Homefront: The Revolution – یادداشتی ناراحت کننده از مراحل ساخت بازی
بازی Homefront: The Revolution بالاخره پس از دردسرهای فراوان در مراحل ساخت منتشر شده است. این تاخیرها و اتفاقات گوناگونی که رخ دادند، تاثیر خود را گذاشتهاند و از نظرات منتقدین هم کاملا واضح است. با این حال سازندگان منکر وجود مشکلات نمیشوند و حتی آنها را درک میکنند.
هسیت زالا که به عنوان رئیس استودیو دامباستر شناخته میشود، در انتهای بازی Homefront: The Revolution، یادداشتی را تحت عنوان “سخنی از طرف کارگردان بازی” قرار داده است.
ترجمه متن آن را در زیر مشاهده میکنید:
Homefront: The Revolution بیش از ۴ سال است که در دست ساخت بود و همانطور که برخی از شما میدانید، مراحل کار همیشه روان نبودهاند. ریبوتهای فراوان، به مشکل برخوردن ناشر اصلی، تغییر مالکیت استودیو سازنده … میتوانم همینطور ادامه دهم. خوشبختانه با وجود تمام این مشکلات، مردم کلیدی ایمان خودشان را با این IP و توانایی ارائه یک بازی با کیفیت حفظ کردند و من میخواهم که مخصوصا از کلمنز کنتدراتیتز و هیو بینون به خاطر حمایت بی دریغشان قدردانی کنم که بدون آنها این بازی و استودیو وجود نداشت.
به آن دسته از اعضای تیم که تا انتهای کار آمدند درود میفرستم. اینکه چنین بازی با این حجم و پیچیدگی با تعداد کمی از افراد ساخته شود، دستاوردی بزرگ است. از آن دسته افرادی هم که در میان راه از دست دادیم تشکر میکنم و نام شما در قسمت تشکر ویژه نمایش داده خواهد شد.
در انتها خطاب به آن دست از شما که از بازی لذت بردهاید قول میدهم که این تازه آغاز کار است!
اولین ناشر Homefront: The Revolution شرکت THQ بود که در سال ۲۰۱۲ ورشکست شد. پس از این اتفاقات، کرایتک حقوق بازی نامبرده را بدست آورد و یک سال بعد زمانی که خبر از مشکلات مالی کرایتک منتشر شد، Homefront دوباره فروخته شده و بدست دیپ سیلور افتاد که این مهم باعث به وجود آمدن یک استودیو جدید برای ادامه کار شد.
Homefront: The Revolution هم اکنون برای رایانههای شخصی، اکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ در دسترس است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بازیش خوبه ولى متاش حقشه
دلیل اصلی متای پایینش عملکرد ضعیف بر روی کنسول ها بود. فریم ریت در بعضی جاها به ۱۵ هم میرسه و حتی وقتی که فریم ریت ۳۰ هست بازم بخاطر مشکل frame pacing روون به نظر نمیاد. (منظورم از مشکل frame pacing اینه: انجین باید هر فریم رو تقریبا با فاصله ۳۳ میلی ثانیه نسبت به فریم قبلی نمایش بده و وقتی این عدد کم یا زیاد میشه، حتی اگه فریم ریت روی ۳۰ یا ۶۰ باشه (بدون مشکل)، بازم بازی اونطور که باید، روون به نظر نمیاد.)
روی pc هم عملکرد خوبی نداشت ولی ۶۰ افت به ۴۰-۵۰ قابل تحمل اما خود ۳۰ زجر آور هست چه برسه به ۱۵ افت کنه.
باز این اومد :-/ :-/
آخی بنده خداها!!! چه با بغض هم گفته بود حرفاشو ناراحت شدم
واقعا نارحت کنندست…با چه مشکلاتی که دست و پنجه نرم نکردن….واقعا من هرچی که باشه بازیش میکنم هرچی که باشه…متا هم که از نظرم ارزشی نداره….گیم پلی بازی هم قربانی طبیعی کردن گان گیم شد تقریبا…مثل نسخه ی اول سعی داشتن گمونم بخوان واقعا حس بشه که یه ادم معمولی تفنگ گرفته دستش….ولی به هر حال من این بازی رو مستحق بیشتر از اینا میدونم
کرایتک بدبخت واقعا نفرین شدس هر بازی که میده یا از موتورش استفاده میکنه شکست میخوره
مثل رایز اسنایپر ۲ همین بازی و حتی به قول دوستمون سری کرایسیس هم کم ضرر ندیدن
برم بخرمش جیگرم کباب شد :-((
دوستان جان من دیگه مثبت ندید این عدد مقدس خراب میشه :rotfl: :rotfl:
جای دیگه اییت کباب نشد؟ 😀
نه ولی وقتی برم رو یه اکانتی بخرمش که تو دسترسی نداری یه جای تو کباب میشه 😀
نه من نمیخوامش اما black ops 1 ماله خودمه ندی برای همیشه از لایو خدافظی میکنم 😀
به سلامت 😀 😐
خیلی بهش امید داشتم ولی متاش ناامیدم کرد :no: :no: :no:
بازی رو نمیدادن بیرون بهتر بود :-/
به نظرم باید بازی رو خطی می ساختن به جای اپن ورد!
اینطور که گفتن تعدادشون کم بوده به نظرم به جای اینکه تمرکز بزارن رو اپن ورد کردن ی بخش مولتی پلیر براش می ساختن
:-((
دلم سوخت :sweat: :-(( 🙁 حتما میخرمش
البته نسخه ی کرکی 😛 :rotfl:
چه بغضی داشت . دلم خیلی سوخت براشون 😥 :-(( 🙁
دنووووووووووو
جک جالبی بود!
قیافه دنوو: ?:-) :rotfl:
بیایین نگیم گند زد.
بیاین بگیم الان حرفای قشنگی زد.
جیگرم بلال شد
متن رو که میخوندم أشک تو چشام جمع شد 😥
این موتور cryengine نفرین شدس و البته نشون میده که گرافیک اخرین اولویت برای بازی هستش!
استدیوی سازنده ی نسخه ی قبل با اینکه با بودجه پایینی هم کار کرده بود ولی حداقل اگر به نمرات هم نگاه بندازیم بهتر از این استدیو کار کرده بوده !…اون نسخه هم که از گیم پلی بازی مشخص بود که سازنده بیشتر دنبال این بوده که یکجور کال اف دیوتی بسازه!…البته بازی چندان بدی هم نبود و همون سال هم که استدیوشو تعطیل کردن رفت.
ولی این بازی و این استدیو اگر هنوز هم دست کرایتک می بود احتمالا الان باید منتظر اعلام ورشکستگیش می بودیم ! کرایتک برای ساخت کرایسیس ۳ هم کم ضرر نکرد !…
کرایسیس ۳ فروشش خوب بود بد هم نبود
اما کرایسیس ۳ فروشش بلند مدت هم خواهد بود زیرا ی جورایی یکی از مرجع های بنچ مارک هم شناخته میشود.
هنوز ک هنوزه بهترین گرافیک موجود در این صنعت رو داره. امید داشتم هوم فرانت جاشو بگیره متاسفانه کرایتک رها کرد کارو!!!
فروش کرایسیس ۳ زیادی ضعیف بود اون بازی تقریبا هیچ سودی برای ناشر و سازنده اش نداشت !…همون زمان هم EA اعلام کرده بود که فروش دداسپیس ۳ و کرایسیس ۳ ناامید کننده بوده و ضعیف تر از اون چیزی هم بوده که تصورشو داشتن (که البته دداسپیس ۳ هم به نسبت کرایسیس فروش بهتری داشت) که باید به این نکته هم توجه کنید که کرایسیس ۳ با بودجه بالایی هم ساخته شده بود یک چیزی حدود ۷۰ میلیون دلار !…
(الان هم یک نگاهی انداختم مثل اینکه THQ یک چیزی حدود ۵۰ میلیون دلار برای ساخت نسخه ی اول این بازی هزینه کرده بوده ! که اگر درست باشه خوب کاری هم کرده با تعطیل کردن استدیو سازنده !…)
“هنوز ک هنوزه بهترین گرافیک موجود در این صنعت رو داره”
You gotta be kidding me :sweat:
یه بار بازی کردنش خالی از لطف نیست دسته دومشو گیر میارم میخرم :smirk:
متا برام مهم نیست
این شرکت همونه که Metro 2033 و Metro Last Night ساخته و من حمایتشون میکنم
خیر دوست عزیز این استدیویی که میگی 4A Games هست؛احتمالا قراره تو E3 بازی جدیدشون معرفی بشه و هیچ ربطی به این بازی نداره
استدیو سازنده این بازی یکی دیگه هست
اگه اشتباه نکنم اینا همون Escape Dead Island رو ساختن 😕
اخ جیگرم سوخت :weep: :weep: اقا خودم اسپانسرتون میشم اصلا میخوام یه خیریه برای این شرکت و سازنده ها باز کنم :blush: من میرم ۲ تا نسخه میخرم کمک شه بهشون :struggle:
🙁 فاز بخیه ایمان نولاو گرفتم :-((
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
عمه کتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتی!!!! آی آنکه مرا جز تو پدر بود ای هوم فرانت. ای مظهر خوبی و بزرگی تو ای هوم فرانت .گر بر سر خاشاکت یکی پششه بجنبد آن پششه منم آن پششه منم.
بخدا این دیپ سیلور داره همه ی بازی هارو نابود میکنه مترو هم اگه یکم زود میخریدش اونم نابود بود