پاسخ فیراکسس به سبک هنری انتخاب شده برای Civilization VI - گیمفا
پاسخ فیراکسس به سبک هنری انتخاب شده برای Civilization VI - گیمفا
پاسخ فیراکسس به سبک هنری انتخاب شده برای Civilization VI - گیمفا
پاسخ فیراکسس به سبک هنری انتخاب شده برای Civilization VI - گیمفا

پاسخ فیراکسس به سبک هنری انتخاب شده برای Civilization VI

آرش سعادتمند
۱۷:۱۴ ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
پاسخ فیراکسس به سبک هنری انتخاب شده برای Civilization VI - گیمفا

زمانی که بازی Sid Meier’s Civilization VI همراه با یک سری تصاویر و تریلر معرفی شد، عده‌ای از هواداران این سری بازی بابت سبک هنری انتخاب شده در طراحی بازی ناراحت شده و آن را در Civilization یک پسرفت خطاب کردند. ظاهرا سازندگان دلیل خوبی برای این کار دارند و اگر شما هم جز افراد شاکی هستید، توصیه می‌کنیم که با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا ببینیم پاسخ به چه صورت است.

برایان باساتی به عنوان کارگردان هنری طی صحبت‌های خود گفته است که دلیل انتخاب چنین سبک هنری، بهبود جلوه‌های بصری بازی در زمانی که به بیرون زوم می‌کنید می‌باشد. او می‌گوید:

وقتی که ما خواستار بررسی این موضوع بودیم، ابتدا نگاهی داشتیم بر اینکه مردم چطور بازی را تجربه می‌کنند. به طور معمول در یک بازی Civilization شما می‌خواهید که کل دنیا را تماشا کنید برای همین هم دید خود را گسترده‌تر می‌کنید. این موضوع بدین معنی نیست که مردم اصلا زوم نمی‌کنند اما اکثر اوقات همینطور است. برخی حتی تا حد ممکن به بیرون زوم می‌کنند و وارد حالت تاکتیکی می‌شوند.

Sid Meier’s Civilization VI در ۲۱ اکتبر مصادف با ۳۰ مهر ماه، به صورت انحصاری برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. برای توضیحات بیشتر پیرامون تغییرات به وجود آمده در این عنوان، می‌توانید لینک داده شده در ابتدای خبر را بررسی کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پاسخ فیراکسس به سبک هنری انتخاب شده برای Civilization VI - گیمفا
پاسخ فیراکسس به سبک هنری انتخاب شده برای Civilization VI - گیمفا
پاسخ فیراکسس به سبک هنری انتخاب شده برای Civilization VI - گیمفا
پاسخ فیراکسس به سبک هنری انتخاب شده برای Civilization VI - گیمفا
پاسخ فیراکسس به سبک هنری انتخاب شده برای Civilization VI - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

پاسخ فیراکسس به سبک هنری انتخاب شده برای Civilization VI - گیمفا