فهرست نمرات عنوان Overwatch منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
فهرست نمرات عنوان Overwatch منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
فهرست نمرات عنوان Overwatch منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
فهرست نمرات عنوان Overwatch منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا

فهرست نمرات عنوان Overwatch منتشر شد (به‌روزرسانی شد)

امیرحسین دهنوی
۰۷:۵۶ ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
فهرست نمرات عنوان Overwatch منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا

در این هفته شاهد عرضه عنوان Overwatch بودیم و هم‌اکنون نیز نمرات آن منتشر شدند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.

نمرات Overwatch بسیار آهسته منتشر می‌شوند اما نقدهایی که تا به حال منتشر شده است، نوید از عنوانی جذاب و اعتیادآور را می‌دهند. Overwatch که جدیدترین ساخته استودیوی خوش‌نام بیلزارد است تا به اینجا توانسته بازخوردهای بسیار خوبی از منتقدین مختلف دریافت کند. Overwatch هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان است.

در ادامه می‌توانید لیست نمرات منتشر شده را مشاهده کنید. درصورت انتشار نمرات جدید پست به‌روزرسانی می‌شود.

Forbes: ۱۰/۱۰
The Escapist: ۱۰/۱۰
Overwatch عنوانی سریع، سرگرم کننده و تازه است. بیلزارد اطمینان حاصل کرده که نخستین آی‌پی جدیدش پس از ۱۷ سال از هر نظر کامل باشد.
Game Informer: ۱۰/۱۰
Overwatch تجربه معرکه‌ای‌ست. تجربه‌ای تازه که به‌صورت مدوام سرگرم کننده‌ست. بازی کردن با بقیه گروه‌ها جذاب است اما بازی با دوستان بسیار لذت بخش‌تر است. شرکت بیلزارد هنر شاهکار خود را به بازی های شوتر تیمی آورده است و قوانین آن تغییر داد.
Twinfinite: ۱۰/۱۰
Destructoid: ۱۰/۱۰
در همان برخورد اول و چند ثانیه نخست تجربه Overwatch شما متوجه توجه عمیق بیلزارد به جزئیات می‌شوید. Overwatch یک بازی شوتر تیمی است که حس انیمیشن‌های پیکسار را به شما می‌دهد اما نه به‌صورت کودکانه و مکان‌های زیبا و جزئیات شخصیت‌ها و فریم‌ریت ثابت ۶۰ آن حتی برروی کنسول‌ها، باعث لذت چند برابری در تجربه بازی می‌شود.
GameSpot: ۹/۱۰
Areajugones: ۸.۸/۱۰
GameCrate: ۸.۵/۱۰
Everyeye.it: ۸.۵/۱۰
M3: ۸/۱۰
Brash Games: ۸/۱۰
CGMagazine: ۸/۱۰
من بیشتر اوقات از تجربه Overwatch لذت بردم. شخصیت‌ها و ویژگی‌های آن نیز بسیار مناسب است. اما من با پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن مشکل دارم، اگر بازی رایگان (Free to Play) می‌بود دلیل آن را درک می‌کردم اما برای بازی که ۶۰ دلار پرداخته‌ام دیدن پرداخت‌های درون برنامه‌ای آزار دهنده‌ است. شاید برای شما اشکالی نداشته باشد اما من با آن مشکل دارم. برایم مهم نیست چند بازی از آن استفاده می‌کنند، من هیچ وقت آن را نمی‌پذیرم.
screen shot 2016 05 26 at 080420 screen shot 2016 05 26 at 080430

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فهرست نمرات عنوان Overwatch منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
فهرست نمرات عنوان Overwatch منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
فهرست نمرات عنوان Overwatch منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
فهرست نمرات عنوان Overwatch منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
فهرست نمرات عنوان Overwatch منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • meeeeeeeetal گفت:

    یه شوال . اگه میگین که این بازی یه شاهکاره پس چرا نمره ی کاربراش شده ۶؟؟؟؟

  • meeeeeeeetal گفت:

    به نظر من بازی های اول شخص هیچکدوم به بیشتر از پنج سال شلوغ نیستند ولی بازی هایی مثل league of legend هر روز تعداد کاربراش بیشتر میشه با اینکه ماله نه ساله پیشه

  • mohammad1380n گفت:

    راس میگن دیگه آدم دویست تومن بده بعدش پرداخت درون برنامه ای هم داشته باشه؟
    انصاف نی

  • BATMAN 4 EVER گفت:

    به شدت منو یاد تیم فورترس ۲ میندازه عاشقشم %۱۰۰ میخرمش بالا قیرتا نمره ها حقشه
    دوستایی که میخوان بخرن ادد منن SoniC#23160

  • AMIN.D.T.A گفت:

    از زمانی که تریلرو دیدم حدس میزدم بازیش میترکونه و امسال موفق خواهد شد و تازه امیدوارم در game awards2016 هم حضور داشته باشه.

  • HannaH گفت:

    من بازى رو والان تو فروشگاه دیدم. بازى قیمت یه بازى کامله؟؟؟ این دیگه خیلى مضحکه که براى یه بازى تمام آنلاین که کنپین هم نداره اینقدر پول بدیم.
    بتل بورن هم همین مشکل رو داشت (قیمت رو مى گم نه کمپین) و دیروز یک سوم از قیمت رو کم کرد. الان بازى رو داره ۶٠ دلار مى فروشه.
    به نظر من با این هزینه بازى هاى بهترى هم هست.

    • CENEGA.PC گفت:

      دقیقا تمام کامنت های چرتت برای خراب کردن گیم…
      نخر. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
      “بلیزارد گفته است تمامی نقشه‌ها و شخصیت‌ها به‌صورت رایگان در آینده به بازی اضافه خواهند شد. Overwatch در حال حاضر ۲۱ شخصیت متفاوت به‌همراه دارد.”
      وقتی قدرت بیناییت رو هنوز از دست ندادی خوب به پست هایی که گیمفا میذاره نگاه کن که فابریک از این دنیا نری.
      Dr.Free man هم دقیقا میخواست همین رو به شما بفهمونه که متاسفانه نمشه به شما فهموند.
      بجز اینا اگر ۲ دقیقه پای بازی بشینی دیگه بلند نمیشی.

      • HannaH گفت:

        اولا که مطمینا نمی خرم. دوما شاید شما خیلی برات مهم نیست چفدر پول بابت چفدر خدمات می دی. برای من نمی صرفه.
        شما هم که از چشمت خوب استفاده می کنی جدا مایه مباهات ماست. من هر وقت بسته الحاقی دوم رایگان اضافه شد به خریدش قکر می کنم.
        و البته فکر نمی کنم مابقی کامنت تون هم ارزش جواب دادن داشته باشه.

    • NøFeąr گفت:

      هانا خانوم دقیقا نمیدونم مشکل شما با این بازی چیه از زمانی که متاش اومد دارین از بازی بد میگین
      قبلانم یه بار گفتم این بازی بازیی نیست که ۲ هفته باهاش بازی کنی بعد بندازی دور
      امثال این بازیها مثل WOW , Dota و (یا تو سبک خودش مثل Team Fortress ) بازیهای تقریبا مادا العمر هستند و تمومی ندارن به عنوان مثال همین Team Fortress (که اورواچ هم سبکش با این یکی) نزدیک به ده ساله که داره توسط یه عالمه بازیکن پلی میشه…
      پس خیالتون بابت هزینه ای که میپردازین راحت باشه چون کاملا ارزشش رو داره ولی اگه از بازی بدتون میاد خوب شما کاملا حق این رو دارین که بازی رو نخرین و البته خواهش میکنم انقدرم نکوبیید بازیرو :tremble: :pray: :worship:
      در ضمن این بازی پرداخت درون برنامه ای تا اونجایی که شنیدم واسه آدمهای تنبل بیشتر کاربرد داره یعنی شما تو بازی می تونی اسکین و چیزهای تزعینی بازی رو طی یه مدت بازی کردن آزاد کنی البته فک کنم

      • HannaH گفت:

        مشکل من یکی اش این هست که بازی بیش از اندازه همه جا تحویل گرفته شده قبل از اینکه امتحانش رو تو زمان مناسب پس بده. الان یک فن بیسی توی سایت هست انگار همه دارن چند ساله با این بازی روز و شب می گذرونن.
        دوم اینکه پرداخت پول یه بازی بزرگ برای یک بازی که دستکم فعلا بزرگ نیست (تا بسته های الحاقی که قولش رو دادن بیاد) اصلا منطقی نیست. شاید برای خیلی ها مهم نباشه ولی به نظر من این پول خیلی زیاده. حتی بی منطق تر از دستینی که دیدیم توی زمان چه کاری با گیمرها کرد. این بازی هم باید صبر کنیم و ببینیم چقدر باید اضافه براش پول بدیم. کمی صبر کردن مکلی ایجاد نمی کنه.
        مخصوصا بازی ای که مثل وارکرافت قابل توسعه نیست و مطمینا باید راه های دیگه ای برای پول درآوردن ازش پیدا کرد.

        • NøFeąr گفت:

          حرفاتون اصلا تو کتم نمیره :idk:
          خوب این بازی اولین ای پی بیلزازد بعد از ۱۷ ساله شرکتی که تا الان هر بازی ساخته از نظر خیلی از سایت های بزرگ جزو بهترین های تاریخ بوده , شرکتی که پروژه titan رو که ۸ سال بود روش کار میکرد به خاطر کیفیت پایینش لغو کرد و یا عنوان StarCraft: Ghost هم همین طور اونم توی مراحل آخر ساختش بود که به خاطر کیفیت پایین لغو کرد…
          این بازی هم اولین آی پی بعد از ۱۷ سال و اولین عنوان شوتر اول شخصش هست که تونست نظر منتقدا جلب کنه. دلیل اینکه اینهمه تحویلش میگیرن اینه چون بیلزارد پشت این بازیه و فقط ناتی داگ نیست که اینطوریه.
          “…برای یک بازی که دستکم فعلا بزرگ نیست”
          ببین هانا خانوم ده بار گفتم بازم میگم این بازی ۲۱ هیرو داره که هرکدوم واسه خودشون مهارت جداگونه دارن هر کدومشون داستان و پیشینه ی مربوط به خودشون رو دارن هر کدومشون گیم پلی خاص خودشون رو دارن یکی تیرکمونیه یکی اسلحه داره یکی رباطه و خیلی چیزای های دیگه که باعث میشه حس تکراری بودن رو دور کنه ازتون فقط کافی کسایی که بتای این بازی رو بازی کردن سوال کنید تا متجوه حرفم بشید(من خودم از روی گیم پلی هایی که دیدم و حرفهای کسایی که بازی رو انجام دادن دارم حرف میزنم)
          در کل با این که میدونم حرفام اصلا قانعتون نمی کنه اما بازم نظرتون محترمه و هر جور که مایلید فکر کنید ولی تو آینده حتما این بازی رو تجربه کنید

    • faridghost گفت:

      Hanna بیلیزارد با روح و‌روانت بازی میکنه حتما بازی رو تجربه کن بعد راجبش حرف بزن خیلی اعتیاد اوره overwatch

  • saeed_gamer گفت:

    دوستان اولا بازیی که محور اصلی روی مولتی پلیر هست اصلا کمپین نداشته باشه خیلی بهتر از اینه که یه کمپین کوتاه بدرد نخور داشته باشه چون تاثیر مستقیم روی متا بازی داره
    دوما پرداخت درون برنامه ای برای همه بازی های مولتی کاملا عادیه و صرفا فقط تغییر ظاهری داره و روی گیم پلی تاثیری نداره چون همه داخل این بازی مساوی هستند در ضمن با لول اپ کردن میشه همین ایتم هارو بدون پرداخت به دست اورد بعضی ها ایرادی گیر نیاوردن رو بازی ایراد مسخره میزارن :laugh: :reallypissed:

  • god of war گفت:

    سلام
    دوستان از این که متاش اومد پایین خوش حال نیستما از نظر خودم بازی خوش ساختی یه
    ولی وقتی دیروز دیدم متاش از کوانتوم و انچاردت بیشتره چند لحظه تو حال خودم نبودم
    البته همه می دونم سر این دو شاهکار به خاطر بعضی سایت ها مثل واشنگتن پست چه بلایی اومد

    • داداش بالای ۳۰‌نقد باشه زیر ۹۳ میاد اسکرین شات بگیر و نگران نباش 😉

    • NøFeąr گفت:

      هم شما دوست عزیز هم آقا احسان
      جفتون لازم نیست نگران باشید متاش میاد پایین و اگرم نیاد اتفاق خاصی نمی افته که ناراحت بشید و کسی هم نمیاد بگه این بازی بهترین بازی نسل هشت از نظر متاس و این حرفا و از مابقی بازیها بهتره…(طرفدارای بلیزارد کاری به این چیزا ندارن)
      در کل خیالتون راحت باشه آنچ بهترین بازی نسل ۸ از نظر متاس و هیچ بازی بهش نمیرسه
      و اینم بگم از اینکه به این دلایل نیومدین و بازی رو بیخودی نکوبیدید ازتون ممنونم

      • zireael گفت:

        دقیقا این دوستمون درست میگه . برا طرفداران بلیزارد متا و نمره اصلا مهم نیست چون ما از خود بازی لذت میبریم و ایمان داریم به بلیزارد که بازی های شاهکار و سرگرم کننده و اعتیاد اور میده و تا چند سال حمایت میکنه از بازی . تمام ip هاش همین طوره . نمونه بارزش wow که از سال ۲۰۰۴ اومده و هنوز آپدیت میشه و چند وفت دیگه تازه میخواد براش dlc legion رو بده .

        شما نگران نباش آنچارتد بهترین در متا ، خوبه 😉

  • پنکه گفت:

    خب بازی رو گرفتم چند ساعتی هم بازی کردم
    باید بگم با انتظاری که از یه بازی شوتر اول شخص داشتم زمین تا آسمون فرق داشت این بازی یه تحول تو این سبکه که حالاحالاها کسی بهش نمیرسه بهترین بازی امسالم بود :inlove:

  • بچه ها ی خبر عاااااالی دارم براتون جی تی ای زیرنویس داره میشه مرحله اولشم شده خواستید برید مرحله اولشا فعلا رایگان دان کنید از گیم ساب

فهرست نمرات عنوان Overwatch منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا