The Witcher 3 – جدیدترین تصاویر از بسته الحاقی Blood and Wine
هر چند هنوز مشخص نیست که دومین بسته الحاقی بازی The Witcher 3: Wild Hunt یعنی Blood and Wine چه موقعی دقیقا عرضه می شود، سی دی پراجکت رد یک سری تصاویر جدید از آن را منتشر کرده است که می توانید آنها را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
همراه با انتشار تصاویر نیز مارسین موموت به عنوان هماهنگ کننده بخش روابط عمومی، توضیحاتی را ارائه کرده است و گفته که در ماه مه ما شاهد انتشار جزئیات بیشتری خواهیم بود. متن ارائه شده به خبرگزاری ها بدین شرح است:
من از همین الان می توانم به شما بگویم که Blood and Wine داستان فوق العاده ای دارد که دارای تمامی پیچش های مورد انتظار شما از نویسندگان می باشد. سرزمین Toussaint که مشغول ساخت آن برای این بسته الحاقی هستیم، به هیچ وجه نمونه ای در Wild Hunt ندارد زیرا الاابالی و رنگارنگ طراحی شده با این حال هیچ وقت این حس شما را رها نخواهد کرد که پشت تمامی این موارد، اتفاقات واقعا تاریکی در حال رخ دادن هستند. ما در ماه مه اطلاعات بیشتری را منتشر خواهیم کرد با این حال برای شیرین تر شدن صبر، این تصاویر جدید از بسته الحاقی را داشته باشید.
پر بحثترینها
- بازی Ghost of Yotei رونمایی شد
- شایعه: مایکروسافت میخواهد فروش Xbox را در خاورمیانه متوقف کند [بهروزرسانی شد]
- ۱۰ بازی ویدیویی با پیچش داستانی غیرمنطقی
- بازیگر شخصیت اصلی Ghost of Yotei یک کنشگر رادیکال لیبرال است که پلیس آمریکا را نژادپرست خطاب میکند
- طرفداران ایکس باکس مخالف عرضه Halo برای پلی استیشن ۵ هستند
- چهارشنبه مراسم State of Play بعدی پلی استیشن برگزار خواهد شد
- کارمند: Sweet Baby قصد دارد صنعت بازی را به خاک سیاه بنشاند
- قیمت Horizon Zero Dawn پس از معرفی نسخه ریمستر به طور مخفیانه دو برابر شد
- بازیساز مشهور: هیچکس نمیخواهد با کاراکترهای زشت بازی کند
- گزارش: ایکس باکس در نسل بعد یک کنسول خانگی و یک کنسول دستی عرضه خواهد کرد
نظرات
مگه داریم بهتر از witcher :inlove:
TES V: Skyrim
اسکایریم بهترین آر پى جى تاریخه.جزئیات دیوانه کنندس.آدمو…
ویچر در مقابلش صرفا یه بازیه خوبه.
البته من خودم تنها آر پى جى که باهاش حال کردم همین ویچرى بود که دوسه بار خدمتتون عرض کردم.به خاطر نزدیکى به عناوین aaa
ویچر جلوی اسکایرم باید لنگ بندازه خیلی خیلی خیلی سرتراز ویچره
خداییش ویچرو بازی کردی اینطوری میگی….قبول دارم اسکایریم یه چیزاییش بهتر از ویچر بود ولی نه در این حد که ویچر بیاد جلوش لنگ بندازه…اینطوری باشه پس بهتره بگی بیاد جلو oblivion لنگ بندازه چون خیلیا اونو بیشتر از اسکایریم قبول داشتن…بیخود نبود که پر افتخارترین بازی ویدیویی تاریخ شد همین ویچر
اون لنگ ی بزرگ نمایی کردم ولی تو اسکایرم میتونستی ازدواج ی که یلی با حاله یهغار پیدا میکنی بعد چند روز توش ارواح میان زندگی یکنن یا هیولا ا میتونی چند تا کلاس انتخاب کنی ماموریت های فرعیش هم که تمومی ندارن هر روز پست چی یه نامه های رو میاره اسکایرم خیلی بزرگ تر از این حرفاس
دقیقا… ولی اون چیزی که ویچر رو از بقیقه جدا میکنه شخصیت پردازی خاص و داستانشه ..ولله گیم پلی نسبت به اسکایریم هیچی نداره… حتی اسکایریم هم مجموع داستان های بزرگی تو خودش داره /: خیلی عظیمه لامصب فقط بری کتباشو بخونی یک سال میگزره…
دقیقابا هردوتون موافقم
چرا گیم پلی ویچر هم خوبه مثلا اون بمب ها ی انگ ها و پارچه های که به شمشیر وزرهش میمالی روغناش با معجوناش باکمانش وسعت زیادی داره گیم پلیش ولی اسکایرم میتونی چند تا کلاس داشتهشته باشی داستانش هم خیلی پیچیده واستعاریهجوریه که من شب ها تا صبح واسش فور کردم که یه بازی چه جوری انواع نظریه های اجتمای وفرهنگی وسیاسی تو خود بازی گنجانده ولی اسکایرم خیلی بزرگ تر وعظیم تر ازویچرها
بزرگترین مشکل اسکایریم گرافیک پایینش بود که با توجه با بزرگی جهان بازی طبیعی است.ولی ویتچر علاوه بر جهان پهناوری که داره گرافیک فوق العاده ای هم داره. در اسکایریم میتونستیم هر کارکتری رو انتخاب و شخصی سازی کنیم که نکته مثبتی هست ولی از طرفی با کارکتر ارتباط و گیرایی کمی برقرار میشد چون از ویژگی های رفتاری و علایقش خبری نداشتیم که در این مورد گرالت و ویتچر بهتر بودن
جفتشونو بالای ۲۵۰ ساعت بازی کردم البته اسکایریم حدود ۴۰۰ ساعت شد ویچر هم دارم ادامه میدم هنوز
فک نکنم اگه نظری بدم رو باد هوا باشه
جفتشون عالی بودن ولی ویچر سر تره خداییش
چون نسل هشتیه بایدم بهتر باشه ! اسکایریم بهتره اگه سالش رو هم در نظر بگیریم و برنده بهترین بازی نسل هفت هم شده !
اقایون بد بخت شدیم… اون چند تا خانم تو عکس اول چیکار میکنن ?:-) خودتون میدونید که چی میگم ! لطفا تو اتاق، نصفه شب بازی کنید 😀 😀 😀 😀
وای فوق العادست این گیم … گاددمن 😀
انصافا گرافیکش عالیه …
هنوز خود بازی رو تجربه نکردم ولی بزودی تجربه خواهم کرد
چه خوشگل :inlove: وای عالیه :inlove: بخصوص قارچ های بزرگش :inlove: و همچنین زنای جدیدش :inlove: :inlove:
مرد.ک شهو.تی :rotfl: (شوخی)
هه دیگ به دیگ میگه ته دیگ 😀
:sweat:
آقای دوکی شما مگه بقول دوستان سونی فن نبودی؟ پس چی شد عکس پروفایلتو اوس باکس گذاشتی؟ اگه ا س باکس فن بودی هم چرا تو پست کووانتوم اونجوری حرکت میزدی؟؟!!!
WOW 😯 😯
یا حضرت پر افتخار ترین بازی تاریخ (((((((((((((((((((((((: :razzmad: :razzmad: :razzmad:
ناموسا پر ابهت تر از ویچر وجود داره؟؟؟؟ 😮 😮 :hypnotized:
کفم برید چه رنگ بندی داره…… :sweat: :sweat: :sweat:
طراحی هیول میول ها رو نگاه 😮 😮 :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized: :sweat:
امید وارم بعد از این DLC بیخیال بازی نشن همچنان از بازی با اپدیت و DLC های کوچک و بزرگ از بازی پشتیبانی کنند.. چون ویچر یک بازی داستان محور بزرگ هست…. و سطح عظیمی از شخصیت ها رو داره…. که هر کدوم میشه بازی جداگانه ای رو ازش در اورد :sweat: :sweat: بدبختی این جاست شخصیت های فرعی هم اون قدر شخصیت پردازی جالب و قوی دارن.. که دست کم ار گرالت کمتر نباشن …بیشتر نیست.. مثلا وایلد هانت ها که خودم بشخه بیشتر هر کسی دیگه باهاشون حال کردم…. 😮 😮 و صد ها شخصیت اصلی دیگه که تو دنیای ویچر هست…. :evilgrin:
وجدانن طراحی صورت ها رو نگاه کنید لامصب معلومه تا خرخره براشون زحمت کشیدنن و واقعا باید بهترین طراحا ی این نسل رو به طراح های ویچر گففت :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
اقا ما رفتیم یک باره دیگه ویچر ور از اول بزنیم….. لامصب میخوام دوباره وضع پادشهایی شمال رو رقم بزنم…. (: اوف چند روزی بود واسه صدای گرالت دلم تنگ شده بود :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
خداییش الان طراحی چهره این مثلا از کوانتوم و آنچارتد بهتره؟ :sarcasm:
برو بابا دیگه تعصب تا کجا براد من… تو کامپیوتر شیدر های موی ریش گرالت هم تار تار از واقعیت زده جلو چه برسه به طراحی صورتش…. میخوای عکس بگیرم با هایرورک نشونت بدم؟؟؟؟؟؟ :sweat: :sweat: 😮 :reallypissed:
احمدی خیلی باحالی واقعا
دوست عزیز بر چه اساسی این حرف میزنید.
کلا سبک دوتا بازی فرق داره.
معلومه باید کیفیت کاراکتر فرق داشته باشه و خیلی چیزهای دیگه.
WTF??? :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry:
کدوم بازی نسبت به چی؟؟؟؟
در کل مقایسه کیفیت صورت این بازی ها با ویچر البته فقط نسخه کامپیتور با اخرین سطح هایرورک مثل یک جک میمونه :no: :no: :no: :rotfl:
طراحی چهره چه ربطی به سبک داره؟ از نظر جزئیات صورت و… که دیگه به سبک ربطی نداره !
چرا جوسازی میکنین زیاد هم طراحی چهرش خفن نیست
ht@tp://uupload@ir/files/abm1_images-5@jpg
بعضیا خیلی رو دارن 😎
اگر به هیر وورکه که توم ریدر خیلی غول تر از ویجره.
حداقل یه بازی رو از لحاظ طراحی صورت بگو که بازی نکرده باشیم
حرف دکی کاملا درسته
“چرا جوسازی میکنین زیاد هم طراحی چهرش خفن نیست”
کدوم بازی دقیقا خفنه؟؟؟؟ ?:-) :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
آیا شما تا به حال این بازی را با اخرین سطح هایر ورک تجربه کردی؟؟؟
دقیقا دلسل بیار…. تو این نسل کدم بازی کیفیت باف چهرش این زیبا بوده؟؟؟
کدوم بازی دقیقا هایورک اینقدر تاثیز گذار بوده روش؟؟؟؟
تنها بازی که دیدم تام ریدر جدیه بود که اونم مقایسه تکنولوژی AMD با انویدیا یک جوک محضه (: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff:
amir112@
عزیزم فدات شم :* ان بازی هیرورک نداره …/: عجب غلطی کردیم من اون مثالو واسه موهاش زدم اصلا چرا گیر میدین /:
حالا خوبه فقط هیر وورک دیدی ها.
کدوم بازی کیفیت بافت های صورتش از ویچر بهتره؟ بیشتر از ده تا میشه مثال زد.
طراحی صورت ویچر جلوی خیلی از بازی ها حرفی برای گفتن نداره
دیگه یه چیزی رو الکی گنده نکن
ما که بازیش کردیم گرافیکش چشمونو نواخت ویه بازی معمولی ای بود از لحاظ گرافیک حالا شما که یه سیستم میلیونی دارین نمیدونم
حالا خوبه فقط هیر وورک دیدی ها.
ناموسا فهمیدی چی گفتی؟؟؟
اون ده تا بازی که بخواد هایر ورک روش اجرا شه کنسول دود میشه میره هوا چرا جک میگی؟
طراحی صورت ویچر جلوی خیلی از بازی ها حرفی برای گفتن نداره. نکنه انچارتده؟؟؟؟ خخخخخخ برو برابا خدا روزی تو جای دیگه بده….
کسی که کیفیت الترا رو به چشم خودش ندیده همینه دیگه.
so close 😐 😐 😐
الان این یه هیر وورک داره باید بافت های صورتش و طراحی صورتش رو با غول هایی مثل انچ یا کوانتوم مقایسه کنی؟
طراحی صورتش فقط معمولی بود.
هیر وورک فقط برای مو هست و نصف فریم بازی رو هم میپرونه
الان فقط به موش قوی باشه باید بهترین طراحی صورت باشه؟
عزیز من هایر ورک سطح داره که حتی کارکتر ها رو محیطم پیاده میشه چه برسه به صورتش 😐 😐 😐 ok? ولی بیشترین شکل ممکن رو مو هاست … الان این غول ها رو کنسول میتونن هایر ورک رو پرداز ش کنن؟ :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
نیتن براى طراحى صورتش چهارصد استخوان به کار رفته.در حالى که تلو صد تا بوده.
حتى تلو از ویچر بهتر بود چه برسه به آنچ و نیتن
عباس
۸۵۰ تا تو صورتش به کار رفته
عزیزم یه هیر ووک باع برتری کلی یه طراحی صورت نمیشهپبرو بافت ها و جزییات صورت و انیمیشن های لب و دهن رو ببین
و بعد در موردش حرف بزن
خب برای ویچر چند تا کار رفته؟؟؟؟ نسخه کامپیوتر؟؟؟؟؟ /;
فکر کنم به زور به صد تا برسه
در اصل فکر کنم نیتن قوی ترین مدلی هست که تا با حال ساخته شده
بعدش هم لارا
حتی مو های سینه ی نیتن هم در اثر باد تکان میخورن
واس انچارتد ۳ساعت انیمیشن و موشن کپچر به کار رفته شده حالا فیزیک شخصیتش به کنارواسه تک به تک ته ریش هاش سایه پردازی کردن این قدر شخصیت نیتن جزییات داره گرالت نداره بدن گرالت وقتی که لخت میشه انگار شیش کیلو بهش گیریس مالیدن این قدر روغنیه
اوکی من میپذیرم…. ولی خوب انچارتد هنوز نیومده پس نتیجیه میگیریم هنوز ویچره بهترینه ولی باید قبول کرد سطح الترا اونم رو PC جزئیات کمی نداره (:
خب برادر من جز انچارتد هم همین الان کلی بازی هست که تو طراحی صورت از ویچر بهترن
نمونش کوانتوم و اردر و توم ریدر
طراحی صورت ویچر معمولیه
عزیز من این /: برادر من /: همه کس من O_O چند ضلعی واسه روان بودن انیمشن هاست… چرا نمیخوای بفهمی/؟؟؟؟؟ چه ربطی به بافت الترا داره؟؟؟ من دارم میگیم مثلا شما سطح بافت ویچر ۳ رو تو کنسول و با کامپیوتر مقایسه کن اصلا خودت خندت میگیره … در حای که موشن کپچر و چند ضلعی هاشون شبیه همه /:
وری حرف میزنی که انگار تو کل تاریخ فقط خودت ویچر رو الترا زدی.
مطمئنی توم ریدر و اردر و کوانتوم هم بازی کردی؟
عزیز من ما ویچر ندیده که نیستیم.
من میگم اینا بهتر بودن
بعد وقتی که تیر شلیک میشه نور به گوشش میخوره ورنگ گوش صورتی میشه بعد موهاش هم تکون میخوره واسه اصابت تیر به نیتن کد نوشته شده که تیر با چه فاصله ای با چه شدتی بهش برخوردکنه بعد نیتن چه جوری پرت شه واسه اسلحه هاش هم فیزیک درنظر گرفته شده ۸۰۰استخوان زیر پوستی واسش درنظ گرفتن نیتن خیلی سرتره از گرالت البته من ویچرو رو کنسول بازی کردم شاید رو پی سی بهتر باشه
دقیقا ربط داره این بازی مثل بقیه بازی های که چ میدونم از اول بازی تا آخر بازی یک مسیر رو میری تموم میشه میره نیست.
سبک جهان آزاد کلا فرق داره با بقیه بازی ها…. یه نمونش همون آبجکت های داخل بازی هست که مثلا سیستم زغالی من این بازی زمان رو اجرا میکنه ولی چی میدونم مثلا بازی quantum break رو پایین ترین تنظیمات کلی لگ میزنه بازی که روش چند سال زحمت کشیده شده حالا امثال ما میان میگن طراحی چهرش بده…عجب…
دوست عزیز میشه یه عکس از گیمپلی نشون بدی که حرفت رو ثابت کنه از غولی مث آنچارتد در زمینه طراحی صورت بهتره؟. فقط دقت کن که از یه صحنه ی معمولی باشه (آپگرید یا دانگرید شده نباشه).
دوست عزیز نباید توقع داشته باشی یه بازی در” همه” زمینه ای “بهترین “باشه
دوست عزیز uncharted 4 سبکش جهان آزاده؟
Sh.ut u.p plzzzz
.
.
http@//s6.uplod.ir/i/00769/u9uhj1vdj5a7@jpg
هفت جد ابادت خفه شه… جوجه میخوای بحث کنی درست بحرف
خدمت شما :yes:
آباد اشتباهه.آباء درسته.جمع پدر.(پدران)
ما میگیم اباد .. باو قرار نیست که همه مثل هم م بحرفن (:.
دوستان اول بگم نمیخام طرفداری از بازی خاصی کنم
ولی به این دقت کنید ویچر یکی از بزرگترین جهان ها رو تو بازیای مختلف داره تازه تمام اون جزییاتش به کنار و این که خیلی زودتر اومده،
ولی آنچارتد داره ۲۰۱۶ میاد و مسلما نسبت به ویچر محتویات کمتری خواهد داشت و این یه آوانتاژ به نفع آنچارتده.
در ضمن با هم دوست باشد دعوا نکنید :yes:
سرزمینش واقعا زیباست
فیزیکی میاد؟
نه امیر دی ال سی هست
بعضی دی ال سی ها فیزیکشونم میاد.
خیلی دوست دارم اینم بیاد
حداقل به عنوان دیسک بازی اصلی بیاد
مثل فالووینگ
خودم فیزیکى ندیدم اما احتمالا فیزیکى هایى که شما میفرمایید stand alone هستند.(مطمئن نیستم)
به امید روزی که نسخه goty بیاد :inlove:
تصویر سه رو که دیدم یاد Rayman افتادم :laugh: :laugh:
از چه لحاظ دقیقا؟جو سرزمین عوض شده از حالت فانتزی یکم بیرون اومده
همون به شدت فانتزی بودن تصویر منو یاد ریمن انداخت. اصلا تصویر سوم انگار یه بازی دیگست.
اول کار نفهمیدم کدوم عکسو میگی
بعد نگو همون که کل و گیاه بزرگ داره
اره راست میگی ولی با در نظر نگرفتن اون . تصویر ها کمتر فانتزیه . نه به عکس سومی و نه بقیشون
من نمیتونم دانلودش کنم چون اول باید اپدیت بازی رو بگیرم که اونم ۱۰ گیگه :weep:
البته ١٠ گیگ نیست
فکر کنم ١٨ گیگه :sarcasm:
حجم خود DLC ها به کنار :sweat:
چه بازی هست من فقط از یک چیزی میترسم که امسال هم گوتی بدن به این دی ال سی ویچر
زنده بار سی دی پروجکت رد منتظر سایبر پانک هستم بشدت
عشقم ویچر :inlove: نمیتونم دیگه صبر کنم
چه منظره های قشنگی داره :yes:
ای کاش یه نسخه بدن که تمامی این بسته های الحاقی توش باشه با این سرعت نت اگه بخوام دان کنم پیر میشم
یا حضرت ویچر!!!
یا حضرت رنگ!!!!
لامصب بازی چقدر رنگارنگ و زیبا شده! Hearts of stone خیلی زیبا بود و داستان محشر! دیگه این چه شود!! :inlove: :inlove:
WTF
چه تصاویری!! 😯
CD project یه ذره هم به فکر ما باش یه نسخه فیزیکی بده بیرون . با این نت که ما داریم من آپدیت هم نمیتونم دانلود کنم چه برسه به دو تا DLC . الان هم نسخه اولیه رو بازی میکنم . افت فریم و باگ هاش روانیم کرد
اونهایی که از اسکایرم تعریف میکنن همونهایی هستن که از بازی فالوت مزخرف تعریف میکنن هستن اخه بتسدا کی بازی خوب تحویل مردم داد ویچر سه بهترین بازی هست گرافیک داستان حتی گیمپلی وحتی مولتی پلیرهاش دیگه حرف اولو میزنن من بازی اسکایرمو تجربه نکردم ولی میدونم بازیش خوب نیست چون بازی فالوت بد بود وسازنده ی هر دو هم بتسدا بودن از بتسدا خوشم نمیاد از بازیاش همونطوری که دوستان میگفتن بازی فالوت ۴ خوبه مطمئنم بازی اسکایرم هم مثل همون بازی فالوت ابکی و ضعیف هست ویچر از بازی اسکایرم خیلی بزرگتره به اندازه ی قله ی اورست
ببین برو با مادهای گرافیکی بازی کن زبانت هم کمی تقویت کن روحت با اسکایرم اجیر میشه لامصب بازی نیست که وری شاهکاره
دااداشم من خودم طرفدار ویچرم از اسمم معلومه ولی بازی های بتزدا هم خیلی شاهکارن حتی توسال ۲۰۱۱ اسکایریم واقعا از ویچر ۲ بهتر عمل کرد همینطور فالوت ۳ سال ۲۰۰۹ بیگ وینر شد همین فالوت ۴ واقعا شاهکار بود تنها مشکلی که داشت این بود که موتور گرافیکیش فرسوده بود گرافیک بازی پایین بود
جای دیگه از این حرفا نزنیا مسخرت میکنن 😉 :no:
حقیقت نیازمند نقد است نه شتایش
( نیچه )
ببین فال اوت چار خیلی خیلی پایین تر از انتظاراتمون عمل کرد از هر لخاظ نسبت به نسخه ی قبلش پسرفت داشته مخصوصا سیستم انتخاب دیالگ هاش
درست میگی دوست (هاردکور) بگیم اره فالوت ۴ ضعیفه چرا دیگه اسکایریم رو میکوبی ؟ یا کلا خود بتزدا رو؟ بدون اینکه حتی یدونه از عنوان های بتزدا رو بازی کرده باشی؟ با حرف بقیه اومدی اینجا داری بحث میکنی. جمع کن باو :no:
من یه عالمه چیز نوشتم بعد گفتم تو لیاقت دشنمام رو هم نداری
اسکایریم خیلی سرتر از فال اوت هست تجربش کن ﺽرر نمیکنی حتی تا ۵۰۰ ساعت هم پتانسیل داره
اسکایریم برنده بهترین بازی نسل هفت شده 😉 همین برات کافیه
دوست عزیز majidam
شما باید بازیای این شرکتو بازی کنی ببینی چی هستن ،
الان شما چیزای خفنی مثه Dishonored(که به شخصه از بقیه بازیاش بیشتر دوسش دارم) ، Wolfenstein The New Order , Skyrim, Doom و … رو زیر سوال بردی
پیشنهاد می کنم حداقل Dishonored رو بازی کنی که برای نسخه ۲ش لحظه شماری کنی :yes:
یه ساعت بازی کردم دیدم حیفه پیش خودم گفتم بزارم برای تابستون برم که تابستونم تابستونه لذت بخشی بشه توی همون یه ساعت از هر ثانیش لذت برم منتظرم که برای تابستون هم heart of stone هم blood wine رو بگیرم :yes:
من که تو همین تابستونی که گذشت قشنگ با gta v ویچر زندگی کردم
از اون تصویر اولی مشخصه که خبرای خوبی هست 😀 خیلی منتظرشم این بازی به همراه سری gta و tlou و سری بتمن بهترین بازی های عمرم بودن شاید باورتون نشه ولی ارزو میکنم برگردم به تابستون و بازی رو دوباره برای اولین بار بازی کنم.دی ال سی اولی که خیلی عالی بود امیدوارم این یکی بهتر باشه :heh:
منم همین ارزو رو دارم :yes:
بی صبرانه منتظر شاهکار بعدی (DLC) CDPR هستم…بجز شاهکار نمیتونم کلمه ای پیدا کنم برای این بازی و این شرکت…همینطور واقعا کنجکاوم بدونم آخرین داستانی که ما با گرالت هستیم چگونه خواهد بود…شک ندارم با یک داستان بی نظیر و فوق العاده طرفیم…
اوففففففففففف
قیامت داره میاد
ویچر۳ بهترین بازی جهان :-*
به جرات میتونم کسایی که از ویچر ایراد میگیرن خود درگیری دارن دیگه میخواین یه بازی چی داشته باشه مثلا هی بعﺽیا میگن اسکایریم بهتر از ویچره فقط شاید بعﺽی جاهای گیم پلیش مثلا کلی جادو داشت در صورتی که ویچر فقط چندتا ساین داشت ولی داستانی که ویچر داشت صدسال سیاه اسکایریم نداشت من خودم بیش از چهارصد ساعت گیمپلی دارم نسخه legendary edition اسکایریم ولی باور کنید داستان حتی بعﺽی ساید کوست های ویچر رو به کل داستان اسکایریم ترجیح میدم
اسکایریم گیمپلی کاملی هم نداشته همونطوری ک فه سیستم مبارزش ایراد گرفته شد با اینکه بتسدا قول داده بود از نو میسازه ولی بهتر نشده بود والا 😀
من غلط بکنم اگه گفته باشم اسکایریم از ویچر بهتره اون حرفم هم فقط بخاطر این زدم که بعضیا نیان بگن طرفداری کورکورانه متعصبانه از ویچر میکنم
من دیروز تمومش کردم واقعا عالیه اونم با بهترین پایان تموم کردم خیلی بازی قشنگ و با ژرفا و با صلابتی هست
ویچر خیلی خیلی عالیه
منطق بعضی از دوستان خیلی جالبه ویچرو با انچارتد و کوانتوم مقایسه میکنن نتیجه میگیرن اونا بهترم هستن.عزیزم یه چیزی وجود داره به اسم polygon ک یه تعداد محدودی کنسولا میتونن پردازش کنن. یه حدی داره ک حالا هر نسل هم بیشتر میشه. حالا یه بازی جهان باز ک کلی محیط دیگه هم ورای کرکتر و محیط کوچیک دورش رندر میشن هم وجود داره. (حالا هر چی محیط کوچیکتر باشه میشه تعداد بیشتری polygon به کرکتر ها اختصاص داد) جدای اون npcها هم توان پردازش زیادی میگیرن ک تو بازیایی مث انچارتد تعدادش صد تا هم تو محیط نیست ( فک نکنم جایی بیشتر از صد تا کرکتر ببینیم تو بازی اگه هم هست رو نداستن من بذارید) مقایسه گرافیکی دو بازی با دو سبک کاملا متفاوت از ریشه غلطه. و تنها گند میزنه به لذت بازی کردن :-/ :no:
(بنده خودم ۴ دارم انچارتدم پری اوردر کردم و قصد طرفداری هم نداشتم فقط خواستم مقایسه اشتباه بود) 😀
وای خدااااااا
طراحی چهره و جزئیات صورت ویچر بهتر از آنچارتد یا کوانتومه؟
نرود میخ آهنین به سنگ 😐
کجای حرفم گفتم بهتره؟ من میگم مقایسه اینا غلطه چون کلا فرق دارن :-/ تعصب چ کارا نمیکنه. عزیز من کدوم ادم عاقلی میاد یه بازی خطی رو با یه بازی اوپن ورلد مقایسه میکنه؟ :-X
اولا بازی خطی نیست و نیمه خطیه،ثانیا محیط های انچارتد ۴ نسبت به قبل بسیار وسیع تر شدن!!!تخریب پذیری و انفجار های عظیمی که خوره ی cpu هست در انچارتد ۴ به صورت گسترده وجود داره ولی ویچر
… .انچارتد ۴ بهترین گرافیک حال حاضر نسل ۸ هست!!!
فکر نکنم گرافیکش به پای کوانتوم برسه
گرافیک ((افتخاری))معتبر ترین و قدیمی ترین رویداد گیمینگ :heh:
من که از رو باد هوا حرف نمیزنم گرافیک بازی اینقدر بالا بود و جلوه ها خفن بودن که با قاطعیت میگم اگه همونقدر که توی بازی به گرافیک توجه شده اگه میتونستن مدت زمان گیم پلی ولی و به بعضی جاهای بازی کمی شاخ و برگ بیشتر داده بودن یکی از قویترین احتمالات goty میشد
من نظرات داوران(E3) رو بیشتر قبول دارم تا شما :heh: شرمنده :-))
من اتفاقا بهتر از شما نظرات اونا رو درک میکنم تا نشستم پشت بازی همون موقع که گرم شدم بازی تموم شد نمیدونی که چقد دلم میخواست بازی طولاتی تر باشه حتی با یه داستان مسخره ۱۰۰تا فحش بهش دادم که اینقدر زود تموم شد بعد از اون دنگ فنگی که برای نصبش کشیدم.اون داورا هم مطمئنن دلشون میخواسته بازی طولانیتر باشه دیگه اعصاب خوردیشون رو از طریق نظراتشون خالی کردن
درسته این بازی نیمه خطی اما محیط هاش چقدر وسیعه؟ به وسعت ویچر نیست مطمىنا.جدا از اون اینم لیست بازی ها ک تعدادpolygon های کرکترهاش بالاس. ک خیلی واضح خست انچارتد پر جزییات ترینش نیست
POLYGON COUNTS
Here are the highest known video game polygon counts:
Polygons Per Character (40,000+)
Agni’s Philosophy (2012 Demo) – 400,000
InFamous: Second Son (2014) – 120,000 (60,000 head polygons, 7500 hat polygons)
Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge (2012) – 111,483
Final Fantasy XV: Episode Duscae (2015) – 100,000 (20,000-30,000 hair polygons)
The Order: 1886 (2015) – 100,000
Star Citizen (2016) – 100,000
Uncharted 4: A Thief’s End (2015 Demo) – 90,000+ (over twice TLOU count)
Ryse: Son of Rome (2013) – 85,000
Crysis 3 (2013) – 60,000
Ninja Gaiden 3 (2012) – 58,158
Without Memory (2016) – 50,000
The Last of Us (2013) – 45,000+ (assuming at least as many as U2)
Uncharted 2: Among Thieves (2009) – 45,000 (4000 hair polygons)
Bulletstorm (2011) – 43,709
Ninja Gaiden II (2008) – 41,697
Tomb Raider (2013) – 41,245
D4 (2014) – 40,956
Dead or Alive 5 (2012) – 40,398
Virtua Fighter 5 (2005) – 40,000
Killzone: Shadow Fall (2013) – 40,000
Sunset Overdrive (2014) – 40,000
این لیست رو از خودت کشف کردی؟! 😐 در ضمن همون قدر که محیط انچارتد از ویچر کوچیکه به همان اندازه هم انفجار و تخریب پذیری ویچر از انچارتد کم تره 😉 انچارتد بهترین گرافیک تاریخ رو در اختیار داره!!!لیست ات هم از دم غلطه نیتن دریک تو انچ ۴ اگه اشتب نکنم ۸۰۰/۰۰۰ تا پالیگان داره 😐 تلو هم یادم نیست ولی قطعا از لیست من درآوردی ات بیشتره 😐
لیست از گیم اسپات هست شمام اگه برای حرفت منبعی داری نشون بده بجای تهمت زدن 😐
برای اثبات حرفم شما این توییت روببین@Corrinne current stage UC4 Drake’s model Over Double the polygons of the last of us ps3, where does it stand as compared to TLOU PS4 model?
— Shaikh Sehran (@ShaikhSehran) August 6, 2014
برای لست ک میدونید چقدره؟
در ضمن تو این لیستی که گفتی باز انحصاری یک کنسول بیشتر از یک بازی پی سی پالیگان داره(اینفموس)!!!نیتن هم فقط ۱۵.۰۰۰ تا پالیگانش اونم در نسخه ی قبل مربوط به ریش و سیبیل اش میشه بقیه بماند!!!!همونطوری هم که گفتم به همون اندازه که وسعت ویچر بیشتر هست تخریب پذیری و گرافیگ و انفجار های انچ ۴ بیشتر هست!!!
رایز بهترینشونه. ۸۵۰۰۰ 😎
جدا از اون بخوایم مقایسه گرافیکی کنیم اینم در نظر داشته باش ویچر روی پی سی از کلی تکنیک انحصاری بهره میبره ک بازیای کنسولی ندارن 😐 hbao+.txaa.hairwork.و تکنیک های سایه زنی به مراتب بهتر از اینی ک روی بازیای کنسول هستن. بحث anti alisingهم بماند.یکم منطق هم خوب چیزیه
خب،خودت داری میگی نسخه ی پی سی!!!جواب خودت رو دادی 😎
ایا نسخه ی پی سی ویچر نیست؟ 😐 مال پی سی خار داره؟؟ 😀
پی سی یه سخت افزار نامحدود داره و طبیعتا ماینکرفت هم اگه سیستم خدایی داشته باشی میتونی بهتر از گرافیک انچارتد و… اجرا کنی.و چه بسا انچارتد اگه رو پی سی منتشر میشد بیشتر شبیه فیلم بود تا بازی 😐 گرافیک ویچر رو هم باید تو همون سخت افزاری که انچارتد ۴ رو باهاش مقایسه میکنی،مقایسه کنی که با انچ اختلاف فاحشی دارن 😐 و با اینحال گرافیک انچ ۴ اونقدر بالاست که به راحتی میشه اونو با نسخهی پی سی ویچر مقایسه کرد و تو خیلی از زمینه ها اونو برتر دونست
گرافیک انچ ۴ از نسخه pc ویچر ۳ بالاتره؟؟؟؟؟؟این حرفو میزنی چون رزولوشن بالاتر از fullhd ندیدی حالا من هرچقدرم بخوام بگم چه فایده به قول خودت نرود میخ آهنین به سنگ بعدشم اصلا ویچر به کنار اگه جراتش رو داری بیا بگو گرافیک انچ ۴ از نسخه pc کوانتوم بالاتره
همین که فک میکنی رزولوشن بالاتر باعث گرافیک بالاتر میشه نشان از منطق ات داره!!! در ضمن همین که گرافیک انچ ۴ تو نسخه ی کنسولی از ویچر نسخه ی پی سی تو خیلی زمینه ها برتری داره نشان از عظمت و قدرت و گرافیک حیرت انگیز بازی داره!!!گفتم که من نظر متخصصان و داوران رو بیشتر از شما قبول دارم!!!همون قدر که انچ ۳ نسخه کنسولی تو سال عرضه اش از کرایسیس همه ی پلتفرمها(کرایسیسی که به گرافیک غولش معروفه) برتر بود و برنده شد،نشان از ابهت و قدرت گرافیکی این بازی داره!!کوانتوم بماند :heh: انچ ۴ هم تو e3 گرافیک((((((افتخاری)))))))گرفته که دیگه جای هیچحرفی رو باقی نمیزاره 😎
برو بشین پشت pc یه بازی باز کن برو تو تنظیماتش از fullhd شروع کن همینطور رزولوشن رو تک تک بیار پایین اگه گرافیک بازی پایینتر نیومد بیا همینجا هرچی خواستی بگو بعدشم اینکه فکر میکنی تعداد پیکسلهای رندر شده در گرافیک و کیفیت بافتهای بازی تاثیر نداره نشان از منطق خودت داره وقتی ۳۴۸۰*۲۱۶۰ چهار برابر ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل داره فکر میکنی توی بازی هیچ تاثیری نداره اصلا ۴k هیچی همینکه دامنه ۱۰۸۰ وارد ۱۴۴۰ میشی انگار وارد یه دنیای دیگه میشی باید تجربه تا بفهمی من چی میگم
تو خیلی زمینه ها برتر دونست؟ سایه زنی یا کیفیت بافت ها؟ یا لابد aoها؟ یا لایتنینگ های ریل تایم؟ یا کیفیت انیمیشن ها یا فریم انیمیشن ها؟ تعصب چیز خوبی نیست دوست عزیز انچارتد تو نسخه کنسولی بازیا ازشون سر تره بر منکرش لعنت ولی بدون این همه تکنیک غیر منطقیه بگی از نسخه پی سی بازیای جدید هم سر تره. فک کنم گرافیک بصری و فنی رو اشتباه متوجه شدید شما
من نگفتم همه گفتم خیلی!!!نمونش تعداد استخوان های صورت نیتن که ۴۰۰ تاست!!!فیزیک های جدید که قبلا تو بازی ها شاهد اش نبودیم(مثلا وقتی حرارت و جرقه های گلوله به گوشش میخوره قرمز میشه یا بازتابش فوق العاده نور و اجسام در آب که من فقط در کرایسیس این چنین با کیفیت دیده بودم و…)،یا تخریب پذیری فوق العاده بالا که خوره ی cpu هست نمونش وقتی وقتی گلوله به کیسه ی برنج ها خورد کیسه نترکید بلکه یواش یواش از اون سوراخ اومد بیرون و کم و کم تر شد یا انفجار های بسیار عظیم که در ویچر شاهدش نبودیم!!!یا نور پردازی رویایی که من در هیچ بازی ای ندیدم و…. اونقدر تکنیک و فیزیک در این بازی گنجونده شده که گفتنش اندازه ی کتاب میشه!!!پس لطفا مقایسه ی مسخره ویچر و این بازی تو گرافیک رو کنار بذار
دوست عزیز ناتی داگ فن همونطور که خودت میدونی یه بازی فقط گرافیک نیست که.اگه مدت زمان و نیرو ی انسانی که برای ساخت ویچر ۳ و انچارتد ۴ صرف شده برابر بدونیم(دقیقا نمیدونم چه قد هستند) ویچر۳ برای ۳ تا پلتفرم با بیس های کاملا متفاوت اومده در صورتی که انچ ۴ انحصار ps4 هست(اولین بازی سی دی پراجکت رد برای نسل ۸ بود در صورتی که ناتی داگ لست او آس برای نصل ۸ یه بار ریمتسر کرده وآشنایی بیشتری با سخت افزار ps4 داره ).ویچر۳ یکی از بزرگ ترین نقشه های تاریخ رو داره(تو ۱۰ تای برتر هست) که لودینگ خیلی کمیتو بازی میبینی اگه تو شمال نقشه باشید npc ها تو جنوب نقشه هم پردازش میشن(یه ماد براش اومده بود که میشد دید ولی بعضی موقع یکم نقص داشتن).ویچر ۳ چندین پایان مختلف داره با راه های مختلف برای پیایان رسوندنش.درسته که تو انچ از انفجار های عظیم استفاده میشه ولی همشون لحظه ای هستن و به صورت مداوم که صورت نمیگیره.درسته انجارتد بیاد بهترین گرافیک نسل میشه ولی محیطی خیلی محدودتری داره و حتی گیم پلی کوتاه تری هم داره.پس با مقاسه کردن این دوتا بازی فقط به هر دو بازی ضربه میزنی.
خدا وکیلی مثلا اگه من میشنیم ویچر بازی میکنم خیالا کردی برای چندتا انفجار و اینجور چیزاست نه عاشق داستان بی مانندش هستم بعدشم اگه تمام خوبی بازی به چندتا انفجار و افکت نوری و تخریبپذیری هست تو just cause 3 به اندازه کافی دیدم حالا اگه میخوای بیای بگی انچ ۴ از یکی از اکشن ترین بازیهای تاریخ اکشن تره مشکل خودته که متعصبانه فکر میکنی
من اینو نگفتم دقت کن گل من :-* در ضمن من مثل بعضی ها بازی ندیده نیستم که بازیهای مولتی پلتفرم رو به جای انحصاریهای نداشتم بکنم!!!من هم ویچر رو بازی کردم و هم انچارتد رو بازی خواهم کرد 😎 پس تعصب مال کسیه که به انچارتد دسترسی نداره 😎
@ash
در کل حرف شما رو قبول دارم دوست من!!!ولی مدت زمان ساخت فقط تعداد روز نیست،بلکه تعداد ساعت نیز هست که من تا اونجا که یادمه بچه های ناتی داگ شب و روز شیفتی کار میکنن!!!بله درسته،همون قدر که مپ ویچر بزرگه و مپ انچارتد کوچک تر به همون اندازه گرافیک انچارتد بهتر از ویچر هست.سبک هر دو فرق میکنه اساس پایان های بازیهای rpg طبیعتا مختلف هست ولی کارگردان انچارتد دوی نداشت بازی از ریشه ها دور بشه و پایان های مختلفی داشته باشه!!انیل دراکمن و بروس استرلی میتونستن مپیبه بزرگی ویچر خلق کنن ولی اصلا برای سبک بازی این خوب نیس 😉 اینم بگم هر دو شاهکار اند
حالا کی گفته دسترسی ندارم پسرعموم ps4 داره رفیقم داره چندتا دیگه هم هستن اگه دیدم مثل شما عقده انچ دارم میرم همونجا بازی میکنم بعدشم من مثل شما عقده ی انحصاری ندارم وگرنه فکر کردی مرده ی ۲ میلیون تومان پولم فقط قیمت کیبورد و موس و هدست و کنترلرم از قیمت کنسول تو بیشتره اگه یه زمانی نیاز شدید مثل شما پیدا کردم یه ps4 neo میخرم تمام انحصاریهایی رو که بهش مینازی از دم باکیفیت بالاتر از اونی که تو بازی کردی بازی میکنم ببینم اون موقع هم حرفی داری بزنی یا نه
:-)) فقط همین
😛
باز هم ویچر و ماجرا های کف دست :laugh:
اخه شما چه میدونید ویچر چیه چند تا نوب جم شدن دارن بد میگن ویچر به سن شما ها نمی خوریه
من نه کاری به پولیگان دارم نه تعداد استخوان های صورت. من خودم گیمپلی هردوشون رو دیدم. گرافیک فنی آنچارتد۴ خیییییلییییی بیشتر از ویچر ۳ هستش. حالا هرچی میخواید بگید txxass ویچر رو پی سی بیشتره.چیزی که خودم دارم میبینمو چرا بهش شک کنم؟ گرچه خودم هم عاشق ویچرم.
اگه هم مشکلی نیست لینک گیمپلی ویچر رو با بالا ترین تنظیمات. بدید. ببینیم فرقی میکنه یا نه؟
بازم میگم توقع نداشته باشین یه بازی تو همه زمینه ها بهترین باشه
بهترین بازی نسل هشت همین ویچره به نظرم تا الان!
یعنی ادم چه قدر بیکار باشه بیاد سر گرافیک انچ ۴ و ویچر۳ بحث کنه 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
کاش زمان بگرده عقب …. اوف من چه میدونستم اینجوری مشه….. /: :quiet: :quiet: :quiet: :sweat: 😮
من که همش این بشر رو با دخترا میبینم 😐
عمرا به پای اسکایریم و آنلاین برسه
بعدشم ویچر جوری ساخته شده که صحنه هاش بستگی به خود ادم داره منظورم انتخاباشه شما خیلی نگرانی که بازی صحنه داره میتونید جوری تصمیم بگیرید که به صحنه نرسید پس لطفا بهانه بنی اسراعیلی نیارید برا همه ثابت شده ویچر شاهکاره و یکی از بهترین بازی های دنیا هستش تعصب بازی رو هم بذارید کنار و ویچر و با انچارتد و تلو مقایسه نکنید که مقایسشون خیلی زشته اون کجا و ان کجا :-/