ران گیلبرت قصد دارد عناوین خود را از شرکت دیزنی بخرد
امروز خالق و طراح دو بازی محبوب و کلاسیک Monkey Island و Maniac Mansion، آقای ران گیلبرت در پیامی در توییتر از شرکت دیزنی که در حال حاضر صاحب این عناوین است، درخواست کرده تا این فرانچایزها را به او بفروشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
در زیر میتوانید پیام ران گیلبرت را مشاهده کنید:
دیزنی عزیز، حال، که ساخت بازی را متوقف کردهای، لطفا عناوین Monkey Island و Maniac Mansion من را به خودم بفروش. من به اندازه ارزش واقعی آنها پول پرداخت میکنم.
— Ron Gilbert (@grumpygamer) May 23, 2016
قطعا ران گیلبرت این عناوین را برای دکور اتاقش نمیخواهد و به احتمال زیاد قصد دارد تا این عناوین کلاسیک را ادامه دهد. حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که پاسخ دیزنی چه خواهد بود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
Monkey island واقعا فوق العاده بود !…این نسخه های بازسازی شده ای هم که چند وقت پیش ازش دادن واقعا عالی روش کار کرده بودن !.دیزنی که کلا اشتباه زیاد کرد و لوکاس آرت و starwars 1313ش رو هم که نابود کرد حداقل این بازی رو باید میداد دست یک استدیوی درست و حسابی ! حالا چه بهتر که بازی دست سازنده ی قبلیش هم بیافته (و یا یک استدیو مثل همون استدیوی سازنده ی deponia)
کجا مانکی آیلند فوق العاده بود تل تیل گیمز زمانی که مانکی آیلندو میساخت اصلا شناخته شده نبود ولی از موقعی که واکینگ دد رو ساخت ببینید به چه جایگاهی رسید
اون استدیو که شما میگی فقط یک نسخه از این سری رو ساخت که ضعیف ترین نسخه ی این سری بود.سازنده ی اصلی این بازی همونطور که گفتم لوکاس آرت هست و تمام نسخه هایی که ساخت نمرات فوق العاده ای گرفتن و حتی همین بازسازی هایی که چند سال پیش از دو نسخه ی اول منتشر کرد باز هم نمرات فوق العاده ای گرفتن !…
راجب telltale یا شناخته شده بودنش من حرفی نزدم (از اون استدیو هم من فقط همون واکینگ دد فصل اول رو انجام و همین الان هم برای من چندان شناخته شده نیست !)
در مورد تل تیل که اصلا بجز یک نسخه افتضاح دیگه کاری با این سری نداشته و متاسفانه بعد شاهکار واکینگ دد فصل یک دیگه خراب کرد ! امیدوارم با بتمن بتونه خودش رو جمع و جور کنه
آرش جان دیگه خیلی بی مهری است که میگی این استودیو ندان واسه من شناخته شده نیست همون واکینگ دد فصل یک بازی شاهکاری بود
داداش کجا خراب کرد
Tales from borderlands
The wolf of among us
حالا درسته یه چندتا گند زد ولی دیگه تنها بازی خوبش والکینگ دد نبود
The wolf anong us رو قبول دارم ولی بقیش زیاد مالی نبودند !
ببخشید ها ولی اصلا استودیو و تهیه کننده ی این بازی ها با هم فرق داره. مانکی آیلند رو لوکاس آرتز ساخته و واکینگ دد رو یکی دیگه
monkey island بی نظیر بود و میتونم بگم بهترین و دوست داشتنی ترین دزد دریایی رو که من دیدم داشت و معماهاش هم که فوق العاده و بسیار سخت و فسفر سوز ! که جالبه همه هم با آیتم های داخل ول پشتی حل میشدند . یادش بخیر ! رکورد دار بیشترین دیالوگ هم هست .
ولی فقط یکچیز میتونم به ران گیلبرت بگم و اون هم اینه که : بشین تا بفروشه ! البته نمیدونم توانایی خریدش رو داره یا نه ؟
چیشو میخواد بخره جفتشونم بدرد نمیخورن
با این حرفت تحریم بازی واجب شد 😐 :evilgrin:
داداشابن لازی شاهکار تل تیله زمان ساختشو یه نگاه بکنی می فهمی که زمان خودش چه اوجی از معنی قرار داره. جزیره ی میمون ها رکورد دار تعداد دیالوگه.
من هنوز تو کف اون صحنه ام که مى شد با تلفن زنگ بزنى به لوکاس آرت و از منشى بخواى یه راهنمایى رو از روى فیلمنامه بخونه.
من اونجایی حال کردم که یارو بهش می گفتی کی تورو طراحی کرده بعد شروع می کرد از تاریخ چه ی لوکاس آرت و طراحی های سه بعدیش می گفت :rotfl:
پس grim fandango چی؟؟
پ.ن.:
من guybrush threepwood هستم و میخام دزد دریای بشم
کسی هست که بازی کرده باشه و حال نکرده باشه؟؟