احتمالات و انتظارات از کنفرانس سونی در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس سونی در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس سونی در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس سونی در E3 2016 - گیمفا

احتمالات و انتظارات از کنفرانس سونی در E3 2016

دانیال دهقانی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
احتمالات و انتظارات از کنفرانس سونی در E3 2016 - گیمفا

در موسم E3 به سر می‌بریم و تب این نمایشگاه بزرگ همه جا را فرا گرفته است. یکی از کنفرانس‌هایی که بازی‌بازان بسیاری منتظر تماشای آن هستند کنفرانس سونی است. این شرکت علاوه بر سورپرایزهای احتمالی که برای همه تدارک دیده، باید در مورد چندین مسئله نیز شفاف سازی لازم را به عمل بیاورد و بدون شک تمامی این شفاف سازی‌ها باید در همین کنفرانس رخ بدهند. در مورد محتویات و مفاد کنفرانس سونی تا قبل از برگزاری نمی‌توان با اطمینان سخن گفت ولی می‌توان بخش‌های اصلی آن را تا حدودی پیشبینی کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم در کنفرانس سونی احتمالاً شاهد چه اتفاقاتی خواهیم بود.

رونمایی یا ارائه اطلاعات از PS4 Neo

playstation neof

آیا دستگاهی به نام PS4 Neo واقعاً وجود دارد؟ به زودی پاسخ خود را خواهیم گرفت

مدت‌ها است که شایعه عرضه یک نسخه قدرتمندتر و جدید از پلی استیشن ۴ به گوش می‌رسد. طبق شایعات، این پلی استیشن جدید PS4 Neo نام دارد و از رزولوشن ۴K نیز پشتیبانی می‌کند. سونی در قبال این موضوع سکوت کامل اختیار کرده و نه این مسئله را تائید و نه تکذیب می‌کند، هر چند این مخفی کاری‌ها به طور قطع در کنفرانس این شرکت پایان خواهند یافت و سرانجام مشخص می‌شود چه در انتظار نسخه ارتقا یافته پلی استیشن ۴ است. شاید منظور از نسخه جدید پلی استیشن ۴ همان PS4 Slim باشد، هنوز این مسئله به طور کامل مشخص نیست، ولی به طور حتم در کنفرانس سونی شاهد شکستن سکوت این شرکت در قبال شایعات مربوط به PS4 Neo خواهیم بود.

اعلام تاریخ دقیق عرضه PS VR

cameron teague

هدستی که انگار خیلی خاطرخواه دارد! حداقل آمار پیش فروش‌ها که این را نشان می‌دهد. امیدواریم سونی خریداران را ناامید نکند…

سونی پیش از این اعلام کرده است که هدست واقعیت مجازی‌اش یعنی PS VR در ماه اکتبر به بازار عرضه خواهد شد، ولی هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است. به طور قطع در کنفرانس سونی از تاریخ دقیق عرضه PS VR نیز پرده برداری خواهد شد. در کنار آن، احتمالاً شاهد معرفی بازی‌های جدیدی برای این هدست و همچنین نمایش‌هایی جدید از بازی‌هایی که قبلاً برای این هدست تائید شده‌اند خواهیم بود. برخی منابع به ارتباط PS4 Neo و PS VR نیز اشاره کرده‌اند، اگر خبر خاصی در این رابطه نیز وجود داشته باشد، شاهد اعلام آن خواهیم بود.

مشخص شدن پروژه بعدی استودیو ساکر پانچ

maxresdefaultasdasdfasfasgg

آیا ساکر پانچ به سراغ مرد عنکبوتی خواهد رفت؟

استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) بعد از عرضه بسته الحاقی Infamous: Second Son یعنی First Light، به طور کامل سکوت کرده و هیچ اطلاعاتی راجع به پروژه بعدی خود منتشر نکرده است. شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر این که این استودیو مشغول کار بر روی یک بازی جدید با محوریت شخصیت Spider Man است. حتی گفته می‌شود این پروژه پیشرفت بسیار خوبی داشته است و در صورت معرفی، مدتی بعد منتشر خواهد شد. هر چه که باشد، ساکر پانچ هم به احتمال زیاد در کنفرانس سونی حضور خواهد داشت و راجع به پروژه بعدی خود اطلاعاتی را منتشر خواهد کرد. شاید هم در کنار Spider Man، آن‌ها مشغول توسعه دادن نسخه جدید Infamous نیز باشند، هر چند که اگر این فرضیه درست باشد هم به این زودی‌ها شاهد معرفی Infamous جدید نخواهیم بود.

نمایش گیم پلی و ارائه اطلاعات جدید از بازی The Last Guardian

maxresdefaulta

بالاخره بوی انتشار این بازی حس می‎‌شود…!

یکی از بازی‌های سونی که مدت‌ها است معرفی شده ولی هنوز مشخص نشده که دقیقاً چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد، The Last Guardian است. این بازی که بازی‌بازان بسیاری را مجذوب خود کرده است مراحل ساخت خود را به صورت چراغ خاموش پیش می‌برد و اهل هیاهو و به راه انداختن تبلیغات بسیار نیست، همین مسئله باعث نگرانی برخی طرفداران شده است. پیش از این اعلام شده بود که این بازی به طور حتم در سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد، ولی نه به تاریخ دقیق عرضه اشاره‌ای شده بود و نه دیگر شاهد نمایش جدیدی از بازی بودیم. احتمالاً در کنفرانس سونی شاهد نمایشی جدید از بازی خواهیم بود و در کنار آن، اطلاعات جدیدی نیز از بازی منتشر خواهد شد. از آن جایی که بیش از ۶ ماه از سال ۲۰۱۶ سپری شده است، احتمالاً تاریخ دقیق عرضه بازی (که به طور قطع سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ خواهد بود) نیز اعلام خواهد شد.

اعلام اخباری جدید از Deep Down

deep down game 2015 wallpaper hd background images

یکی از بازی‌های کپکام که پتانسیل خوبی داشت… آیا بالاخره شاهد اخباری از آن خواهیم بود؟

یکی از بازی‌های انحصاری کپکام (Capcom) برای پلی استیشن ۴ که در همان ابتدای شروع نسل هشتم معرفی شده بود، Deep Down است که به نظر سایه شوم بدشانسی بر سر آن افتاده و مدت‌ها است که خبری از آن به گوش طرفداران نرسیده است. آن قدر از این بازی خبری منتشر نشده که برخی نگران آن هستند که شاید Deep Down به طور کلی به دست فراموشی سپرده شده است. چیزی که مشخص است، این است که اگر این بازی هنوز در دست توسعه قرار دارد سونی باید اخباری از آن به گوش طرفداران برساند. طبق آخرین اخبار هنوز هم این بازی در دست توسعه قرار دارد، ولی امیدوار هستیم که زودتر سرنوشت آن مشخص شود چرا که این بازی در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ منتشر شود ولی اکنون در میانه‌های سال ۲۰۱۶ هستیم و هنوز نمی‌دانیم که بازی تقریباً کی منتشر خواهد شد!

رونمایی از God Of War 4

maxrsdefault

امیدوار هستیم تا بالاخره با کریتوس دیدار کنیم…

یکی از بازی‌هایی که طرفداران سونی بسیار منتظر معرفی شدن آن هستند، قسمت چهارم سری بازی‌های محبوب God Of War است که چند وقت اخیر شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شده ولی سونی و سانتا مونیکا (Santa Monica) در برابر آن‌‎ها سکوت کرده‌اند. طبق شایعات، کریتوس (Kratos) قهرمان محبوب این سری در این نسخه به اسکاندیناوی سفر می‌کند و با اساطیر آن منطقه به ستیز خواهد پرداخت. طبق تصاویر منتشر شده کریتوس در این نسخه یک تبر نیز به همراه خواهد داشت و از آن برای قطع کردن درختان و هموار کردن مسیر خود استفاده خواهد کرد. هر چه که باشد، به این شایعات نمی‌توان چندان دل خوش کرد و باید منتظر ماند و دید که بالاخره سانتا مونیکا با نمایش God Of War 4 همه را انگشت به دهان خواهد گذاشت یا نه. تجربه نسخه‌ای جدید از God Of War آن هم در نسل هشتم، پیشنهادی است که نمی‌توان آن را رد کرد!

رونمایی ناتی داگ از محتوای الحاقی داستانی Uncharted 4: A Thief’s End

uncharted 4 dlc

آیا محتوای الحاقی داستانی Uncharted 4: A Thief’s End هم به مانند Left Behind خیره کننده خواهد بود؟

مدتی می‌شود که Uncharted 4: A Thief’s End به بازار عرضه شده است و ناتی داگ (Naughty Dog) به عنوان سازنده این بازی اکنون باید توجه خود را به پروژه‌های بعدی‌اش معطوف کند. اگر از طرفداران سری Uncharted باشید حتماً خبر دارید که ناتی داگ برای آخرین نسخه از این سری برنامه‌های زیادی دارد و قرار است برای اولین بار در این سری شاهد عرضه شدن محتوای الحاقی داستانی برای بازی باشیم که نکته جالبی به شمار می‌آید. حال که مدتی می‌شود Uncharted 4 عرضه شده، چه زمانی بهتر از کنفرانس سونی در E3 که ناتی داگ با معرفی محتوای الحاقی بازی دوباره همه نگاه‌ها را به خود جلب کند؟ بدون شک بهترین زمان برای معرفی محتوای الحاقی داستانی Uncharted 4: A Thief’s End همین کنفرانس است و به احتمال بسیار قوی شاهد معرفی شدن آن خواهیم بود. به طور قطع ناتی داگ روی پروژه‌های بزرگ‌تری نیز کار می‌کند ولی به نظر نمی‌آید که شاهد معرفی شدن آن‌ها در این کنفرانس باشیم.

آیا بالاخره Crash Bandicoot به پلی استیشن ۴ می‌آید؟

maxresdefaultasd

اگر لج و لجبازی‌های یونیورسال نبود، پیش از این ها باید شاهد ظهور کرش دوست داشتنی می‌بودیم، هرچند هنوز هم معلوم نیست یونیورسال به راه راست هدایت شده یا نه!

اشارات بسیاری به ظهور دوباره کرش بندیکوت (Crash Bandicoot) این قهرمان دوست داشتنی شده است و آخرین آن‌ها هم مربوط به Uncharted 4: A Thief’s End است که در آن بازی می‌توانستید یکی از مراحل نسخه قدیمی این بازی را تجربه کنید. با وجود آن که تقریباً همه چیز برای معرفی نسخه جدید این سری مهیا است، سونی مدام از اعلام در دست توسعه بودن این بازی سر باز می‌زند. البته حقوق این سری بازی کاملاً در دست شرکت یونیورسال (Universal) است و سونی بدون اجازه آن‌ها نمی‌تواند در قبال کرش بندیکوت کاری انجام دهد، ولی همگی خوب می‌دانیم که این اشارات پرتعداد به این سری بی‌دلیل نیست و حتماً خبری در راه است. کسی چه می‌داند؟ شاید سونی می‌خواهد با معرفی ناگهانی نسخه جدید این سری سالن را منفجر کند و بزرگ‌ترین سورپرایز E3 امسال را رقم بزند! باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا خبری از کرش بندیکوت در نمایشگاه امسال می‌شود یا خیر.

ارائه اطلاعات جدید از نسخه کنسولی Tekken 7

maxresdefault

آیا اولین نسخه نسل هشتمی Tekken موفقیت آمیز خواهد بود؟

از نسخه کنسولی Tekken 7 اطلاعات چندانی به بیرون درز پیدا نکرده و صرفاً در همین حد می‌دانیم که این نسخه از بازی یک پسوند Fated Retribution نیز به همراه خود خواهد داشت و شامل محتویات جدیدی نسبت به نسخه آرکید خواهد بود. حجم اطلاعات انتشار یافته از این نسخه بسیار پایین بوده است و معلوم هم نیست دلیل آن چه بوده است. به هر حال، کنفرانس سونی بهترین مکان برای انتشار اطلاعات جدید از این بازی است و علاوه بر اطلاعاتی چون شخصیت‌های مهمانی که در این نسخه حضور دارند و … سازندگان می‌توانند تاریخ انتشار بازی را نیز اعلام کنند. همچنین شاید اطلاعات دیگری از بازی همچون عرضه شدن بازی برای پلتفرم‌های دیگری جز پلی استیشن ۴ نیز اعلام شود، هرچند که روی دادن چنین مسئله‌ای در کنفرانس سونی تقریباً بعید است.

انتظار اطلاعات جدید و اعلام تاریخ انتشار Gravity Rush 2 و Ni No Kuni 2

gravity rush 2 wallpaper by de monvarela d99t6km

Gravity Rush 2

دو بازی انحصاری دیگر PS4 یعنی Gravity Rush 2 و Ni No Kuni 2 نیز چند وقتی هست که معرفی شده‌اند ولی اخبار چندانی از آن‌ها در دست نیست. نسخه قبلی هر دو بازی جزو عناوین انحصاری بسیار خوب سونی بوده‌‎اند و به همین جهت بازی‌بازان منتظر شنیدن اطلاعات بیشتری از آن‌ها هستند. احتمالاً در خلال کنفرانس سونی به این دو بازی نیز اشاره خواهد شد و در کنار انتشار اطلاعات جدید، تاریخ عرضه بازی نیز مشخص خواهد گشت. شاید هم سونی پا را فراتر بگذارد و نمایشی از گیم پلی این دو بازی تدارک ببیند. به هر صورت احتمالاً شاهد حضور این دو بازی در کنفرانس سونی خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

احتمالات و انتظارات از کنفرانس سونی در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس سونی در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس سونی در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس سونی در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس سونی در E3 2016 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

احتمالات و انتظارات از کنفرانس سونی در E3 2016 - گیمفا
احتمالات و انتظارات از کنفرانس سونی در E3 2016 - گیمفا