سازندگان Driveclub به استودیوی کد مسترز پیوستند و برروی عناوین مولتی پلتفرم کار میکنند
پس از تعطیلی استودیوی Evolution، بسیاری از بازیبازان برایشان سوال شد که پائول راستچینسکی و تیم با استعداد وی به کجا میروند و سرنوشت آنها چه خواهد شد. تیمی که عنوان Driveclub را خلق کرد و پس از عرضه این عنوان نیز محتواهای بسیار زیادی برای آن منتشر کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
امروز ما از طریق یک معرفی رسمی دریافتیم که اعضای استودیوی Evolution به شرکت بریتانیایی کد مسترز پیوستهاند؛ استودیویی که خانه بسیاری از عناوین اتوموبیلرانی مانند F1 و Dirt است. میک هاکینگ، یکی از بنیان گذاران Evolution Studios، از این پس مدیر ساخت عناوین این استودیو، زیر چتر کد مسترز خواهد بود. در حال حاضر تیم Evolution Studios در بریتانیا برروی عناوین مولتی پلتفرم کار میکند. آقای هاکینگ در بیانیهای اینگونه اعلام کردند:
«من واقعا خرسند هستم که به کد مسترز پیوستیم، آن هم در زمان هیجان انگیزی که شرکت در حال رشد است. ما به یک اندازه شور و اشتیاق داریم و مصمم هستیم تا بهترین عناوین اتوموبیلرانی را بسازیم و باعث بوجود آمدن بزرگ ترین جامعه گیمرها در بازار این سبک باشیم. من نسبت به کار کردن با بسیاری از بزرگان سازنده بازیهای اتوموبیلرانی و ساخت عناوینی هیجان انگیز، به مانند فرانچایزهای DiRT ،GRID ،Micro Machines و FORMULA ONE بسیار امیدوارم.»
فرانک سگنیر، رئیس شرکت کد مسترز نیز در پیامی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد:
«موفقیت عناوین F1 2015 و DiRT Rally در طی ۱۲ ماه گذشته، دوباره راه پیشرفت را برای شرکت هموار کرد. اضافه شدن تیم Evolution به گروه استودیوی ما، به ما اجازه میدهد تا تجارت خود را گسترش دهیم و نیروی خود را به عنوان یکی از برترین شرکتهای ساخت بازیهای اتوموبیلرانی قوی کنیم. من مفتخر هستم تا اعلام کنم که میک هاکینگ به عنوان مدیر ساخت ما مشغول به کار میشود. تجربه او در ساخت عناوین AAA و رهبری کردن تیمی با استعداد، او را به یک انتخاب طبیعی برای این شغل تبدیل میکند. من بسیار مفتخر هستم که ورود تیم با استعداد ایشان به خانواده کد مسترز را خوشآمد میگویم و من به آینده و همکاری با یکدیگر برای ساخت عناوینی بزرگ امیدوار هستم.»
قطعا این خبر خوبی برای طرفداران سبک اتوموبیلرانی است. تیم با استعداد Evolution در همکاری با کد مسترز کار بلد، میتواند نوید بازیهای زیبایی را در آینده دهد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
سونی از این که این استودیو رو تعطیل کرد خیلی پشیمون میشه
فک کن dirtبا گرافیک درایور کلاب
فرض کنید یه بازی شبیه درایور کلاب برای پی سی و ایکس باکس 😀
ای جاااان
البته خدایی سونی اشتباه کرد.اما گذشته ها گذشته بیایم به آینده فکر کنیم.
خیلی بازی توپیه ولی آپدیتاش کمر آدمو میشکونه
قطعا سونی و مایکروسافت بهتر از ما میدونن چیکار میکنن!!!ولی حیف کاش به پولوفونی دیجیتال میپیوستن و به روند ساخت گرن توریسمو:اسپورت سرعت میدادن.فرض کن گیمپلی خفن گرن با گرافیک درایو کلاب امیخته بشه(با اینکه گرافیک گرن همیشه خوب بوده) 😯
اگه سازندگان تمرکز و دقت بیشتری برای بازی به خرج میدادند شانس اینکه به یکی از بهترین عناوین ریسینگ شبیه ساز رانندگی بشه رو داشت.حیف که نشد
دیگه پس احتمالا بازی های بعدی که با همکاری کد مسترز میسازه مولتی پلتفرم خواهد بود ولی من مطمئنم سونی همین طوری الکی این استدیو رو بی خود تعطیل نکرده و حتما دلیل مهمی داشته
بچه ها کسی درایو کلوب نمیزنه؟؟؟؟؟؟؟؟
ID : EHSANIMANI1992
حداقل خدا رو شکر به کدمسترز پیوستن و کلا نرفتن کنار. این دو تیم واقعا استعداد خوبى دارن واسه ساخت عناوین ریسینگ.
Codemaster با اینکه بازیای خوبی میزنه ولی من سر igi ازش بدم اومد اون فرانچیز خوب رو به فنا داد
سونی هیچ وقت این استدیو رو تعطیل نمیکرد ، البته اگر گرن توریسمو وجود نداشت! حتا اگر سونی میتونست گرن توریسمو رو به لانچ ps4 برسونه دیگه شاهد درایو کلاب نبودیم ، در واقع میشه گفت درایو کلاب اومد که جای شاهکاری مثل گرن توریسمو رو پر کنه ، هر شرکت دیگه ای هم بود این استدیو رو تعطیل میکرد ، چون واقعا کدوم شرکت عقل کلی میاد ۲ تا انحصاری تو یه سبک بسازه؟!
کدمسترز کم خوب بود حالا دیگه بهترم میشه :inlove: