Halo 5 برای کامپیوتر های شخصی عرضه نخواهد شد | گیمفا
Halo 5 برای کامپیوتر های شخصی عرضه نخواهد شد | گیمفا
Halo 5 برای کامپیوتر های شخصی عرضه نخواهد شد | گیمفا
Halo 5 برای کامپیوتر های شخصی عرضه نخواهد شد | گیمفا

Halo 5 برای کامپیوتر های شخصی عرضه نخواهد شد

امیرمحمد امینی
۱۷:۲۷ ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
Halo 5 برای کامپیوتر های شخصی عرضه نخواهد شد | گیمفا

پس از این که مایکروسافت اعلام کرد عناوینی که انحصاری اکس باکس هستند برای پی سی عرضه خواهد شد، کاربران نگران این شدند که تمام انحصاری های اکس باکس برای پی سی شوند. احتمالا این مشکلی نخواهد بود. برای اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید…

طی مرحله پرسش و پاسخ کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ مایکروسافت، یک بازی باز پلتفرم پی سی، این پرسش را مطرح کرد که آیا Halo 5 برای پی سی عرضه خواهد شد یا خیر. و سپس فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش اکس باکس مایکروسافت، پاسخش را به عموم اعلام کرد. پاسخ او برای Halo 5 و عناوین انحصاری دیگر بود.

فیل گفت که عناوین برای پلتفرم مناسب خود عرضه می شوند. او بازی Ashes of the Singularity را مثال زد و گفت که برخی از بازی ها برای کنسول مناسب نیستند. حتی با این که قابلیت استفاده از کیبورد و موس به اکس باکس وان افزوده خواهد شد.

به طور دقیق، او گفت :

اگر کیبورد و موس کنسول را فعال کنم – که این کار را هم خواهم کرد – و بعد Ashes of the Singularity را دانلود کنید و آن را روی یک مانیتور بازی کنید، آیا آن یک بازی پی سی است یا یک بازی کنسول؟ من از گفتن همه بازی ها خودداری می کنم. زیرا فکر می کنم بازی هایی هستند که مردم می خواهند آن هارا جلوی یک مانیتور با یک موس و کیبورد بازی کنند و من می خواهم کسی باشم که آن بازی هارا می سازد.

halo 5 guardians warzone firefight heroes 1 768x432

سپس آقای اسپنسر مثال هایی از عناوینی زد که برروی دو پلتفرم پی سی و اکس باکس وان به خوبی عمل می کنند. مانند Rise of Tomb Rider، Forza 6 و Quantom Break، اما دوباره او به وضوح گفت که ساخت یک بازی برای دو پلتفرم پی سی و کنسول الزامی نیست.

او گفت :

نمی خواهم یک قول غیر واقعی بدهم زیرا فکر می کنم کار ما با یک فرنکشبازی به اتمام می رسد، یک بازی که برای یک پلتفرم مناسب نیست و اگر قانون بگوید تمامی بازی ها باید برروی همه پلتفرم ها ساخته شوند، آن بازی به چیزی تبدیل می شوند که کسی نمی خواهد. باید انتظار داشته باشید که فرانچایزی که برای دو پلتفرم می سازید، به چیزی تبدیل شود که به آن تعلق دارد. و من نمی توانم بگویم که این یک دستور برای استودیوهای دیگر است، زیرا اینطور نیست.

پس از سخن های فیل اسپنسر، او به سوال اصلی بازگشت، که آیا گیمر های پی سی می توانند Halo 5 را تجربه کنند یا خیر. پاسخ کوتاه آن خیر است. پاسخ بلند آن این است :

دررابطه با Halo برروی پی سی، فکر می کنم ما فرصت های بسیار زیادی داریم اما من نمی خواهم وارد دنیای شوم که به گذشته نگاه می کنم، مانند نگاه به Halo 5. به این معنا نیست که هیچ چیزی وجود ندارد که بالاخره برای پی سی ساخته شود، اما بیشتر به این علاقه دارم که به برنامه های آینده نگاه کنم.

به نظر من، این خوب است که مایکروسافت و اکس باکس به جای نگاه و تفکر درباره گذشته، به آینده نگاه می کنند و به جای این که به پورت کردن انحصاری ها فکر کنند، به فکر عناوینی هستند که در آینده خواهند ساخت. همچنین Halo 5 به طور انحصاری برای کنسول ها ساخته شده بود و در برنامه های Halo 5 حتی ذره ای پی سی وجود ندارد. این اصل برای عناوین انحصاری قدیمی تر نیز مشابه هست. همه آن ها در ذهن ما به کنسول اختصاص داده شده اند، نه پی سی.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Halo 5 برای کامپیوتر های شخصی عرضه نخواهد شد | گیمفا
Halo 5 برای کامپیوتر های شخصی عرضه نخواهد شد | گیمفا
Halo 5 برای کامپیوتر های شخصی عرضه نخواهد شد | گیمفا
Halo 5 برای کامپیوتر های شخصی عرضه نخواهد شد | گیمفا
Halo 5 برای کامپیوتر های شخصی عرضه نخواهد شد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • زد حال بدی بود خیلی دوست داشتم halo 5را تجربش کنم

    • AGENT47 گفت:

      ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﻳﺰ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ اﺯ اﻳﻦ ﺿﺪ ﺣﺎﻝ ﻫﺎ ﺑﻌﺪا ﻫﻢ ﻣﻴﺨﻮﺭﻳﻢ.اﻻﻥ ﻛﻢ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﻳﻮﺑﻴﺴﺎﻓﺖ ﺑﻴﺎﺩ بگه ﻛﻪ ﻳﺎ ﻛﻨﺴﻮﻝ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ ﻳﺎ اﺯ ﺩﻧﻴﺎﻱ ﮔﻴﻢ ﺧﺪاﺣﺎﻓﻆﻲ ﻛﻦ.ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ.ﻣﮕﻪ ﻓﻘﻄ ﻛﻨﺴﻮﻝ ﺩاﺭ ﻫﺎ ﮔﻴﻤﺮﻥ.ﻭاﻻ ﻣﻦ ﻛﻪ ﻧﻤﻴﻔﻬﻤﻢ.ﻣﻦ ﻛﻪ pc ﻧﺪاﺭﻡ ﻛﻨﺴﻮﻝ ﻫﻢ ﻧﺪاﺭﻡ ﻭﻟﻲ ﺩﻟﻢ ﺑﺮاﻱ ﭘﻲ ﺳﻲ ﺑﺎﺯ ﻫﺎ ﻣﻴﺴﻮﺯﻩ. ﺁﻗﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﺗﻮ اﻳﺮاﻥ ﻛﭙﻲ ﻣﻴﺨﺮﻥ وﻟﻲ ﺁﻳﺎ ﺗﻮ ﻛﺸﻮﺭ هااﻱ ﻏﺮﺑﻲ ﻫﻢ ﭘﻲ ﺳﻲ ﺑﺎﺯ ﻛﻤﻪ اﻧﻘﺪﺭ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺑﻲ اﻫﻤﻴﺘﻲ ﻣﻴﻜﻨﻦ.

      • devilshorn666 گفت:

        البته این کار بی توجهی به گیمرها نبوده حتی زیادی به پی سی گیمر ها هم توجه شده چون مایکروسافت قصد داره چندتا از انجصاری های x1 رو برای پی سی منتشر کنه که این خودش… اما در این بین چندتا از بازی ها توی لیست بازی هایی که برای پی سی هم منتشر میشن نیستن اینم یکیشونه

        • AGENT47 گفت:

          ﻧﻪ ﻋﺰﻳﺰﻡ ﻫﻤﺘﻮﻥ ﻛﻪ ﻳﺎﺩﺗﻮﻥ ﻫﺴﺖ ﺳﺮ arkham knight ﭼﻪ ﺑﺎﮒ ﻫﺎﻳﻲ داﺷﺘﺮاﻙ..اﻳﻦ ﻫﻢ ﻛﻪ ﻳﻬﻮ اﻭﻣﺪﻥ ﮔﻔﺘﻦ ﺑﺮاﻱ ﭘﻲ ﺳﻲ ﻧﻤﻴﺎﺩ.ﺩﻳﮕﻪ ﺑﻲ ﺗﻮﺟﻬﻲ اﺯ اﻳﻦ ﺑﻴﺸﺘﺮ.ﭼﺮا ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮاﻱ pc ﺑﺎﮒ ﺑﺎﺷﻪ.اﻭﻧﻮﻗﺖ ﻳﻚ ﻋﺪﻩ ﻣﻴﮕﻦ ﺗﻮﺟﻪ ﺯﻳﺎﺩ هم ﺑﻮﺩﻩ.

          • devilshorn666 گفت:

            الان شما بی توجهی به پی سی گیمرها رو به دلیل منتشر نشدن halo5 برای پی سی گفتین یا کلا از مشکلات بازی ها رو پی سی گفتین؟اگر کلی بوده پس بله حق با شماست همیشه اکثرا بازی ها برای پی سی بد پورت شده البته انقدر هم کنسول باز ها خوشبخت نیستن که شما فکر میکنی از مشکلات fallout 4 روی x1 که بعضی ها میگفتن فریم به یک میرسه و بازی کرش میشه تا مشکلات ارکام نایت روی پی سی

  • oculus rift گفت:

    من به شخصه علاقه ای به halo ندارم چون یک شوتر اول شخص و تکراریه که بازیهای بزرگ زیادی تو این سبک هستند که pc gamer ها مینتونن تجربش کنن در ضمن سریهای halo قبلا برای pc اومده بودن اگه برای pc نیاد اصلا ناراحت نمیشم مهم gears of war 4 هست که برای pc بیاد و البته کرک شدش و در اخر نگفت که صد درصد برای pc نمیادگفت ما به اینده نگاه میکنیم یعنی از این به بعد هر بازیی که مایکروسافت معرفی میکنه هم برای pc میاد هم برایxbox one

  • ..mohamad گفت:

    چه انتضازی داشتید فکر می کردید ماکروسافت کنسولشو فدای pc میکنه

  • sina sony4 گفت:

    اینم تا دید شایعه سونی داغه حرفشو عوض کرد این احتمال رو بر فرض محال داده حتما سونی این خودکشی رو می کنه و فن هاش میرن سمت مایکرو ولی مطمئن باش که سونی اگه اینکاور کنه و دوسال بعد از ps4.5 یک کنسول دیگه ام بده باز ما میریم سمت شرکت دوست داشتنی و حرفه ای خودمون که باهاش زندگی کردیم یک عمر و لذت بردیم (صلاح کار خویش خسروان دانند) سونی فقط به فکر لذت بیشتر طرفداراش هست و بس :inlove: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

    • unknown گفت:

      “اینم تا دید شایعه سونی داغه حرفشو عوض کرد این احتمال رو بر فرض محال داده حتما سونی این خودکشی رو می کنه”
      جان؟O_o :sarcasm: یعنی مایکروسافت داره از موقعیت سواستفاده میکنه؟ 😐
      عزیز من مایکروسافت سونی نیست که به شایعات پاسخ نده :-/ و درمقابلشون سکوت کنه…..

    • unreal engine گفت:

      اصلا قبل از شایعه PS 4.5 هم این حرف زده شده بود حرفشو عوض نکرده کافیه توی سایت یه سرچ بزنید halo و میبینید که آرون گرینبرگ قبلا این حرف رو زده (قبل از شایعه پلی استیشن) و حرفی عوض نشده! میتونید تاریخ اخبار رو هم چک بکنید که ببینید تاریخشون مال کی هست این حرف اولین بار توسط مدیر بازاریابی اکس باکس و قبل از شایعه PS 4.5 تایید شده بود!
      ____________
      در ضمن احتمالش خیلی کمه که سونی این کارو بکنه ولی اگه ۱% بخواد این کار رو بکنه این توهین به ۴۰ میلیون طرفداره و اصلا هم جای طرفداری نداره (هر چند خود شما هم یادمه چقدر از این شایعه ناراحت بودی! و از روی تعصب داری طرفداری میکنی!)

      • sina sony4 گفت:

        یک من گفتم بر فرض محال نگفتم اینکارو میکنه :yes: دو من هنوزم مخالفم با اینکار :yes: :yes:
        سه وقتی فن واقعی یک کنسول باشی و بهش اعتماد داشته باشی و یه گیمر حرفه ای باشی مطمئن باش هر کنسولی تو هر مدت زمانی که بزنه باز میری سمتش چون مطمئن هستی که بهترین کیفیت رو برای تجربه گیم مثل همیشه برات رقم میزنه :yes: :yes: :yes:

        • daud گفت:

          یه گیمر حرفه ای لزوما وفادار نیست عزیز دلم.گیمری که لزوما همیشه و در هر شرایطی طرفدار سونی یا ماکرو بمونه به هیچ وجه نمیشه گفت که اون گیمر حرفه ایه ولی وفاداری و فن بودن یک کنسول کاملا طبیعیه چون شما بهترین خاطراتتو با کنسول های اون شرکت داشتی پس طبیعیه در هر شرایطی فنش باشی

        • unreal engine گفت:

          از نظر من حرفه ای کسیه که از روی احساسات عمل نکنه! چون من فن فلان کنسولم لازم نیست در هر شرایطی ازش طرفداری کنم چون نینتندو نسل ۷ عالی عمل کرده لزومی نداره نسل هشت هم از wii u طرفداری کنم!چون T.H.Q یه زمانی برام بهترین خاطراتو ساخته که نباید عملکرد ضعیفش رو ( که باعث ورشکستگی ش شد) نادیده بگیرم!چون اکتیویژن یه زمانی waw و mw ساخت که نباید عملکرد ضعیفش در گوست رو نادیده بگیرم! چون کپکام یه زمانی با رزیدنت اویل ۴ انقلاب کرد که نباید چشمم رو روی ضعف های نسخه ۶ ببندم! حرفه ای کسیه که با تجزیه تحلیل شرایط تصمیم بگیره نه اینکه چون فلان شرکت یه زمانی براش خاطره ساخته چشمش رو روی بدی هاش ببنده!

          • daud گفت:

            داداش چه قدر اضافه میکنی سرگیجه گرفتم 😮 😮 😮

          • sina sony4 گفت:

            unreal engine به نظرت اگه یه فن کنسول باشی و گیمر واقعی هم باشی و از روی احساساتم تصمیم نگیری یعنی بریم سمت کنسولی که در شرایط فعلی هم فدرتش از ps4 کمتره :-/ من دارم فن های کنسول رو میگم نه pc یه فن کنسول هیچوقت نمیتونه با pc حال کنه مگه اینکه عمر کنسول باز بودنش به ۵ سالم نرسیده باشه نه کسی که ۱۶ سال هست که کنسول باز هستش کنسول باز رو با کنسول باز همیشه مقایسه کنین نه pc باز هیچوقت بک کنسول باز واقعی از تجربه با pc لذت نمیبره همونطور که یک فن pc واقعی از تجربه کنسول لذت نمیبره فیلتون گفت که تجربه با کنسول و گرفتن دسته کنسول و فاصله و نشستن رو کاناپه و یه ال سی دی حداقل۳۲ اینج یه تجربه بی نظیر رو واسه یه کنسول باز واقعی رقم میزنه که بی نهایت لذت بخش هستش هرچند کنسول خیلی مزیت های دیگه ام داره :inlove: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

            • unreal engine گفت:

              من اصلا بهت نمیگم که سمت اکس باکس برو ولی این حرکت سونی اگه اتفاق بیوفته قابل طرفداری نیست! کدوم بخش کامنت من به این معنی بود که برو سمت Xbox ! شرکتیه که دوست داری ازش طرفداری کن ولی به جا! نه اینکه چشم بسته بگی برندی که من دوست دارم نقص نداره و در هر شرایطی قبولش دارم!

            • sina sony4 گفت:

              نیازی نیست تو بخش کامنتت یاشه الان به غیر از xbox1 چه کنسول دیگه ای رقیب جدی میتونه واسه ps4 باشه 😕 نمیدونم شاید منظورت این بوده ما سونی اینکارو کرد بریم یه قول دو قول بازی کنیم :rotfl:

            • unreal engine گفت:

              من اصلا کی گفتم برو سمت چیز خاصی آقا یکی بیاد بگه من همچین حرفی زدم؟ میگم سونی نقص داره و باید در چند مورد انتقاد بشه نه طرفداری کی گفتم کنسولتو عوض کن برادر من!

    • oculus rift گفت:

      مایکروسافت که بیشتر به فکر طرفداراش هست هم برای xbox بازی میسازه هم برای pc

  • Only Xbox 1 گفت:

    اگه واسه pc بیاد خب چه دلیلی داره اکس باکس بخری یه انحصاری هم نمیمونه مثله اینه که God of war واسه pc بیاد

    • Tolkien گفت:

      بابا به پیر به پیغمبر جواب منو بدید.! :reallypissed: یعنی همه ی شما یه PC خفن دارین که اینقدر عصبانی هستید؟ :pissedoff: اگه دارین که خب، حق دارین ناراحت باشید. ولی اگه ندارین دارید الکی غصه میخورید.
      ( یه واژه دیگه مد نظرم بود که یخورده مشکل داشت شما همونو بخون 😐 ) (شوخی 😀 )

  • 2K.Firaxis گفت:

    اون به طرف ما نمیاد؟ ما میریم به طرفش!
    واسه پی سی نمیاد ؟ خب باکس میگیریم! 😛 😛
    هرچند اگه باکس بگیرم اولویت های مهمتر از هیلو۵ دارم

  • Auditore گفت:

    قبلنا میگفتن شایعه که فلان انحصاری X1 برای pc ممکنه منتشر بشه الان اونایی که منتشر نمیشه رو سوا میکنن 😀

  • dino kriss blood borne گفت:

    سلام پس چه شد ان همه ادعا

  • Amir47 گفت:

    این بازی که شوتر بود بهتر بود برا ویندوز میومد تا فورزا

  • Amir.P گفت:

    امیدوارم به جاش Gears 4 برا پی سی منتشر بشه

  • gamer23 گفت:

    خوب شد نداد چون ما pc باز ها عمرا اگه تونستیم بازی کنیم 😥 😥

  • shademan گفت:

    خب نشد که نشد
    این همه بازی
    یعنی اگر من بخوام ایکس باکسم بگیرم وجدانا هیلو بازی نمیکنم
    بعضیا میرن واسه انحصاری میگیرن
    ولی من میگم انحصاری کیلو چنده مهم قدرت دستگاه هست
    مگه در کل چند تا انحصاری واسه ایکسو ps هست
    این همه بازی نااموس داره واسه هر سه پتلفرم منتشر میشه
    اونوقت من بیام ایکس یا ps رو برای احصاری بگیرم
    {نظر شخصی } 😀

Halo 5 برای کامپیوتر های شخصی عرضه نخواهد شد | گیمفا