امتیازات Quantum Break منتشر شد - گیمفا
امتیازات Quantum Break منتشر شد - گیمفا
امتیازات Quantum Break منتشر شد - گیمفا
امتیازات Quantum Break منتشر شد - گیمفا
امتیازات Quantum Break منتشر شد - گیمفا
امتیازات Quantum Break منتشر شد - گیمفا

امتیازات Quantum Break منتشر شد

آرش سعادتمند
۱۲:۲۶ ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
ساندترک‌های quantum break در سرویس soundcloud موجود شدند

کمتر از ۴ روز به انتشار جدیدترین اثر سم لیک یعنی Quantum Break باقی مانده است. امتیازات و توضیحات منتقدین در ادامه مطلب را مشاهده کنید تا ببینید این عنوان چگونه عملکردی از خود به نمایش گذاشته است.

بازی اکشن ماجرایی سوم شخص Quantum Break که توسط استودیو رمدی ساخته شده است، پس از تاخیرهای فراوان، تنها چند روز مانده تا آن را هواداران بر روی کنسول ایکس باکس و یا رایانه های شخصی خود تجربه کنند.

داستان بازی Quantum Break پیرامون وقایع رخ داده در دانشگاهی خیالی با نام Riverport می باشد که در آن یک آزمایش سفر در زمان با شکست مواجه شده است. این اتفاق نه تنها باعث ایجاد گسستگی در زمان می شود بلکه دو شخصیت اصلی بازی یعنی جک جویس و پاول سرن هم قدرت هایی فرا بشری پیرامون زمان بدست می آورند.

Quantum Break علاوه بر بازی شامل یک نمایش تلویزیونی هم می شود. این عنوان در کل دارای ۴ قسمت نمایش تلویزیونی ۲۰ دقیقه ای است. این نمایش ها بر روی ضدقهرمان های بازی نامبرده تمرکز دارند در حالی که زمان تجربه خود بازی، ما شاهد داستان قهرمانان خواهیم بود. انتخاب هایی که بازیکنان در حین تجربه خود انجام می دهند، بر خروجی سریال تاثیر گذار است.

Quantum Break در ۵ آوریل (مصادف با ۱۷ فروردین) برای رایانه های شخصی (Windows 10) و کنسول ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

IGN Sweden – ۱۰۰

Gameplanet – 95

MondoXbox – 95

COGconnected – 90

Gamer.no – 90

GamingTrend – 90

Hobby Consolas – 90

Gaming Nexus – 90

AusGamers – ۸۹

Destructoid – ۸۵

گیم پلی فوق العاده است، میان پرده ها جالب کار شده اند و حتی سریال هم درگیر کننده از آب در آمده است. همه چیز کاملا به صورت مستقل کار می کند اما همه متوجه خواهند شد که این قسمت ها همگی مستقل از یکدیگر هستند. داستان فراگیر این عنوان کافی نیست تا از درک حس گسستگی جلوگیری کند … این مهم ناامید کننده است اما چیز خیلی بزرگی نیست. در حقیقت از چنین موردی فاصله بسیاری هم دارد. درک بسیار خوب رمدی از ساختن یک عنوان اکشن کاملا میدرخشد و تمامی قسمت های آن از بازی است که سال ها طول کشیده با علاقه قراوان ساخته شود.

The Jimquisition – ۸۵

Polygon – ۸۵

Game Informer – ۸۵

ActionTrip – ۸۴

Vandal Online – ۸۰

M3 – ۸۰

Pure Xbox – ۸۰

IGN – ۸۰

Quantum Break یک بازی تیراندازی هنری با داستانی انعطاف پذیر و متقاعد کننده است و در آن عملکرد بازیکنان در هر دو شکل دیجیتالی و واقعی فوق العاده می باشد. هر چند خیلی دوست داشتم که بیشتر در کشف قدرت های زمان محور کند و کاو کنم اما این باعث نشد که به طور کلی از کمپین ۱۰ ساعته Quantum Break آن هم برای ۲ مرتبه لذت نبرم.

VideoGamer – ۸۰

Everyeye.it – ۸۰

EGM – ۷۵

Quantum Break یک داستان جذاب علمی تخیلی است که از طریق دو پلتفرم رسانه ای روایت می شود. هر چند حس کاوش و اکشن در قسمت بازی میدرخشد اما نبود ارتباط در بخش زنده تلویزیونی حسی را به وجود می آورد که بازیابی از آن سخت است.

XGN – ۷۵

Post Arcade – ۷۰

Game Revolution – ۷۰

Game Revolution – ۷۰

God is a Geek – ۷۰

در جاه طلبانه بودن آن که شکی هم نیست، بازی رمدی از جهات بسیاری منحصر به فرد جلوه می کند اما نه از جهاتی که مهم هستند.

Hardcore Gamer – ۷۰

Metro GameCentral – ۶۰

Telegraph – ۶۰

Shacknews – ۶۰

Examiner – ۶۰

GameSpot – ۶۰

رسیدن به پایان Quantum Break می تواند در برخی قسمت ها جالب باشد اما مهم نیست که چقدر مبارزات تحسین برانگیز هستند یا چقدر از نظر ظاهری زیبا می باشد؛ نمی شود این حقیقت را نادیده گرفت که داستان جذابیت کمی دارد و تصمیماتی که در طراحی آن گرفته شده ناامید کننده است.

Giant Bomb – ۴۰

ایده های عجیب زیادی در Quantum Break وجود دارد و اگر شما خوره عناصر مسخره سفر در زمان هستید، این بازی برای شما خوب است. مسئله اینجاست که همین مهم بازی را سرپا نگاه می دارد. اگر از توجه به این مورد چشم پوشی کنید، تمامی ایده های Quantum Break بی نتیجه خواهند بود.

untitled

boy gamer

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

امتیازات Quantum Break منتشر شد - گیمفا
امتیازات Quantum Break منتشر شد - گیمفا
امتیازات Quantum Break منتشر شد - گیمفا
امتیازات Quantum Break منتشر شد - گیمفا
امتیازات Quantum Break منتشر شد - گیمفا
امتیازات Quantum Break منتشر شد - گیمفا
امتیازات Quantum Break منتشر شد - گیمفا

نظرات

  • نوسترا اوسعلیوس

    • فکر کنم متاکریتیکم داره دروغ ۱۳ میگه :laugh:

      • cv@ گفت:

        OSELIکجایی برادر

        • cv@ گفت:

          کجایی فیل اسپنسر کجای X.I.T.O.Bکجای اوس علی کجایین عزیزانم دقیقا
          کجایین 😀 ( شوخی جدی نگیرین)
          mjshهم هست

          • cv@ گفت:

            اپدیت کنید شد ۷۸

            • mahdi.gamer77 گفت:

              من هستم…این بازی متاش ۰ هم که بشه از انچارتد بهتره 😀 😀 :evilgrin:
              گور خودمو کندم :evilgrin:
              ولی خوداییgiant bomb به چه امیدی بازی نقد میکنه 😐
              همین سایتای مسخره به انچارتد ۱۰۰ میدن…بعد سایتای دیگه هم چون خیلی عاشق سری هستن بهش نمره ی خوبی میدن..
              .
              .
              .
              .
              در حالی که یک بازی معمولیه 😀 😀

            • cv@ گفت:

              روز موعود ……فن های اکس باکس رسید ( جای خالی ا با کلمه مناسب پر کنید) 😀

            • ali گفت:

              الان اگه بازی یوبی سافت یا EAبود از نظر دوستان میشد افتضاح و شکست همه جانبه ولی الان متای ۷۷ شده متوسط.
              در هر صورت صد درصد دوستان xbox one دارمون این عنوان روتجربه میکنن که به نظر من یه تجربه فوق العاده میتونه باشه.
              به متا و اینا هم اهمیت ندید.همش بستگی به خودتون داره خیلیا از ویچر با اون متای شاخ خوششون نیومد ولی از بازی های با متای کمتر خوششون اومد یا برعکس.درهر صورت این بازی خیلی بازی خوبیه و تبریک میگم به طرف داراش و کسانی که قراره روی پلتفرم های مایکروسافت بازی کننش :yes:

      • X1 no PS4 yes گفت:

        متاش ۸۰ بشه صلوات 😮 😮

    • فارغ از هر متایی که بگیره نمیشه گیمپلی جذابی که کوآنتوم ارایه کرده و گرافیک خارق العادس و تجربه خاص بازی رو نادیده گرفت

    • Auditore گفت:

      خب اینم از شاخ انحصاریای مایکرو ، که میخواست در نظر بعضی ها از آنچارتد هم برتر باشه 😀

    • erfanrd گفت:

      خخخ اینو با انچارتد مقایسه میکردن امسال سال مایکرو نیست

    • دوستان “time” هم بهش ۴۰ داده 😀
      دوباره شد ۷۷

    • osali.ps4 گفت:

      منتظر آنچارتد باشید

    • osali.ps4 گفت:

      آفرین بر شما.خدا حفظتون کنه.درود بر همه شما فن های واقعی ps4

  • tedy گفت:

    یعنی هر چی فهش بلد بودم به giant bomb دادم اخه ۴۰ :pissedoff: :reallypissed:

  • NFrealmusic گفت:

    نمره قابل قبولیه
    ولی با توجه به انتظاراتی که از این عنوان میرفت تقریبا یه شکست محسوب میشه(از لحاظ نمرات)

  • rocksteady گفت:

    یکی دو سال پیش بود که بعد از تقریبا دومین نمایش اومد و در مورد بازی نظر دادم که پتانسیل اینکه خیلی سریع می تونه تکراری بشه و باب میل منتقدین نیستش ولی دوستان لطف کردن از خجالتموو در اومدن اون موقع 🙂 الان فکر کنم یگه حرفم ثابت شده باشه ولی بازم ممکنه کسی اینجا باشه که بازی رو تجربه کنه و برعکس نظر منتقدین خوشش بیاد
    برعکس انتظاراتم بیشتر منتقدین در رابطه با داستان بازی و تصمیماتی که می شه درش گرفت گِله داشته:/ به هر حال انتظار ما بیشتر بود از رمدی حداقل بیشتر از ۸۰!!!

    • amir112 گفت:

      یادمه اون موقع رو
      اگر اشتباه نکنم داشتین با آقای صحرایی بحث میکردین
      در ضمن امیر جان اگر وقتی کردی به انجمن هم سر بزن

    • Only ps گفت:

      اره داداش تریلر gamecom بود که می گفتی تکراری میشه
      یکی میگفت نه درجه سختی رو بازی تاثیر میزاره و…
      اما درگیری شد
      در کل بازیه خوبیه ایراداتی داره ایشالا بازی دستم بیاد بهتون بگم

  • Amir Hiden گفت:

    خدا رو شکر از اول گفتم این بازی موفق نمیشه وگرنه الان ضایع میشدم 😀

    • Abbas گفت:

      از کنترل زمان و چهارتا ویژگى دستکارى زمان انتظار بیشترى نمیشد داشت. 😛

    • Amir47 گفت:

      گفته بودی اگه زیر ۸۰ بشه میری تو افق محو میشی خخخخخ
      اصلا نمره منتقد ها با چیز هایی ما تو گیم با اونها حال میکنیم فرق داره مثلا کلا با rpg یه حال دیگه ای میکنن یا مثلا به پیشرفت های اون نسخه نسبت به قبلیش و نوآوری و این چیزا نمره میدن مهم لذت بردن از بازی ه که این بازی همه چی تمامه

      • doctorgamer گفت:

        راست میگه……!
        پاشو برو تو افق محو شو ببینم!
        پاشو برو!
        دیگه نبینمت این طرفا

    • Amir Hiden گفت:

      انشالله امروز غروب میرم که محو بشم از فردا با یه اکانت جدید میام 😀

    • خدایی چه رویی داری

  • مثل اینکه اینبار سم لیک نتونست یه داستان شاهکار رو به گیمر تحویل بده، در هر صورت من شخصا به متا اهمیت نمی دهم (همونطور که با متای اوردر اهمیت ندادم و ازش لذت بردم) ولی از رمدی و سم لیک توقع شاهکار حداقل در بخش داستان داشتم!!
    در هر صورت تجربه این بازی برای X1 دارا واجبه

    • mojtaba33 گفت:

      واسه من هم سواله اثار لیک به داستان زیبا شهرت دارن اونوقت اونجوری که GameSpot گفته داستان ضعیفی داره واسه ما ایرانی ها هم بغیر از یه قشر خاص ارزش تجربه نداره بخاطر هزینه هاش میگم

  • mohammadmahdi گفت:

    مثل اینکه منتقدان بیشتر از داستان و کوتاهی بازی گله کردند ولی با این اوضاع اگه منتقدان به همین سخت گیریشون ادامه بدن تا چند سال دیگه بازی بالای ۹۰ نداریم مگر اینکه یه بازی فوق شاهکار بیاد

  • amir112 گفت:

    باشد که به استاد علی ایمان آورید.
    فن های مایکرو چه کشند کزین مصیبتی که پیش آمد
    ای کوانتوم کردی کبابش دل این بدبخت هارا چه کشند
    دوستان هم دردی مرا بپذیرید
    ببین اون giant bomb چه تیکه ای انداخته
    “عنصر مسخره ی سفر در زمان”

    • amir112 گفت:

      امیدوارم اگر رمدی بعد این بازیی بسازه(چون امکان داره بعد این از جمایت مایکرو در بیاد)
      چند نفر برای مولتی بازی استخدام کنه و به گیم پلی بیشتر اهمیت بده

  • Alirreza gamer گفت:

    نمیدونم فک کنم منتقدا با سبک بازی سازی سم لیک حال نمیکنن بیچاره ۵سال زحمت کشید
    من نمیگم سبک بازی سازی سم لیک بده ولی اگر میخواد بازی با نمره بالاتر بگیره باید طرز بازی سازیش رو عوض کنه ولی بازم موندم چرا انقد منتقدا نمره بد میدن

  • LORD8ATZIO گفت:

    یادم نمیاد تو عمرم سر متا یه بازی رو شروع کرده باشم یا قیدشو زده باشم…
    Just 4 Days

  • sh@yan25 گفت:

    شد ۷۸ کاش به ۸۰ برسه

  • mj گفت:

    هههههه اینم از نمرات این بازی مسخره 😀 😀 😀

  • walker476 گفت:

    O salí بیا که جات خیلی خالیه 😀

  • Oracle گفت:

    یاااااااااااااااااااااااا

    • Oracle گفت:

      فعلا گیم در دوران افول خودش به سر میبره،به امید روزی که سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ برای گیم تکرار بشه.به خصوص ۲۰۱۱ که اون موقه یادمه که میانگین متای کل بازی های اون سال از همه سال ها بیشتر بود.

  • cv گفت:

    حالا مشخص شد چرا یه دفعه یک ماه قبل از انتشار نسخه PC تایید شد :no:

  • tlou II گفت:

    Amir hidden جون برو محو شو داش 😀 (شوخی)

  • tedy گفت:

    دهنت giant bomb :reallypissed: :pissedoff: :reallypissed:

  • گیم اسپات درباره بازی و انتخاب هاش گفته که تاثیر گذار نیستند و شما حتی اگه یه کاراکتر رو بتونید از مردنش جلوگیری کنید بازم خط داستانی بازی تغییری نمیکنه و داستان روش خوب کار نشده و محدوده.

    • amir112 گفت:

      از سم لیک انتظار نمیرفت داستان اینطوری از آب دراد
      آخه اینا مولتی نذاشتن و برای همین رفتن سراغ لایو اکشن که بازی بهتر بشه
      ولی اون به نمره ی بازی صدمه زد و کشید پایین
      به نظرم واقعا ضعیف عمل شده

      • من راستش زیاد ازش انتظار بالا ندارم.
        داستان رو جذاب جلوه میده اما عمق کارش اصولا ضعیفه.مثل یه ساختمونی که پی خوبی نداشته باشه ولی خیلی ظاهر خوبی داشته باشه.

  • Amir.P گفت:

    واقعا بد شد!!! انصافا انتظار نداشتم بازی متاش زیر ۸۰ بشه ولی دیروز توی نظرات یکی از خبرها گفتم که متای این بازی برای من هیچ ارزشی نداره و اگه متا صفر هم بشه بازم اثر سم لیک رو بازی میکنم!

  • Quantum Broke گفت:

    فکر کنم دیگه کم کم دوستان آواتارهاشون رو از QB به گیرز تغییر بدن :laugh:

  • B|ondy گفت:

    چی ؟ 😐
    اگه به جای این که این قدر روی استریم کردن سکانس های لایو اکشن و پرداختن به سکانس های سینمایی و انداختن سریال به گیمر ها تمرکز می کردن , روی داستان و گیم پلی تمرکز میکردن الان این بازی این طور شکست نمی خورد 😐
    هیچ کدوم از بازی های Sam Lake داستان ضعیف نداشتن ولی به نظر استاد به جای این که روی داستان تمرکز کنه ، بیشتر روی موهاش و بازی کردن توی سریال تلوزیونی Alan Wake تمرکز کرده ….
    من برم همون Max Payne 2 رو بازی کنم که با این که سکانس های لایو اکشن و استریم و … نداشت ولی بسیار زیبا تر از این بازی های تو خالی نسل هشتم هستش
    خوب شد Mona ( توی بازی Max Payne 2) مرد و متای این بازی رو ندید …

    • amir112 گفت:

      درست میگی آرمین عزیز
      بهتر بود هم مولتی میزاشتم و هم ارزش تکرار بازی رو بالا میبردن
      ولی مثل اینکه بازی رو با فیلم اشتباه گرفتن

    • ?Who's Next گفت:

      آخ گفتی مونا داغمو تازه کردی.
      مکس پین عجب بازی بید نسخه دوش. :yes: :yes:
      Love Hurts.

  • walker476 گفت:

    سوپرهاتم از عنصر کنترل زمان استفاده میکرد متاش شد ۸۳

    • Quantum Broke گفت:

      سوپرهات (ایندی!) کلا تعریفی که از کنترل زمان میده متفاوته.
      در ضمن گیم پلی جذاب و معتاد کننده ی داره.

  • Farshidmc گفت:

    متا مهم نیست
    مبارکه دوستان Xbox بازمون

  • amir112 گفت:

    جالبیش اینه که امبرگو رو چهار روز قبل انتشار ورداشتن
    واقعا اعتماد به سقفه

  • به خدا این بازی بد نیست و میشه گفت یه بازیه خوبه با توجه به نظر منتقدین…اما برام جالبه خیلی ها میومدن این بازی رو با آنچارتد مقایسه میکردن و اون وسط مسطا یکی دیده میشد که این بازی رو از آنچارتد هم برتر میدونست

    • Auditore گفت:

      زدی تو خال 😀

    • amir112 گفت:

      حالا اون زمان شما نبودین
      یه پست در مورد آنچارتد بود
      دو تا از دوستان کوانتوم فن اومدن تو پست و …(پست رفته بود صفحه ی دوم)
      حدود صد تا کامنت بحث کردیم و اون اخراش واقعا کاری کردن که من فکر کردم آنچارتد زیر کوانتوم له میشه

    • Amir Hiden گفت:

      شهاب جان هیچ بازی تو ۲۰۱۶ با آنچارتد قابل مقایسه نیست ، اون دوستانمون هم دیوانه بودن که این بازیو با آنچارتد مقایسه میکردن
      تنها شرکتی که بازیاش از ناتی داگ بهتره و پر افتخار تره راکستاره همین …

      • amir112 گفت:

        پر افتخار تر نیست و بهتر بودنش هم بحث سلیقست
        ولی اون دوتا دوستمون کوجیما هم ترو.ل میکردن که به خاطر کمبود ایده رفته سراغ کلاه مرغی

        • Amir Hiden گفت:

          پر افتاخار تر که ۱۰۰% هست تو نسل قبل ۴ تا گوتی داشت و ۲ تا بیگ وینر
          بهتر بودنشم بازم ۱۰۰% هست و کسی که میگه نیست فقط و فقط تعصب بی جا داره
          حاصل تمام زحمات ناتی داگ تو نسل قبل ۱ گوتی بود و ۱ بازی پر افتخار که ویچر جاش رو گرفت
          در کل اینجا جای بحث نیست

          • amir112 گفت:

            دو تا بیگ وینر گرفت و همون اخری هم بهتره تعداد جوایزش رو نسبت به بازی های راک استار ببینید
            انچارتد دو بیگ وینر شد
            شما برو جوایز بیگ وینر هارو ببین
            در ضمن شاید خیلی ها مثل من تلو رو به جی تی ای وی ترجیح بدن
            و این کاملا بحث سلیقس و شما غیر ممکنه بتونی بگی وی بازی بهتری بود

  • Auditore گفت:

    کوانتم عزیزم کجااایی دقیقا کجایی ؟ 😀

  • walker476 گفت:

    دیگه تموم شد متاش شد ۷۸

  • کاملا مشخص بود نباید از این عنوان انتظار بازی انقلابی داشته باشیم این بازی در سطح متوسط هست متای ۶۰ گیم اسپات دال بر این موضوع هست.
    متاسفانه خیلی از دوستان فریب هایپ تبلیغاتی مایکروسافت خوردند انتظار متای بالای ۹۰ داشتند که اینطور نشد اما با این وجود تجربه این عنوان بر هر ایکس باکس فنی واجب هست. امیدوارم لذت ببرند.
    یادمه یکی میگفت کوانتوم بریک رقیب انچارتد هست الان اون اقا کجاست؟؟؟

    • walker476 گفت:

      تنها امید مایکرو سافت کوانتوم بود که اونم خراب کرد دیگه باید مایکرو سافت باید جمع کنه پشمک درس کنه

      حالا فهمیدم چرا مایکروسافت گیرز رو داره ادامه میده

      چون استعدادی تو ایجاد ای پی جدید نداره

      • دوست عزیز همیشه در انحصاری ها حرف اول و آخر رو سونی میزنه همین سال ۲۰۱۶ دو عنوان کاملا جدید در برنامه کاری دارد هر چند آنچارتد ۴ ادامه سری میباشد اما اینقدر نوآوری داخلش هست که حتما متای بالایی خواهد گرفت.

        • walker476 گفت:

          این چیزهایی که شما فرمودید اصل اساسی هر نسل 😎

          دیگه فک کنم مایکروسافت و ایکس باکس باید برن خودشونو با نینتندو مقایسه کنن نه با سونی و ps4 😎

    • X.O.I.T.B گفت:

      “متاسفانه خیلی از دوستان فریب هایپ تبلیغاتی مایکروسافت خوردند”
      نیست که شما اصلا گول نمیخوردید!
      هنوز فورزا کیلر و گیرز اف وار کیلرو یادمون نرفته!

  • Mobin Ahmady گفت:

    انتظار بیشتری هم نمی رفت … این بازی در ایده پردازی یه خورده پاشو از گلیمش دراز کرده … برای من یکی متوقف کردن زمان اصلا ایده جالب و جذابی نیست.

    ممنون بابت خبر :yes:

  • davidvilla گفت:

    درسته که نمرات کمتر از انتظار هستن و منم اینو قبول دارم .ولی اگه به نمایش های بازی نگاه کنیم متوجه میشیم که شاید انتظارات رو خودمون خیلی بالا بردیم .به هر حال با توجه به نمرات بازی میشه فهمید که با یک بازی خوب یا شاید متوسط رو به رو هستیم که قطعا ارزش تجربه کردن رو داره .بازی استاد سم لیک رو نمیشه از دست داد

  • amir112 گفت:

    بعد مدت ها یه شوتر اصیل و ناب بازی میکنیم.
    شما به doom شک داری؟؟
    حالا به نظرم این نظر شخصی منه

  • Saeed گفت:

    من چیزی که از گیم اسپات خوندم نوشته بود مانع ها عملا شانسی ندارن
    کنترل زمان سلاح بسیار قدرتمندیه.
    شاید اشتباه خوندم.
    ولی فک کنم درست باشه.
    کنترل زمان خیلی قدرتمنده و عملا دشمنا شانسی ندارن.

  • Amir47 گفت:

    هر چقدر هم داستان یه بازی خوب باشه اگه شیوه روایت خوبی نداشته باشه موفق نمیشه مثلا آلن ویک یکی از بهترین شیوه روایت های تاریخ رو داشت
    که ورق های مختلف کتاب تو جاهای مختلف بازی پراکنده بود این قضیه دامن گیر halo 5 هم شد که اکثر منتقد ها رو این قضیه تاکید داشتند که شیوه روایت حماسه مشکل داشت
    احتمالا سر کوانتوم هم همین مشکل هست با حضور سم لیک بعید میدونم داستان خوبی نداشته باشه پس فک کنم این بازی هم روایت ضعیف رنج میبره

  • Hamed72 گفت:

    گفتم ک شاهکار نمیشه.ایده تکراری کنترل زمان دیگه خز شده.سم لیک جان برو Alan Wake 2 رو بساز.خداییش هنوز تو کف پایان اون بازی موندم :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

  • unreal engine گفت:

    بازی خوبیه(اگه با توجه به هایپ انجام شده قضاوت کنیم حتی میشه گفت شکست خورده!) ولی از رمدی انتظار خیلی بیشتری داشتم بعد از این همه کارکردن روی این عنوان و وقت و هزینه ناشر! اگر فروش این عنوان هم خیلی خوب پیش نره احتمال این که این آخرین همکاری رمدی و ماکروسافت باشه زیاده(که واقعا جای تأسفه!) چون یادمه اسپنسر گفته بود همکاری ما با رمدی بسته به موفقیت کوانتوم بریکه

  • mo1234 گفت:

    همین دیروز گفتم متاش میشه بین ۷۰ و ۸۰ اونایی که بهم منفی دادن حالا بخورن :rotfl: :rotfl:

  • افتضاحه شاید از نظر متا با یه بازی صرفا خوب طرف باشیم اما نسبت به هایپی که شده بو افتضاحه. من هیچوقت اظهار نظری راجع به این بازی نکردم که خوب از آب در میاد یا نه ip های جدید معمولا ریسک هستن. حداقل امیدوارم تو فروش موفق بشه

  • hashem گفت:

    مطمعنم که این بازی هم مثل اثار قبلی سم لینک جزو بهترین هام میشه ، اخه مگه میشه سم بازی بسازه و مردم خوششون نیاد ، دقیقا مثل اثار دیود کیج که عاشقشونم

  • Dr.onexcrash گفت:

    یاد انتل دووان افتادم با اون همه ریسکی بودنش متاش طی اخرین بروز رسانی شد ۸۰
    ــــــــــــــ
    ههههههه :laugh: بعصیا با انچارتد مقایسش میکردن :idk: خسته نباشی دلاور :smirk: حداقل ۸۰ شو :smirk: به انتل برس

    • hashem گفت:

      مثلا ۸۰شه بازی خوبی میشه از نظرت !!!
      بازی بیوند دیوید کیج که متاش ۷۰بود بازی قشنگی نبود ! بازی مافیا ۲ بازی بدی بود!!!!!!!!!!!!!
      بجای این افکار که ۸۰ بشه خوبه حتما یا ۹۰بشه معرکس ، خودت تجربش کن ، ببین خودت چی فکر میکنی

    • unreal engine گفت:

      دوست عزیز کجای این بازی به آنتیل داون شباهت داره که مقایسه میکنید؟!سبک شون یکیه؟!
      متای آنتیل داون ۷۹ هست

  • sinajafaribb گفت:

    با این نمره ها پس حتما واجب شد خودمون اول بازی کنیم بعد نظر بدیم.خیلی عجیبه از ۴۰ داریم تا ۱۰۰!!!کلا یه چندسالی هست که دیگه به نمره اهمیت نمیدم.ولی انصافا فکرشو نمیکردم مجموع نمراتش اینقدر پایین بشه.

  • arianblv گفت:

    با اینکه سونى فن هستم ول اصلا متا مهم نیست این بازى ۱۰۰٪ خوبه مثل beyond که متا متوسطى گرفت ولى شاهکار بود

    • hashem گفت:

      درست گفتی ، کلا بازی های سم لینک و دیوید کیج به مزاج بعضی منتقد ها نمیاد
      و من تا حالا بازی های این دو استوره رو بازی نکردمو عاشقشون نشم
      max payn 1,2 _ alan wake_heavy rain_beyond: tow souls اینا عشقن عشقق :inlove: :inlove:

      • Amir.P گفت:

        hamoon@ کاملا با نظرت موافقم!!! بازیهایی که لیک و کیج میسازن کلا سبکشون با همه ی بازیسازای دنیا فرق میکنه و میشه گفت ساختار شکنی میکنن. از اون طرف منتقدا هم قشنگ از خجالتشون درمیان و فاتحه ی متا رو میخونن ولی بیخیالشون. هر دو بهترین بازیها رو میسازن!! من تمامی اثرهای استاد لیک رو چندین و چند بار تموم کردم و سیر نشدم. تنها اثری که از استاد کیج تجربه کردم فارنهایت بوده که اونم شاهکاری بود و دیگه PS نداشتم که بقیه رو تجربه کنم.
        بیخیال متا و همه چیز!! استاد لیک خسته نباشی. منتظرم تا بازی کنم این شاهکار رو!
        اینم از انحصاری ما که خورد تو سرمون با متاش، امیدوارم آنچارتد اینجوری نشه و ضد حال نزنن به فناش!

      • Big Boss11 گفت:

        چون بازی نمیسازن یه فیلم ۶۰ دلاری میسازن فقط یه دسته میدن دستت

    • الان این بازی انحصاری سونی بود همینو میگفتی؟

      • arianblv گفت:

        بازم همین حرف رو مى زدم و اشارم کردم بازى beyond که واقعا شاهکار بود کسایى که بازى کردن با حرف من موافقن

      • بازی هایی مثه beyond,until,killzone,order که متای متوسطی گرفتن میاین میگین متا مهم نیست آدم باید خودش بازی کنه لذت ببره الان که یه بازی مایکرو متاش ۷۸ شده همتون دور برداشتین باز صدر رحمت به بعضی فنهای سونی که شعور دارن دو گانه برخورد نمیکنن. برو کامنت اولم رو بخون چی نوشتم راجع به کوانتوم

    • mohamadp88 گفت:

      فن سونیم.. بروبچ اکس وان به متا توجه نکنید.. رمدی بجز شاهکار چیزی نمیسازه. حالشو ببرید با کوانتوم :yes:

  • walker476 گفت:

    چقدر باید نظر تو بررسی باشه؟

    • unreal engine گفت:

      نظرو به صورت دستی از بررسی در بیار اینا تایید بکن نیستن 😀 روشش هم به این صورته که حرف های مورد دار (البته از نظر سیستم بررسی 😐 ) رو با نقطه (.) از هم جدا کن

  • Undefined گفت:

    این بازی جواب محکم مایکروسافت در مقابل order 1886 بود |:
    گیم اسپات گفته بازی کمتر از ۱۰ ساعت هستش |:
    ناموسا چرا بازیا اینطوری می شن انگار برای هر بازی بیشتر زحمت بکشی بدتر می شه |:
    اردر- ۵ سال زمان ساخت: متا: ۶۵
    کوانتوم – ۵ سال زمان ساخت: متا:۷۷
    کالاف(!) – ۳ سال زمان ساخت: متا : ۸۰|:
    فیفا- ۱ سال- متا ۸۵ |:

    • :rotfl: :yes:
      دوک نوکن ۱۰ سال ۵۴ 😐

      • Soldier:76 گفت:

        w.a.l.k.e.r476
        لست گاردین حسابش جداست چون زیر نظر یه بازیساز کاربلد حقیقتا هنرمند (فامیتو اوئدا) ساخته میشه..هر چقدر زمان بیشتری صرف ساختشون بشه عیارشون بالاتر میره.. در استانه ۳۲ سالگی تنها دلیلی که باعث شد باز هم کنسول بگیرم تجربه این شاهکار بود…

    • unreal engine گفت:

      نسخه فور اور دوک ۱۵ سال زمان ساختش بود آخر هم با متای ۴۹ و نمره ۰ از 1up صحنه رو ترک کرد 😐

      • T BAG گفت:

        دوست عزیز دوک ۱۵ سال زمان ساختش نبود . فقط بعد ۱۵ سال یه نسخه جدید 2k داد بیرون از این سری. که واقعانم بازی ضعیفی بود.از 2k همچین بازی بعید بود.

      • walker476 گفت:

        لست گاردین این فلسفه رو تغییر خواهد داد

    • ?Who's Next گفت:

      :yes: :yes: :rotfl: :rotfl:

      • mahdi.gamer77 گفت:

        ناموسا انصفافه متای این از bo3 که بدترین نسخه ی سری بود کمتر بشه؟ 😐

        • angel گفت:

          باز مزخرف گفتی !

        • sorena گفت:

          از نظر یک کم سواد که نه نقد خوانده و نه آنقدر سواد داشته که داستان رو متوجه بشه و نه ظاهرا مولتی بازی کرده و نه و مهم تر درست میتونه فرق ژانر هارو تشخیص بده و بدتر از همه از حاضره سره پیش پا افتاده ترین چیز ها م.قدس ترین هارو وسط بکشه(!) بله باید هم غیر منصفانه باشه این مسله!
          ______
          انتظار همچین متایی رو نداشتم واقعا قبول کردم که خراب کرده البته خوشحال نیستم چون انتظار بازی خوبی رو داشتم که خودمم بهرحال انجام میدادم لذت میبردم ولی خوب شد دیگه.. آب را گل نکنیم سم لینک باهاش کار داره!… ولی کن دیگر آویزه ای باشه به گوش که هرچی رو با انچارتد مقایسه نکنن!

  • Norman گفت:

    متاش خیلی کم شده.من فکر میکردم بالای ۸۵ بشه با این هایپی که میکردن

  • oculus rift گفت:

    این بازی شاهکاری بیش نیست دوستان اگه نمره یک سایت بالا بود توجه نکنید و اگرم پایین بود باز هم توجه نکنید مهم لذت بردن از بازیه وقتیگیم اسپات بازی فوق زیبای د لست او اس رو ۸.۵ داده که نمیشه رو حرفشون حساب کرد مهم اینه که خودمون چقدر لذت میبریم حالا یا خودمو ن میتونیم بازی کنیم که چه بهتر یا اینکه ویدعوهاشو از تو یوتویوب میبینیم

  • اوه اوه کسی اسکرین نظرات فن هاقبل نمرات داره رو روکنه بخندیم :rotfl:

  • osali.ps4 گفت:

    اینم از کوانتوم 😀
    تا دفعه دیگه باشه به جای تبلیغات و سر و صدا از عقلشون پیروی کنند.

    • دمت گرم نظرت راجب گیرز چیه؟ 😀

      • osali.ps4 گفت:

        من اصلا زیاد ایکس باکس رو به رسمیت نمیشناسم که بخوام دربارش نظر بدم.ولی تا اونجا که اطلاع دارم هیلو و گیرز باز قابل تحمل هستند.ولی کلا باید دور جعبه رو خط کشید.
        شما مثلا برو تلو انحصاری پلی استیشن بازی کن (همون ریمسترش) بسیار بسیار مفید تر تا بشینی این بازی ها بی ارزش رو بازی کنی.بازی باید یه داستان درست داشته باشه ،یه طراحی و گیم پلی درست داشته باشه .
        هی دکمه بزن هی زمان رو متوقف کن هی آدم بکش(اینم شد کار).بری تو آشپزخونه خونتون سوسک بکشی هیجانش بیشتر.حداقل توقف زمان نداره :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    • صل علی محمد osaliجون خوش آمد 😀

    • arad 1997 گفت:

      اقا منم به تو ایمان اوردم تظرت در مورد انچ و g.o.w4 چیه و همچنین g.o.d4

      • Dr.onexcrash گفت:

        به به اوس علی پیش گوی بزرگوار 😀
        نظر شما درمورد پایان جهان چیست؟ ایا پیشگویی در این زمینه کرده اید؟
        نظرتون در مورد خرداد ماه هم بگید :reallypissed: :reallypissed:

      • osali.ps4 گفت:

        چو دانی و پرسی سوالت خطاست.g.o.w.4 هم معجزه میکنه.اینها همه سوپر شاهکار هستند.اینها بازی هایی هستند که به دنیای گیم معنی میدن.

  • walker476 گفت:

    osali کبیر اومد

  • walker476 گفت:

    ما به تو ایمان اوردیم

  • black snow گفت:

    متاش هم که رییییی… :no:
    این بازی چندین بار ر.ی.د به حالم:
    1-انحصاری کامل x1 نبود! :no:
    ۲-رزولوشن ع.ن ۷۲۰! :no:
    ۳-سریال ۷۵ گیگابایتی که با حجم خود بازی حدود ۱۳۰گیگ فضای خالی میخواد! :no:
    ۴-متا و نمرات تخ..! :no:
    با عرض پوزش از لحن نوشتارم چون واقعا عصبانی و بیخیال این بازی حتی روی pc شدم.

  • hamedBLACK گفت:

    انقدر انچارد پانجارد نکنید حالا بیاد ببینیم چی میشه 😀

  • walker476 گفت:

    امیر۱۱۲ بیا پیشگو اعظم را ملاقات کن

  • hashem گفت:

    این بازی تو گرافیک شاهکاره ، برین نقد دیجیتال فاندری رو تو سایتش ببینین چی میگه
    شاهکار گرافیک لقب گرفته

  • hashem گفت:

    در ضمن بازی کوانتوم برک به جز سایت گیم اسپات تمام بزرگان نمره بالای ۸ بهش دادن ، و از گیم پیلی و داستانش تعریف کردن

  • walker476 گفت:

    براتون یه سوپر از دارم

    • walker476 گفت:

      منحرف
      ای اوس علی این فرد را به راه راست هدایت کن
      سوپرایز نه سوپر
      توبه توبه
      اگه از بررسی در بیاد سوپرایز رو میبینید

  • ?Who's Next گفت:

    فقط رینبو۶ 😐

  • doctorgamer گفت:

    فیلم سینمایی ((رمدی هرگز کافی نیست)) امشب در بهترین سینما های تهران و شهرستان ها!

  • HannaH گفت:

    من فن قدیمى سونى هستم و مطمئنا رقیب اما اصلا به متا اهمیت ندید. بازى باید لذت بخش باشه و مطمئنا بازى سرگرم کننده است. گرافیک و صدا و گان پلى هم فوق العده است (تو تمام نقدها نوشته شده). من کلى بازى خوب با متاى زیر نود بازى کردم و همه عالى بودن. براى ما هک تعریف کنید چطور بود.

  • assassin creed for ever گفت:

    متا اصلا مهم قبلا هم گفتم به بازی اساسین کرید سیندیکیت هم به خاطر یونیتی نمره ندادن ….ولی عالی بود ……. مهم اینه که از شاهکار رمدی خوشت میاد یا نه اگه بدت بیاد اسمون به زمین بیاد هم از کوانتوم بدت میاد و برعکس

    درود بر کوانتوم

  • saeed_gamer گفت:

    جدا کمه خیلی کمه

امتیازات Quantum Break منتشر شد - گیمفا