خبرنامه #۱۷ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #۱۷ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #۱۷ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #۱۷ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا

خبرنامه #۱۷ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته

اشکان عالی خانی
۰۸:۵۰ ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
خبرنامه #۱۷ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا

سلام اهالی گیمفا! شاید این گونه بهتر باشد؛ سلام ساکنان عزیز گیمفا، حالتان چطور است؟ ابتدا از همه یک خسته نباشید جانانه به محصل‌‌ها می‌گویم که امتحانات خود را تمام کرده و برای یک تابستان داغ و پر انرژی، همراه با بازی‌های فوق‌العاده آماده می‌شوند. البته مانند هر سال در ابتدای تعطیلات چشم همه به نمایشگاه E3 است و برای آن هیجان دارند. E3 2016 را مانند سال‌های گذشته از گیمفا دنبال کنید. با یک خبرنامه دیگر خدمت شما رسیدیم تا مروری داشته باشیم بر اخبار مهمی که در هفته گذشته منتشر شدند. با ما همراه باشید.

 

Serious Sam 4 در E3 2016 نمایش خواهد داشت

در هفته گذشته دیوالوِر دیجیتال اعلام نمود که در کنفرانس خویش در نمایشگاه E3 2016، دمویی از بازی‌های مختلف را برای بازی‌بازان به‌ارمغان خواهد آورد. دیوالوِر دیجیتال لیست این بازی‌ها را منتشر کرد که عبارت‌اند از: Absolver ،STRAFE ،Shadow Warrior 2 و عنوانی جدید از کروتیم(Croteam). حال به‌نظر شما این عنوان جدید کروتیم چه خواهد بود؟ این‌طور که به‌نظر می‌رسد، فن‌پیج بازی Serious Sam کمی دهن‌لقی نموده و به معرفی رسمی بازی Serious Sam 4 اشاره کرده است. زمانی که کروتیم در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک خود از عبارت “Thing Are Getting Serious” (همه چیز در حال جدی شدن است) استفاده نمود، فن‌پیج رسمی بازی Serious Sam 4 هم یک پست را به‌اشتراک گذاشت؛ پس تقریبا مطمئن شدیم که عنوان جدید کروتیم، Serious Sam 4 خواهد بود. برای مشاهده پست فن پیج به لینک خبر مراجعه کنید.

serious sam 4 feature 672x372

پس از انتشار Doom، بازار بازی‌های اول شخص کلاسیک کمی داغ شد. سام جدی ۴ نیز یکی دیگر از آن بازی‌ها است که می‌تواند با انتشار خود، علاوه بر زنده کردن خاطرات نسخه‌های گذشته، این سبک را (که امروزه خیلی تحویل گرفته نمی‌شود) محبوب کند.

 

عنوان Gran Turismo Sport در ژاپن رونمایی شد

در هفته‌ای که گذشت شرکت سرگرمی‌های سونی برنامه‌ای برای معرفی بهتر عنوان مورد انتظار Gran Turismo Sport در کشور ژاپن برپا کرد که در سالن Hikarie در توکیو برگزار شد. در این مراسم نمایش‌های جدید و زیبایی از این عنوان نشان داده شد. در این مراسم از راننده سابق فرمول یک و سوپر جی‌تی، اوکیو کاتایاما، میزبانی می‌شد. کسی که در میان بازی‌بازان به دلیل Hatsune Miku livery شناخته شده است و هم‌اکنون یک تیم جی‌تی را زیر دست خود دارد. علاوه بر کاتایاما، قهرمان مسابقات قهرمانی کلاس GT GT300، جان ماردنبرو نیز در مراسم حضور داشت. ماردنبرو پیش از این علاقه خود را به بازی‌های ویدیویی و البته آکادمی GT نشان داده بود. مراسم با حضور این دو ادامه یافت و نوبت به بازی کردن Gran Turismo Sport رسید. بازی در مسیرهای Brands Hatch و Nürburgring Nordschleife جریان یافت و نکته بسیار مهم این بود که کیفیت نمایش از نمایش‌های مراسم لندن بهتر بود و البته با همان فرمول سابق ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شد. مسابقه آخر هیجان خاصی داشت و رقابت تا لحظه آخر پا بر جا بود. در زیر می‌توانید فهرست کامل مراحل بخش کمپین بازی را مشاهده کنید:

  • مدرسه مبتدی‌ها: ۱۰ مسابقه
    تجربه مسیر: ۳۵ مسابقه
    مراحل چالشی: ۶۲ مرحله
    شروط مسابقه: ۱۰ درس

برای مشاهده ویدیوی کامل معرفی و تصاویر بسیار زیاد منتشر شده از این عنوان برروی لینک خبر کلیک کنید.

gtsport 72

انتظار برای Gran Turismo Sport بسیار سخت است. معرفی بازی در ژاپن اطلاعات مفید و نمایش‌های خوبی را در اختیارمان قرار داد.

 

در E3 2016 نگاهی عمیق به بخش داستانی COD: Infinite Warfare خواهیم داشت

در حالی که اکتیویژن کنفرانس اختصاصی در E3 2016 نخواهد داشت، این بدان معنا نیست که بزرگ‌ترین بازی این شرکت یعنی COD: Infinite Warfare در رویداد E3 2016 وجود نداشته باشد! در صفحه رسمی توئیتر Call of Duty گفته شد اینفینیتی‌وارد می‌خواهد نگاه عمیق و پر جزئیاتی را به بخش داستانی این عنوان به نمایش بگذارد. البته این موضوع احتمال نمایش بخش چندنفره در E3 2016 را رد نمی‌کند. نمایش بخش داستانی COD: Infinite Warfare در ۱۳ ژوئن (دوشنبه ۲۴ خرداد) پخش خواهد شد. با این حال، اکتیویژن مکان و زمان دقیقی را مشخص نکرد. با توجه به مشارکت و همکاری بین سونی و اکتیویژن، احتمالا نمایش گیم‌پلی در کنفرانس سونی پخش می‌شود. بخش داستانی COD: Infinite Warfare داستان کاپیتان رِیِس را دنبال خواهد کرد. او Retribution، یکی از آخرین کشتی‌های جنگی زمین را خلبانی می‌کند. وی رهبری افراد باقی مانده از نیروهای ائتلاف را در برابر دشمنان بی‌امان خود بر عهده می‌گیرد. بخش داستانی این عنوان، بازی‌بازان را به جنگ‌های فضایی خواهد برد. Infinite Warfare در ۴ نوامبر (جمعه ۱۴ آبان) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و به دلیل قرارداد بین سونی و اکتیویژن، تمام محتوای دانلودی در ابتدا برروی پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار می‌گیرند. اکتیویژن همچنین نسخه بازسازی شده Modern Warfare را منتشر خواهد کرد اما تنها راه دسترسی به آن، خرید نسخه ویژه Infinite Warfare است.

call of duty infinite warfare 4 wm ds1 670x377 constrain 1

شما امیدوار به دیدن چه چیزهایی در نمایش گیم‌پلی COD: Infinite Warfare هستید؟

 

انتشار عنوان سبک ترسناک Allison Road لغو شد

باتوجه به توئیتی از تیم توسعه دهنده لیلیث ال‌تی‌دی عنوان Allison Road که پیشتر تیزر قابل بازی آن نیز منتشر شده بود و نمونه گیم‌پلی آن نیز سال ها پیش به نمایش گذاشته شده بود، لغو شد. توئیتی که از تیم توسعه دهنده آن منتشر شده به این شرح بود:«سلام به همگی، متاسفانه ساخت Allison Road باید متوقف می‌شد. بیانیه رسمی در چند روز آینده منتشر می‌شود. با تشکر از همه پشتیبانی شما و بسیار ناراحتیم که کار به اینجا کشید.» بازی Allison Road به عنوان یک بازی اول شخص ترسناک با محوریت تلاش برای بقا ثبت شده بود که تجربه ۵ روزه در یک خانه‌ خالی از سکنه را نشان می‌داد. این پروژه با عرضه یک نمونه‌ گیم‌پلی ۱۳ دقیقه‌ای در تابستان سال پیش کار خودش را شروع کرد و بعد در شهریور پارسال کمپین کیک‌استارتر خودش را شروع کرد که توسعه‌دهندگان در زمانی کمتر از یک ماه آن را بستند چرا تیم۱۷ را به عنوان ناشر پیدا کرده بودند. در اکتبر ۲۰۱۵ لیلیث ادعا کرده بود که این فرصت جدید و همکاری با تیم۱۷ به تیمش این شانس را خواهد داد. در حالیکه استدیو لیلیث ال‌تی‌دی در پی مقایسه پروژه خود با P.T نبود، اما توسعه‌دهندگان قول داده بود که Allison Road نهایتاً «کاملاً سبک منحصر به خودش» را خواهد داشت.

ixltk8guyh3lgdcsk8vs

یک حسی به من می‌گوید P.T یا هر تجربه‌ای مانند آن طلسم شده است. آیا پای موجودات اهریمنی در کار است؟

 

نام و زمان عرضه نسخه جدید بتمن مشخص شد | فصل سوم The Walking Dead در پاییز

بتمن تل‌تیل گیمز سرانجام یک نام مشخص برای خود دارد. با توجه به یک توییت ارسال شده توسط مدیر بخش ارتباطات تل‌تیل، عنوان Batman: The Telltale Series در تابستان سال جاری عرضه خواهد شد اما این تمام ماجرا نیست. در صفحه توییت او گفته شده است:«Batman: The Telltale Series در همین تابستان عرضه می‌شود؛ فصل سوم The Walking Dead هم در پاییز امسال منتشر خواهد شد. E3 2016 در یک هفته برگزار می‌شود.» بخش سوم صحبت‌های او کمی جالب به‌نظر می‌رسد. این احتمال وجود دارد که در E3 2016 یک پیش‌نمایش از فصل سوم The Walking Dead پخش شود. دومین توییت صرفا اشاره می‌کند که Batman: The Telltale Series احتمالا در E3 2016 حضور خواهد داشت:«اگر شما همچنان یک دعوت‌نامه برای دیدن ما در عمارت وین (Wayne Manor) را دریافت نکرده‌اید، دارید وقت خود را تلف می‌کنید.»

batman telltale 2

تل تیل نویسندگان قهاری دارد و قطعا می‌توان به بتمن تل تیل امید داشت. به شدت منتظر نمایش این عنوان در E3 2016 هستیم.

 

FIFA 17 معرفی شد| فراست‌بایت موتور این بازی خواهد بود

الکترونیک آرتز FIFA 17 را معرفی کرد، امسال شاهد نسخه جدیدی از سری بازی FIFA خواهیم بود و از اصلی ترین نکات قابل توجه تغییر در موتور این بازی است. FIFA 17 از موتوری استفاده خواهد کرد که در سال های اخیر در بسیاری از بازی های الکترونیک آرتز نظیر Battlefield ،Mirror’s Edge ،Need for Speed ،Dragon Age و Star Wars Battlefront مورد استفاده قرار گرفت، یعنی موتور بازی سازی فراست‌بایت. این در حالی است که عناوین اخیر FIFA و سایر بازی های ورزشی ساخته الکترونیک آرتز همگی بر پایه موتور ایگنایت توسعه یافته اند و این شرکت سال ها در تلاش بود که موتور بازیسازی آن ها را به فراست‌بایت تغییر دهد. الکترونیک آرتز به جزئیات بیشتری اشاره نکرد و در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد:«فراست‌بایت امکان ایجاد حرکت های طبیعی را ایجاد می کند و بوسیله آن می توان بازیکنان را وارد دنیای جدیدی از فوتبال کرد و حالات و احساسات بازیکنان را نشان داد.» دیوید راتر، تهیه کننده اجرایی می گوید:«فراست‌بایت امکان ساخت دنیای جدیدی را برای فرانچایز FIFA و طرفداران آن ایجاد کرده است و هیچوقت تا بدین اندازه در مورد آینده فوتبال و عرضه FIFA 17 هیجان نداشته ایم.» در FIFA 17 از کمک چند بازیکن نیز بهره گرفته شده؛ بازیکنانی نظیر جیمز رودریگز از رئال مادرید، آنتونی مارسیال از منچستر یونایتد، ادن آزار از چلسی و مارکو رویس از بروسیا دورتموند. FIFA 17 برای پلتفرم های پلی استیشن ۴،ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و رایانه های شخصی در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۸ مهر) بصورت سراسری در جهان عرضه خواهد شد. اعضای EA Access و Origin Access چند روز زودتر به این بازی دسترسی خواهند داشت. برای مشاهده تریلر بازی برروی تیتر خبر کلیک کنید.

fifa 17 ds1 670x298 constrain

فصلی دیگر برای رقابتی هیجان انگیز و نفس گیر… فیفا ۱۷ وارد می‌شود!

 

عنوان Injustice 2 معرفی شد

شرکت برادران وارنر رسما در دست ساخت بودن بازی Injustice 2 را اعلام کرده است؛ عنوانی در سبک مبارزه‌ای که توسط استودیو نیدررلم (NetherRealm) ساخته شده و در آن شخصیت‌های مشهور کتاب‌های مصور DC به نبرد با یکدیگر خواهند پرداخت. اد بون به عنوان مدیر نوآوری حاضر در نیدررلم در رابطه با Injustice 2 اینطور می‌گوید:«در Injustice 2، ما امکاناتی را معرفی می‌کنیم که روش تجربه ‌بازی‌های مبارزه‌ای را برای هواداران تغییر خواهد داد. ما همیشه تمایل به پیشرفت این سبک داریم و به بازیکنان اجازه خواهیم داد در جهشی بزرگ، ابرقهرمانان و ضدقهرمانان مورد علاقه DC خود را شخصی سازی کرده و سطح آنها را افزایش دهند.» سیستم شخصی سازی در قالب تجهیزاتی پیاده سازی شده است که بازیبازان آنها را در حین بازی بدست می‌آورند و با استفاده از آنها خواهند توانست که ظاهر قهرمان مورد علاقه خود را شخصی سازی کرده، سبک مبارزه را عوض کنند و غیره که نمونه‌ای از این تجهیزات را هم در تریلر شاهد هستید. با توجه به تریلر منتشر شده، برخی قهرمانان مانند آکوامن، بتمن، فلش، سوپرمن و غیره هنوز حضور دارند در حالی که برخی مانند آتروسیتس و گوریلا گراد طبق توضیحات سازندگان جدید بوده و به بازی اضافه خواهند شد. Injustice 2 در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. برای مشاهده تریلر بازی برروی تیتر خبر کلیک کنید.

injustice 2

طرفداران سبک مبارزه‌ای از یک طرف و طرفداران سری کمیک‌های DC از طرف دیگر… نسخه دوم Injustice برای برپا کردن طوفان آماده است.

عنوان Watch Dogs 2 معرفی شد

در هفته‌ای که گذشت عنوان Watch Dogs 2 رسما به وسیله یوبی‌سافت معرفی شد. شرکت یوبی سافت در هفته گذشته معرفی رسمی بازی Watch_Dogs را به طور کامل انجام داد؛ عنوانی که نسبت به بازی اول، دارای قهرمان، شهر و فضا سازی کاملا متفاوتی می‌باشد. قهرمان بازی جدید دیگر Aiden Pearce نیست و شخصیتی جدید به نام Marcus جای او را گرفته است. وقایع Watch Dogs 2 دیگر در شهر شیکاگو دنبال نمی‌شود و سانفرانسیسکو به عنوان مقصد جدید هکرها انتخاب شده است. Marcus Holloway قربانی سیستم ctOS 2.0 و الگوریتم قابل پیش‌بینی آن شده است و به خاطر گناهی که مرتکب نکشده، متهم قلمداد می‌شود. سانفرانسیسکو جدیدترین شهری است تکنولوژی ctOS 2.0 را دریافت کرده و Marcus قصد دارد که آن را به طور کامل از کار بیندازد. در نقش Marcus، بازیکنان ساختار شهر و هرکسی را که یک دستگاه مرتبط با ctOS 2.0 داشته باشند را می‌توانند هک کنند. Marcus می‌تواند ربات، جرثقیل، خودرو و موارد بسیار دیگری را در دست بگیرد. Watch Dogs 2 دارای جهانی باز است و بازیکنان می‌توانند چراغ‌های راهنمایی رانندگی را در تعقیب و گریز به نفع خودشان هک کنند، بر سقف ساختمان‌های منطقه Oakland بدوند و به دفاتر موجود در Silicon Valley نفوذ کنند. طی نمایش معرفی زنده‌ای که یوبی سافت برگزار کرد، سازندگان Watch Dogs 2 اشاره کردند که بازخوردهای هواداران از عنوان اول، در کار آنها تاثیر گذار بوده و قصد دارند در بازی جدید، حس یک هکر واقعی بودن را محقق کنند. Watch Dogs 2 در ۱۵ نوامبر (مصادف با ۲۵ آبان) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. برای مشاهده تریلرهای منتشر شده از بازی برروی تیتر خبر کلیک کنید.

image watch dogs 2 31968 3615 0003

قسمت اول Watch Dogs با اینکه بازی خوبی بود اما اسیر تبلیغات زیاد و بی مورد یوبی‌سافت شد. اما با معرفی نسخه دوم به‌نظر می‌رسد دیگر از این خبرها نیست.

 

اطلاعات و نمایش‌های عنوان Deus Ex: Mankind Divided

اسکوئر اینکس و آیداس مونترال در هفته گذشته از حالت جدید بازی Deus Ex: Mankind Divided به نام Breach رونمایی کردند. Breach به عنوان یک حالت نوآورانه توصیف شده که به‌صورت رایگان به‌همراه Deus Ex: Mankind Divided در دسترس قرار خواهد گرفت. این حالت برای اولین‌بار، روش گیم‌پلی آرکید مانندی با خود دارد که تجربه تیراندازی پازل شکلی را به بازی‌بازان ارائه می‌دهد! در بخش توضیحات رسمی این حالت گفته شده است:«به عنوان یک Ripper و هکر در سال ۲۰۲۹، ماموریت شما این است که با نفوذ به امن‌ترین سرورهای جهان، داده‌های شرکت‌های بزرگ طبقه‌بندی شده را به‌دست آورده و به‌فروش برسانید. منابع مالی‌ای که از این راه کسب می‌کنید را برای ارتقاء مهارت و سلاح‌های خود مورد استفاده قرار دهید. پاداشی که در هنگام بازی کردن به‌دست می‌آورید، شامل XP، اعتبار (credits) و بسته‌های بوستر می‌شود و با جمع‌آوری آن‌ها قادر خواهید بود تا به درجات سختی بالاتری در بازی دست پیدا کنید. خودتان، دوستانتان و افراد در سراسر جهان را با تجربه آرکید Deus Ex به چالش بکشانید.»Breach یک حالت زنده در بازی خواهد بود که به معرفی چالش‌ها و ویژگی‌های جدید از طریق عرضه به‌روزرسانی‌ها به‌صورت منظم می‌پردازد. علاوه بر این اطلاعات، نمایش ۱۸ دقیقه‌ای جدیدی نیز از بازی منتشر شد. پنج سال از عرضه Deus Ex: Human Revolution می‌گذرد و هنوز Adam Jensen قهرمان داستان شناخته می‌شود. پس از واقعه Aug که شرکتی تحت عنوان Illuminati، ماشین‌های درون بدن انسان‌ها را به منظور حمله به یکدیگر هک کرد، حال این دسته از مردم از جامعه خود طرد شده‌اند. طبق توضیحات اسکوئر اینکس، Adam Jensen حال تبدیل به یک مامور مخفی با تجربه شده است و به ناچار باید در دنیایی ماموریت های خود را انجام دهد که، مردم از افراد امثال او که بخشی هایی از بدنشان را، با ماشین آلات جایگزین کرده اند، نفرت دارند. Adam با سلاح ها و تجهیزاتی که هم اکنون در اختیار دارد، بایستی مسیر و افراد درست را برای اعتماد انتخاب کند تا از یک توطئه جهانی جلوگیری کند.

untitled

قطعا یکی از مورد انتظار ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ همین Deus Ex: Mankind Divided است. پس از نسخه شاهکار Human Revolution همه انتظار یک سطح بالاتری را از این عنوان دارند که با توجه به نمایش‌های گیم‌پلی به نظر می‌رسد بازی‌بازان به صورت کامل از بازی راضی خواهند بود.

 

رونمایی از محتوای الحاقی گسترده Rise of Iron بازی Destiny

در هفته گذشته طرفداران عنوان محبوب Destiny با رونمایی از محتوی الحاقی بزرگ Rise of Iron به شدت خوشحال و هیجان زده شدند. همانطور که شایعات نشان می‌دادند و بانجی نیز آنها را تایید کرد، این بسته گسترش دهنده برخلاف بسته‌های قبل از آن که برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ نیز منتشر شده بودند، بطور انحصاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. Rise of Iron در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) به قیمت ۳۰دلار عرضه خواهد شد و در کنار نسخه اصلی بازی نیاز به سه بسته گسترش دهنده قبلی آن یعنی The Dark Below ،House of Wolves و The Taken King خواهد داشت. پیت پارسونز، مدیرعامل شرکت بانجی اعلام کرد:«Rise of Iron یک محتوای اضافه هیجان‌انگیز برای دنیای Destiny است. در مراحل توسعه Destiny بطور پیوسته از انرژی و اشتیاق جامعه، نیرو و الهاماتی دریافت می کردیم.» این بسته گسترش دهنده شامل مناطق جدید The Plaguelands و Felwinter Peak می شود. بعلاوه منطقه‌ای که Destiny از آن شروع می‌شد، یعنی The Wall به عنوان منطقه‌ای جدید دوباره در دسترس خواهد بود. این بسته یورش‌ها و strikes بروز شده و جدیدی را شامل می‌شود، همچنین با گشت‌های نیروهای دشمن و وقایع عمومی بیشتری روبرو خواهید بود. طرفداران بخش چندنفره این بازی باید از شنیدن این خبر خوشحال شوند که این بسته شامل نقشه‌ها و قابلیت‌های جدیدی برای بخش Crucible است و همچنین با CG و صحنه‌های سینماتیک جدیدی روبرو خواهید بود. این بسته شامل سطح جدیدی از Light level و دشمنان جهش یافته‌ جدیدی به نام Fallen می شود. یکی از سلاح‌های جدید، تبر شعله‌ور (flaming waraxe) است که از قابلیت‌های خاصی برخوردار است اما در بخش Crucible در دسترس نخواهد بود. بخشی از داستان اعلام شده این بسته:«Guardians باید با چالش جدیدی که بوجود آمده است مقابله کنند تا جایگاه خود در نسل بعدی Iron Lords را حفظ کنند. در این راه آنها به گروهی افسانه‌ای از دوران عصر طلایی بشر ملحق می‌شوند تا یک بار و برای همیشه از شر شیطان توقف‌ناپذیر خلاص شوند.» برای دریافت اطلاعات بیشتر از این رونمایی مفصل، برروی تیتر خبر کلیک کنید.

destiny rise of iron 1

بانجی رونمایی مفصلی را از محتوای الحاقی جدید Destiny انجام داد. انتظار می‌رود Rise of Iron نیز به مانند گسترده سازهای قبلی کیفیت بسیار خوبی داشته باشد.

 

پلی استیشن نئو رسما توسط سونی تایید شد

بالاخره معلوم شد شایعات مختلف پیرامون پلی استیشن ۴ قوی‌تر درست بوده و در هفته گذشته سونی رسما پلی استیشن نئو را تایید کرد. اندرو هاوس، مدیرعامل سونی، در مصاحبه‌ای با Financial Times خبر از پلی استیشن ۴ قوی‌تر داد. همچنین اندرو هاوس به این نکته اشاره داشت که نسخه قوی‌تر پلی استیشن ۴ در E3 حضور نخواهد داشت. او چنین گفت:«کنسول موردنظر قرار است در کنار پلی استیشن ۴ استاندارد باشد و به نوعی تجربه تکمیل‌ کننده پلی استیشن ۴ باشد. ما تولید پلی استیشن ۴ قدیمی را متوقف نکرده و هردو با هم در طول نسل هشتم فروخته می‌شوند.» پلی استیشن ۴ جدید که با نام رمز نئو شناخته می‌شود قرار است بازی‌بازان حرفه‌ای را نشانه بگیرد و همچنین از تلویزیون‌های ۴k پشتیبانی کند. هاوس در ادامه به این نکته اشاره داشت که پلی استیشن ۴ جدید در هفته آینده و رویداد E3 معرفی نخواهد شد:«ما می‌خواهیم مطمئن باشیم که کنسول جدید زمان کافی برای نشان دادن تمامی قابلیت‌های مختلف خود داشته باشد پس در هفته آینده معرفی آن انجام نمی‌گیرد.» گویا سونی می‌خواهد کنفرانسی جدا برای پلی استیشن ۴ جدید برگزار کند و تمامی ویژگی‌های جدید آن را به‌صورت کامل معرفی نماید. همچنین اندرو هاوس اطمینان داد که پلی استیشن ۴ قوی‌تر بازی‌بازان پلی استیشن ۴ را جدا نکرده و هر دو نسخه جدید و قدیمی بازی‌های یکسان دریافت می‌کنند. «تمامی بازی‌ها برای پلی استیشن ۴ عرضه می‌شوند و در طول زمان نیز ما سعی می‌کنیم بازی‌‌ها از قدرت پلی‌ استیشن ۴ قوی‌تر پشتیبانی کنند.» در ادامه نیز هاوس به این نکته اشاره کرد که هردو پلی استیشن استاندارد و قوی‌تر از تجربه وی‌آر پشتیبانی می‌کنند. هاوس همچنین به توسعه‌دهندگان اطمینان داد که کار توسعه از جانب آنان به مقدار بسیار کمی بیشتر می‌شود و می‌توانند نگرانی از این بابت نداشته باشند.

ps45 640x338

دیگر پلی‌استیشن۴ جدید به طور رسمی تایید شد اما عدم معرفی آن در E3 2016 شاید کمی برای بازی‌بازان نا امید کننده باشد

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خبرنامه #۱۷ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #۱۷ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #۱۷ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #۱۷ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #۱۷ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خبرنامه #۱۷ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا
خبرنامه #۱۷ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته | گیمفا