در E3 2016 نگاهی عمیق به بخش داستانی COD: Infinite Warfare خواهیم داشت - گیمفا
در E3 2016 نگاهی عمیق به بخش داستانی COD: Infinite Warfare خواهیم داشت - گیمفا
در E3 2016 نگاهی عمیق به بخش داستانی COD: Infinite Warfare خواهیم داشت - گیمفا
در E3 2016 نگاهی عمیق به بخش داستانی COD: Infinite Warfare خواهیم داشت - گیمفا

در E3 2016 نگاهی عمیق به بخش داستانی COD: Infinite Warfare خواهیم داشت

سعید شیخی‌پور
۱۰:۲۰ ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
در E3 2016 نگاهی عمیق به بخش داستانی COD: Infinite Warfare خواهیم داشت - گیمفا

در حالی که اکتیویژن کنفرانس اختصاصی در E3 2016 نخواهد داشت، این بدان معنا نیست که بزرگ‌ترین بازی این شرکت یعنی COD: Infinite Warfare در رویداد E3 2016 وجود نداشته باشد! در صفحه رسمی توئیتر Call of Duty گفته شد اینفینیتی‌وارد می‌خواهد نگاه عمیق و پر جزئیاتی را به بخش داستانی این عنوان به نمایش بگذارد.

البته این موضوع احتمال نمایش بخش چندنفره در E3 2016 را رد نمی‌کند. نمایش بخش داستانی COD: Infinite Warfare در ۱۳ ژوئن (دوشنبه ۲۴ خرداد) پخش خواهد شد. با این حال، اکتیویژن مکان و زمان دقیقی را مشخص نکرد. با توجه به مشارکت و همکاری بین سونی و اکتیویژن، احتمالا نمایش گیم‌پلی در کنفرانس سونی پخش می‌شود.

برای نمایش گیم‌پلی نمی‌توانید صبر کنید؟ برای یک نگاه عمیق و پر جزئیات به بخش کمپین Infinite Warfare در E3 2016 در ۱۳ ژوئن (دوشنبه ۲۴ خرداد) آماده شوید.

بخش داستانی COD: Infinite Warfare داستان کاپیتان رِیِس را دنبال خواهد کرد. او Retribution، یکی از آخرین کشتی‌های جنگی زمین را خلبانی می‌کند. وی رهبری افراد باقی مانده از نیروهای ائتلاف را در برابر دشمنان بی‌امان خود بر عهده می‌گیرد. بخش داستانی این عنوان، بازی‌بازان را به جنگ‌های فضایی خواهد برد.

Infinite Warfare در ۴ نوامبر (جمعه ۱۴ آبان) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و به دلیل قرارداد بین سونی و اکتیویژن، تمام محتوای دانلودی در ابتدا برروی پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار می‌گیرند.

اکتیویژن همچنین نسخه بازسازی شده Modern Warfare را منتشر خواهد کرد اما تنها راه دسترسی به آن، خرید نسخه ویژه Infinite Warfare است.

شما امیدوار به دیدن چه چیزهایی در نمایش گیم‌پلی COD: Infinite Warfare هستید؟ دیدگاه خود را به اشتراگ بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

در E3 2016 نگاهی عمیق به بخش داستانی COD: Infinite Warfare خواهیم داشت - گیمفا
در E3 2016 نگاهی عمیق به بخش داستانی COD: Infinite Warfare خواهیم داشت - گیمفا
در E3 2016 نگاهی عمیق به بخش داستانی COD: Infinite Warfare خواهیم داشت - گیمفا
در E3 2016 نگاهی عمیق به بخش داستانی COD: Infinite Warfare خواهیم داشت - گیمفا
در E3 2016 نگاهی عمیق به بخش داستانی COD: Infinite Warfare خواهیم داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • abcdegf گفت:

    داستان بازی لو رفت.ستوان reyes میزنه تو کله کچله دارث ویدر, و تمام!

  • faridghost گفت:

    اره خیلی داستان عمیقی داره اکتی تو برو پولاتو بشمار 😐

  • teimor گفت:

    متاسفانه مارکتینگ این عنوان با سونی هه و باید تریلرشو تحمل کنیم :-/

  • meeeeeeeetal گفت:

    وقتی میشینم کال اف یک و دو رو نگاه میکنم حسرت میخورم

  • mjsh گفت:

    وای شدیدا منتظرشم. به این نسخه شدیدا امید دارم از همون اولم رو سینگلش تمرکز زیادی گذشاتن مشخصه. حتی میتونه از سری شاهکار مدرنم بهتر باشه و شخصتایی بهتر از پرایس و سوپ داشته باشه.

    بله بله یدونم امثال پرایس و سوپ هرگز طبق منطق بعضیا نخواهند آمد و هیچ نسخه ای به مدرن نخواهد رسید.
    فک کنین یه تیم فوتبال که خیلی ضعیف بوده یهو با گرفتن بازیکنا و مربی خوب قوی میشه ولی بعد یه مدت یکم افت میکنه آیا باید بگیم که این تیم دیگه هرگز به اندازه اون قبلنا قوی یا حتی بهتر از اون قوی نیمشه؟

  • (دایی ناصر)amir1999 گفت:

    آیا گوره خر سیاه است با خط های سفید یا سفید است با خط های سیاه؟

  • CENEGA.PC گفت:

    و باز هم کامنت های ملت همیشه در صحنه و گند بزن به پست.
    Good luck

  • Double M گفت:

    خدا کنه یه کمپین خوبی ساخته باشه .اگه کمپینش خوب باشه فروشش هم خوب میشه
    COD،هنوز هم بهت امیدوارم

  • Sony for ever گفت:

    واقعا من یکی دیگه روم نمیشه اسم این بازی رو call of duty بزارم
    احتمالا سال بعد بازی تو جهنم پیگیری میشه
    به لطف اکتیویژن بازی که کلی طرفدار سال ها باهاش خاطره دارن
    کارش به جایی رسیده که هرکسی این بازی رو میبینه حالت تهوع بهش دست میده
    و اصلا نگران نباشید اکتیویژن این روند سالانه منحوس رو آنقدر ادامه میده
    که این سری رو به کل نابود کنه

  • armin2100 گفت:

    خب ظاهرا اکثر گیمر ها با اسم بازی مشکل دارن،شما میتونین اسمشو بزارین استاروارز بعد براش به به چه چه بزنین…

  • mjsh گفت:

    چه بد تو یکی ترو خدا نیا پستا کالاف وقتی خوشت نمیاد مرض داری نگه میلی تو پستش؟

  • faridghost گفت:

    عزیز بردار بیشتر طرفدارای کالاف اون کالاف اصیل رو دوس دارن وقتی اینجوری شده معلومه صداشون در میاد اعصاب هر کی باشه داغون میشه شما خودت که این حرفا رو میزنی اگه میفهمیدی چه خاطراتی با همون نسخه مدرن وارفر داشتیم این حرفا رو نمیزدی

  • faridghost گفت:

    بلک اپس سه هم سه سال روش کار کردن به هرکسی هر منتقدی نظرشو بخونی از داستان بازی راضی نیست

  • meeeeeeeetal گفت:

    من نگفتم بازی نمیکنم من تا حالا همه کال اف هارو بغر از bo3بازی کردم ولی میگم دیگه اون حس گذشته رو نداره

  • THE MECHANIC گفت:

    امیدوارم
    امیدوارم اکتیویژن دوباره کال اف دیوتی رو ببره تو اوج
    وقتی این کپتان تو بازی هست!!دیگه چیزی گفتن نداره این یک بازی فوق العاده میشه…
    یه شروعی دوباره برای اینفینیتی وارد
    امیدوارم برن بالا…

    • mobinsnow گفت:

      همتون دارین ک*س شر میگین … دهنتون و ببندین بتل فنای ج*نده و تا E3 صبر کنید … اگه bttle برتری داشت دیگه هرچی دوست دارین به call of بگین … یه نسخه بتل بهتره cod نشده حالا یه تریلر دیدن قد قد میکنن …. اینم بگم heros always can be remembered but you know LEGENDS never die

  • ERFAN CR7 گفت:

    زمان همه چیزو مشخص میکنه ولی من شخصا دیگه اینفینتی واردو قبول ندارم با اون گندی که به گوست زد

  • Sixaxis V گفت:

    تو ۳ قسمت اخر شخصیت پردازی موندگار داشت اصن این کالاف?

    ایا Aw -ghost-BO3
    یه چی مث مکتاویش پرایس reznov وّ… چیز موندگار دادن!?

    یا به دادن dlc مود برای مولتی رو اوردن واسه پول بیشتر مشغول شدن?!!

    Campaign که.دیگه کلن چرند شده

    دوستان فن کالاف شرمنده اما اکتی بس یجا بره تو پاچش تا بفهمه هرچی دلش میخواد نیس:)

  • safir گفت:

    ———– تیتر واقعی خبر ———

    ACTIVISION:
    در E3 2016 توضیحاتی در مورد ماست مالی داستان پوچ COD INFINITE WARFAR خواهیم داشت

    • ERFAN CR7 گفت:

      داستان پوچ میشه بگی کی تا حالا داستانش پوچ بوده ؟

      • (دایی ناصر)amir1999 گفت:

        آقا عرفان درست میگه شاید گرافیک cod نسبت به رقیبش کمتر باشه ولی همیشه مزخرف ترین داستانش بهتر از بهترین داستان بتلفیلد بوده و گیمپلی روان تر و بهتری داره هرچند که خاطر نشان میکنم این اواخر از خود بی خود شده.به خاطر مزخرف گویی های قبلی ولی پر مفهوم از همه معذرت می خواهم واز تمام زحمتکشان سایت که با نزدیک شدن به E3 دغدغشون هم بیشتر میشه تشکر میکنم.

      • safir گفت:

        اگر از نظر شما داستان ش قشنگه من نمی تونم بهت تحمیل کنم پوچه!

        ولی میتونم بگم . تکرار . عدم نوآوری . نبود شخصیت پردازی جذاب از اولین برداشت بنده از تریلرش است .
        و طبق تجربه از شش نسخه قبلی مطمئن هستم

        و طبق برخورد منفی ملت با تریلر معرفی بازی گواهی بر تایید درست بودن برداشتم است .

  • cts214 گفت:

    بین این همه نسخه ها که از ریشه فاصله گرفت CoD Aw از همه بهتر بود البته نظرها فرق میکنه :cute:

    • (دایی ناصر)amir1999 گفت:

      بله AW تقریبا توی این چند سال از همه بهتر بوده.با گرافیک بالا و داستان زیباش و همچنین حضور بازیگر معروف و کیفیت بسیار بالای کان سیت ها تونست این سری رو بعد از فاجعه ی ghosts سر پا نگه داره.

  • Mohammad361 گفت:

    black ops 3 که خیلی بیخود بود بد ترین کال اف بود خدا کنه این مثل اون نباشه :wilt: :struggle:

  • sorena گفت:

    کامنت هارو نگاه معلوم نیست اینجا سایت تخصصی گیم هست یا مهد.کو.دک! الان میدونم این کامنت غیب میشه ولی بهتر.. ماها که از روزای اول این سایت اینجا بودیم بهتر از هرکس دیگه ی می دونیم وضعیت بخش نظرات بشدت کو.د.کا.نه شده. در بعضی از پست ها آدم حاضر نمیشه به خودش اجازه ی کامنت گذاشتن بده بخاطر *نو.بیس.می* که بر جو سایت حا.کم شده! هرکس تو این سایت کامنت منطقی و با سند میزاره ظرف چند دقیقه غی.ب میشه! و این مسله تو برخی پست ها از جمله مربوط به بعضی بازی های بزرگ و انحصاری شدیدتر هست…
    تو این پست هم که طبق معمول چندی هو.چی جو گیر از بازی بتل فیلد ریختن و…
    هنوز نه بداره نه ببار.. یادشون رفته ادونس رو هم میگفتن ولی کوبید بتل فیلد رو بلک اپس۲ رو هم میگفتن ولی مدال رو با خاک یکسان کرد. بلک ۳ رو هم گفتن اما… فقط این وسط گوست با اختلاف دو نمره کمتر از بتل شد اونو کردن پی.ر.اهن… جاهای دیگه متا مهم نیست که!هرچند نه گوست نه بتل چهار هیچ کدوم هیچ پ.خ.ی نشدن اما الباقی.. حالام اینا هیچی ازشون معلوم نیست فقط یه تیزر اومده ج.و گرفتن اصلا بعید نیس همون طور که با.د.تون کرد خالیتون کنه تو e.3 بهر حال آخرین بازی دایس بلتفرانت هست که بر خلاف تریلر هاش که کلی جایزه گرفتن خودش…
    ______
    به بخش داستانی بازی امید زیادی دارم منتظر اطلاعات بیشتری بویژه از خوده داستان هستم.. بهرحال جنگ فضایی رو بیشتر از جنگ با خا.ک انداز می پسندم که حس تام و جر.ی بودن به آدم میده!

    • Phil.Spencer گفت:

      عزیزم هرکی با یه چیزی حال میکنه بتل یا مد.ال همیشه در زمینه ی شبیه سازی جن.گ و تخریب پذیری حرف اول و اخرو میزنن ولی همشون(به غیر از مد.ال ۲۰۱۰ که به شخصه از داستانش خیلی خوشم اومد) از نداشتن داستان خوب و شخصیت پذیری دلچسب رن.ج میبیرن که کال اف در زمینه ی داستان و شخصیت پردازی از بتل خیلی بهتره ولی توی این چند نسخه ی اخر ما میبینیم که در کال اف بخش داستان و شخصیت پردازی به شدت افت کرده(به غیر از ادون.س) و اون دلیلی که مردم بخاطرش کال اف میخریدن(از جمله خودم) از بین رفته شما نگاه کن در تمام کال اف ها (به غیر از گو.ست و bo3) همشون از داستان های عالی و شخصیت های ماندگار برخوردار هستند و حتی در بعضی از نسخه ها در زمینه ی شبیه سازی میدان جن.گ از بتل مد.ال بهتر ظاهر شدند ولی متسفانه در چند نسخه اخر ما شاهد افت بسیار شدید کال اف شدیم که امیدوارم تمام اینا در Infinite بهبود بیابند و شما هم بخاطر چند تا بچ.ه اع.صا.بتو خورد نکن من خودم فن هردو هستم هر کدوم بهتر ظاهر شوند اونو میخرم و ازش لذت میبیرم

      • sorena گفت:

        البته بعید میدونم جز nوب های افلاین باز ایرانی..اکثر گیمر های دنیا یه شوتر نظامی رو بخاطر کمپین بخرند که نهایت در ۱۰ساعت تموم میشه.همون بلک سه که مثال اشتباه زدین بهترین بخش مولتی رو در سری کد داره دست کم مولتی رو هم بازی کنید بعد اونو جزو ضعیف ها قرار بدین.در بخش داستان هم بلک سه داستان بسیار خوبی داشت تا جایی که داستان رو میشه جزو سه نسخه ی برتر کد گذاشت صرفا در روایت داستان ضعیف بود نه خوده داستان.. گذشته از تمام اینها کد همیشه (هرچقدر هم که بگید نسبت به قبل ضعیف شده ) در بخش داستان از همه ی شوتر های نظامی سال بهتر بوده. حالا چون داستان بلک فراتر از یک شوتر نظامی بوده دلیل نمیشه نسخه ی بعدی که از اون ضعیف تر هست بگیم بده بوده باید ببینم مقابلش چی بوده وقتی مقابل داستان بلک اپس داستان مدال بتل فیلد باشه.گفتن ضعیف به کد صرفا یک شوخی بیش نیست.در مورد اول حرفتون هم هرکی با یه چیز حال میکنه رو تو کامنت ها ببین. ما که حرفی ندارم.یک کلمه حرف ما شد تو.ه.ین به ع.ق.ای.د

        • S@butcher گفت:

          جناب sorena من واقعا دلیل طرفداری بیجای شما این عنوان مضخرفی که همه میدونیم بازم گند میزنه ،نمیدونم .دوست عزیز تو که میدونی این کالاف هم مثل بقیه به لطف یه مشت گیمر بیکار که هیچی از یک شوتر موفق نمیدونن و فقط میخوان دوتا تیر بزنن فروش خوبی میکنه پس نیازی نیست بی دلیل بیای ابراز نگرانی کنی و به اینجا بگی مهد کودک عنوانی که تو داری از دفاع میکنی خیلیا چشم بسته میتونن هدس بزنن گند میزنه و این هدس زدن مطمعنا درست از آب در میاد چون همه میدونن دروغگو تر از اکتیویژن وجود نداره وقتی میاد میگه کالاف هیچ وقت به فضا نمیره بعد ۵ ماه بعد میاد کالاف جدیدو معرفی میکنه که تو فضا هست معلومه که هر آدم عاقلی باشه با توجه به سوابق اکتیویژن و استدیوی اینفینیتی وارد که با عرضه کالاف گوست نشون داد بدونن وست و زامپلا نمیتونه یه عنوان حتی قابل قبول بده بیرون ،متوجه میشه اوضاع از چه قراره .
          کسایی مثل تو هستن که دلشون تغییر نمیخواد و هرساله فکر میکنن کالاف میترکونه و نمیدونن این کار چه ضربه ای به صنعت گیم وارد میکنه شمایین که میخواین کالاف به جای بهتر شدن هر سال بدتر شه و سازندگان به جای ریسک کردن به فکر پول درآوردن باشنو بیان همونی که سال قبل دادنو دوباره به اسم کالاف بیرون بدن.
          بی شک تو یه گیمر بی فکری و هیچ اهمیتی به بهتر شدن کد نمیدی. فقط خواهشا به ادای آدمای منطقی رو درنیار و از یه شرکت کثیف و یه بازی پولپرستانه در ملع عام دفاع نکن.
          اگه میخوای این آشغالو بخری برو بخر کسی جلوتو نگرفته فقط به کسایی که میخوان این عنوان پیشرفت کنه توهین نکن و آبروی خودتو نبر.

          • sorena گفت:

            با این الفاظ که تو بکار بردی همین که جوابت رو میدم…. اینکه گفت فضایی نخواهد شد به این معنا هست که هیلو نخواهد شد جنگ در فضا مثل چیزی که تو تصور کردی نیست جنگ به فضا کشیده میشه اما ماهیت زمینی بازی حفظ خواهد شد.کال اف ریسک نمیکنه ؟ پس اسم این چیه ؟ این که بیاد ادامه ی یک سری فوق موفق مث مدرن و بلک اپس رو ادامه بده و همون عناصر موفق قبلی رو تکرار کنه برا شما ها خوبه و ریسکی معنی میده!!خخخ. برای حل مشکلت یک راه حل ساده دارم اون ۱۵/۲۰ تومنی رو که می دادی دیگه نده به این بازی خیلی ساده اس خود زنی نداره من رو همون تریلر بازی نسخه ی ۸۰دلاری رو میگیرم و نظرات کور کورانه ی امثال تو هیچ ارزشی برام نداره…
            همون نسخه ی ریمستر مدرن میرازه به صدتا بتلفیلد چه رسد که کنار یک بازی (امیداوارم)عالی قرار داشته باشه.. درمورد دروغ گویی و د.زد بودن کمپانی هم پیشنهاد میکنم لیست منفورترین کمپانی های چندسال اخیر u.s رو نگاه کنید. حرفت درمورد کمپانی با توجه به شواهد بیشتر رایگان و هوایی به نظر میاد تا واقعیتی که ناشی از حقیقت گریزی ما باشه! اگه استودیو iw رو حساب گوست دیگه امیدی بهش نیست پس دایس هم از همین حالا رو حساب بتل فرانت تر زده زیاد امیداور نباش! (منطق خودت هست دیگه باید قبول کنی نکنی پس هیچی)تازه افرادی که گوست رو ساختن شوتیده شدن بیرون اما افرادی که بتلفرانت ساختن هنوز تو دایس جولان میدن
            درمورد شوتر موفق هم
            کسایی که هیچی از یک شوتر موفق نمیدونید (کد فن ها) آگاه باشید که هیچ شوتری نظامی در تاریخ گیم به اندازه ی کال اف موفق نبوده اگر هم باور ندارید مراسم
            G..A رو از اولین سال تا کنون نگاه کنید و کار نامه ی شوتر بقول این بزرگوار نا موفق کد رو ببیند!!

            • S@butcher گفت:

              من فقط یه چیز میتونم به آدمی مثه تو بگم تا زمانی که خودمون نخوایم کالاف پیشرفت نمیکنه حالا تا میتونی از دستپخت جدید اکتیویژن دفاع کن تا جونت درآد .
              کسایی مثه من اگه خودشونم بکشن بازم گیمرایی مثه تو حرف خودشونو میزنن …

          • mjsh گفت:

            بوچر کلا تو حرف نزن اتافاقا امثال ما دنبال تغیرن نه شماکه میخواین هرسال بهتون هر سال همون نسخه ها ی جنگ جهانی و زمان حال که n بار بهشون پرداخته شده رو بدن ولی ما دنبال گیم پلی خلاقانه تر با قابلیت های بهتر و جذاب تر هسایم. شما منتظرین کد هر تسخه بدتر شه تا مسخرش کنین نه ما. ما میخوایم بهتر شه تا هم لذت بیشتری ببریم هم مشتی باشه تو دهن شما یاوه گویان.

            • S@butcher گفت:

              داداش کالاف هشت ساله تو جنگ جهانی نبوده یعنی چی میگی هر سال!!!!!!!!
              جنابعالی مثل اینکه گیمپلی خلاقانه رو تو اسلحه های عجیب غریب یا یا قابلیتهای فرابشری میدونین .در صورتی که اینطور نیست گمپیلی باید یه سری استاندارهای جدید داشته باشه و استاندارهای قبلی خودشو بهبود ببخشه نه اونارو تو غالب یه سری جنگ های آینده احمقانه اونو بپوشونه .

        • Phil.Spencer گفت:

          عزیزم من دفاع بی مورد نمیکنم ولی خدایی گوست با bo3 ر.یدن ضعیف ترین قسمت های کد بود دیگه همه میدونن و اگه بخوایم از نظر مولتی حسا کنیم نمیشه با هم مقایسه شون کرد چون مولتی بتل یا مدال یه مولتی با شبیه جنگ های واقعی و روند کند داره ولی مولتی کال اف یه مولتی سرعتیه و اصلا شبیه جنگ نیست مخصوصا مولتی bo3 که هرکی از جنگ های طبیعی خوشش میاد بتل میگیره هرکی هم مولتی سرعتی دوست داره میره کال اف میگیره ولی بخش داستان بحثش جداست همه میدونن که بتل یا مدال از داستان های خوبی برخوردار نبودن (جزع چندتا قسمت نادر مثل مدال ۲۰۱۰ ) ولی کال اف همیشه نقطه قوتش داستان هاش بوده که در جدیدترین نسخش داستانش به شدت افت میکنه این حرفه من نیست حتی منتقدا هم اشاره کردند 😉

          • sorena گفت:

            البته نمیدونم منظور شما از منتقدان .منتقد آی جی ان هست یا جعفر آباد.. داستان (نه کل کمپین)بلک اپس ۳ جزو سه نسخه ی اول کد هست…حرفتون در باره ی مولتی من بحثی درش ندارم. اون یه چیز کاملا روشن و واضع هست مولتی این دو با هم تفاوت عمده دارن اما حرف من نه مقایسه ی مولتی دو رقیب بلکه در داخل سری کد بود که بلک ۳ ایده آل ترین بخش مولتی رو در سری داره… این چیزی نیست که بشه به این جماعت افلاین باز که اینجان و یه پرایس میخوان تا بمیره و اینا زار راز گریه کنن حالی کرد…
            بهرحال امیدوارم بازی جالب از آب در بیان و هردوطرف ازشون لذت ببرن مثلا بتل به حال و روز دو نسخه ی مدال و بتلفرانت و هاردلاین نیافته و بازی خوبی باشه و کد هم به سرنوشت گوست دچار نشه..
            اینا رو ول کن ایکی دوتا انحصاری خوب رونمایی کن تو e3
            😀
            ایام به کام..

            • abcdegf گفت:

              به نَظَرِ مَن داره رو یادِت رَفت بِگی. اینا که سه تان امّا خوب بتلفرانت اوضاع بَدی هم نداره(به جز نسخه پی سی).هاردلاین هم که نسخه فرعی بود کسی انتظاری نداشت که خوب بشه.ولی خوب نباید هم ۶۰ دلار میزاشتن واسه اینهمه موردی که کُپی کَردَن.

  • ramin#x#.x گفت:

    بخوره تو سرتون مس…خ..ره ها
    حیف شو سونی تو e3

  • من کالاف سیزده را در ابان ماه بصورت اکانت هکی به قیمت ۲۵ هزار تومان خواهم خرید و در ۳ روز به پایان خواهم رساند

  • "hi gentleman" welcome to Dubai گفت:

    اسپم

    بچه ها یه سوال برای بازی کردن بخش کمپینگ بلک اوپس ۳ اول باید بخش زامبیشو رفت؟
    اخه کمپینگ و مولتی پلیرش قفل و فقط بخش زامبیش بازه 

  • mp3 گفت:

    شما امیدوار به دیدن چه چیزهایی در نمایش گیم‌پلی COD: Infinite Warfare هستید؟

    ۱٫ امیدوار هستم در یوتیوب دوباره “دیسلایک” نخوره.

    یک چیزی ته‌دِلـَم می‌گه این بازی تـاریخ صنعت گیمینگ رو دچار تحول می‌کنه..

    انشالله ندای دلم درست باشه!

  • alone ahmad گفت:

    😐 😐 😐
    من تحت تاثیر جو رفتم بلک اوپس ۳ رو برای مولتیش خریدم… خدا شاهده همین که وارد منو بازی شدم کامیتورم به فنا رفت! چرا؟؟؟؟ 😐 چون این بازی که گرافیکش کراسیس ۴ رو گذاشته تو جیبش :rotfl: :rotfl: نزدیک ۷ نیم گیگ ویرم میخواست :sweat: :sweat: خب خلاصه یکسری تنطیمات انجام دادیم رفتیم داخل مولتی دیدیم نه بابا صد رحمت به پورت بتمن :sweat: بازی اونقدر دراپ اف پی اس داشت که کلا تو یکسری جاها میرفت ۴۳ یکسری جاها زیر ۳۰ … چرا؟؟؟ چون این بازی با اون تکسچر های قدرتمدش که حتی بتمن رو هم جا گذاشته زیر ۱۲ گیگ رم اصلا اجرا نمیشه…بعد از اینکه از مشکلات پورت مزخرفش که رد شدم :reallypissed: :reallypissed: رسیدم به بخش گیم پلی بازی… 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 اسلحه ها هیج گونه لگد ندارن.. یعنی بدی دست یک بچه ۲ ساله هم میتونه ۴۵٫٫ ۵۰ تا کیل بگیره… از بخش مولتی بازی که ۳ تا ۴ ساعت بازی کردم از سیستم لابی مزخرفش که تو عمرم از این مزخرف تر ندیدم که به عنوان مثال از هاست برای سرور استفاده میکنه کلا تیمو نامیزون میکنه چرا چون اصلا هسات ممکنه ارتباطش با بقیه دورتر باشه و کلا گند بخوره به همه چیز… بگزریم از بازی که داره شانه به شانه خودشو و از همه مهمتر فناش این قدر دارن با بتلفیلد مقایسش میکنن نباید سرور های درست حسابی داشته باشه؟! 😐

  • mobinsnow گفت:

    هیچ وقت بتل بهتر از کالاف نشده و نخواهد شد … همین bo 3 با این گند زدنش … هنوز از بتل بهتره

در E3 2016 نگاهی عمیق به بخش داستانی COD: Infinite Warfare خواهیم داشت - گیمفا