نگاهی گذرا به بازی‌های مهمی که قرار است در ماه مِه منتشر شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به بازی‌های مهمی که قرار است در ماه مِه منتشر شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به بازی‌های مهمی که قرار است در ماه مِه منتشر شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به بازی‌های مهمی که قرار است در ماه مِه منتشر شوند - گیمفا

نگاهی گذرا به بازی‌های مهمی که قرار است در ماه مِه منتشر شوند

دانیال دهقانی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
نگاهی گذرا به بازی‌های مهمی که قرار است در ماه مِه منتشر شوند - گیمفا

سلام به گیمفایی‌های دوست داشتنی. حال‌تان چطور است؟ آیا از تجربه Quantum Break لذت کافی را برده‌اید؟ آیا آماده عرضه یکی از بزرگ‌ترین (یا شاید هم بزرگ‌ترین) بازی‌های سال ۲۰۱۶ هستید؟ ماه مِه، ماه بسیار شلوغی است. بازی‌های بسیار بزرگ و مورد انتظاری در این ماه عرضه می‌شوند و مطمئناً عطش بازی‌بازان را برطرف خواهند کرد. البته، نیمه دوم این ماه مصادف با آغاز فصل امتحانات است و ممکن است برخی از بازی‌بازان به همین علت نتوانند همزمان با عرضه بازی‌های این ماه به تجربه آن‌ها بپردازند. بهتر است بیش از این مقدمه چینی نکنیم و شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

۱- Battleborn     پلتفرم: اکس باکس وان – پلی استیشن ۴ – رایانه‌های شخصی      تاریخ عرضه: ۳ مِه ۲۰۱۶ (برابر با ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵)

battleborn title

Battleborn

بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار طرفداران، قرار است تا بازی جدید استودیو گیرباکس (Gearbox) خالق سری بازی‌های Borderlands یعنی Battleborn در ماه مِه منتشر شود و به بازی‌بازان نسل جدیدی از بازی‌های شوتر اول شخص را معرفی کند. گیرباکس که در نسل هشتم بسیار کم‌کار و محتاط بوده (و تنها عنوان Borderlands: The Handsome Collection را برای کنسول‌ها روانه بازار کرد) دست به ساخت یک IP کاملاً جدید زده و حداقل برای مدتی، Borderlands را کنار گذاشته است و می‌خواهد در زمینه‌های جدیدی زورآزمایی کند. Battleborn در عین این که یک بازی کاملاً جدید است، اما، شباهت‌هایی هم با سری Borderlands دارد و به همین جهت افرادی که قبل‌تر از این سری پرطرفدار لذت برده‌اند، می‌توانند ارتباط خوبی را با Battleborn نیز برقرار کنند. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر آن که Battleborn به اتصال دائمی به اینترنت نیاز خواهد داشت. البته در این بازی شاهد یک بخش داستانی نیز خواهیم بود (که با وجود آن که تمامی بخش داستانی آن از همان ابتدا در دسترس خواهد بود، ولی همچون سریال‌های تلوزیونی، به صورت اپیزودیک روایت می‌شود) ولی به طور مشخص، تمرکز سازندگان بیشتر بر روی ارائه یک بخش چند نفره ماندگار و زیبا به طرفداران بوده است، چرا که سازندگان روی این بخش مانور بسیاری داده‌اند. سبک بازی شوتر اول شخص است و المان‌هایی که در گیم پلی بازی به کار بسته شده‌اند، شباهت‌هایی با سری Borderlands و البته بازی‌های سبک MOBA هستند، هرچند که خود سازندگان از این که بازی‌شان با عناوین سبک MOBA مقایسه شود متنفراند! بخش چندنفره بازی ۳ حالت مختلف دارد که هر کدام جذابیت‌های خاص خود را دارند و به نظر می‌توانند تا مدت‌ها بازی‌بازان را سرگرم کنند. سبک گرافیکی بازی نیز بسیار خاص و متفاوت با بازی‌های روز است و شباهت زیادی به انیمیشن‌های شرکت پیکسار (Pixar) دارد. شما می‌‎توانید از طریق این لینک به پیش نمایش کامل بازی Battleborn دسترسی پیدا کنید.

۲ – Uncharted 4: A Thief’s End      پلتفرم: پلی استیشن ۴       تاریخ عرضه: ۱۰ مِه ۲۰۱۶ (برابر با ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵)

23815901722 4d1edf4ed1 b

Uncharted 4: A Thief’s End

چه طرفدار سونی باشید و چه نباشید، چه به بازی‌های ناتی داگ (Naughty Dog) عشق بورزید و چه از آن‌ها متنفر باشید، باید قبول کنید که چهارمین نسخه اصلی از سری Uncharted با نام کامل Uncharted 4: A Thief’s End مورد انتظار ترین بازی ماه مِه و یکی از مورد انتظار ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ است. از همان زمان که این بازی معرفی شد، طرفداران انتظار عرضه یک شاهکار دیگر به بازار را داشتند و خوشبختانه به نظر می‌رسد که ناتی داگ هم به خوبی از این مسئله آگاه است و قصد دارد تا میراث‌اش را در نسل هشتم به خوبی ادامه دهد و در نهایت، یک پایان خوب بر این سری همیشه ماندگار نزد طرفداران رقم بزند. نیتن دریک (Nathan Drake) قهرمان محبوب و دوست داشتنی سری Uncharted بار دیگر بازگشته است تا یک ماجراجویی بی‌نظیر و ماندگار دیگر را برای طرفداران خلق کند. در این نسخه او با برادر بزرگ‌تر خود یعنی سم (Sam) که پیش از این تصور می‌شد که مرده است رو به رو می‌شود و به همراه او قرار است تا برای آخرین بار، کمر همت ببندد و به دنبال یافتن گنج‌های دزدان دریایی در منطقه لیبرتالیا (Libertalia) برود. او که پس از ماجراهای Uncharted 3: Drake’s Deception زندگی آرام و خوشی را برای خود و همسرش النا (Elena) دست و پا کرده است، به دنبال وقایع این نسخه بار دیگر جان خود و اطرافیان‌اش را به خطر می‌اندازد و برای خود دشمنان زیادی پیدا می‌کند. در این نسخه سازندگان از قدرت کنسول پلی استیشن ۴ نهایت استفاده را برای خلق یک ماجراجویی هیجان‌انگیزتر و زیباتر برده‌اند و به همین جهت عناصری همچون تخریب پذیری محیط‌ها بر روی گیم پلی بازی تاثیر مستقیمی دارند. همچون نسخه‌های گذشته، گیم پلی این نسخه هم شامل درگیری با دشمنان، حل کردن معماهای مختلف و جست و جو در محیط‌های تاریخی می‌شود. به گیم پلی بازی المان‌هایی نظیر راندن وسایل نقلیه و استقاده از یک قلاب نیز اضافه شده و این ویژگی‌ها باعث شده تا گیم پلی بازی بیش از پیش تکامل یابد و به مانند یک تجربه بی‌نظیر به نظر برسد. از لحاظ گرافیکی نیز می‌توان این بازی را یکی از برترین بازی‌های نسل هشتم خطاب کرد. سازندگان از نهایت قدرت کنسول پلی استیشن ۴ استفاده کرده‌اند و از لحاظ گرافیکی به دستاوردی شگرف دست یافته‌اند که در گذشته شاهد آن نبوده‌ایم. باید منتظر بمانیم و ببینیم که Uncharted 4: A Thief’s End همچون قسمت‌های گذشته همه را انگشت به دهان خواهد گذاشت یا خیر. شما می‌توانید پیش نمایش این بازی را از طریق این لینک مطالعه کنید.

۳ – Doom       پلتفرم: اکس باکس وان – پلی استیشن ۴ – رایانه‌های شخصی      تاریخ عرضه: ۱۳ مِه ۲۰۱۶ (برابر با ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵)

doom 2016 hd 1

Doom

پدر سبک شوتر اول شخص قرار است تا دوباره قلب طرفداران قدیمی این سبک را به دست بیاورد و تبدیل به یک کلاس درس برای بازی‌های جدید شود. جدیدترین نسخه از سری ریشه‌دار و پرطرفدار Doom که هیچ پیشوند و پسوندی را نیز در نام خود ندارد، مدت‌ها است که در دست ساخت بوده و تا کنون فعل و انفعالات زیادی را تجربه کرده است. این بازی که در ابتدا با نام Doom 4 شناخته می‌شد، مدت‌ها است که توسط استودیو اید سافت‌وِر (id Software) در دست توسعه است؛ در اصل، این بازی در سال ۲۰۰۸ و توسط جان کارمک (John Cormack) طراح افسانه‌ای این سری و با نام Doom 4 معرفی شد ولی بازی آن قدر بی سر و صدا توسعه یافت که حتی برخی تصور داشتند که این بازی کنسل شده است. با وجود جدایی جان کارمک از تیم سازنده، در روند ساخت Doom اخلالی به وجود نیامد و سازندگان به نظر توانسته‌اند به خوبی از پس ساخت بازی برآیند. گیم پلی بازی بسیار سریع، پر هیجان و خونین است و بازی با نمایش‌های دیوانه‌وار خود که خشونتی افسار گسیخته و سرعتی سرگیجه آور داشتند به خوبی توانست برای دیگر بازی‌های سبک شوتر اول شخص خط و نشان بکشد و به خوبی به بازی‌بازان ثابت کند که: “Doom، پدر سبک شوتر اول شخص در راه است.” بخش چند نفره بازی نیز به نظر بسیار جذاب و دوست داشتنی به نظر می‌آید و خود سازندگان نیز مانور زیادی بر روی آن داده‌اند. بخش چند نفره بازی توسط استودیو سِرتِین اَفینتی (Certain Affinity) در دست توسعه بوده است. این استودیو که در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده، برخی از کارکنان شرکت بانجی (Bungie) را نیز به استخدام در آورده است و به همین علت این استودیو چندان هم در امر توسعه بخش چند نفره برای یک بازی شوتر اول شخص، کم تجربه نیست. گرافیک بازی نیز بسیار زیبا و متناسب با حال و هوای بازی است. بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p و به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی کنسول‌ها اجرا می‌شود و به همین علت گیم پلی سریع بازی بیش از پیش به چشم می‌آید. شما می‌توانید از طریق این لینک به مطالعه پیش نمایش جامع بازی بپردازید.

۴ – Homefront: The Revolution      پلتفرم: اکس باکس وان – پلی استیشن ۴ – رایانه‌های شخصی       تاریخ عرضه: ۱۷ مِه ۲۰۱۶ (برابر با ۲۸ ازدیبهشت ۱۳۹۵)

2916244 gamescom2015 youtube video template1

Homefront: The Revolution

نسخه دوم از سری بازی‌های Homefront بالاخره قرار است در ماه مِه طعم خوش انتشار را بچشد. این نسخه با نام کامل Homefront: The Revolution مشکلات و سختی‌های زیادی را بر سر راه خود داشته است و بارها تا مرز به فراموش سپرده شدن پیش رفته است. در این نسخه که داستان آن ۲ سال پس از رویدادهای قسمت اول رخ می‌دهد، ارتش کره شمالی که نتوانسته کنترل نواحی غربی آمریکا را در دست نگه دارد، تصمیم می‌گیرد که با تمامی توان از نواحی شرقی حفاظت کند و مانع از آن شود تا آتش انقلاب به این نواحی نیز کشیده شود. داستان این نسخه در شهر فیلادلفیا رقم می‌خورد و ماجراهای قیام یک گروهک انقلابی را روایت می‌کند. بازی‌بازان نیز در نقش اتان برودی (Ethan Brody) یکی از اعضای جوان این گروه قرار خواهند گرفت. سازندگان تمام سعی خود را کرده‌اند تا بتوانند با ایجاد یک فضاسازی مطلوب و مناسب، بازی‌بازان را در دنیای بازی غرق کنند. بازی از ساختار Open World بهره می‌برد و به همین جهت تغییراتی در ساختار بازی به وجود آمده است. به طور مثال، مراحل فرعی نیز در بازی وجود خواهند داشت که بدون شک به هر چه جذاب‌تر شدن بازی کمک شایانی می‌کند. بازی‌بازان برای انجام مراحل آزادی عمل بسیار بالایی دارند و به طور مثال می‌توانند در هر زمانی از روز یا شب به انجام مراحل بپردازند، مرحله را به صورت مخفیانه یا پر سر و صدا و اکشن پیش ببرند و مواردی از این دست. در بازی سیستم ساخت و ساز (Crafting) و ارتقای تجهیزات نیز وجود خواهد داشت که در بازی به کمک بازی‌بازان خواهد آمد و باعث می‌شود تا آن‌ها با دست بازتری تجهیزات مورد نیاز خود را انتخاب کنند. در بازی وسایل نقلیه همچون موتور سیکلت‌ نیز وجود خواهد داشت که به بازی‌بازان در جا به جا شدن در محیط بازی که قرار است پهناور و پرجزئیات نیز باشد، کمک می‌کند. بازی از یک بخش همکاری چند نفره (Co-Op) نیز بهره خواهد برد. در این بخش که حالت مقاومت (Resistance Mode) نام دارد، هر بازی‌باز می‌تواند در کنار ۳ بازی‌باز دیگر به انجام مراحلی منحصر به فرد و جدید بپردازد. در ابتدای عرضه بازی حالت مقاومت شامل ۱۲ مرحله خواهد بود. در بازی قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای (Mircotransaction) نیز وجود خواهد داشت، مسئله‌ای که ممکن است به مذاق عده‌ای از طرفداران خوش نیاید، هرچند که سازندگان قول داده‌اند تا وجود این قابلیت توازن بازی را بر هم نزند. در ساخت بازی از موتور گرافیکی Cry Engine استفاده کرده‌اند و به همین جهت از لحاظ گرافیکی بازی وضعیت بسیار خوبی دارد. نسخه بتای بازی مدتی پیش برای اکس باکس وان منتشر شد که بازخوردهای متفاوت و ضد و نقیضی را دریافت کرد. در هر صورت، مدت زیادی تا عرضه بازی باقی نمانده است و تا مدتی دیگر به پاسخ این پرسش که “آیا Homefront: The Revolution بازی خوب و ارزشمندی است؟” خواهیم رسید. شما می‌توانید از طریق این لینک به مطالعه پیش نمایش جامع این بازی بپردازید.

۵ – Shadow Of The Beast      پلتفرم: پلی استیشن ۴      تاریخ عرضه: ۱۷ مِه ۲۰۱۶ (برابر با ۲۸ ازدیبهشت ۱۳۹۵)

large

Shadow Of The Beast

بدون شک بازی‌بازان قدیمی با بازی Shadow Of The Beast آشنایی دارند، عنوانی که در سال ۱۹۸۹ و برای پلتفرم‌ کومودور آمیگا منتشر شد و طرفداران زیادی را هم پیدا کرد. در خلال نمایشگاه Gamescom 2013 بود که استودیو Heavy Spectrum Entertainment Lab بازسازی آن بازی را معرفی کرد، بازی که با همان نام Shadow Of The Beast شناخته می‌شود و قرار است به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شود. داستان این بازی در مورد فردی به نام آربرن (Aarbron) است، کسی که در دوران کودکی توسط سردسته هیولاها که مالتوت (Malthot) نام دارد ربوده شده و به شکلی مرموز تحت تاثیر جادوی او قرار می‌گیرد و شکل و قیافه‌ای عجیب به خود می‌گیرد. بعدتر که او دوباره حافظه خود را به دست می‌آورد، متوجه جنایت‌های مالتوت شده و سعی می‌کند تا او را از بین ببرد تا هم انتقام گرفته باشد و هم سعی کند تا دوباره شکل انسانی به خود بگیرد. داستان بازی چندان پر پیچ و خم نیست و سازندگان بیشتر تمرکز خود را بر روی توسعه یک گیم پلی بی‌نقص و جذاب گذاشته‌اند. گیم پلی بازی که ترکیبی از سکوبازی و مبارزه با دشمنان است، به صورت دو و نیم بعدی خواهد بود و قرار است بسیار جذاب و متنوع باشد. بازی از خشونت بالایی نیز بهره می‌برد. از لحاظ گرافیکی نیز بازی با وجود آن که یارای رقابت با عناوین پر زرق و برق روز را ندارد، اما، از لحاظ هنری در سطح بسیار بالایی قرار دارد و سازندگان توجه زیادی به گرافیک هنری بازی و طراحی محیط‌ها و شخصیت‌ها داشته‌اند. به نظر می‌رسد که این بازی مستقل نیز می‌تواند همچون نسخه قدیمی به موفقیت برسد، هر چند که نمی‌توان با اطمینان کامل در این مورد سخن گفت. شما می‌توانید از طریق این لینک به مطالعه پیش نمایش بازی Shadow Of The Beast بپردازید.

۶ – Overwatch      پلتفرم: اکس باکس وان – پلی استیشن ۴ – رایانه‌های شخصی      تاریخ عرضه: ۲۴ مِه ۲۰۱۶ (برابر با ۴ خرداد ۱۳۹۵)

overwatch heroes background blizzard 1080x623

Overwatch

شرکت معتبر و مشهور بلیزرد (Blizzard) پس از مدت‌ها تصمیم گرفته تا سبک نقش آفرینی را رها کرده و به سراغ تجربه‌هایی نو برود؛ به این منظور آن‌ها دست به توسعه Overwatch زده‌اند، عنوانی اول شخص که سبک آن شوتر است و قرار است در کنار رایانه‌های شخصی برای کنسول‌ها نیز منتشر شوند. Overwatch اولین IP جدید بلیزرد پس از ۱۷ سال است. در این بازی چند نفره که هیچ گونه بخش تک نفره‌ای ندارد، بازی‌بازان به دو گروه ۶ نفری تقسیم می‌شوند و باید با یکدیگر مقابله کنند. شخصیت‌های قابل انتخاب بسیاری در بازی وجود دارند که بازی‌بازان می‌توانند به دلخواه دست به انتخاب آن‌ها بزنند. شخصیت‌های بازی به ۴ دسته اصلی تقسیم می‌شوند که این ۴ دسته هر کدام ویژگی‌ها و نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. سازندگان برای طراحی هر کدام از نقشه‌‎های موجود در بازی نیز از مکان‌هایی که در دنیای واقعی موجود هستند الگوبرداری کرده‌اند. در بازی ۳ حالت مختلف نیز وجود خواهد داشت که هر یک جذابیت‌های خاص خود را دارند. درست است که بازی بخش تک نفره ندارد، اما، این باعث نشده تا برای بازی هیچ داستانی هم تدارک دیده نشود. بازی از یک خط داستانی نیز بهره خواهد برد. با وجود آن که بلیزرد در زمینه ساختن عناوین شوتر اول شخص تجربه چندانی ندارد، ولی Overwatch به نظر عنوانی جالب توجه و خوب به نظر می‌رسد که تجربه آن لذت بخش خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که کدام یک از بازی‌های Battleborn و Overwatch که از لحاظ سبک و سیاق شباهت زیادی به هم دارند می‌تواند موفق‌تر باشد.

۷ – Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants In Manhattan     پلتفرم: اکس باکس وان – اکس باکس ۳۶۰ – پلی استیشن ۴ – پلی استیشن ۳ – رایانه‌های شخصی     تاریخ عرضه: ۲۴ مِه ۲۰۱۶ (برابر با ۴ خرداد ۱۳۹۵)

teenage mutant ninja turtles mutants in manhattan

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants In Manhattan

جدیدترین بازی بر اساس سری انیمیشن‌های محبوب Teenage Mutants Ninja Turtles یا به اختصار TMNT با نام کامل TMNT: Mutants In Manhattan نیز قرار است در ماه مِه به بازار عرضه شود. این بازی که توسط استودیو خوش نام پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) در دست توسعه قرار دارد، به سبک Hack & Slash خواهد بود. داستان این نسخه در مورد نبردی سخت میان لاکپشت‌ها و دشمن دیرینه و همیشگی‌شان یعنی شریدر (Shreeder) است. شریدر یک ارتش بسیار قوی و مستحکم را برای خود آماده کرده است و می‌خواهد تا یک بار برای همیشه لاکپشت‌های دوست داشتنی قصه را از میان بردارد و بر شهر نیویورک به طور کامل مسلط شود. در این میان، ۴ لاکپشت قصه نیز تنها نبوده و از کمک ایپریل اونیل (April O’Neal) و استاد اسپلینتر (Master Splinter) بهره می‌برند. در بازی هر کدام از ۴ لاکپشت، توانایی‌ها و سبک مبارزه منحصر به فردی دارند و کنترل هر یک تجربه‌ای متفاوت را برای بازی‌بازان رقم خواهد زد. هر کدام از لاکپشت‌ها یک توانایی ویژه نیز دارند، مثلاً لئوناردو (Leonardo) می‌تواند زمان را آهسته کند. بازی‌بازان می‌توانند در هر زمانی شخصیت خود را عوض کنند و با لاکپشت دیگری به بازی ادامه دهند. در بازی یک بخش همکاری چند نفره (Co-Op) آنلاین نیز وجود خواهد داشت که از ۴ بازی‌باز پشتیبانی می‌کند. بازی از سبک گرافیکی سل شید (Cell Shade) بهره می‌برد و به همین جهت بازی بسیار جالب و رنگارنگ به نظر می‌رسد. باید منتظر ماند و دید که آیا پلاتینیوم گیمز می‌تواند یک بازی آبرومندانه و خوب را به طرفداران TMNT هدیه کند یا خیر.

۸ – Total War: Warhammer      پلتفرم: رایانه‌های شخصی       تاریخ عرضه: ۲۴ مِه ۲۰۱۶ (برابر با ۴ خرداد ۱۳۹۵)

total war warhammer download torent pc

Total War: Warhammer

سری Total War یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌ها نزد طرفداران رایانه‌های شخصی بوده و همواره شرکت سگا (Sega) به عنوان ناشر این سری، حساب ویژه‌ای روی موفقیت آن در بازار باز می‌کند. جدیدترین نسخه از این سری پرآوازه با نام Warhammer، بر خلاف دیگر قسمت‌های این سری که یک برهه تاریخی را به عنوان بستر داستانی انتخاب می‌کردند، تصمیم گرفته تا یک دنیای فانتزی و تخیلی را به جولان‌گاه بازی‌بازان تبدیل کند. البته Total War: Warhammer اولین قسمت از سه گانه‌ای خواهد بود که قرار است در دنیای Warhammer رقم بخورد. شخصیت‌های این بازی نیز تماماً از روی شخصیت‌های مربوط به دنیای Warhammer الگوبرداری شده‌اند. در ابتدای عرضه بازی، بازی‌بازان به ۴ فرقه مختلف دسترسی خواهند داشت. هر کدام از این فرقه‌ها دارای نیروها و ادوات جنگی خاص خود هستند و هر یک نقاط قوت و ضعف خاصی دارند. به بازی حالات مختلف و جدیدی نیز اضافه شده است، مثلاً حالتی جدید به نام The Battle Of Blackfire Pass که در آن بازی‌بازان باید ماموریت‌های مختلفی را انجام دهند تا در ازای آن به تجهیزات و موارد قابل جمع آوری متنوعی دست پیدا کنند. قرار است که در بازی یک بخش چند نفره نیز وجود داشته باشد. استودیو Creative Assembly از همین حالا اعلام کرده که برنامه‌های زیادی برای پشتیبانی کردن از بازی پس از عرضه دارد و بسته‌های الحاقی مختلفی را برای آن منتشر خواهد کرد. باید دید که آیا باز هم یک بازی خوب دیگر از مجموعه Total War به آرشیو طرفداران رایانه‌های شخصی اضافه خواهد شد یا خیر.

۹ – Dead Island Definitive Edition      پلتفرم‌: اکس باکس وان – پلی استیشن ۴       تاریخ عرضه: ۱۳ مِه ۲۰۱۶ (برابر با ۱۱ خرداد ۱۳۹۵)

deadisland

Dead Island Definitive Edition

با توجه به سرنوشت نامشخص Dead Island 2 (که البته طبق آخرین اخبار هنوز در حال توسعه است، ولی مشخص نیست دقیقاً ساخت آن در چه مرحله‌ای قرار دارد) استودیو تکلند (Techland) تصمیم گرفته تا دو نسخه‌ای که تا کنون از سری Dead Island به بازار عرضه شده است یعنی Dead Island و Dead Island: Riptide را با کیفیتی بالاتر و در کنار یک بازی کاملاً جدید به نام Dead Island: Retro Revenge منتشر کند. در این نسخه قرار است کیفیت بافت‌ها افزایش چشم‌گیری یابد، نورپردازی‌ها طبیعی‌تر شوند، فیزیک اشیا واقع‌گرایانه‌تر شوند و برخی بهبودهای گرافیکی دیگر نیز در بازی به وجود آید. قرار است بخش همکاری چند نفره (Co-Op) نیز در این نسخه وجود داشته باشد. همچنین اعلام شده که تمامی بسته‌های الحاقی منتشر شده برای این دو بازی نیز در این نسخه وجود خواهند داشت. بازی Dead Island: Retro Revenge نیز یک نسخه فرعی از سری Dead Island است که به صورت ۱۶ بیتی خواهد بود و قرار است شبیه به عناوین کلاسیک و قدیمی سبک Side-Scrolling باشد. این بسته ۴۰ دلار قیمت دارد، اگرچه این امکان وجود دارد که بازی‌بازان هر کدام از عناوین Dead Island و Dead Island: Riptide را به طور جداگانه و با قیمت ۲۰ دلار خریداری نمایند که البته در این صورت نمی‌توانند به بازی Dead Island: Retro Revenge دسترسی پیدا کنند. باید منتظر ماند و دید که این بازسازی چطور عمل خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نگاهی گذرا به بازی‌های مهمی که قرار است در ماه مِه منتشر شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به بازی‌های مهمی که قرار است در ماه مِه منتشر شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به بازی‌های مهمی که قرار است در ماه مِه منتشر شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به بازی‌های مهمی که قرار است در ماه مِه منتشر شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به بازی‌های مهمی که قرار است در ماه مِه منتشر شوند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نگاهی گذرا به بازی‌های مهمی که قرار است در ماه مِه منتشر شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به بازی‌های مهمی که قرار است در ماه مِه منتشر شوند - گیمفا