جدول پرفروش‌ترین‌های بریتانیا: Overwatch به سلطنت Uncharted 4 پایان داد

۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

بازی Overwatch که توسط بلیزارد ساخته شده، در رتبه اول جدول پرفروش‌ترین عناوین بریتانیا از روز پایان هفته گذشته یعنی ۲۸ مه (شنبه ۸ خرداد) قرار دارد. با توجه به گزارشات، این عنوان بیشترین سرعت را در بین عناوین کنسولی بلیزارد داشته است.

در حالی که بلیزارد حضور محدودی را در بین کنسول‌ها داشت و رایانه‌های شخصی را در درجه اول قرار می‌داد، طی چند سال گذشته بازی‌های خود را برروی کنسول‌ها هم منتشر می‌کند که یکی از جدیدترین آن‌ها Diablo 3 بوده است.

Overwatch اولین بازی بلیزارد است که همزمان برروی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

عنوان Uncharted 4: A Thief’s End هم همچنین در رتبه دوم قرار دارد و در دنباله آن هم Doom در رتبه سوم جای گرفته است. بازی Homefront: The Revolution همچنین در رتبه چهارم دیده می‌شود. کمی پایین‌تر در جدول، بازی Total War: Warhammer که توسط سگا منتشر شده، رتبه نهم را به خود اختصاص داده است.

در ادامه می‌توانید جدول کامل را مشاهده کنید. لازم به‌ذکر است این جدول شامل فروش نسخه‌های دیجیتالی بازی‌ها نمی‌شود:

  1. Overwatch
  2. Uncharted 4: A Thief’s End
  3. Doom
  4. Homefront: The Revolution
  5. Call of Duty: Black Ops 3
  6. Ratchet & Clank
  7. FIFA 16
  8. Tom Clancy’s The Division
  9. Total War: Warhammer
  10. Grand Theft Auto V
0
0

مطالب جنجالی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • شاهکار رو شاهکار میتونه شکار کنه

    ____________________________
    دوستان بنظرتون یه ps plus 12 ماهه بگیرم یا یه ps plus 12 ماهه نگیرم کدومش خوبه؟؟؟؟

    0
    0
  • amir112 گفت:

    ای بابا
    مولتی پلتفرم نبود نمیتونست اول بمونه
    کاش تا چند هفته دیگه انچ اول میموند

    0
    0
    • B گفت:

      اگه فقط برای یک پلتفرم اور واچ میومند بازم تو فروش اول میشد
      چون بازی بیزارد هست و همه ی گیمرا میدونند بیزارد فقط شاهکار میسازه و بعدشم سال ها از اون بازی پشتیبانی میکه مثل وارکرفت ۳

      0
      0
      • amir112 گفت:

        الان تو پلتفرم سونی بلیزارد معروف تره یا ناتی داگ؟
        یه حرفا میزنی برادر من
        کسی نمیدونه که ناتی داگ همیشه شاهکار میسازه؟

        0
        0
        • B گفت:

          ولا اگه گیمر قدمی باشی و بازی های بیزارد انجام داده باشی ۱۰۰% اورواچ میخری
          من خودم با و WarCraft و StarCraft 2 و Hearthstone زندگی کردم و اورواچ رو خریدم البته کمی شک داشتم که شاید مثل استاروارز بعد مدتی خسته کننده بشه ولی الان به نظرم این بازی میتونه سال ها سرگرم کنه مخصوصا با پشتیبانی عالی بیزارد
          واقعا از فکری که درباره ی این بازی کردم پشیمونم

          0
          0
      • یکی از دلایل پشتیبانی از وارکرفت و این دست بازیها یکی فری تو پلی بودنشونه و رایگان بودنشون و دوم کم بودن شاهکار در سبک خودش…اوورواچ هیچ کدوم از این ویژگی هارو نداره

        0
        0
        • B گفت:

          gta v فری تو پلی نبود ولی هنوز از آنلانش پشتیبانی میشه و قراره هفته بعد بزرگ ترین آپدیت محتوای آنلاین رو بیرون بده Wink
          و شما درست میفرمایید اگه شرکت دیگه ای بود پشتیبانی بعد از چند ماه قطع میشد ولی بیزارد سازنده این بازی است و بیزارد بازی کم میسازه ولی از همون بازی های شاهکار تا سال ها پشتیبانی میکنه
          و اورواچ توی سبگ شوتر اول شخص آنلاین محور از نظر من بهترین گزینه برای خرید است نسبت به کلاف و استار وارز و…

          0
          0
        • farshadx گفت:

          اولین باره میشنوم وارکرافت رایگان بوده!!!!!!!!!!!!!!
          ایران کرکی بازی میکنن وگرنه بازی رایگان نبوده

          0
          0
  • MOHAMMAD 1122 گفت:

    نام total war میدرخشد In Love

    0
    0
    • MOHAMMAD 1122 گفت:

      من گیمرم یه قاصدم که عازمم واسه انگشتان تازه تر که لازمن واسه گیم
      یه سالو نیمه که منتظر بازی محبوبم و غافل از قافلم
      حالا اینا بمونه واسه بعد عازمم باس فیفا بزنم
      میببنی تیک دارم رو پیشرفته گیم من تا شیش هفته صبح
      بیدارمو دوباره میخوابم با تموم کردن متال گیر سالید
      من یه گیمرم که تو فضای گیمم
      ولی اینو فقط خدا میدونه که بعد از اینجا کجا برم
      این داره بهم مشت میزنه فک میکنن بهم خوش میگذره
      یوبیسافت اونور آب از ناتی داگ بهترو خوشتیپ تره
      حرفام عینه عینکه تا واضح ببینی پازل بچینی
      حاضر بشی تو واسه یه چیزی واقعیتی که PC گیمر کشید
      رقمی تو باک ندارم به احدی باج ندادم
      از احدی باک ندارم رو سرم الکی تاج ندارم
      من واسه این بازی نکردم که حق فیت بیشتر بدن
      بذار تا بشینن پایه نقد آنچارتد من
      تقریبا فهمیدم که با PS 4 پز دادن
      یعنی فورا فرصتو مفت دادن بعد سود از قدرت افتادن
      من نمیگم خوبم ممتازم ولی اینو بدون از من وجدانا
      تو گیم کوجیما استادمه اسکلتم کیبورد و موس گیمم
      دستا رو واکنن با من آنن اینو میدونی که منو تو با هم
      دنیای گیم توی مشتمونه من قدرت کوجیما رو باور دارم
      میرم بی حد و مرز من میرم تا فتح E3 2016
      دوباره همینو بگو تو
      دستا رو واکنن با من آنن اینو میدونی که منو تو با هم
      دنیای گیم توی مشتمونه من قدرت کوجیما رو باور دارم
      میرم بی حد و مرز من میرم تا فتح E3 2016 , آه نیل دارکمن
      بهم میگی که محافظه کارم تو گیم ملاحظه دارم
      هه ، بگو به کجا رسیدن اونایی که فاز مبارزه دارن
      همه پخش و پلا یسری که نعشه خراب
      یسری که دنباله نایتان دریک با کفش طلان

      0
      0
  • بعد یکسری از دوستان میگفتن که انچارتد تا چند ماه صدر‌میمونه ROTFL

    0
    0
    • Lord Mahdi گفت:

      کاری به بقیه فن ها ندارم ولی در کل امیرممد ضایع شد خنک شدم Grin

      0
      0
      • مولتی پلتفرمو با انحصاری مقایسه نکنید…امار فروش اوورواچ رو ps4 رو با آنچارتد مقایسه کنید….حیفه که حسرتتون برای بازی کردن آنچارتد تبدیل به نفرت شده و مدام میخواید طرفداراشو خودشو ضایع کنید این فقط امار فروش تو بریتانیاس…نکن گلم نکن عزیزم Smile

        0
        0
        • farshadx گفت:

          دوست عزیز دوست داری امار فروش world of warcarft که مال چندین سال پیش هستو با انچارتد ۲۰۱۶ مقایسه کنیم؟!
          World of Warcraft: The Burning Crusade was the best-selling PC game of 2007 in North America and Europe, and it is also the third fastest-selling PC game of all time (behind Wrath of The Lich King and Cataclysm), selling nearly 2.4 million copies in its first 24 hours دقت کن این امار فقط واسه ۲۴ ساعت اول عرضه بازی هست

          0
          0
          • farshadx گفت:

            این هم مال بازی diablo 3 فقط فروش pc هارو حساب کرده
            Before its release, Diablo III broke several presale records and became the most pre-ordered PC game to date on Amazon.com.[120] Activision Blizzard reported that Diablo III had broken the one-day PC sales records, accumulating over 3.5 million sales in the first 24 hours
            این رکورد قبل از انتشاره فروش فقط pre-ordered
            هست

            0
            0
          • چه ربطی داشت? چی میگی? با کی کار داری? وارکرفت کیه? چیه? این وسط چی میگه? با آمار فروشش چی کار دارم من? فروش کلیه وار کرفت چقدر بوده? بذار بگم بهت…۱۴ میلیون Smile بازی last of us هم تا الان حدود ۱۰ میلیون فروش داشته…فرق pc گیمرا اینه که بیش از حد شلوغش میکنن

            0
            0
            • farshadx گفت:

              منظورم این بود بیلیزارد با هر بازی که زد رکورد فروش pc شکوند فروش اورواچ هم بخاطر مولتی پلتفورم بودنش نیست عزیز بخاطر خوب بودنشه
              اون ۱۴ میلیونی که میگی مال یک patch کل از wow هست نه کل patch های wow

              0
              0
            • farshadx گفت:

              خیلی راحت میگی فروش دیابلو ۳ ۳۰ میلیون بوده
              نمیخوام توهین کنم به بازیی یا کنسولی ولی مجموعه فروش انچارتد ۱-۳ ۲۸ میلیون بوده
              ۳ نسخه = ۱ نسخه *******۱ پلتفرم = ۳ پلتفرم اینجوری منصفانه تره
              /zoomg*ir/2016/05/13/129401/uncharted-sales-over-28-million-units
              اینارو گفتم که بلیزارد دسته کم نگیرید همین نه که بخوام انچارتدو بکوبم معمولآ فنهای سونی همه نظرهارو کوبیدن میبینن

              0
              0
            • خوبه آمار دیابلو و فروش وارکرفت و دادم …کلا پارو کرددی تو یه کفش که بگی فروش اوورواچ به خاطر مولتی پلتفرم نی!! خدایی حرفت خنده داره …خریدار بیشتر مساوی با فروش بیشتر…خیلی راحت فهمیدنش…اول شدنش به خاطر اینه که تازه وارده اما ادامه ی فروشش وابسته به مولتی پلتفرم بودنشه چه بخوای قبول کنی چه نخوای بکنی حقیقت اینه و نمیشه عوضش کرد

              0
              0
            • Son of sparta گفت:

              پی سی فنه دیگه باید همین حرفو بزنه Big Smile اگه به خوب بودنه باید انحصاری خودتون(وار همیر که کیفیت خوبی داره) باید جزو سه تا اول میبود Big Smile ولی نیست!!!چون مولتی پلتفرم نیست

              0
              0
            • ملاک نسخه ی اصلیه بازیه نه dlc و محتوای اضافی و پچ!! فروش کلی وارکرفت همون ۱۴ میلیونه …اگه میخوای اونطوری در نظر بگیریم میتونی فروش کلیه گرن توریزمو ۵ رو در نظر بگیری که با وجود انحصاری بودن ۱۸ میلیون فروخته فقط یک نسخش!!

              0
              0
            • جالبه این مورد…الان من هیچ کدوم از حرفام طرفداری از سونی نبود فقط یه امار حقیقی دادم و کلی دیسلایک!! گویا نظر اول که دیسلایک بخوره تا اخر خبر لج میکنن کاربرا که این نوع رفتار فقط سن پایین کاربرارو نشون میده الان فرشاد ایکس بگه ماست سیاهه لایک میخوره من بگم نه سفیده دیسلایک….ای خدا ROTFL ببین وقتمونو کجا داریم تلف میکنیم

              0
              0
      • Mobin-Vip گفت:

        حالا چی به شما ها میرسه .???? انچارتد با ۱۰۳ نقد و متای ۹۳ ( با حساب کردن نقد الکی واشنگتن پست یعنی متای اصلی ۹۴ هست )و چهارمین بازی تاریخه که انقدر نمره کامل داره(. ازGTA V هم بیشتر )تو بیشتر رده بندی های بهترین استدیو تاریخ نینتدو اوله ، ناتی داگ دومه
        در ضمن انچارتد ۴ برترین بازی نسله. اینو خودتون خوب میدونید. تازه دارن بازی مولتی پلتفرم رو با انحصاری مقایسه میکنن . انچارتد ۴ تو هفته اول عرضه با امدن بازی های جدید اول بود . و ۳ میلیون فروخت .
        .

        0
        0
        • Mobin-Vip گفت:

          لابد چند نفری که که منفی دادن میخوان منکرش بشن
          همه اینا با مدرکه . موفق باشین. Big Smile .

          0
          0
        • AMIR.PC73 گفت:

          سان اف اسپارتا که ۱۰۰۰۰۰۰%%%% خود خود احسانه
          منم امیر هیدنم Grin
          هزار بار این حرف رو هزار بار گفتم ما pc فنا با آنچارتد مشکلی نداریم اصلا علباقه ای بهش نداریم . اگه داشتیم ps4 میخریدیم . با سونی هم مشکلی نداریم . با مشکل اصلیمون با فنهاست که همشون هم تو این نسل ظاهر شدن !!!!!!!
          وقتی تو پست رعال (کیبردم همزه نداره) هم بحث آنچارتده
          وقتی تو همه پستا نوشته میشه (((( به انچارتد نمیرسه )))
          وقتی همه جا بحث متابی انچارتد و فروش ۴۰ میلیونی ps4 ه
          وقتی از دار دنیا یه انچ دارن که همش میکوبن تو سر ما و بقیه
          انتظار داری ما هیتر نشیم ؟؟؟؟ Question
          در ضمن مبین جان GTA V حدود ۶۰ تا نمره کامل داره که ۲۶ تاش PS3 و ۳۴ تاش ایکس باک ۳۶۰ هست
          چون انچارتد برای PS4 اومده طبیعتا همه ی نقد ها فقط برای پلی ۴ منتشر میشه اما چون GTA برای ۲ پلفترم اومده بود سایت های مختلف رو پلفترم های مختلف نقد کردنش و نمره هاش پخش شد . اگه بخوایم تمامی سایت هایی که به بازی کامل دادن رو در نظر بگیریم حدود ۶۰ تان
          GTA V حدودا ۱۰۷ نقد داره . متاش ۹۷٫۲ هست و ۶۰ تا نمره کامل داره

          0
          0
          • کی اینجا بحث آنچارتدو پیش کشید امیر؟
            حاضرم شرط ببندم بیشتر PC فن ها هم دوست دارن آنچارتدو بازی کن چون به کوری چشم حسود بهترین بازی نسله و از کامنت هاشون هم مشخصه !!! دیگه اوضاع به قوری داغون شده که یه فن “یوبی سافت” داره یه باگ آنچارتد که در واقع گلیچه و براز هرکس پیش نمیاد رو مسخره میکنه Question
            همینکه هر چیزی با آنچارتد مقایسه میشه نشون میده که چقدر این بازی فوق العادست که معیار مقایسه بین بازی ها شده !!! همونطور که Half-life و Warcrafte در زمان ریلیز خوشون شدن Wink
            مشکل از شماست که فن های تعصبی PC مثل همین ایدن رو نمی بینید که از کامنت هاشون مشخصه آرزوی تجربه آنچارتدو دارن فقط دارن به خودشون دلداری میدن Wink
            در ضمن برو فروم جوابمو بده Neutral

            0
            0
            • Son of sparta گفت:

              امیر،نقدا توی یک بیشترین نقد منتشر شده روی یک پلتفرم(لید)مهمه نه همشون Neutral چه‌ ربطی هم به پخش شدنشون داره؟ Neutral کلا ۶۰ تا بیشترم نقد نداره gta v Neutral همونطوری که خودت گفتی gta v ۳۴ تا نمره ی کامل داره ولی انچارتد فور ۳۷ تا!!!پس زیرشه.اکانت جدید هم مبارک.

              0
              0
            • AMIR.PC73 گفت:

              نظرم ثبت نشد Neutral Neutral Neutral Neutral Neutral
              ما داریم در مورد (((نمرات کامل یک بازی))) حرف میزنیم Neutral صحبت از پلفترم خاصی نیست
              ۶۰ تا سایت به جی تی ای نمره کامل دادن و ۳۷ تا سایت به آنچارتد Neutral این خیلی خنده داره . یعنی سایت هایی که نسخه ps3 رو نقد کردن نمرشون معتبر نیست و حساب نمیشه ROTFL ROTFL ROTFL
              اگه جفتشون انحصاری یا جفتشون مولتی پلفترم بودم حرف تو درست بود و نقد های لید رو حساب میکردیم .
              اما انچ انحصاری و gta مولتی پلفترم . تمامی نقد های انچ برای یک نسخه میاد و نقد های gta برای دو نسخه . پس خیلی خنده داره که نمرات gta رو ps3 رو حساب نکنیم و به کلی سایت معتبر که به نسخه پلی ۳ ۱۰۰ دادن بگیم کشششک

              0
              0
            • Son of sparta گفت:

              چرا نمیخوای بفهمی لید پلتفرم مهمه لید پلتفرم!!!!پس با این حساب ip تلو(ریمستر و معمولی)۸۴ تا نمره ی کامل داره و gta رو خرد و خمیر میکنه Neutral (با منطق خودت حساب کردم).قدیما اینجوری نبودی ولی گویا تازگیها درپوش گذاشتی به مغزت Neutral انچ ۴ رو پلتفرم اصلی اش ۳۷ تا نمره ی کامل داره و gta هم رو پلتفرم اصلیش ۳۴ تا Big Smileواقعا فک نمیکردم مغزت انقدر کوچک باشه که تمام پلتفرمها رو حساب کنی که نقدها تکراری داره(مثل ign).تازه اونارو هم حساب کنی.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
              #بدو تا برسی

              0
              0
            • AMIR.PC73 گفت:

              منطقت منو گ.ایید ROTFL ROTFL ROTFL ROTFL ROTFL ROTFL ROTFL
              هیچ قانونی هم وجود نداره که بگه نقد های نسخه لید مهمه . اگه این قانون نوشته شده لینکشو بده
              ضمنا لید در صورتی مهمه که هر دو عنوان انحصاری یا هر دو عنوان مولتی پپلفترم باشن Neutral Neutral Neutral
              اما gta برای ۲ پلفترم اومده و انچ برای ۱ پلفترم
              نسخه ریمستر و عادی تلو Neutral Neutral این الان معیار مقایسه شده ؟ اولا همونایی که نسخه ۳ رو نقد کردن نسخه ۴ رو هم نقد کردن و نقدا تکراریه . تازه تو دو نسل متفاوت اومدن و اون یکی که کلا ریمستره . من دارم در چهار چوب منطق و شعور حرف میزنم . وگرنه با حساب نسخه ریمستر بازی gta بالای ۱۲۰ تا نقد کامل داره Neutral
              gta از ۶۰ سایت ((((مختلف)))) نمره کامل گرفته . هیچ نقد مشترکی هم نداره
              gta ((کلا)) ۶۰ نمره کامل داره و انچارتد ۳۴ تال . بدو تا برسی Neutral Neutral
              میدونم تا فردا هم توضیح بدم تو نمیفهمی و حرف خودتو میزنی ROTFL ROTFL ROTFL

              0
              0
            • Son of sparta گفت:

              اون لینک ۶۰ سایت مختلف رو برای من بده ببینم Big Smile هیچ قانونی هم وجود نداره که نقدهای تکراری پلتفرمهای مختلف رو حساب کنیم. هیچ قانونی هم وجود نداره هر دو انحصاری یا لید باشه اگه اره لینک منبع لطفا.یعنی چی اونایی که سه رو نقد کردن چهار رو هم نقد کردن؟ ROTFL ترنسلیت لطفا Laugh من الان رفتم دیدم ign هم ۳۶۰ و هم ۳ رو نقد کرده یعنی هر دو تا حسابه و با اینا ۶۰ تا نمره ی کامل رو زا.ییدی؟ Laugh تلو هم برای یک پلتفرم نیومده برای ۴ و۳ اومده Big Smile در ضمن بازم میگم من فقط یدونه تو این چن ثانیه که رفته بودم متا نقد مشترک(ign)دیدم اگه بیشتر میگشتم که بیشتر میدیدم Laugh لطفا لینک اون ۶۰ سایت مختلف که نمره ی کامل دادن لطفا.انچ هم ۳۴ تا نیس ۳۷ تاست خسته مفز Cool gta هم ۳۴ تاست.
              #بدو تا gta جونت بهش برسه.جوایز گوتی و له شدن همون gta در مقابل تلو بماند Razz

              0
              0
            • Dante76 گفت:

              “هیچ قانونی هم وجود نداره که بگه نقد های نسخه لید مهمه . اگه این قانون نوشته شده لینکشو بده” اگه اینطوره پس کوانتم بریک متاش ۶۲ هست ROTFL ROTFL و اوردر رسما از کوانتم بریک بازی بهتریه Wink
              حرف خودت بر علیه خودت Wink

              0
              0
            • AMIR.PC73 گفت:

              دانته جان . من فقط خواهش میکنم با منطق بحث کنید Neutral
              من دارم در مورد تعداد نمرات کامل حرف میزنم نه متا
              یه سوال دارم ازت
              وقتی ما میگیم (((تعداد نمرات کاملی که یه بازی گرفته ))) حرفی از پلفترم خاص زده میشه ؟ اما در مورد متا فرق داره . میگیم متای بازی X رو PS4 یا XBOX
              بعد یه سوال دیگه دارم . تکلیف اون سایت هایی که به نسخه PS3 نمره کامل دادن و اونو نقد کردن چیه ؟ پشمن ؟؟؟؟

              0
              0
            • Son of sparta گفت:

              اگه هم قبول داشته باشی لید مهم نیس پس باید قبول کنی هیلو ۱ بهترین شوتر تاریخ از نظر متا نیست چون نسخه ی پی سی ۸۳ شده Big Smile (فک کنم دومی رو قبول کنی چون ایکس باکس و هیلو رو ببشتر از gta v دوست داری.اینطور نیست؟ Big Smile )

              0
              0
            • Dante76 گفت:

              داداش بهت مثبت دادم( از عمد) Grin از نظر من حرف شما درباره نمرات کامل درست است ولی حرف شما در باره اینکه “”هیچ قانونی هم وجود نداره که بگه نقد های نسخه لید مهمه . اگه این قانون نوشته شده لینکشو بده” غلطه چونکه اگه اینطور بود پس the order از کوانتم بریک از نظر متا بهتره.
              دور از این بحث ها به نظرت کوانتم بریک رو بخرم یا forza 6 motorsport?

              0
              0
            • farshadx گفت:

              لطفا همه رو جمع نبند من که نه تا الآ انچارتد بازی کردم نه بازی میکنم حتی تریلر هاشو هم نگاه نکردم فقط یک تریلرشو نگاه کردم که توش تیر اندازی میکرد مال ۵ ماه پیشه بعد اسلحه اش خشاب نداشت همون موقع ولش کردم فکر کنم هنوز تریلرش باشه اگه خواستی نشونت میدم
              واسه من که انچارتد هنوز اینقدر گنده نشده که bg و arena و garrison و dungeons و raid ول کنم بیام تیرو ترقه در کنم
              نخیر مشکل شما هستین که مخوایی فقط با یک بازی بگین پلتفرم شما بهتره چرا شما نمیبینی؟
              اگه روزی قرار باشه انحصاری های سونیو بازی کنم اون روز تلو بازی میکنم نه انچارتد

              0
              0
            • AMIR.PC73 گفت:

              (((((وقتی ما میگیم (((تعداد نمرات کاملی که یه بازی گرفته ))) حرفی از پلفترم خاص زده میشه ؟ اما در مورد متا فرق داره . میگیم متای بازی X رو PS4 یا XBOX))))))
              عزیزم
              گلم
              خوشگل من
              متا با تعداد نمرات کامل فرق میکنه . اونم در صورتی که یه عنوان انحصاری و یه عنوان مولتی پلفترم باشه . بخدا جر خوردم از بس توضیح دادم
              شرمنده اگه تندی کردم Wink احسان بهتره بدونی god of war و gta برترین بازی های عمر من هستند و هیلو و …. در مقابلشون کشکن
              در ضمن من دیگه ماکرو فن نیستم و کلا از ماکروسافت و xbox نا امید شدم و کاملا برتری پلی استیشن رو قبول دارم Wink

              0
              0
            • Son of sparta گفت:

              دیدی.داری مثل دخ.تر بچه ها زیر حرف ات میزنی.واسه خودت قانون گذاشتی.از نسل ۶ به بعد ROTFLمن کل تاریخچه شون منظورمه که کلا همچی رو‌ بالا توضیح دادم.اره راست میگی بازیهای ضعیف راکستار خیلی زیادن و ناتی داگ اصلا بازی ضعیف(متای زرد و قرمز)نداره.ولی بازیهای قوی تراش فقط سه تاش بالاتر از ناتی(۹۶) هست،نه خیلی!!!!گوتی هم گفتم دیگه عظمتو ببین از بین تمامی اکشن ادونچر های خطی تاریخ فقط مال ناتی گوتی گرفته(ولی بازیهای اپن ورد و rpg زیاد گوتی میشن)و تنها انحصاری تاریخ از بین تمام پلتفرمها در تاریخ از قبیل پی سی و نینتندو و ایکس باکس فقط و فقط ناتی و سونی گوتی بردن.حالا ارزش کدوم بیشتره؟ Big Smile بقیه افتخارات رو هم گفتم که میبینم خوشبختانه حرفی براشون نداری و خود به خود داری حرف منو تایید میکنی Big Smile قسمت اول هم گفتم اگه قبول داری هیلو ۱ نمره ی ۸۳ گرفته منم حرف تو رو قبول میکنم و گرنه… Big Smile من گفتم متاهای بالای نود حکم طلا رو دارن خسته مغز عدد خاص به بالا رو نگفتم که طلا هست ROTFL اینم از این.خب خیلی خوشحالم وقتی میبینم حرفی در مقابل اون افتخاراتی که ناتی بدست اورده نداری و به نوعی برترین بودنش رو تایید میکنی Wink

              0
              0
          • Dante76 گفت:

            AMIR.PC73 داداش یعتی شما مثلا نمره ign که در پلی استیشن ۱۰ داده و در اکس باکس هم ۱۰ داده رو ۲ تا حساب میکنی???????

            0
            0
            • Son of sparta گفت:

              داداش پی سی فنه دیگه ROTFL وقتی خودش انحصاری درست و حسابی برای مقابله با سونی نداره بایدم دست به گریبان بازیهای مولتی پلتفرم بشه دیگه.(تازه فک میکنه ما هم خ.ریم یه حرف مسخره بزنه و ما تا تهش نریم و قبول کنیم)

              0
              0
            • AMIR.PC73 گفت:

              متاسفم برای جفتتون من دارم در چهار چوب شعور و منطق حرف میزنم . ولی شما حرفاتون رو هوا و غیر منطقیه . و فقط تیکه میندازین
              من هیچوقت منکر انحصاری های شاهکار سونی نمیشم احسان و میدونم ماکرو هیچ انحصاری در سطح عناوین ناتی داگ نداره . البته من شخصا با اکشن ادونچر های ناتی داگ حال نمیکنم ولی منکر شاهکار بودنشون نمیشم . اما خودتم میدونی با بازی های راکستار قابل مقایسه نیستن . راکستار نسل قبل ۴ تا گوتی داشت و ناتی داگ ۴ تا بازی Wink
              IGN و دو تا سایت دیگه هردو نسخه رو نقد کردن که من حساب نکردم بدون حساب کردن اونا ۶۰ تا نمره ۱۰ داره . من تک تک نقد ها رو دیدم که تکراری نباشن . من رو هوا حرف نمیزنم مثل شما Wink
              . ۶۰ تا نمره ی ده (((غیر تکراری))) داره .
              من الان فقط برای ضایع کردن تو اسم ۶۰ تا سایت رو لیست میکنم . فقط بخدا باید بری محو بشی بعدش …
              تلو GTA رو له کرد :rotfl اگه تعداد جوایز مهمه پس ویچر بهترین بازی تاریخه Wink
              معیار متا و فروشه که تو هر دو GTA برتره (فروش ۲۰ میلیونی GTA رو پلی ۴ و فروش ۹ میلیونی تلو رو پلی ۴ و ۳ ) بعدش تعداد جوایز
              البته اگه تلو تو متا یا فروش برتر بود هم تو میگفتی متا و فروش مهمه . کلا عاملی که توش انحصاری ها برتر باشن اون معیار مقایسه هست ROTFL
              تا ته این بحث هستم ببینیم کی ضایع میشه . تا الان فقط رو هوا حرف زدی ولی حرفای من منطقی و با مدرکه Wink
              تا آخر شب اسم ۶۰ تا سایتم لیست میکنم .
              البته میدونم بحث با تو فایده نداره اما نمیخوام بقیه فک کنن مثل بعضیا رو هوا حرف میزنم .
              بحث با احسان مثل بیلیارد با شیلنگه ROTFL

              0
              0
            • AMIR.PC73 گفت:

              بخدا خیلی زیاده ROTFL سرویس شدم ۲۰ تا نوشتم دستم خسته شد
              www*metacritic*com/game/playstation-3/grand-theft-auto-v/critic-reviews
              www*metacritic*com/game/xbox-360/grand-theft-auto-v/critic-reviews
              برو ببین بجز ign چه سایت هایی نمره تکراری دادن (هیچی) Wink

              0
              0
            • Son of sparta گفت:

              اصلا بلفرض که ۶۰ تا سایت باشه بازم لید مهمه چون به قول دانته پس کوانتوم هم زیر اودوره جی تی ای وی هم ۹۶ هست و هیلو ۱ حدود ۸۶Coolاصلا یه منبع بیار که لید مهم نباشه و همه ی پلتفرمها حساب باشه “اما خودتم میدونی با بازی های راکستار قابل مقایسه نیستن . راکستار نسل قبل ۴ تا گوتی داشت و ناتی داگ ۴ تا بازی” ROTFL Yes من واقعا راکستار رو دوست دارم و اینهمه مدت به خاطر طرفدارنش چیزی نگفتم ولی بازیسازی‌ که متای ۶۰ و ۷۰ و ۳۰ در کارنامه اش داشته باشه اره بهترینه ROTFL .گوتی هم خب باید میشد چون بازیهاش اپن ورد اند و مولتی پلتفرم.تو یک بازی نام ببر(به غیر از بازی ناتی)که انحصاری باشه و گوتی شده باشه و تو یه بازی نام ببر که اکشن ادونچر خطی باشه(به غیر انچارتد و فرقی نمیکنه چه انخصاری چه مولتی پلتفرم)که گوتی شده باشه.(بعد از نام بردن ات به عظمت ناتی پی میری).متای میانگین بازیهای ناتی ۸۸ هست(بهترین استدویو از این نظر در تاریخ)و راکستار ۸۲!!!دومین بازی پر افتخار برتر تاریخ و پر افتخار ترین بازی انحصاری تاریخ مال ناتی هست ولی راکستار؟!؟!بالاترین نمره ی راک ۹۸ و ناتی ۹۶(اختلاف دو تا) و پایین ترین راک ۳۲ و ناتی ۷۶(اختلاف!!!).از ۵ ip که ناتی ساخته همش بالای نود در کارنامه شون دارن(یعنی ۱۰۰٪)ولی راک فقط جی تی ای و رددد(تاجایی که یادمه).ناتی اصلا متای غیر سبز نداره ولی راک تا دلت بخواد داره ROTFL از ۵ بازی که بالاترین نمره کامل رو گرفتن ۳ تاش مال ناتی و دو تاش راک(اول gta iv دوم تلو سوم انچ ۲ چهارم انچ ۴ و پنچم gta v) و….(افتخارات دیگرش رو نگفتم و مقایسه نکردم با راک که شرمنده نشی Big Smile )

              0
              0
            • Dante76 گفت:

              AMIR.PC73 من یه سوال ساده پرسیدم، حالا نمیدونم چرا میگی برات متاسفم، اتفاقا میدونم که نقد های پلی استیشن مثلا یک سری سایت مخصوص پلی استیشن داره و اکس باکس هم یک سری سایت های مخصوص به خودش و من فقط یک سوال ساده پرسیدم ” یعتی شما مثلا نمره ign که در پلی استیشن ۱۰ داده و در اکس باکس هم ۱۰ داده رو ۲ تا حساب میکنی???????” میتونستی بگی نه! ( البته نمیدونم مخاطب حرفت من بودم یا نه) اینم بگم که در حال حاضر من هم اکس باکس وان دارم هم پلی استیشن ۴ و کاربر Microsoft xboxone هم شاهده حرفم هستن! تازه انقدر اکس باکسمو دوست دارم براش دسته الیت رو خریدم ( فوق العاده است) ولی نمیتونم به خاطر کنکور اکس باکس ام رو باز کنم

              0
              0
            • Dante76 گفت:

              AMIR.PC73 جان شما بدونید که من نمیخوام کسی رو ضایع کنم و بحث هام دوستانه است با کمی شوخی ( شاید شوخی هام رو مخن) ولی tlous 249 تا جایزه برد ولی gtav 160 تا برد ! الان یه سری ها میان میگن gta 5 گوتی جشنواره spike video game awards شد خب باشه tlous هم گوتی جشنواره های bafta game awards و D.I.C.E و game developers awards ( در این جشنواره داوران استدیو ها و بازیسازان معروف هستند ) و همینطور goty سایت های بسیار معتبر ign و gamespot و … شد الان یه سری دیگه میان میگن spike video game awards از همه معتبر تره ! از رو چه منبعی این حرف رو میزنید ؟ اینکه قدمت کدوم جشنواره بیشتره ؟ spike video game awards که الان شده the game awards از سال ۲۰۰۳ شروع شد ! ولی bafta از سال ۱۹۹۷ و D.I.C.E از سال ۱۹۹۷ و game developers awards از سال ۲۰۰۰ ! حالا قدمت کدوم جشنواره بیشتره و معتبر تره؟

              0
              0
            • AMIR.PC73 گفت:

              جواب قسمت اول حرفات رو نمیدم چون بالاتر به دانته دادم Wink
              اما در مورد قسمت دوم . به قول خودت IP های راکستار فقط GTA و رد دد هستن (نمیتونی زیر حرفت بزنی )
              اولا اپن ورد و مولتی پلفترم بودن شبیه یه بهونست . مهم اینه که گوتی شدن
              پس تعداد گوتی های راک استار اندازه بازی های ساخته شده توسط ناتی هست تو نسل ۷ Wink
              حتما بازی های اپن ورد یه برتری دارن که گوتی میشن دیگه Wink
              دوما بحث من درمورد نسل ۶ به بعد هست و با نسل ۵ و …. کاری ندارم
              gta 3 97
              gta sa 95
              gta vc 95
              gta iv 98
              gta v 97
              rdr 95
              کدومشون زیر ۹۰ هستن ؟ اصلا کدومشون زیر ۹۵ هستن ؟ همونطور که بازی های ضعیف راکستار بیشتر بوده (خدا میدونه چند سال پیش). بازی های قوی اش هم خیلی بیشتر از ناتی داگ بوده Wink گوتی هاش هم بیشتر بوده Wink رتبه اولین بازی هم که برای راکستاره (gta iv) و به قول خودت فقط طلا مهمه و نقره و … ارزشی ندارن
              در مورد فروش هم فک کنم حرفی نزنم بهتره ROTFL

              0
              0
            • amir112 گفت:

              برادر امیر شما که میگی مولتی پلتفرم و اپن ورلد بهونست . یه بازی از راک استار نام ببر که غیر اپن ورلد باشه و بالای نود باشه.
              ترجیح میدم زمانی بحث کنم که راک استار تونست با بازی انحصاری و غیر اپن ورلد گوتی که چه عرص کنم متای بالای نود بگیره.
              خودت هم مبدونی که بازی های اپن ورلد شاید به خاطر خرجی که روشون میشه متای بالاتری میگیرن
              یه مسئله دیگه
              تلو تعداد نقداش حدود دو برابر جی تی ای وی هست و متاش دوتا اختلاف داره.

              0
              0
            • AMIR.PC73 گفت:

              (((((وقتی ما میگیم (((تعداد نمرات کاملی که یه بازی گرفته ))) حرفی از پلفترم خاص زده میشه ؟ اما در مورد متا فرق داره . میگیم متای بازی X رو PS4 یا XBOX))))))
              عزیزم
              گلم
              خوشگل من
              متا با تعداد نمرات کامل فرق میکنه . اونم در صورتی که یه عنوان انحصاری و یه عنوان مولتی پلفترم باشه . بخدا جر خوردم از بس توضیح دادم
              شرمنده اگه تندی کردم Wink احسان بهتره بدونی god of war و gta برترین بازی های عمر من هستند و هیلو و ….. در مقابلشون کشکن.
              در ضمن من دیگه ماکرو فن نیستم و کلا از ماکروسافت و xbox نا امید شدم و کاملا برتری پلی استیشن رو قبول دارم

              0
              0
            • AMIR.PC73 گفت:

              امیر محمد جان
              بازی های ناتی داگ هم همه اکشن ادونچر و خطی هستن (البته تلو اکشن ادونچر وحشت بقا بود )
              هر کدوم تو ساخت یه سبک خاصی مهارت دارن دیگه Wink هنوزم میگم اپن ورد بودن بهونست
              جاست کازم اپن ورده متاش ۷۰ و خوردیه
              من هیچوقت منکر شاهکار های ناتی داگ نشدم . اما از نظر من بعد راکستار بهترین استدیو تاریخه
              البته اگه کلی حساب کنی ناتی برتره از نظر میانگین متا . اما راکستار ۶ تا بالای ۹۵ داره ناتی داگ ۲ تا . راکستار ۴ تا گوتی داره ناتی داگ یدونه
              تنها ضعف راکستار نسبت به ناتی داگ اینه که بازی های ضعیفش بیشتر بوده (اونم نسل ۵ و ۶ )

              0
              0
            • Son of sparta گفت:

              دیدی.داری مثل دخ.تر بچه ها زیر حرف ات میزنی.واسه خودت قانون گذاشتی.از نسل ۶ به بعد ROTFLمن کل تاریخچه شون منظورمه که کلا همچی رو‌ بالا توضیح دادم.اره راست میگی بازیهای ضعیف راکستار خیلی زیادن و ناتی داگ اصلا بازی ضعیف(متای زرد و قرمز)نداره.ولی بازیهای قوی تراش فقط سه تاش بالاتر از ناتی(۹۶) هست،نه خیلی!!!!گوتی هم گفتم دیگه عظمتو ببین از بین تمامی اکشن ادونچر های خطی تاریخ فقط مال ناتی گوتی گرفته(ولی بازیهای اپن ورد و rpg زیاد گوتی میشن)و تنها انحصاری تاریخ از بین تمام پلتفرمها در تاریخ از قبیل پی سی و نینتندو و ایکس باکس فقط و فقط ناتی و سونی گوتی بردن.حالا ارزش کدوم بیشتره؟ Big Smile بقیه افتخارات رو هم گفتم که میبینم خوشبختانه حرفی براشون نداری و خود به خود داری حرف منو تایید میکنی Big Smile قسمت اول هم گفتم اگه قبول داری هیلو ۱ نمره ی ۸۳ گرفته منم حرف تو رو قبول میکنم و گرنه… Big Smile من گفتم متاهای بالای نود حکم طلا رو دارن خسته مغز عدد خاص به بالا رو نگفتم که طلا هست ROTFL اینم از این.خب خیلی خوشحالم وقتی میبینم حرفی در مقابل اون افتخاراتی که ناتی بدست اورده نداری و به نوعی برترین بودنش رو تایید میکنی Winkراستی اره متا با نمره ی کامل فرق میکنه،اون چیزه اینم باید اینطوری باشه فرق میکنه ROTFL ROTFL ROTFL (از خودش قانون درمیاره Big Smile )

              0
              0
            • amir112 گفت:

              کرش و جک اند دکستر هم اکشن ادونچر بودن یا پلتفرمر؟
              نگاه کن من کاری با این بازی های کیلویی مثل جاست کاز ندارم
              و دلبل اصلی موفقیت بازی های راک و ناتی لول دیزاین قدرتمند بازی هاشونه
              البته دلیل قوی بودن بازی های اپن ورلد راک فقط ازادی عملشونه بیشتر
              کسی منکر ساختن شاهکار های اپن ورلد توسط راک نیست
              ولی اینکه میگی ناتی داگ در حد راک نیست از پایه اشتباهه جون سبک هایی که میسازن متفاوته و پلتفرماشون
              اصلا نمیتونی اونطوری مقایسه کنی

              0
              0
          • AMIR.PC73 گفت:

            خوب مرد حسابی اگه بخوای به کل تاریخچه نگاه کنی مشخصه ناتی داگ بهتره Neutral Neutral
            اونم فقط بخاطر ضعف های راکستار تو نسل ۵ و ۶ هست
            برترین های راکستار : تعداد گوتی های بیشتر
            بالای ۹۰ های بیشتر (۵تاشون ۹۵ و بالای ۹۵ )
            فروش بیشتر بازی ها (رو تک پلفترم)
            برتری های ناتی داگ : میانگین متای بیشتر
            فقط همین
            Wink
            متا با تعداد نمرات کامل یک بازی فرق داره . یسری سایت ها میان به نسخه ps3 بازی نمره کامل میدن کشکن ؟ فقط میخوام جوابمو بدی همین . کشکن ؟
            هیچ وقت نمیگم در حدش نیست . میگم راکستار بهتره . اونم نه در کل تاریخچه . بلکه نسل ۶ به بعد
            شاداب مغز . اگه متای بالای ۹۰ حکم طلا رو داره پس رتبه اولم حکم طلا رو داره و فقط طلا ارزشمنده
            دیگه به این بحث ادامه نمیدم چون منطقی و دوستانه نیست Wink

            0
            0
          • Son of sparta گفت:

            در تایید صحبت های امیرمحمد باید بگم.ناتی ۴ سبک مختلف ساخته نه یک سبک.اکشن ماجرایی.ترس و بقا.پلتفرمینگ.ریسینگ(کرش).(بازیهای خیلی قدیمی اش که rpg و … بودن بماند) Big Smile راستی امیر هیدن میبینم که حرفی واسه افتخاراتی که گفتم نداری Big Smile

            0
            0
            • Son of sparta گفت:

              خب تو مقایسه ی تاریخچه ی دو تا استدیو کلا حساب میکنن یا نسل خاص رو؟ ROTFL اگه اره پس معلومه راکستار خیلی نقطه ی ضعف داره.بهتره اینطوری بگیم:
              راکستار گوتی بیشتر(در مقابل تنها گوتی انحصاری تاریخ و اکشن ادونچر تاریخ که ارزش اش از اونا کمتر نیست) بالای نود بیشتر.متاهای بسیار ضعیف گرفتن و قرمز و زرد داشتن.ناتی:میانگین متای ببشتر_فقط متای سبز داشتن_همه ی ip هاش حداقل یدونه ۹۰ داشتن_پر افتخار ترین انحصاری تاریخ و دومین پر افتخار تاریخ_از ۵ بازی برتر که نمره ی کامل گرفتن ۳ تاش مال ناتیه. Wink میبینی که ناتی کلا بهتره Wink .اره متا با تعداد نقد فرق داره ROTFL وقتی سایتهای خاص مثل laps4 فقط برای سونی نقد میکنن(نه همه) و از اون طرف سایتی که برای ایمس باکس نقد میکنه(نه همه) رو باید حساب کرد ROTFL ROTFL واقعا عقل ات نا.قصه Big Smile لید مهمه که gta v زیر انچ ۴ هست.همین Winkاز خودتم حرف درنیار و قانون اختراع نکن.من کفتم بالای ۹۰ حکم طلا رو داره فقط همین Smile

              0
              0
            • AMIR.PC73 گفت:

              اون سبک ها برای کدوم نسل اند ؟ همه ۵ و ۶
              ((((راکستار *نسل قبل* ۴ تا گوتی داشت و ناتی داگ ۴ تا بازی))))))
              بخدا منم میدونم از نظر کلی ناتی تاگ بهتره . بحث من نسل قبل بود نوشته بالایی هم عین نقل قول منه همون اول .
              من بی منطق نیستم . حرف درست و منطقی باشه میپذیرم و قبول دارم کلا ناتی داگ از راکستار بهتره
              اما نگاه به نسل قبل و قبلتر بکن
              میانگین متا . فروش . تعداد گوتی . تو هر سه راکستار بهتره . به نظر جای حرف میمونه ؟ بازی هایی که بیشترین نمره کامل رو گرفتن هم خیلی خنده داره بخوای انحصاری که فقط رو یه پلفترم نقد میشه رو با مولتی پلفترمی که روی سه پلفترم نقد میشه مقایسه کنی . با این حال بازم GtA IV اوله Big Smile حتی اگه اون سایت هایی که فقط رو یه پلفترم نقد میکنن رو حذف کنی …
              از هر IP یدونه بالای ۹۰ داشتن
              فقط متای سبز داشتن
              تنها گوتی اکشن ادونچر
              داشتن پر افتخار ترین بازی تاریخ
              اینا معیار مقایسه دو تا استدیو هست خخخخخخخ
              از خودمم قانون در نیاوردم . حرف حقیقت رو نمیتونی بپذیری بهونه نیار

              0
              0
            • AMIR.PC73 گفت:

              یادت باشه من احترامتو نگه داشتم ولی تو بی احترامی کردی . البته حرف زدن هر شخصی شخصیت خودشو نشون میده Wink

              0
              0
            • Son of sparta گفت:

              خب وقتی میپذیری در کل ناتی داگ بهتره چرا میخوای بحث درست کنی امیر؟

              0
              0
        • saeedsaeed2 گفت:

          به این خاطر که همه ی طرفداری بازی های انحصاری متعصبانه برخورد میکنن با قضیه.
          اگه استودیو ها رو مقایسه کنیم ، ناتی داگ در مقابل بلیزارد از “آمیب” هم کوچیک تره !!!
          والا همه میدونیم که آنچارتد بازی لایق و خوبیه.
          اما دیگه شورشو در نیارین اگه یه هفته هم که شده از صدر جدول اومده رتبه دوم….

          0
          0
        • Ramsay گفت:

          والا اینکه میگن هرکی از آنچ خوشش نمیاد داره میسوزه برای من قابل درک نیست. Neutral
          بنده اگر اکشن/ادونچر خوشم میومد خب میرفتم PS4میگرفتم دیگه چراPCمیگیرم. Neutral والا اینطور ک شما وارد قضیه شدی هیچی با چیز دیگه ای قابل مقایسه نیست.مثلا من و احسان(son of sparta)داشتیم سر متای بلیزارد بحث میکردیم ک احسان گفت بیشترین نمره بازی های ناتی داگ ۹۶ و بلیزارد ۹۴ هست و بنده هم قبول کردم اما اینطور ک دوستان پی سی و ۴ باز وارد قضیه شدن و ب بررسی احتمالات میپردازن خب خیلی مسخره ست چون اگر تو این بحث هم قرار بود من و احسان هم اینجا انقدر درگیر موضوع بشیم این ۲ استودیو غیر قابل مقایسه میشدن.چون بر فرض مثال بین اورواچ و آنچ,اورواچ یک بازی تمام آنلاین هست و همینطور اولین تجربه بلیزارد در این سبک!ودر زمانه ای ک بازی های تمام آنلاین متای ۷۰ و …کسب میکنن این
          خیلی کار بزرگی هست از طرفی شاید ناتی داگ با ارائه یک بازی تمام آنلاین حتی موفق تر عمل میکرد و شاید هم بلیزارد با ارائه یک بازی داستانی موفق تر عمل میکرد.ما فقط به این دلیل از متا استفاده میکنیم چون طرف مقابل بازی مورد نظر ما رو و ما هم بازی موردنظر طرف مقابل رو انجان ندادیم.پس بهتره با سلیقه همدیگه کنار بیایم و شما این رو درک کنی ک یه PCگیمر ممکنه از با آنچارتد حال نکنه و ما هم بفهمیم ک یک کنسول گیمر شاید با WOWووارکرفت حال کنه.پلتفرم بیانگر سلیقه افراده.بنده خیلی وقت پیش درباره بهترین استودیو تحقیق کردم هیچ سایت معتبری ندیدم ک به شکل رسمی استودیو ها رو طبقه بندی کرده باشه بجز IGN ک بدون ترتیب ۵۰ استودیو برتر رو انتخاب کرده بود ک از قضا ناتی.داگ و بلیزارد و ولو هم بینشون بودن میشه منبعتون رو بگید دوست من؟

          0
          0
          • Son of sparta گفت:

            دقیقا درسته.منم نمیتونم برترین رو بگم همیشه گفتم بازم میگم استدیویی که من دوسش دارم جزو سه استدیو ی برتر تاریخ هست(یعنی برترین وجود نداره)مثلا میانگین متای ناتی بیشتره از اون ور راکستار گوتیش بیشتره از اینور بلیزارد بازیهاش معتادکنندست و تاثیرگذاره و…‌. .من اصلا نمیخواستم مقایسه کنم فقط امیر هیدن و اون پایینی که گفت ناتی در حد بلیزارد نیست باعث شد این کارو کنم

            0
            0
        • Amirali.fk گفت:

          با این که خودم سونی فنم و خوره انچارتد با کمال احترام میگم که ز.ر
          نزن متای gta v نود هشت یا نود و هفت بود

          0
          0
        • مبین جان اگه اینجوریه پس کوانتوم و asssassins creed syndicate هم نمره الکی داشتن Neutral Neutral
          اصلا نمره واشنگتن پست به درد عمه ش میخوره ولی جزو متاس

          0
          0
    • یعنی انچارتد نتونست تو صدر بمونه افتخار کسب کردید واقعا ببین با کیا طرفیم

      0
      0
    • شما برو معنی کلمه انحصاری رو یاد بگیر بعد نظر بده.
      حتی فرق بین مولتی پلتفرم و انحصاری هم نمیدونی.

      0
      0
    • Mobin-Vip گفت:

      حیا ناموس منطق Razz شما فرق مولتی پلتفرم رو با انحصاری نمیدونید Question

      0
      0
  • Lord Mahdi گفت:

    پیش بینی نمیکردم که آنچارتد ۴ انقدر زود از اون بالا دل بکنه! هر چند که اورواچ مولتی پلتفرمه!
    در کل Overwatch کار بزرگی کرد و به بلیزارد باس خسته نباشی گفت! کلا والو و بلیزارد هر چی بسازن چه مولتی پلیر چه داستانی، شاهکاره!

    0
    0
  • بعدا بعضیا میان میگن بلک اپس ۳ ناامید کننده بود درحالی که چیزی که اینقدر فروش میکنه حتما چیز خوبیه.

    0
    0
  • SEPEHR.HM گفت:

    ببخشید یه سوال بی ربط با موضوع داشتم
    ایا رم ۱۶ با سیپیو corei 5 4460 به کارت گرافیک gtx 1070 میخوره؟و اینکه پاور مورد نیازش باید چند وات باشه،و کی میاد این کارت گرافیک؟؟
    رفع اسپم:gta v داره کم کم جاشو به جوونا میده،بابا بسه دیگه،برو بیرونGrin

    0
    0
  • RAGE گفت:

    gta v خسته نشد ؟؟؟ Eek! Eek! Eek!
    در ضمن overwatch مولتی پلفترم اما uncharted انحصاری

    0
    0
  • شاهکار بلیزارد تازه نفس هست و مشخص بود به صدر میره و انچارتد هم عالی فروخته Yes

    0
    0
  • REZ گفت:

    تعجبی هم نداره، بازی های بلیزارد همواره جزو مطرح ترین عناوین بزرگ دنیا بوده و همیشه خوب میفروشه.
    نکته جالب این جدول فروش هوم فرانت ـه که با وجود اون همه نمرات ضعیف و تخریب کننده بازم جزو تاپ فایو فروش قرار داره، این نشون میده مردم زیاد به تو این مسائل به متاکریتیک و غیره اهمیت نمیدن.
    ماشالا GTA V هم که الان نزدیک به ۳ ساله که جزو ۱۰ تای اول قرار داره! و فکر نمیکنم حالا حالا ها بیاد پایین … باورتون نمیشه سودی که راکستار از GTA V تنهایی به دست آورده از جمع سود تمام بازی های منتشر شدش بیشتر بوده !

    0
    0
  • Cair3x گفت:

    فک کنم gta vi که اومد اونوقت gta v از جدول خدافظی میکنه …

    0
    0
  • sinaaragon گفت:

    فقط چند ساعت بتا overwatch لازم بود که به فهمم نه بابا شاهکار که فقط انچارد و کالاف و بتلفیلد نیست شاهکار فرا تر از شاهکار هم هست شاهکار یعنی overwatch و بس

    0
    0
  • Son of sparta گفت:

    کاملا قابل پیشبینی بود چون تازه بازی منتشر شده و مولتی پلتفرم هم هست.بنازم به انچارتد که با این حال تونسته بالاتر از بازی پر طرفدار و مولتی پلتفرم دووم قرار بگیره با اینکه انحصاریه Yes حالا وقتی قضیه جالب تر میشه که جایگاه اونو با جایگاه بازی انحصاری پلتفرم دیگه که تازه اومده مقایسه میکنیم Yes

    0
    0
  • X.O.I.T.B گفت:

    انتظار داشتم بیشتر اول بمونه Wilt
    زود کشید کنار
    اورواچ رو حتما میخرم عالیه In Love

    0
    0
  • keyonesis گفت:

    Overwatch برا سه پلتفرم هست در صورتی که Uncharted 4 انحصاری
    پس مقایسه درست نیست.

    0
    0
  • Rebel Snake گفت:

    uncharted خودشو دیگه نشون داد و همه میدونن چیزی جز شاهکار نبود شما دیگه چرا خودتو جر میدین؟ بلیزارد شرکتیه که هر زمان بازی بده همه چششون دنبالش میره!
    دیگه من جنجالی تر از این نمیبینم که یه بازی (uncharted) هفته اول نزدیک به ۲٫۵ میلیون بفروشه.
    شماام میشین کاسه داغتر از آش لذت میبری یا رقابت میکنی ( البته خیلی از ps بازا ادمایه فروتنی هستن و من از این جمع بستن شرمندم ولی حرفم اینه لذت ببر پز نده)
    _____________
    جونم gta Heh

    0
    0