ویژگی‌های به‌روزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان اعلام شد - گیمفا
ویژگی‌های به‌روزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان اعلام شد - گیمفا
ویژگی‌های به‌روزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان اعلام شد - گیمفا
ویژگی‌های به‌روزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان اعلام شد - گیمفا

ویژگی‌های به‌روزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان اعلام شد

امیرحسین دهنوی
۱۰:۰۸ ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
ویژگی‌های به‌روزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان اعلام شد - گیمفا

مایکروسافت ویژگی‌های به‌روزرسانی بعدی خود را به‌صورت رسمی اعلام کرد. این به‌روزرسانی در هفته آتی برای کاربران پیش‌نمایش منتشر می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.

در نوامبر سال گذشته بود که مایکروسافت به‌روزرسانی عظیمی با نام تجربه جدید ایکس‌باکس وان برای کنسول نسل هشتمی خود انتشار داد و سپس با به‌روزرسانی‌های مستمر این تجربه را بهبود داد. حال در ادامه ویژگی‌های به‌روزرسانی تابستان ایکس‌باکس وان اعلام گردید. در ادامه نگاهی به بعضی از ویژگی‌هایی که قرار است در تابستان امسال برای ایکس‌باکس وان و برنامه ایکس‌باکس عرضه شود می‌اندازیم.

 

کورتانا به ایکس‌باکس وان می‌آید

کورتانا قرار است به ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا بیاید و سپس به بقیه زبان‌ها گسترش پیدا کند. شما می‌توانید به کورتانا با استفاده از کینکت و هدست دستور بدهید.  می‌توانید با استفاده از کورتانا بازی‌های جدید را بیابید، ببینید دوستان‌تان مشغول چه‌کاری هستند، دستورهایی مانند ضبط کلیپ و گرفتن اسکرین شات را فرمان دهید و با استفاده از کینکت ایکس‌باکس خود را روشن کنید. با گفتن جمله  “هی کورتانا” یا اجرای برنامه آن به او دستورات خود را بدهید.

۱۶۰۸ ۲

تغییر ظاهری قسمت “My Games and App”

ما قسمت My Games and App را تغییر ظاهری داده‌ایم که شما بتوانید راحت‌تر به بازی‌ها و برنامه‌های خود دسترسی داشته‌ باشید. حال شما می‌توانید اطلاعات بیشتری از بازی خود دریافت کنید، سریع‌تر به قسمت بازی‌های آماده به نصب دسترسی پیدا کرده و راحت‌تر بین بازی‌هایتان جست‌وجو کنید.

۱۶۰۸ ۳دوستان فیسبوک خود را در ایکس‌باکس وان بیابید

با استفاده از این به‌روزرسانی جدید شما می‌توانید دوستان خود را که صفحه پروفایل فیسبوک را به اکانت ایکس‌باکس لایوشان لینک دادند بیابید.

بهبود قابلیت‌های اشتراک گذاری در ایکس‌باکس وان

ما امکان به اشتراک گذاری اسکرین شات‌ها و ویدیو کلیپ‌ها را آسانتر کردیم و شما می‌توانید با چند قدم ساده آن‌ها در جامعه ایکس‌باکس لایو انتشار دهید.

۱۶۰۸ ۴

همگرایی فروشگاه ایکس‌باکس و ویندوز استور

ما می‌خواهیم بهترین‌های ایکس‌باکس استور و ویندوز استور را با هم مخلوط کنیم و به بازی‌بازان تجربه‌ای یک‌پارچه را اهدا کنیم.

در ایکس‌باکس وان ما بخش فروشگاه را تغییراتی خواهیم داد که ساده‌تر بتوانید به بازی‌هایی که دوست دارید دسترسی پیدا کنید و همچنین سرعت آن به‌طرز قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. از این پس شما می‌توانید سبک بازی خود را معلوم کنید و سپس جست‌وجو کنید. می‌توانید برای بازی نقد بنویسید یا نقد دیگران را مشاهده کنید. نقدهای امتیاز بندی شده و نقد برتر با جمله “کمک کننده‌ترین” مشخص می‌شود. ما همچنین کانال‌های جدیدی ایجاد کرده‌ایم تا بازی‌های که تا به‌حال نیافته‌اید را بیابید.

۱۶۰۸ ۶

شخصی سازی Activity Feed

بسیاری از شما طرفداران می‌خواستید این امکان را داشته باشید که چه چیزی در Activity Feedتان به اشتراک گذاشته شود و حال با این به‌روزرسانی این امکان در دست شماست. به‌راحتی بین آنکه کدام اچیومنت شما یا کدام کلیپ و اسکرین‌شاتتان اشتراک گذاشته شود انتخاب کنید و Activity Feed مناسب خود را بسازید.

بازی‌های برتر رایانه‌های شخصی به ایکس‌باکس لایو می‌آیند

ما بازی‌های برتر رایانه‌های شخصی همانند League of Legends و XCOM 2 را به جامعه ایکس‌باکس لایو میاوریم. بدین معنی که بازی‌های محبوب رایانه‌شخصی شما صفحه خود را در ایکس‌باکس لایو خواهند داشت. حال می‌توانید ببینید دوستان شما مشغول بازی کردن چه عنوانی برروی رایانه‌ شخصی خود هستند. همچنین می‌توانید اسکرین شات و کلیپ از آن بازی در جامعه ایکس‌باکس لایو به اشتراک بگذارید. همچنین برروی ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان هم را راحتی با دوستانتان پارتی درست کرده و چت کنید.

۱۶۰۸ ۵

این ویژگی‌ها تمام آنچه که قرار است در تابستان عرضه شود نیست و ویژگی‌های بسیاری نیز باقی مانده تا عرضه شود. برنامه ایکس‌باکس برروی ویندوز ۱۰ نیز تغییراتی همانند امکان ویرایش ویدیوهای ضبط شده و ضبط کلیپ‌هایی با فریم‌ریت ۶۰ را به خود دیده است. ما برای به‌روزرسانی تابستان بسیار هیجان زده هستیم و خوشحال می‌شویم که بازهم ایده‌های شما را بشنویم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویژگی‌های به‌روزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان اعلام شد - گیمفا
ویژگی‌های به‌روزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان اعلام شد - گیمفا
ویژگی‌های به‌روزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان اعلام شد - گیمفا
ویژگی‌های به‌روزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان اعلام شد - گیمفا
ویژگی‌های به‌روزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان اعلام شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ایول فوق العاده هست مخصوصا کورتانا خداییش مایکروسافت داره کولاک میکنه و احتمالا توی E3 سورپرایزهای بیشتری در راه داریم

  • Dr. Freeman گفت:

    اون تصویر آخری Age of Empiresه
    یادش بخیر.عا.شق این بازی بودم :-((
    ———
    مثل اینکه اکس باکس عزمش رو جزم کرده که یه تکو.نی به خودش بده…شاید تا چند سال دیگه فیل اسپنسر مجبور نباشه ما.هی یه بار تبر.یک بگه!!

    • joule گفت:

      یعنی این روحیه اسپنسر که به بقیه رقبا تبریک میکه و از خیلی از دعواهای بین کنسولی جلوگیری میکنه بده؟
      الان تو خیلی از کامنت های سایت های خارجی مثل ign بعد همین کار اسپنسر خیلی دعوا ها بین ایگس باکس فن ها و ps4 فن ها کمتر شد و همش همین حرفای اسپنسر برای هم نقل قول میکنن. به نظر من که روحیه‌ی خوبیه، اسپنسر رقابت دوستانه ای رو داره بین این دو کنسول راه میندازه نه رقابتی که باعث شه نه من از کنسولی که دارم لذت ببرم نه بقیه.

      • Dr. Freeman گفت:

        قبلا هم در همین سایت و هم در یک گروه فوق خفن و فوق سری تلگرامی مخصوص فنای مایکرو در مورد این موضوع بحث کردم و در نهایت هم کارشون به توهین و تمسخر کشیده شد (در حالی که من کاملا منطقی توضیح میدادم که اگر آقای اسپنسر در جایگاه پیشتاز نسل و سردمدار میدون تقابل کنسول های نسل هشت قرار داشت آیا بازهم سیل تبریک ها از سمت ایشون به سمت مقامات و سازندگان فرست پارتی سونی سرازیر میشد؟ جواب من منفیه.جواب شما هم احتمالا مثبته)
        اگر میبینید که فن های سونی مدام طرفداران جبهه مقابل رو بخاطر ضعف ها و کمبود هاشون (که عموما به ضعف سخت افزاری و مجموعه انحصاری ها برمیگرده) مورد نوازش قرار میدن بخاطر شخصیتشون نیست…بخاطر قرار داشتن در موضع قدرته…من همین پیشبینی یا پیش گویی رو بصورت عکس در مورد مایکرو فن ها هم انجام دادم و گفتم در شرایط عکس همین رفتارها رو میتونستیم از مایکرو فن ها هم ببینیم…نه اینکه سونی فن ها ذاتا شرورن و سبزپوش ها ذاتا خوش قلب و اهل تبریک و جوانمردی!
        این تبریک ها سی.است تیم اکس باکس و شخص آقای اسپنسر برای موجه جلوه دادن خودش و گروهش و خریدن وقت برای تلاش برای رسیدن به فروش و محبوبیت پلی استیشنه…هر فرد عاقل دیگه ای وقتی در موقعیت ضعیف تری قرار بگیره سعی میکنه قبل از هر کاری دل های شکسته و روح های ناامید رو دوباره به سمت خودش بکشونه
        پس حرف من اینه:
        دلیل این کارها نه روحیه ذاتی جوانمردی بلکه سی.استی برای جلب نظر مشتریه
        این تفسیر منه…تفسیر شما میتونه کاملا متفاوت باشه و اصراری هم به تحمیل نظرم ندارم (صرفا نظر شخصی منه)

        • mohamadp88 گفت:

          :yes: :yes: :yes: کاملا منطقی و شفاف…. امیدوارم مایکرو با چند تا انحصاری برگرده تو میدون رقابت که منجر به معرفی بازی های مخوف تر برای ps4 بشه!! :inlove:

        • به‌نظر من واکنش افرادی مثل شما به این موضوع زیاد از حد جلوه دادن یه موضوع سادست. اسپنسر بیشتر تبریکات خودش رو در اکانت شخصی توییترش مینویسه، درحد یک جمله به حریفش تبریک میگه. جوری که شما برداشت می‌کنید مثل این میمونه که اسپنسر در هر مصاحبه و تبلیغی میاد از سونی و تیمش تشکر می‌کنه!
          اسپنسر به تیم سونی تبریک میگه تا خودش رو موجه جلوه کنه؟!
          واقعا تئوری‌هاتون جالبه و در ضمن هم فکر نمی‌کنم “روح ناامید و شکسته‌ای” با تبریک اسپنسر به تیم سونی به سمت ایکس‌باکس برگرده!
          “اسپنسر تبریک میگه تا برای خودش وقت بخره و به سونی برسه” این دیگه از اون حرفا بود!
          بهتره به توییت‌های قبل از مدیر شدن آقای اسپنسر هم برگردید و ببینید که بازهم وقتی در سمت‌های دیگه‌ (در زمان ۳۶۰ که به قول شما در موضع قدرت هم قرار داشتن) بودن بازهم به تیم حریف تبریک می‌گفتن.
          تمام حرف من اینه که توییتر مکانیه برای اینکه افراد تجربه‌های آنی‌شون رو به اشتراک بزارن، اسپنسر آنچارتد رو تجربه می‌کنه و خوشش میاد، همونجا هم در توییترش مینویسه بازی کردم و لذت بردم دمتونم گرم! دیگه این نیازی به تفسیرهای عجیب نداره.
          موفق باشید.

        • warlock گفت:

          اگه جامعه ایکس باکس ها نامید شده باشند!!!(به قول شما!!!)در حالی که تو مدت این دو سال و نیم انحصاریهای ایکس باکس خیلی بیشتر و بهتر بودن(Titanfall,Forza Motorsport 6,Halo 5 Guardians,Quantum Break,Rise of The TombRaider,Sunset Over Drive,Rare Replay,Ori & The Blind Forestو…)پس وای به حال جامعه پلیستیشن بازها که از ابتدای این نسل تا بحال فقط سه تا بازیه خوب و عالی داشتن(blood Borne,Ratchet & Clank و Uncharted 4)من خودم هر دو تا کنسول رو دارم،واقعا ایکس باکس تو این نسل خیلی بهتر عمل کرده از هر نظر،حالا هرکی میاد و میگه پس چرا فروش PS4 خیلی بیشتره؟خوب خیلی دلیل میتونه داشته باشه،ولی یکشون سیاستهای اولیه رئیس ایکس باکس بود که خیلیها رو از جامعه ایکس باکس دور کرد،تا حدیکه تو همین کشور خودمون کنسوله ایکس باکس وان بعد از ۶ الی ۷ ماه که اومده بود،فکر عموم اینجوری بود که حتما باید آنلاین باشی،یا اینکه دیسک هر بازی مختصه و از این حرفها،و از همه مهمتر اینکه از هر ۱۰ نفری که ps4 گرفتن،حداقلش ۷ تاشون بهشون گفتن که ps4 بگیرید خوبه و فلان،برعکس ایکس باکس وان که از هر ۱۰ نفر ۸تاشون به انتخاب خودشون یعنی اینکه از اونو اون نظر نمیخواهن که فلان و فلان بگیر،آره حالا هی بیایید وبگید فروش Ps4 اینجوریه و از این حرفها.

          • ینی تو ریر ریپلی و سانست رو انحصاری خوب میدونی ولی inFamous, The Witnnes,Firewatch,Drive Club رو انحصاری خوب نمی دونی؟

            • warlock گفت:

              شما اگه همین Sunset Overdrive انحصاری Ps4 بود،یعنی تا الان اینقدر میگقتید ما یکی از خلاقانه ترین و خوش رنگ و لعابترین بازیی این نسل رو داریم نگو و نپرس،سه تا فورزا اومده این نسل برای ایکس باکس،(کاری به سری Horizon ندارم،ولی سری Motorsport تنها سریه که میتونه پرچمدار کنسول مایکروسافت باشه و بهترین ریسنگ تاریخ باشه حالا تو میایی و حرف از Drive club میزن؟!!نگو،اصلا حرفشم نزن.ولی The Witness رو قبول دارم،شما از اوایل این نسل فقط اومدید بازیهای نسل قبل رو با قیمتی چند برابر دوباره گرفتید!!یکی دو تا هم که نیستن!.

  • Rebel Snake گفت:

    به به ! انگار این یکی شدن ویندوز و xbox یه طرفه نیست ولی همچنان مخالفشم 🙂

    • joule گفت:

      هنوز یک طرفست. اون بازی های پی سی الان فقط تو ایکس باکس صفحه دارن اونم برای پی سی یعنی من میتونم برای پی سی از تو ایکس باکس خرید کنم و اینکه ببینم این بازی رو دوستم داره رو پی سی انجام میده یا نه.
      ……………………………………………………………………..
      واقعا اومدن خبر قبل E3 منو شوکه کرد! الانم که دوتا از سورپرایز های مایکروسافت تقریبا قطعی شده. کلا انگار مایکروسافت براش مهم نیست کیا رو استخدام میکنه، همینطور دارن اطلاعاتشو لو میدن! بر عکس تا وقتی که کنفرانس پلی استیشن نشه یقین دارم سورپرایزی (غیر از نئو) لو نمیره
      واقعا مایکروسافت باید یک خورده به فکر باشه!

      • داداش این بازی هایی که تا الان لو رفته مطمئن باش در حد سورپرایز های اصلی نیس فقط کافیه یه تیزر از حضرت و هیلو۶ پخش بشه تا کل لس انجلس رو به اتیش بکشه

        • joule گفت:

          منم از خدامه هیلو ۶ معرفی شه، ولی از این ترس دارم که وقت معرفی بگن برای PC هم میاد! من فقط برای halo و کوانتوم بریک xbox خریدم، اولی که رو پی سی اومد، دومی بیاد که دیگه…….
          PC فنها بهم حق بدین، وقتی کنسولتون رو برای انحصاری هاش میخرین، اونم در شرایطی که قدرت خرید PC رو هم داشتید ، خیلی ناراحت کنندست که برای PC هم انحصاریا بیان.

          • Dr. Freeman گفت:

            من که بهت حق میدم و طبیعیه که نگران باشی
            پروژه Helix برای همین راه اندازی شده تا دو پلتفرم ویندوز و اکس باکس رو به یک پلتفرم جهانی تبدیل کنه
            این احتمال که کم هم نیست وجود داره که با رسیدن این پروژه به نقطه اوج تمام انحصاری های اکس باکس همزمان یا با کمی تاخیر برای ویندوز هم معرفی بشن
            این اتفاق برای QB که افتاده و برای Halo Wars 2 و هیلو ۵ و فورزا هم به احتمال قریب به یقین میفته…همینطور IP های دیگه

          • دوست عزیز یعنی واقعا اگه برایpc بیاد شما نارحت میشی ؟؟؟؟؟ این دیگه چه حرفیه مگه چه اشکالی داره بقیه هم مثل من و شما هیلو بازی کنن و تعداد بیشتری به عظمت این بازی پی ببرن شما میدونی چقدر خوب میشه که به جای ۲۰ میلیون اکس باکس دار ۳۰۰ میلیون کاربر ویندوز۱۰ هم از این بازی استفاده کنن و این بازی به محبوبیتی که داره مطمئن باش چند برابر افزوده میشه شما کنسول خریدی که ازش لذت ببری و بشینی باهاش گیم بازی کنی من شما رو درک نمیکنم

            • joule گفت:

              بحث یه چیز دیگست، خیلی ها به خاطر بازیای انحصاری فقط یک کنسول رو میخرن. کوانتوم بریک تا چند هفته قبل انتشار انحصاری ایکس باکس بود وقتی گفتن تو یک روز برای پی سی هم میاد به من که خیلی بر خورد. انتخاب پی سی الان به نظرم عاقلانه تره تا ایکس باکس، پی سی راحت میتونه خیلی از بازی ها رو ارزون بازی کنی ، تازه انصافا الان تو هر خونه ای یک کامپیوتر خوب هست، برای همین برای خرید کنسول چی باید منو تو ایکس باکس نسبت به ps4 جذب کنه الان؟
              ایکس باکس خیلی قابلیت های خوبی داره که متاسفانه تو ایران کاربردی نداره وگرنه اگه بخوایم به صورت کلی نگاه کنیم خیلی قابلیت هاش از ps4 هم بیشتره ( قابلیت هایی که تو حوضه بازی نیستن) ولی تو ایران بدرد نمیخوره
              تازه قلب من بیشتر از این ناراحته که من باندل کینکت رو خریدم، چشمم به E3 امساله که لری هرب وعده داده به فکر کینکت دارا هم مایکروسافت هست، اگه اینطور نباشه و ps4 نئو معرفی شه، احتمال داره که به ps4 کوج کنم.

            • Dr. Freeman گفت:

              اون ۳۰۰ میلیونی که شما میگین همه قراره هیلو رو نصب و بازی کنن؟ آیا همه کاربرای ویندوز ۱۰ گیمر هستن؟ همه شون گیمر حرفه این؟همشون به هیلو علاقه دارن؟تازه این در صورتیه که بازی کرک نشه اصلا و همه نسخه اریجینال رو خریداری کنن که سودش به سازنده برسه و این حرکتش سودمند باشه
              خیلی انتظاراتتون بالاست…هیلو بازی بزرگیه..با یه دنیای وسیع و داستان غنی و شخصیت های به یاد موندنی و تاثیرگذار که الگوی خیلی ها شاید باشن
              اما در حد حضرت مسترچیف بزرگشون نکنین
              شما هم همون کاری رو نکنین که دیگران انجام دادن!
              حالا باز از ابهت Universal Windows Platform بگید در حالی که باد یه سمت دیگه می وزه!

            • نیازی نمیبینم در مورد بزرگ بودن هیلو بحث کنم چون هیلو و خدای هیلو اون قدر بزرگ هستن که نیازی به تعریف نباشه و مقالات تاریخچه این بازی این قدر زیاد و جامع هست که اصلا جای بحث نمیذاره درمورد کابران ویندوز۱۰ منظور من کلی بود بله قرار نیس ۳۰۰ میلیون کابر ویندوز حتما گیمر باشن ولی انچه مسلم هست امدن یه بازی به بزرگی هیلو میتونه خیلی ها رو به سمت ویندوز استور بکشونه و از اون مهم تر همه خانواده مایکروسافت میتونن از این ابر شاهکار تاریخ لذت ببرن و من خوشحال میشم که pc باز ها هم بتونن هیلو بازی کنن و دوست ندارم فقط خودم این بازی رو داشته باشم بلکه همه بتونن بازی کنن
              موفق باشید

            • cv گفت:

              دوست عزیز میشه چندتا از سوپرایز های بزرگ مایکروسافت نام ببری
              سوپرایز های احتمالی سونی
              Spider-Man انحصاری ساخته ساکر پانچ
              بازی جدید استودیو سونی بند(سایفون فیلتر و آنچارتد psvita) که چهار ساله در دست ساخت و پارسال شایعه شده بود شبیه به TLOU
              Agent)(راکستار ۱ ژوئن ۲۰۱۶ دوباره نشان تجاری تمدید کرد یا امسال معرفی میشه یا کنسل میشه)
              GOD OF WAR IV

          • doctorgamer(تلگرام.steam.xlive.psn: pooria0071.من حیاتی و سوسک کش و پس چه شد نیستم. تمومش کنید گفت:

            ولی به عنوان کسی که هردو کنسول رو داره باید بگم که من واقعا بعضی وقت ها هیچ انگیزه ای وایه روشن کردن اکس باکس نمی بینم! گاها حتی دو هفته پشت سر هم دست به اکس باکس‌ نمی زنم! میدونی چرا؟ میدونی چَرا؟! چون ما میثلی شاه وابسته نیستیم! الان اکس باکس‌وان چنتا از دانشمندای ps4 رو ترور کردن؟ هَن؟ چون ما خود کفا شدیم رو پای خودمون وایستادیم. این تاخیر هورایزون و شیکست اوردر همش کار مایکرو سافت، اکس باک‌وان ، ویندوزه! اون فیل اسپنسرم لخ.ت و پتی ولش کن اون طرفدار‌ شاهه.

    • SMAUG گفت:

      به به آقا شهروز، چه قدر س.ی.ا.ست بامزه ایه، تو سایتی ش.ی.طنت کنی که بدونی هیچکدوم از ماها که از اینجا رفتیم جوابت رو نمیدیم اما خب اینبار مجبورم حرف گذشته خودمو زمین بذارم و بعد از ۶ ماه برگردم گیمفا تا فقط پاسخ ح.ض.ر.ت عالی رو بدم. قبلش از همه عزیزان بابت این اتفاق عذر خواهی میکنم و اطمینان میدم بعد از این بحث ( که مطمئنا نتیجه ای توش نیست ) زحمت رو کم کنم.

      ببین شهروز جان بنده کاری به مریدان و فدایی های ح.ض.ر.ت عالی تو این سایت ندارم که حاضرن جان خودشونو برای پاسداری از دکتر فدا کنن و چند ماه تمام با عجز و التماس خواستار برگشت اش باشن! پس منو ببخش اگه طبق رسم و رسوم این سایت تاییدت نمیکنم.

      میرسیم به موضوعی که ظاهرا تو داری خیلی “” منطقی “” و بدون ذره ای ت.عصب روش بحث میکنی. موضوعی که تو پست های قبل هم تکرار کردی و تنها هدفت از اشاره دوباره اون؛ رسوندن پیامت به ما باشه.

      نکته اول: سعی کن به جای پیغام با دود و کبوتر، خودت به صورت رو در رو باهامون حرف بزن نه اینکه بیای در آ.غوش مریدان، چهار تا کامنت متعصبانه ارسال کنی تا چند نفر اسکرین شات کامنت هاتو برام بیارن که بالاخره من جوابت رو بدم. پس به طور خلاصه سعی کن رو در رو حرف بزن.

      نکته دوم: توی تلگرام بعد از به بحث نسبتا سازنده در مورد تبریک های اسپنسر، من نظر خودمو در مورد کلیات و جزییات نوشتم و خود حضرت عالی عنوان کردی” چه قدر خوب جمع بندی کردی” اما می بینم دوباره برگشتی سر نقطه اول! نکنه کلا آب و هوای گیمفا باعث تغییرات مزاجی ات میشه؟ البته درک میکنم، وقتی به خاطر فن بازی از سایت قهر کنی و یکم بعد دوباره برگردی به سایت باید از خودت یه کوچولو فن بازی نشون بدی وگرنه دلیل قهر کردنت رو می بری زیر سوال!

      و نکته سوم: پیشنهاد میکنم این نقاب ” PC باز بی طرف” رو از روی صورتت کنار بزن و جسورانه از کنسول مورد علاقه ات به صورت مستقیم دفاع کن، درست مثل من که همیشه و همه جا از گفتن اینکه طرفدار X1 هستم ترسی نداشتم و برای رسیدن به محبوبیت گاهی اوقات نظر جمع رو تایید نکردم!

      تمام موارد بالا فقط به موارد رفتاری حضرت عالی پرداخت، بحث در مورد س*ی*ا*ست های مایکروسافت و غیره رو اگه مایل باشی اونو هم می تونم ادامه بدم!

      • Dr. Freeman گفت:

        به به سلاااام آقا سیاوش گل
        تا قبل از امروز دو بار نسبت به من احساس تنفر کرده بودی و البته من این رک بودنت رو خیلی دوست دارم
        و البته باید گفت که تونستم برای بار سوم هم این حس رو در تو ایجاد کنم و پیداست که حسابی از کوره در رفتی که ناچار به جواب دادن شدی. اونم در این سایت که تو و دوستانت با لقب نوبفا ازش یاد میکنین
        شما شماره منو داشتی و میتونستی بهم پیام بدی. نیازی به این سخنان گهربار نیست. چون میدونی که تاثیری نداره جز چهارتا لایک و دیسلایک که اونم ارزشی نداره
        در گروه وزین microsoft software is the greatness نشد دیگه ادامه بدم. چون استاد کرمی که بزرگ ما هستن تحمل انتقادهای پی در پی منو نداشتن و دیدید که کار به باز کردن عقده های قدیمی ای کشید که شما و هم قطارانتون نسبت به من در دل دارین
        بهرحال محبوبیت باعث میشه ادم توچشم هم باشه و خونده و دیده بشه و صدالبته باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران هم میشه. حالا برخی مخفی میکنن و برخی آشکارا بر طبل حسادت میکوبن
        البته شما انسان فرهیخته ای هستی و من در بحث با شخص شما به نتیجه رسیدم اما تعصب بیش از حد و توهین دوستانت باعث شد تا یکبار دیگه این حرفهارو تکرار کنم
        و این رو ثابت کنم به خودم که فن مایکرو و فن سونی ذاتا هیچ تفاوتی با هم ندارن و تفاوت هاشون به موقعیت کنسول هاشون برمیگرده
        دیگه هم مایل به ادامه این بحث ها نیستم و شما هم به خودت زحمت شفاف سازی درباره ابعاد اخلاقی من رو نده.
        و من الله توفیق دوست گرامی :yes:

        • SMAUG گفت:

          “” بهرحال محبوبیت باعث میشه ادم توچشم هم باشه و خونده و دیده بشه و صدالبته باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران هم میشه. حالا برخی مخفی میکنن و برخی آشکارا بر طبل حسادت میکوبن “””

          شهروز باورم نمیشه این قسمت از کامنتت رو خودت نوشته باشی.
          یعنی واقعا دلتو خوش کردی به این به اصطلاح محبوبیت تو گیمفا و فکر میکنی بقیه به محبوبیت تو حسادت میکنن؟! جدای از بی ارزش بودن همچین موضوعی اونم توی یه وبسایت گیمینگ، واقعا اینطور در مورد نظرات موافق و مخالف راجع به خودت فکر میکنی؟ حالا خوبه خودت داری میگی لایک و دیسلایک ارزشی نداره!

          چه کردی با خودت مرد؟! انتظار یه کامنت آتشین و ت.ر.ول کننده مایکروسافت داشتم نه یه همچین پاراگرافی!
          بیخیال اصن، همونطور که خودت اشاره کردی؛ بحث همین جا تموم بشه بهتره.
          از تمام اظهار لطف هایی که به من کردی سپاس گزارم، به هر حال بنده همچنان برات احترام قائلم.
          یه نکته پاورقی: شما در هیچ کجا – و.بسا.یت ، شبکه های اجتماعی- کامنتی منتصب به من پیدا نمی کنی که گیمفا رو با این لفظ خطاب کرده باشم.
          بنده با اینکه شدیدا از گیمفا انتقا.د دارم و به دلایل بسیار زیادی فضای اون رو نمی پسندم ولی هیچوقت به خودم اجازه تو.هین به این وبسایت و اشخاصی که برای اون زحمت میکشن رو ندادم و نخواهد داد.

          با آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه دوستان

          • Dr. Freeman گفت:

            اگه فک میکنی حرفی مونده و انتقادی به من داری بهتر بود همون اول از تلگرام استفاده میکردی. الانم من در خدمتت هستم و گفتم که ادم فرهیخته ای هستی
            پس همونطور که انتظار داری حرفاتو به دل نگیرم شما هم چیزی رو به دل نگیر
            البته جواب های هوی است. یه چیزی گفتی و یه چیزی شنیدی. اما ازت انتظار میرفت بعد از توهین های گروه وزین مایکروسافت لااقل یادی بکنی از من
            من چند تا از بهترین دوستانم رو از همین سایت و بواسطه همین نظرایی که میذارم پیذا کردم
            خیلی هم زیادن
            بیشتر از یه دوجین دوست خیلی باحال
            پس نگو بی اهمیته
            مردم برای همین دوستی ها سر و دست میشکنن و من خوشحالم که تونستم با نظراتم دوستان خوبی پیدا کنم
            و من الله توفیق

  • بخش Achievement رو توی Snap نمیبینم!
    احتمالا چون نسخه ی Preview آپدیت هست قرارش ندادن.

  • Raver Raven گفت:

    یا حضرت اسپنسر خیلی خوبن اینا دم همه کارکنای ماکروسافت هسته خورشید واقعا ترکوندین با این آپدیتای فوق العاده

  • X.O.I.T.B گفت:

    ایول!!!!!!!!
    عالیه!!!!!!!
    فقط امیدوارم این مشکل من حل شه دیگه نمیتونم دانلود کنم نمیدونم مشکل از نتمه یا لایو چون قبلا شنیدم دوستامم این مشکلو داشتن :-((
    الان هیتمن و دارک سولز ۳ تو قسمت دانلود دارن خاک میخورن هیتمنو یه هفته پیش گرفتم هنوز نتونستم ۹٫۵ گیگ دان کنم :reallypissed:
    پخش موزیک خیلی عالی میشه مخصوصا برای بازی های اپن ورلدی که بعد پایان داستان میزارن تو شهر بچرخی مثل بتمن :yes: :yes: :yes: :yes:

  • خیلی هم عالی 😀
    فقط نمیدونم چرا برای دانلود بازی ها installation stopped میده (بعضی اوقات)برای من یا از نتم هست یا از لایو که فکر کنم بیشتر از لایو هست امیدوارم درست بشه 🙂 🙂

  • Mohammadreza7 گفت:

    عالیه :yes:
    دم اسپنسر و تیم اکس باکس گرم

  • Phil.Spencer گفت:

    چه میکنه این بازیکن دمم گرم خدایی 😀 :rotfl: 🙂

  • پنکه گفت:

    اسپنسر تو این مدت کوتاه نشون داده مدیر تواناییه بی صبرانه منتظر E3 هستم

  • Hunter گفت:

    واای خدا مایکی ترکونده ببینیم برا E3چی داره برامون

ویژگی‌های به‌روزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان اعلام شد - گیمفا