد و صرفا باید به عنوان شایعهای آن را قبول کرد.
Scalebound در کنفرانس E3 2014 مایکروسافت معرفی شد و قرار بود در سال ۲۰۱۶ منتشر شود اما بعد تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد. احتمالا Scalebound در E3 2016 نمایشی خواهد داشت و تاریخ انتشاری دریافت میکند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
ای xbox بازا من حسرت این بازیو میکشم لذتشو خوب ببرین که سومین سازنده محبوبم ساختتش :yes: :laugh:
____________________
اصلا تم بازیایه کامیا جون میده تو زمستون بازیشون کنی که خدارو شکر اون موقعم هوا سرده ببینم تا اون موقع خدا یه xone نسیب میکنه :loser:
:-* :-* :inlove:
باز خوبه همون اوایل ۲۰۱۷ هست
یه گیم دیگه مثله کوآنتوم بریک :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
بعیده بلای اون سرش بیاد. مایکرو از اون درس گرفت.
تقریبا سبکش مثل لست گاردین و هورایزن هست یعنى یه جورایى بین ایناست امید وارم موفق شه
اما هزار لول پایین تر
عزیزه دل تو برو بایونتا و devil may cry رو بازی کن تا بفهمی این بازی چی میتونه باشه این بازیو هیدکی کامیا و استودیو ارزشمند “پلاتینیوم گیمز” میسازه کسایی که metal gear rising رو ساختن. حالتون خوشه؟ 😐
__________
کوانتومم بازیه عالیی بود شما فن بوی بازی در میارین
kamelan az emtiazatesh moshakhase 7.5/10 :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
ناموسا یکم درباره ی سازنده بازی تحقیق کن بعد حرف بزن 😐
معلومه که بازی روتجربه نکردی که این حرف رومیزنی، داستان بازی بی نظیره، از لحاظ بصری فوق العادست، گان پلی بازی میلنگه که در کنار قدرت کنترل زمان اصلا به چشم نمیاد، زمان بازی کوتاهه که با وجود انتخاب های مختلف (با این که پایان رو تغییر نمیده و گیم پلی رو هم همینطور) کلی چیز تغییر میکنه و شخصیت پردازی پائول سیرین( ویلن داستان) تغییر میکنه خیلی تغییرات کلا به چشم میان من سه بار تمومش کردم و امروز هم صد کردم. دارم میرم برای بار چهارم با انتخاب های مختلف دیگه تا تاثیرشو ببینم.
مطمین باش کوانتوم بریک بازی عالی بود. شک نکن، پس اگه مثل اون بشه من که خوشحالم چون که خیلی ازش لذت بردم.
……………………
معلومه که بازی نکردن یه مشت آدم که از رو متا حرف میزنن 😉
حیف اون وقتی که گذاشتی این ۵ ۶ خطو نوشتی با بعضیا اصلا نباید بحث کرد
اره وقتی ما میگفتیم اوردور یا درایوکلاب بازیهای خیلی هستن متا مهم می شد ولی الان که متای بازی “استاد” سم لیک اینژوری هست متا مهم نیس :-))
متا مهمه . اما فقط برای مقایسه دو بازی مهمه . تو بحث خرید یه بازی فقط نظر شخصی مهمه .
احسان متای ۷۸ با ۶۳ خیلی فرق داره رنگ متای ۷۸ سبزه یعنی بازی خوبه . پس کوانتوم یه بازی خوبه .
درایور کلاب متوسط بود و با آپدیت در حد یه ریسینگ خیلی خوب شد
اما اوردر واقعا بد بود . نمیشد منکر مشکلات عظیمش شد . نکته های مثبتم داشت اما نکته های بدش انقدر زیاد بود که نکته های مثبتش دیده نمیشد
حالا خوبه خودتونم استاد اینکاریدا احسان 😀
زمان رایز متا خیلی مهم بود ولی برا اوردر و درایو کلاب خیلیا میگفتن متا مهم نیست(افرادی از همون اسیدپاشان رایز) 😉
والا به قول امیر خان هم ۶۳ و ۷۷ تفاوتشون زیاده 😉
منم برام متا مهم بود دروغ نمیگم ولی از وقتی بازی های مثل دایینگ لایت رو دیدم که الکی متای پایین داشتن و خود بازی عالی بود دیگه اهمیت نمیدم بهش.
از اون روز به بعد یه کامنت از من نمیتونی پیدا کنی که متا رو برای یه بازی ملاک قرار بدم 😉 :yes:
البته نسخه ی پی سی متاش ۶۰ شد کوانتوم :-)) حرف اقا سعید واقعا درسته به نظرم که میگفت بازیهایی با متاهای بالا خوب هستن ولی بازیهایی با متای پایین همیشه بد نیست.مثل من عاشق tew هستم ولی متاش ۷۵هست
خودتم میدونی نسخه Pc سرشار از مشکلات گرافیکی بود و ۶۰ هم زیادیشه .
منم همینو میگم . بازی هایی با متای بالا همیشه خوبن . اما بازی هایی با متای پایین همیشه بد نیستن .
هوی رین و کوانتوم و بیاند و ….
نسخه ی پی سی ۱۱ تا نقد داشت خب ۶۲ هم شد :heh:
از هر لحاظ بخوایم حساب کنیم ۷۷ مورد نظره(هم از لحاظ کنسول با کنسول اوردر و کوانتوم هم از لحاظ بیشترین تعداد نقد)
مشکل نسخه ی پی سی بد اجرا شدن بازی روی کارت های nvidia بود وگرنه روی کارت های AMD کسی مشکلی نداشت روی کارت های nvidia هم مثل این که گفتن مشکل از ویندوز ۱۰ بود که با آپدیت آخریشون کاملا همه چی ردیف شد :heh: :heh:
در کل سعی کن هرجور میتونی تجربش کن و به تریلر و … اکتفا نکن بازی به من که خیلی چسبید 😀
حرف آقا سعید کاملا درسته من ۴ ۵ باری تا حالا نقل قولش کردم برا دیگران 😀
یه درصد فکر کن این کامنته osali.ps4 نباشه 🙂
عالیه مطمئنن دست پخت کامیا دیدنی خواهد بود
تا بازی نیاد نمیشه صحبت خاصی در موردش کرد. تریلرها جدیدا بهشون نمیشه اعتماد کرد. امیدوارم ارزش اون یه سال تاخیر رو داشته باشه.
این بازی رو بهتره ساختش رو متوقف کنن یا یه فکری به حال اون غول بی شاخ و دم که تمام مدت تصویر رو اشغال کرده بکنن به سرعت بعد یه مدت رو اعصاب خواهد بود و خسته کننده میشه.
پس از نظر شما کل بازی های هک ان اسلش باید خسته کننده باشه :wilt:
چه ربطی داشت آخه؟
به غیر از این بازی تو کدوم یک از بازیای دیگه یه اژدها ی صد متری کل تصویر رو گرفته و شخصیت اول مثل یه کک تو تصویر میمونه.
کنسول اگر در ثریا هم باشد فن های سونی ای از سرزمین پارس زیر پستش کامنت میدن بازیش چرته فقط سونی :laugh:
:rotfl: :rotfl: