Civilization VI رسما معرفی شد – اولین تریلر و تصاویر - گیمفا
Civilization VI رسما معرفی شد – اولین تریلر و تصاویر - گیمفا
Civilization VI رسما معرفی شد – اولین تریلر و تصاویر - گیمفا
Civilization VI رسما معرفی شد – اولین تریلر و تصاویر - گیمفا

Civilization VI رسما معرفی شد – اولین تریلر و تصاویر

آرش سعادتمند
۲۰:۵۷ ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
Civilization VI رسما معرفی شد – اولین تریلر و تصاویر - گیمفا

شرکت ۲K Games خبرهای خوشی برای هواداران سری بازی Civilization دارد؛ Civilization 6 رسما معرفی شده است و در ماه اکبتر به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

ساخت بازی Sid Meier’s Civilization VI را استودیو فیراکسس (سازنده عناوین XCOM) بر عهده دارد. تیم مشغول این پروژه از طراحان ارشد بسته‌های الحاقی اصلی Civilization V (مانند Gods and Kings و Brave New World) تشکیل شده است.

Civilization VI تغییرات گسترده‌ای را در کل این سری بازی معرفی می‌کند. در این عنوان به جای اینکه مانند گذشته قصر، ساختمان، ارتش، عجایب و غیره را در یک ساختار شش ضلعی انباشته کنید، می‌تواند مکان اسکان خود را در چندین منطقه و کاشی‌های مختلف پخش کنید.

با صورت گرفت این کار، از این پس هر کلان‌شهر به صورت تخصصی‌تر می تواند فعالیت‌های خود را ادامه دهد که نهایت همه این موارد ختم به استفاده بیشتر از منابع گوناگون و زمین‌های مختلف می شود. اد بیچ به عنوان کارگردان می گوید که آنها تمایل دارند تا از پیروی ثابت بازیکنان از یک الگو جلوگیری شود و هر بار بتوانند امپراطوری‌های خود را هر سری به شکلی متفاوت ایجاد کنند.

این جدا سازی مناطق تاثیر بسزایی را هم در برنامه‌ریزی‌‌های شما برای جنگاوری خواهد داشت. به عنوان مثال بیچ می‌گوید که شما می توانید مناطق کارخانه‌ای کلیدی را بمباران کنید. حال که کارخانه‌ها و مزارع از یکدیگر جدا هستند، اینکه چگونه و چطور حمله می‌کنید، اهمیت بسیاری خواهد داشت. به عنوان مثال اگر لندن تانک‌های زرهی و هواپیماهای جنگی تولید می‌کند، شما می‌توانید به کاشی مخصوص کارخانه‌های آنها حمله کنید.اگر قاهره درآمدزایی زیادی دارد، کاملا واضح می‌باشد که بازارها هدف حمله شما هستند.

civilizationvi 2 civilizationvi 3 civilizationvi 4

این روش فکر کردن برای هر دو طرف صادق است و شما در زمان دفاع باید به برخی مناطق اهمیت بیشتری نسبت به بقیه دهید. این مهم مخصوصا زمانی که از بابت قدرت نظامی و تعداد نیرو ضعیف‌تر هستید اهمیت بیشتری پیدا می کند. اینکه بگذارید کدام مزرعه‌ها در آتش بسوزند، کدام عجایب رها شوند و از کدام کتابخانه‌ها باید صرف نظر کرد، از تصمیمات بسیار سختی هستند که هر امپراطوری با آنها مواجه می شود.

ساخت شهر تنها چیزی نیست که تیم بیچ مشغول کار بر روی آن است. در عناوین قدیمی Civilization شما باید تحقیقات را صرفا برای پیشروی در درخت دانش انجام می‌دادید. در Civilization VI سازندگان مشغول کار بر روی سیستمی تحت عنوان تحقیقات فعال (active research) هستند؛ موردی که باعث ایجاد تقویت کننده‌هایی برای شما می‌شوند. طبق توضیحات بیچ، در این بخش شما ماموریت‌های کوچکتری را دریافت کنید که با به انجام رساندن آنها، می توانید توسعه دانش خود را در دسته‌هایی خاص تقویت کنید.

البته این ایده کاملا جدیدی از سوی Civilization VI در سری نیست اما نحوه پیاده‌سازی آنها در این بازی جدید، طوری عمل خواهد کرد که شهرهای شما هر سری متفاوت ساخته خواهند شد.

اد بیچ گفته است که موارد بسیار زیاد دیگری توسط نیز هستند که این بازی ارائه می شوند از جمله: نیروهای پشتیبانی برای تقویت نیروهای نظامی، بخش چندنفره متنوع‌تر و سیستم دیپلماسی برای یادگیری از دیگر رهبران به منظور توافقات سیاسی، برخواستن بر علیه آنها و یا انطباق حرکات.

با ایجاد تنوع در اینکه چطور شهرها ساخته می‌شوند و یا سقوط می‌کنند، فیراکسس قصد دارد که فرمول قابل پیش بینی بودن گیم‌پلی در سری Civilization را از میان بردارد.

Sid Meier’s Civilization VI در ۲۱ اکتبر مصادف با ۳۰ مهر ماه، به صورت انحصاری برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

طرح هنری اصلی با کیفیت بالا

طرح هنری اصلی با کیفیت بالا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Civilization VI رسما معرفی شد – اولین تریلر و تصاویر - گیمفا
Civilization VI رسما معرفی شد – اولین تریلر و تصاویر - گیمفا
Civilization VI رسما معرفی شد – اولین تریلر و تصاویر - گیمفا
Civilization VI رسما معرفی شد – اولین تریلر و تصاویر - گیمفا
Civilization VI رسما معرفی شد – اولین تریلر و تصاویر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Civilization VI رسما معرفی شد – اولین تریلر و تصاویر - گیمفا