Gears of War تقریباً حالت چند نفره نداشت

۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

برای خیلی ها حضور بخش چند نفره در بازی Gears of War به نوعی حکم امضاء برای این بازی را دارد و بخشی جداناشدنی را شامل می شود گرچه در مصاحبه اخیر آقای کلیف بلیزینسکی (طراح اولیه بازی) با IGN ، او گفت که این قسمت تقریباً از نسخه اول این بازی حذف شده بود.

بلیزینسکی گفت : “همانطور که همیشه می گوییم و در بازی اخیرمان (LawBreakers) که در دست ساخت است نیز می گوییم ، ما بزرگراهی را می سازیم که ماشینی با سرعت ۹۰۰۰ مایل در ساعت در در حال حرکت است.” ، او ادامه داد : “ما تحت فشار زیادی از جانب مایکروسافت بودیم که آن بازی را برای تعطیلات آماده کنیم ، دموهای E3 را انجام بدیم و تمام ، اونها واقعا فکر نمی کردند که گیم پلی بازی میتونه سرگرم کننده باشه”

بلیزینسکی همچنین به زنده کردن بخش چند نفره اشاره کرد و گفت که آنها چند نقشه ساختند “خیلی شبیه به Counter-Strike” و اینکه او چگونه قصد داشته امکان خرید سلاح در بین هر مرحله را بسازد. سرپرست فعلی بازی Gears of War 4 یعنی آقای رُد فرگوسن که تهیه کننده عنوان Gears of war بوده است ، به علت ایجاد تعادلی میان مشکلات ایجاد شده و UI اضافه کار ، پیشنهاد داده است که بجای آن ، آنها سلاح های قدرتمند را در نقاط مختلف نقشه بازی قرار دهند ، بنابراین بازیکنان تشویق می شدند که نقشه را برای پیدا کردن آنها جستجو کنند.
بلیزینسکی همچنین در مورد عنوان مورد علاقه خود از سری بازی Gears of War سخن گفت : “مردم Gears of War 1 را بهترین می دانند اما شخصا Gears of War 3 را بهترین می دانم. در آن زمان بود که ما سرویس های جدید ، حالت چند گانه ، شخصیت های مختلف ، حضور زنان در نبرد و … را داشتیم ، این واقعا عالی بود.”

بازی Gears of War 4 در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد و نسخه بتای چند نفره آن جهت بررسی بازخوردها در ماه آوریل در دسترس خواهد بود.

 

0
0

بیشتر بخوانید



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید