تماشا کنید: Bloodborne در موتور Unreal Engine 4 بسیار زیبا است
همرمند محیطی حاضر در استودیو دایس در اقدامی جالب، یکی از بخشهای بازی Bloodborne را در موتور Unreal Engine 4 بازسازی کرده که نتیجه کار هم بسیار زیبا و جالب از آب در آمده است. برای مشاهده ویدئو و تصاویر تهیه شده از این پروژه با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
سایمون بارل به تازگی با استفاده از موتور ساخته شده توسط شرکت اپیک گیمز یعنی Unreal Engine 4، اقدام به بازسازی محیط Hunter’s Dream از بازی Bloodborne کرده است.
کار ارائه شده توسط او قطعا تحسین برانگیز است و در زیر شما شاهد تصاویر مختلف و ویدئویی از آن هستید. خود بازی Bloodborne عنوانی بسیار زیبا با طراحی تحسین برانگیز است با این حال هنوز هم افرادی مانند بارل چنین جادویی را خلق می کنند:
پر بحثترینها
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- گزارش: شرکت Sweet Baby Inc نقش فعالی در پروژه معرفی نشده Remedy دارد
- ۱۵ بازی که بیشترین حق انتخاب را به مخاطب میدهند
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- بازی Assassin’s Creed Shadows بار دیگر تاخیر خورد
- زندیا و تام هالند نامزد کردند
- گزارش: بازیهای Hellblade 2، Gears of War 1 و Age of Mythology امسال برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهند شد
- بهترین بازی های استراتژیک تاریخ
- گزارش: نسخه پلی استیشن بازی Forza Horizon 5 احتمالا بهزودی منتشر میشود
نظرات
در یک جمله:واقعا زیباست…. :inlove: :inlove: :inlove:
بازیش شدیدا اعتیاد آوره
چهار بار پشت سر هم تمومش کردم ولی هنوز سیر نشدم
:inlove:
بذار لای نون بربری سیر میشی(شوخی)
Bloodborne2 تأیید شد 😀 ینی میشه ای خدا :-(( بهترین روز زندگیم میشه اون روز :struggle: از هر انگشت دایس ی هنر میباره. بهتره بگیم نوابغ حاضر در دایس
فکرشو بکن!
توی e3 یهویی معرفی شه :reallypissed: :evilgrin:
ی شاهکار تکرار نشدنیه بلادبورن
Dice? سازنده این بازی from software هست
@m_shark
“هنرمند محیطی حاضر در استودیو دایس در اقدامی جالب، یکی از بخشهای بازی Bloodborne را در موتور Unreal Engine 4 بازسازی کرده که نتیجه کار هم بسیار زیبا و جالب از آب در آمده است”
حداقل سه خط اول خبر رو بخون بعد سعی کن از دوستمون سوتی بگیری!!
اخه ایشون در مورد bloodborne 2 صحبت کردن منم فکر کردم که در مورد سازنده بازی صحبت میکنن.ببخشید دوست عزیز
خخخ عجب سوتی
به نظر به انجین خودش نمیرسه بازم! به سنگ ها دقت کنید .
اون که اره
تکنولوژی جدید تو موتور فراست بایت به کار بردن که هر روز,واقعیت بین بازی و فیلم را از بین می بره 😉 😀
دوست عزیز صراحتا نوشته “موتور آنریل انجین ۴” 😐
“به نظر به انجین خودش نمیرسه بازم! به سنگ ها دقت کنید .”
جواب دوستمون را دادم…
واقعا شاهکاره این بازی
گرافیکش خیلی خوب شده بود تو ویدیو دم این سایمون بارل گرم
در وصف این بازی هرچی بگی کمه این بازی چیزی فراتر از شاهکاره بهترین بازی بود که تو عمرم انجام دادم طراحی باس ها فوقالعاده بودن تو این بازی یادمه اولین بار که cleric beast رو دیدم فقط ۵ دقیقه داشتم جاخالی میدادم که ببینم این موجود چیه موسیقی ها هم که نیاز به گفتن نداره شاهکار به معنای واقعی مخصوصا زمانی که با صدای باس ترکیب میشدن و چیزی که این بازیو واسم خیلی لذت بخش کرد شهر پر رمز و راز یارنام بود که از اون موقعی که بازیو خریدم روزی نبوده که ذهنم درگیر اسرار این شهر نشه مثلا هنوز واسم سواله چرا بعد از کشتن vicar amelia در هر خونه ای رو میزدی یه نفر جوابتو میداد در کل راجب اسرار این بازی شاهکار بحث زیاد میشه کرد
قشنگه اما قبول ندارم. موتور خود بازی بهتره چون سبک تره حالا درسته به این زیبایی نیست اما بهینه تر کار میکنه. اگر همین بازی با انریل ۴ ساخته میشد سیستم فضایی میخواست و ترکیب اون با فیزیک havok پ/در پلی۴ رو در میاورد و افت فریم ها از این هم بیشتر میشدن!
مثال دیگه دیویژن اگر با فراسبایت ساخته میشد بسیار بهینه تر میبود با همین گرافیک.
آنریل انجین هم تو این نسل شده فقط یک وسیله برای اینکه یکسری طراح از استدیو های مختلف و یا دانشجو و امثالهم بیان و محیط های بازی های دیگه رو باهاش طراحی کنن!…البته بازیساز های مستقل زیادی هم تو این نسل رفتن سراغ آنریل انجین چون مثل نسل قبل نیاز به هزینه سنگین هم برای دسترسی به نسخه ی کامل موتور نیست.
احتمالش هست که دوباره راک استدی دست به کار بشه برای ساخت یک بازی جدید با این موتور که البته بتمن تازه منتشر شده و فعلا نباید منتظر چیزی از این استدیو بود.
بزودی نماد این موتور میاد……. :inlove:
برید پاراگون رو همین الان نگاه کنید تا ببینید قدرت یعنی چی.
درسته از نظر گرافیکی (فنی) من هم تنها بازی گرافیکی با این موتور دیدم همون Paragon بود دمو هایی که از شخصیت ها داخل موتور بازی میدادن فوق العاده بود (بافت هایی هم که برای محیط استفاده کردن بودن و پارتیکل های اسطوره ای هم که بازی داره به کنار !)
البته آنریل تورنمنت جدید هم هست که انصافا بافت ها رو عالی کار کردن ! و همینطور گیرز اف وار که باید ببینیم چطور میشه.
اون دوستانی که همش صابون به دلشون میزنن که bloodborne 2 معرفی شه(مث خودم) باید بگم که احتمالش کمه که فعلا بسازنش چون میازاکی گفت ادامه دادن این سری کار جالبی نیس و فعلا میخواد از ساخت عناوین rpg بزنه بیرون و بره سراغ سبکای دیگه
اخرای نسل برای ps4 احتمالا میسازه
منم همین احتمال رو میدم
اگر روزی کسی از من بخاد که خلاقیت رو براش توضیح بدم فقط بهش میگم که بره محیط بازی بلاد بورنو تماشا کنه
خیلی زیباست طراحی محیط بازی و بی نهایت خوفناک :yes: :yes: :yes: :yes:
نمیدونم چرا نمیتونم با dark souls و bloodborne ارتباط برقرار کنم …کسی پیشنهادی نداره؟ مشکل اصلیم اینه که نمیدونم چی کار کنم…مشکل هم از انگلیسیمنیست…خداروشکر انگلیسیم خوبه…از بازی های rpg هم خیلیییی خوشم میاد اسکایریم رو ۶-۷ بار تموم کردم (حداقل) و ویچرو ۲ بار تموم کردم… اما محیط دارک سولز و بلاد بورن یه جوریه که گیج میشم با اینکه شاید خیلی اوپن ورلد نباشه و محیطش خیلی از اسمایریم و سرزمینای ویچر کوچکتر باشه ..ولی بازم گیج میشم :sweat: :sweat: 😥
خب دوست عزیز مشکلی نیست.شما احتمالا با این سبک بازی ارتباط برقرار نمیکنید.هیچ چیز بدی هم راجع به این قضیه وجود نداره.نیازی هم نیست که خودتونو سرزنش کنید.یه پیشنهاد:یه بار چیزی حدود ۱۰ ساعت دارک سولز یا بلادبورن بازی کنید.اگر بعد از ۱۰ ساعت باز هم نتونستید با بازی ارتباط برقرار کنید دیگه سمتش نرید.چون احتمالا به این سبک علاقه ای ندارید.فقط برای این تست از بازی “دیمونز سولز” استفاده نکنید.چون این یکی خیلی نامردی سخته!!!
میازاکى اوج هنر خودشو تو این بازى پیاده سازى کرد،
گرافیک
گیم پلى سخت و نفسگیر ک تازه میفهمیم گیمر یعنى چى
روایت داستانى ناب و زیبا
طراحى بسیار زیباى بازى ک تمام نقاط بازیرو ب زیباى ب هم متصل میکرد، واقعا با زبان نمیشه این بازى رو توصیف کرد
من بلادبورن رو با چشمانی خون الود تموم کردم از بس قفلی زده بودم تمومش کنم
اهنگ متنش دیوونم کرده بود دیگه :inlove:
پایان بازیم فقط پایانی که خودم تجربه کردم رو دوست داشتم
خطر اسپویل:
.
.
.
به نظرم بهترین پایانش همون پایانی بود که شخصیت اصلی جای gherman رو می گرفت
اسپویل
.
.
.
.
اتفاقا بدترین پایان بنظرم همین بود چون فقط تو از نظر جسمی از gehrman قوی تر بودی ولی بصیرت اینو نداشتی که بتونی باmoon presence مقابله کنی و این یعنی باید تا زمانی که یک هانتر دیگه پیدا شه و نجاتت بده
بنظرم بهترین پایان کشتنmoon presence بود
حیف من تاحالا بازی نکردم 😥 😥 😥 😥 😥
واقعا کار این هنرمند زیباست.
یه چیز باحالی که توی سری دارک سولز و بلادبورن وجود داره اینه که واقعا هیچکس نمیدونه داستان از چه قراره!!!همه جزییات داستانی که توی خود بازیا گفته میشن واقعا سردرگم کنندس و ما باید خودمون بشینیم تحلیل کنیم این گفته هارو!!!این ویژگی واقعا باعث میشه که بازیکن غرق بشه داخل بازی و حتی از کوچکترین جزییات هم به سادگی عبور نکنه.
روزی نیست از خواب بیدار بشم و به داستان بلاد توجه نکنم
برای pc ندادن نامرد
خدا هم از خلقت بلادبورن خوشحاله چه برسه به بنده خدا
واقعا فضاسازیه بازیش دل هر گیمریو میبره.برای اولین باری که بازیشو رفتم بسیار معتادش شده بودم
خواب و خوراک رو ازم گرفته . من تازه دارم تجربش میکنم محشره.حتی وقتی سر کارم فکرم تو این بازیه!! امروز بلاخره BSB رو زدم 😀 .آقا یکی راهنمایی کنه قضیه این دانگن ها چیه؟!