تماشا کنید: تریلر سینمایی بازی Doom تحت عنوان Fight Like Hell و تصاویری از رزولوشن 4k
استودیوی بتسدا در روز گذشته به مناسبت آغاز نسخه بتای این بازی برروی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی، تریلری سینمایی تحت عنوان Fight Like Hell منتشر کرد. برای تماشای تریلر در ادامه با گیمفا همراه باشید.
این ویدیو در یوتیوب قرار گرفت و در متن توضیحات آن گفته شد:
Fight Like Hell؛ آغاز دسترسی طرفداران به نسخه بتا (Closed Beta) را با تریلر سینمایی جدید این بازی جشن میگیریم! این تریلر بخشهایی از گیمپلی از جمله مبارزاتی بیرحمانه، شیاطین ترسناک و اسلحههای عجیب و قدرتمند را نشان میدهد.
نسخه بتای عنوان Doom هماکنون آغاز شده است و تا ۴ آوریل (دوشنبه ۱۶ فروردین) به پایان میرسد. در ادامه میتوانید تریلر سینمایی جدید این بازی را تماشا کنید:
تماشای آنلاین تریلر:
موسیقی: آهنگ New Noise از گروه سوئدی Refused
لازم بهذکر است فقط کسانی که عنوان Wolfenstein: The New Order را پیشخرید کرده باشند، میتوانند نسخه بتای Doom را تجربه کنند. شما در این نسخه میتوانید در نقشههای Heatwave و Infernal در حالتهای Team Deathmatch و Warpath gametypes بازی کنید. با آغاز نسخه بتا، برخی از طرفداران توانستند این بازی را با رزولوشن 4K به اجرا در آورند که تصاویری را برای شما در ادامه قرار دادهایم:
عنوان Doom با موتور گرافیکی Id Tech 6 در ۱۳ مه سال ۲۰۱۶ (جمعه ۲۴ اردیبهشت ۹۵) برروی پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. شما میتوانید پیشنمایش این بازی را به قلم سعید آقابابایی در اینجا مطالعه کنید. همچنین طرح کاور جدید این بازی طی یک نظر سنجی مشخص شد. لازم بهذکر است برای پایان بخش تکنفره بازی Doom به بیش از ۱۳ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- بررسیهای پلی استیشن ۵ پرو منتشر شدند
نظرات
تا عکس خبر رو دیدم فکر کردم هیلو ۶اومده
عجب شباهتی با مستر چیف داره لامصب
خیلی شبیه هیلو شده خیلی :razzmad: :quiet: :rotfl: البته مولتیش
Iron-Manپ-خ روچک کن اگه نظرمو داری میبینی
———-
چه قشنگه
یا حضرت موزیک 😀
بدجور میخوامش
تو تریلر ها یکم کنتراست و چگالی رنگ قرمز خیلی بد هست کاش یکم موتور رو.برای رنگ.قرمز بهینه می کردند می زنه به ذوق
اما doom یه چیزی هست که در هر صورت باید تجربه کرد
این مولتیشه
گرافیکش از سینگل کمتره
گرافیک سینگل خیلی بهتره
داداش یکیه
یکی از دلایلش اینه که سینگل هم ۱۰۸۰ و ۶۰ فریمه
نه از لحاظ رزولوشن و فریم ریت نمیگم
یه جا خوندم گرافیک سینگلش بیشتره
پس چه دلیلی داره گرافیک مولتی پایین تر باشه؟
برادر دقیقا مثل انچارتد گذافیک مولتی پایین تره
خب فریم آنچارتد تو سینگل رو ۳۰ هست و با وضوح ۱۰۸۰ اجرا میشه ولی تو مولتی گرافیک و وضوح رو پایین اوردن و ۶۰ فریم اجرا میشه
وقتی دووم تو سینگل ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم اجرا میشه چه دلیلی داره گرافیک مولتی نسبت به سینگل پایین تر باشه؟
برادر باور کن دلیل انچارتد هم اون نیست
اینا کمتر روی کولتی کار میکنن
من یادمه طرفای بهمن اینا تازه ناتی داگ میخواست بره مولتی بازی رو بسازه
ولی اون زمان سینگل بازی خیلی گرافیک غولی داشت
همیشه دوست داشتم یک شوتر اصیل و ناب رو بازی کنم
دیگه خسته شدم از این بازی هایی که تا جنگ ستارگان نرسن ول کن نیستن.
حدود ده سال پیش نسخه ی های یک و دو رو بازی میکردم
بچه بودم ولی خیلی لذت میبردم
متاسفانه نسخه ی سوم رو کم بازی کردم
شاید یکی از دلایلش نکشیدن بازی رو رایانمون بود
ولی بازی رو رایانه ی دایی ام خوب اجرا میشد و چیزی از بازی یادم نیست زیاد
منتظر این شاهکار هستم تا بعد انچارتد یه تجربه ی ناب دیگه رو داشته باشم
هیلو بازی کن مخصوصا قسمت های قدیمیش :yes: :yes: :yes:
اقا پس کالاف چی شد اینهمه سرش با ما دعوا می کردی که خوبه و … اینا؟! :-/ 😀
باو بلک اپس سه رو بازی کردم کلا از هرچی کالافه زده شدم
اسپویل
اون قسمت اخرش که خودش رو میکشت و میرفت اون دنیا به معنای واقعی داشت حالمو به هم میزد.
برادر زیاد با هیلو کنار نمیام
البته من زیاد بازیش نکردم
شاید هم خوشم اومد ولی وان ندارم
اخه پد ر ما رو در اوردی هس می کفتی لیز می خوری روبات می ترکونی پر هیجانه پر انفجاره…
برادر اون موقع بازی نکرده بودم
شما ببخش
ولی از حق نگذریم فقط سینگلش مسخره بود
مولتی بازی حرف نداشت
اون مرحله که رفتیم تو ذهنه د.خ.ت.ره باید زامبی میکشتیم حالم از هرچی کالاف بود بهم خورد
به نظرم halo 1 رو بازی کن بهترین نسخش همینه اصلا شاهکاری واسه خودش متاش شد ۹۷ خیلی بازی توپیه
به نظر من هیلو ۲ خیلی بهتر از بقیه نسخه هاست من هنوزم بازی میکنمش
اون قسمت آخرش که خودش رو میکشت و میرفت تو اون دنیا؟:|:|:|:|:|:|
بورو باو ناموسا حالو حوصله نداریم.
PFF همین شمایین که Campaign کال اف رو بد جلوه میدین.
منفی برام مهم نیست .
DNI ,DNI ,DNI ,DNI ,DNI ,DNI ,DNI
سنگای عزیز درست میگه. وقتی نمیفهمید داستانو مجبورید دربارش نظر بدین؟
والا من نمیفهمم منتقد هم نفهمه؟
سینگل پلیر بازی به شدت ضعیف بود
چه گیم پلی چه بقیه ی موارد
ولی مولتی بازی حرف نداشت به جریت
منتقدام بعضیا گفتن خیلی خوب بود داستانش بعضیام نه. شما برو یوتیوب سرچ کن دربارش دساتانشو فهمیدی کف نکردی بگو.
چه تریلر ردیفی داشت
چه اهنگ نازی داشت
ادم واقعا اینجور بازی هارو میبینه اشک شوق میریزه
سازنده هایی که بازی هاشون هنوز بازی هستند و زیاد به سمت سینمایی و فیلمی شدن حرکت نمیکنند
این شوتر مثل بمب ای که که میترکه نه مثل بعضیا شوترا که نترکه
واقعا این بازی زیباست از تصاویر کاملا معلومه خوش به حال کسی که میتونه 4k بازی کنه ما که به عکسش کلیلک نمیکنیم از حجممون نره
من بیشتر منتظر dishonored جدیدم
خداییش نمیخوام مسخره بازی در بیارم ولی به ما چه که بیشتر منتظر dishonored جدیدی؟؟؟
گفتم شاید برات جالب باشه 😀
برای اینکه پشت اون بازی هم بتثدا هست
و دلیل دوم هم چون اونم اول شخصه 😀 ( البته این مورد اخر زیاد ربطی نداره!)
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :yes:
دلم لک زده بود برای خشونت ولی شخصیت اصلی عجب زوری داره با دست خالی میره طرفو از وسط نصف میکنه
اصلا من اکر جای هیولاها بودم از دستش در میرفنم
اخه من نهایت زورم هم بزنم نمیتونم دندون طرف رو بکنم
این چجوری سر یارو رو نصف میکنه؟
با تخیل دیگه!!!!!!!همون طور که مستر چیف هم زره ۴۰۰ کیلوییشو تحمل میکنه هم یه بمب یه تنی رو میکشه رو زمین!!!!تخیله برادر ولی یارو واقعا خشنه و دووم هم واقعا شوتر اصیلیه و حتما تجربش میکنم ولی از طرفی شدیدا توو موفق شدن بازی شک دارم چون بازیای بتسدا اصلا کنترل نرمی ندارن و کنترلاشون یکم سفت و زمخته(با تجربه ای که از شوتینگ های سری فال اوت داشتم اینو میگم چون به هیچ وجه کنترلشون نرم نبود)
داداش daud(شرمنده اسم اصلیتونو نمیدونم)خیالت راحت بازی های فال اوت و اسکایریم که کنترلی کمی سفت دارن رو استودیوی داخلی بتسدا میسازه که علت اصلی اون هم تعداد نفرات کم در استودیو هستن(حدود ۱۰۰ نفر)ولی id software که دوم رو میسازه تبحر زیادی در ساخت بازی های شوتر داره و از این نظر خیالت تماما راحت باشه
اینا تو شوتر ساختن استادن
برای ساخت گان پلی فالوت اینا کمک کردن
محمدم برادر.مخلصتیم
دقیقا دوستمون راست میگه تنها مشکله بازیای بتسدا نرم نبودن کنترلشونه که بیشتر از همه من تو ولفنشتاین این رو احساس کردم
و به نظر من این موضوع خیلی مهمه
به نظرتون بزرگترین برگ برنده آنچارتد از اول چی بود ( نظر شخصی ) همین کنترل نرمش
یعنی من اولین تیری که تو بازی زدم یعنی حال کردم
شدیدا گیم پلیش روون و نرمه
ناموس بازی بر روی :-* :-* pc
چیکر میکنه این pc با 4k
من چه خاطراتی با این دوم دارم اون نسخه های اولش یادش بخیر
میترسیدم تنها بازی کنم دوستم میومد خونمون با هم بازی میکردیم
خیلی حس نوستالژیکی بازی برام داره و شدیدا منتظرشم
بسیار منتظر این بازی هستم همون تریلر E3 2015 منو گرفت
از استودیوی بتسدا خوشم نمیاد هیچکدوم از بازیاش به دلم نمیشینه چون بازیاش خیلی رو اعصابه
بازی های سری Doom از بازی های بسیار قدیمی و ریشه دار هستند.نزدیک ۱۷ سال که باهاش خاطره دارم.شخصا احترام بسیار زیادی برای این بازی قائلم.
این یارو چه قدر شبیه مسترچیفه !!:shock: 😯
به خدا مسترچیف خوشگل تره.ببین برادر
8pic*ir/images/566oqzugflwouosk7pgp*jpg
هیکلو تیپو عشق کن.قد ۲.۱۸
وزن۹۰۰کیلو
چگالی استخونارو کیف کن