رزولوشن و فریمریت اجرایی Hard Reset Redux برروی کنسولها مشخص شد
فلاینگ وایلد هاگ (Flying Wild Hog) بهعنوان توسعهدهنده Hard Reset قصد دارد تا این بازی را با اضافه کردن کلمه Redux، برروی کنسولهای نسل هشتم و پلتفرم رایانههای شخصی بههمراه کیفیت بصری بهبود یافته منتشر کند. حال رزولوشن و فریمریت این عنوان برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان مشخص شده است. در ادامه با گیمفا همراه باشید.
تادئوس زیلینسکی (Tadeusz Zielinski)، مسئول بازاریابی استودیوی فلاینگ وایلد هاگ، در مصاحبه خود با سایت گیمینگ بولت (GamingBolt) رزولوشن و فریمریت این عنوان را برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان مشخص کرد. وقتی که از او سوال شد آیا امکان دارد Hard Reset Redux در هردو کنسول با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود یا خیر، وی اینگونه پاسخ داد:
بله؛ بازی برروی هر دو کنسول با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
سایت گیمینگ بولت در ادامه از او سوال کرد:
چه پیشرفتهای دیگر از لحاظ نورپردازی و ارتقا موتور گرافیکی حاصل شده است؟
زیلینسکی در پاسخ خود گفت:
RoadHog، موتور اختصاصی ما، در طول این سالها بزرگتر و قویتر شده است. بهطور مثال ما SSAO را به بازی اضافه کردهایم بنابراین شما میتوانید انتظار نورپردازی بهتری در محیط بازی داشته باشید.
گرچه تادئوس افزود که هیچ برنامهای برای دایرکت ایکس ۱۲ ندارند:
خیر؛ ما هیچ برنامهای مربوط به پشتیبانی از دایرکت ایکس ۱۲ نداریم.
عنوان Hard Reset Redux در اواخر سال جاری برای کنسولهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
یعنی دیگه حالم داره از پست هایی با این موضوع (رزلوشن فریم ریت) بهم میخوره!
باز دوباره بحث رزولیشن وفریم سروع شد
منم همین طور بنظرم بهترین حالت برای بازی های این نسل اگه 4k رو حساب نکنیم همین ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم هستش یعنی دیگه اخره تجربه واسه یک گیمره
بله حق با شماست.کلا محتوای بازی رو ول کردن و چسبیدن به وضوح تصویر!!!
خدایی این نسل نسل چرندیه (حداقل تا اینجا که اینطور بوده).
کاش تمام بازی ها در هر دو کنسول با همین کیفیت اجرا میشد تا اینقدر بحث و حاشیه کیفیت نسل رو زیر سوال نبره تا بعضی از شرکت ها بخوان برای یه سری اعداد وسط نسل کنسول جدید معرفی کنن.
تو نسل هشت حاشیه همه چیز شده و ناشر ها هم از این حواشی ها سو استفاده می کنن
این وسط فقط صنعت بازی و گیمرا دارن ضرر می کنن ولی خیلی ها متوجه نیستن و تو خواب سیر میکنن.
بر اساس تحقیقاتی که کردم ظاهرا بازی هیجان انگیز و درگیرانه ای.ولی بیش از حد تخیلی و سطحی.و داستانش بیش از حد کلیشه ای.
این بازی همون جوریشم گرافیک خری داشت
نچسب ترین نسل دنیای گیم رو داریم تجربه میکنم.۲۰ساله دارم گیم بازی میکنم هیچ نسلی به اندازه این نسل چرت نبوده.خدایی most wanted 2005 رو دیشب رو pc ریخنم هنوز که هنوزه جذابیت داره.این نسل شده گرافیک فریم ریت .بابا جان بچسبین به گیم پلی گوره بابای گرافیک.کسی که صرفا واسه گرافیک میره سمته یه گیم اصلا چیزی بارش نیست به نظرم