بخش داستانی Halo 5 تغییرات بسیاری را در گیمپلی خود خواهد دید
این تنها بخش چندنفره Halo 5 نیست که بهروزرسانیهای مستمر دریافت میکند چراکه بخش داستانی Halo 5 نیز قرار است تغییرات بسیاری از از جمله متعادل کردن درجه سختی بازی دریافت کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.
کریس پروکتر طراح استودیوی ۳۴۳ اینداستریز درمورد بهروزرسانی جدید بخش داستانی Halo 5 در وبسایت Halo Waypoint چنین نوشت:
در این چند ماهه اخیر وقت کافی برای خلاصه کردن بازخوردهای بازیبازان، منتقدین، ویدیوهای مختلف و بازخوردهای خودمان داشتهایم. من برروی متعادل کردن قسمت داستانی Halo 5 کار میکنم و هدفم این است که بخشهایی که بازیبازان با آن مشکل داشتهاند را حل کنم و یا حتی قسمتهایی که خود تیم از آن ناراضی بودند را، بدون داشتن بازخورد خارجی از آن، حل کنم.
بعضی از تغییراتی خاصی قرار است به بخش داستانی Halo 5 اضافه شود شامل افزایش سختی بازی در بخش داستانی تکنفره و کاهش سختی هنگام تجربه بخش داستانی بهصورت چندنفره اشاره کرد. در هر دوبخش تغییر سختی بازی را بهصورت جزئی خواهد بود. همچنین از این پس حملات Warden کمی آسانتر خواهد شد تا بازیباز بتواند راحتتر جاخالی دهد که خاص درجه سختی پایینتر است. در ادامه میتوانید لیست کامل تغییرات بخش داستانی Halo 5 را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که تغییرات خاص دشمنان برروی هوشمصنوعی بخش Warzone نیز تاثیر میکذارد. این تغییرات با بهروزرسانی Memories of Reach که در ماه مه منتشر میشود در دسترس خواهد بود.
- کاهش سختی بازی هنگام تجربه بهصورت دونفره.
- افزایش جزئی سختی بازی هنگامی که بهصورت تکنفره بازی میکنید.
- حملات Warden از این پس راحتتر جاخالی داده میشوند که مخصوص سطح پایینتر خواهد بود.
- کشتن Warden بهصورت رودررو آسانتر میشود.
- کاهش ضربه Turretهای دشمن.
- کاهش اثر سلاحهای هوش مصنوعی Storm Rifle و Suppressor درکنار Light Rifle.
- افزایش اثر بخشی سلاحهای هوش مصنوعی Plasma Pistol و Needler درکنار Beam Rifle.
- اضافه کردن یک انیمیشن جدید به الیتهای دارای Energy Sword که حال میتوانند هنگام راه رفتن نیز از Energy Sword خود استفاده کنند.
- افزایش جان و دوام Elite و Elite Officer درکنار Soldier Officer.
- کاهش تعداد تکرار سپر سربازان.
- کشتن یک Crawler باعث میشود تا به دشمنان دور محدوده خود نیز آسیب وارد کند.
- کاهش شانس کشته شدن اسپارتانهای هوشمصنوعی هنگامی که Turret پشت وسیله نقلیه را بدست دارند و بازیباز نیز آن را میراند.
- در مرحله COLISEUM سلاح Binary Rifles حذف شد.
- در مرحله COLISEUM دو سلاح Sniper Rifle و Rocket Launcher جابهجا شدند. Sniper Rifle به Yellow Tower رفته و Rocket Launcher نیز در Green Tower قرار دارد.
- در مرحله COLISEUM سلاح Suppressor به پایین Grav Lift تغییر مکان داد.
- در مرحله FATHOM سلاح SAW تنها یک خشاب خواهد داشت.
- در مرحله EMPIRE سلاح Shotgun به Tower One بازگشت.
- سلاح Plasma Pistol در Mid قرار دارد، خیابان کوچکی که بین Tower و Pit قرار دارد.
برای مشاهده لیست کامل تغییرات میتوانید به وبسایت Halo Waypoint مراجعه کنید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
نظرات
همین که عکس حضرت مستر چیف اون بالا هست دیگه چاره ای جز سکوت نیس همین بس که بهترین انحصاری وان تا اینجای کار هیلو بوده تا اینکه هیلو۶ بیاد و دوباره رکورد ها رو جابجا کنه و دوباره حضرت رو ببینیم
تو فاز اوناییم که منفی دادن
خدا شفا بده
البته بهترین انحصاری xo بازی ori بوده!
—
ای کاش ی dlc میدادن برا بخش داستانی تا بقیه داستان بگه :idk:
درک درستی از داستان وگیم پلی این بازی ندارم ولی شواهد و طرفداراش نشون میدن که فوق العادست :yes: :yes:
من که تا اومد روی legendary تمومش کردم و خیلیم اسون بود
اصن واسم خیلی عجیب بود چرا اینقدر اسون شده
Halo 2 3 رو به سختی روی hard تکنفره بردم اخر
یا halo4 روی legendary کافرم کرد اصن 😀
با اینکه داستان بازی رو تموم کردم (که واقعا عالی بود 😀 )ولی هنوز از آنلاینش خسته نشدم :inlove:
بچه های ایکس وان باز اد کنن : Hardest gamer69