سرورهای عنوان Fable Legends بهصورت رسمی بسته شد
عنوان انحصاری Fable Legends که قرار بود برای پلتفرمهای مایکروسافت عرضه شود، امروز بهصورت رسمی سرورهای خود را برای کاربران بتا بست. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.
همانطور که پیشتر اعلام شده بود، سرورهای عنوان Fable Legends برای کابران بتا تا ۱۳ آپریل باز بود و حال بهصورت رسمی شاهد بسته شدن سرورهای بخش بتای بازی هستیم. همچنین درصورت خرید طلای داخل بازی شما میتوانید هزینه آن را پس بگیرید. اخیرا نیز سخنگوی مایکروسافت از امکان ساخت ادامه بازی صحبت کرده است. مایکروسافت امیدهای زیادی به Fable Legends داشت. این عنوان قرار بود با امکان دریافت محتوای مستمر عمری پنج تا ده ساله را داشته باشد. استودیوی لایون هد این پیام را بهصورت رسمی انتشار دادند.
از طرف تمامی ما در استودیوی لایونهد میخواستیم بخاطر شرکت در بتای بازی Fable Legends و کمک در توسعه آن تشکر کنیم.
در نهایت تمامی داستانها روزی به پایان میرسند. اما خاطرات پیروزیهای قهرمانان و توطئههای دشمنان همیشه به یاد میمانند. بخاطر پشتیبانیتان متشکریم.
شما همه افسانه هستید.
Fable Legends قرار بود در سال ۲۰۱۵ برای ویندوز ۱۰ و ایکسباکس وان عرضه شود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
حیف شد . امیدوارم بازی جدید و خوبی بسازن.
می خندم :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:
یه چیزی، درود بر مایکرو کبیر :sick:
هنوزم جای تعجب داره که لاین هد چه اشتباهی مرتکب شد که مایکروسافت هم استدیو رو تعطیل کرد و هم بازی روکنار گذشت ?:-) ?:-) ?:-)
پول
مطمئنم هر چیزی که هست بخاطر پول هستش . رقابت شدیده و تو هر دو سمت چه سونی چه مایکرو هر کی سودآوری نداشته باشه یا کم باشه احتمالا کلکش کندست . واقعا واقعیت تلخیه ولی متاسفانه این واقعیت روز جهانه
حرفت درسته ولی فیبل تقریبا دیگه مراحل ساختش تموم شده بود و نزدیک عرضه بود و مایکروسافت براش هزینه کرده بود حداقل میتونست عرضه کنه من هنوزم میگم بحث مالی نبوده وگرنه مایکرو بازی رو عرضه میکرد و وقتی عرضه شد بعدش استدیو رو تعطیل میکرد
ممکنه وجود یک باگ بزرگ در بازی بوده باشه یا مجموعه ای از باگ ها که احتیاج به این پیدا کرده بود که بازی از اول بررسی بشه و اگر عرضه میشد اعتبار استودیو سازنده به خطر میفتاده ( با توجه به اعتبار و سابقه استودیو سازنده احتمال ضعیفیه ولی یکی از احتمالاته )
مورد بعدی که به ذهنم میرسه ممکنه اختلافات عمیق بین سازندگانش و مایکرو باشه . احتمالا سر یک موضوعی با هم اختلاف شدید پیدا کردن و هیچکدوم هم کوتان نیومدن و جریان شده این ( با توجه به پیام های بعد از بسته شدن که اعضای استودیو دادن )
والله برای منم بسیار سوال شده چرا مایکرو اینکارو کرد
:yes: :yes: درسته فیبل نمیتونه یه ip پرفروش باشه ولی طرفدار زیاد داشت واقعا حیف شد