Rocket League تا بهحال ۱۱۰ میلیون دلار سود دهی داشته است
عنوان Rocket League که با بودجه دو میلیون دلاری ساخته شد، هماکنون بیش از ۱۱۰ میلیون دلار سوددهی داشته است. درست است که هزینه ساخت بازی با پشتیبانی استودیوی سازنده و عرضه محتوای الحاقی جدید بالا میرود اما Rocket League حقیقتا فروش عالی داشته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.
در ادامه مشخص شد Rocket League برروی هر سه پلتفرم عرضه شده ۵ میلیون نسخه به فروش رسانده است و بیش از ۵ میلیون محتوای الحاقی نیز فروش رفته که در نوع بینظیر است. در ما فوریه Rocket League هفتاد میلیون دلار سود و ۴ میلیون نسخه به فروش رسانده بود و حالا شاهد افزایش روزبهرو آن هستیم، این بسیار عالی است چراکه عموما بازیهایی که بیش از یک سال از عرضهشان میگذرد با کاهش بازیباز و فروش روبهرو میشوند اما Rocket League در هر دو مورد افزایش داشته است.
بیش از ۱۵ میلیون بازیباز Rocket League را برروی رایانههای شخصی و پلی استیشن ۴ خود تا ماه ژوئن ۲۰۱۵ تجربه کرده بودند و در ماه آپریل ۵ میلیون بازیباز بهصورت همزمان مشغول تجربه Rocket League بودند. به این نکته توجه کنید که دلیل بالا بودن تعداد بازیبازان از تعداد فروش رفته، رایگان بودن Rocket League بهمدت یک ماه برای کاربران پلاس پلی استیشن ۴ بوده و همچنین Rocket League هر گیمرتگ و پلی استیشن نتوورک را بهصورت یک کاربر حساب میکند، یعنی فردی بازی را خریداری میکند اما افراد بیشتری با حسابهای خود به تجربه آن میپردازند. همچنین از آنجایی که Rocket League در پلی استیشن ۴ برای کاربران پلاس رایگان بوده است با ۴۲ درصد از مجموع کاربران آنلاین، دارای بیشترین کاربر نیز است. در سوی دیگر رایانههای شخصی با ۳۶ درصد کاربران پرفروشترین پلتفرم Rocket League نام گرفته. نسخه ایکسباکس وان باوجود آن که در ماه فوریه ۲۰۱۶ منتشر شد دارای ۲۲ درصد کاربران است. همچنین اخیرا امکان بازی بین ایکسباکس وان و رایانههای شخصی بهوجود آمده است.
Rocket League هماکنون در دسترس رایانههای شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکسباکس وان است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
خیلی دوست دارم تجربش کنم ولی حیف سرور هاش بستن
چند وقت پیشا باز شدن و دوباره بسته شدن
اون موقع که رایگان بود هیچکی ازسش تعریف نمی کرد. منم اصلا دانلود نکردم! 😥
ماشاالله 😐
خو حقشه :laugh:
این نسخه رو همینطور ساختن چون امید نداشتن بازیشون اینقد محبوب بشه ولی صبر کنید نسخه دوم بیاد بینید اینبار سازنده ها چه شاهکاری درست میکنن
۲ میلیون دلار را بکنی ۱۱۰ میلیون دلار یعنی شاهکار قرن :sweat:
بعد بعضی ها میگن ایده نیست….
از کوچکترین ایده میشه بزرگترین کارو انجام داد….