نحوه انجام انتخاب ها توسط بازیکن در داستان Vampyr
پس از موفقیت چشم گیر بازی Life is Strange، حال استودیو دونتنود با Vampyr مسیر تازه ای را در پیش گرفته است البته این بازی داستان محور مانند عنوان قبلی هم انتخاب های بسیاری را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت. این انتخاب ها که تاثیر مهمی در داستان دارند، چگونه به بازیکن ارائه می شوند؟ توضیحات جدید سازندگان پیرامون این مهم در ادامه مطلب موجود است.
آقای استفان بوورگر به عنوان مسئول ارشد بخش داستان سرایی بازی Vampyr، طی صحبت های خود با سایت Examiner.com در رابطه با نحوه گزینش انتخاب ها گفته اند:
دو راه خیلی مهم وجود دارد که از طریق آنها بازیکن دنیای بازی و داستان آن را دستخوش تغییرات می کند. در وهله اول هرگاه بازیکن تصمیم به برخورد با شهروندی را داشته باشد، بر روی بستگان و دوستان آن فرد تاثیرات معنی داری خواهد داشت. این انتخابی است که بازیکن دائما باید آن را انجام دهد: چه کسی بمیرد و چه کسی زنده بماند. روش دوم برای انتخاب، در داستان اصلی جریان دارد: بازیکن به طور معمول بایستی در موقعیت های مهمی قضیه را حل و فصل کند و روشی که برای این کار ارائه می شود، در سرنوشت نهایی شهر لندن و قهرمان داستان تاثیر گذار خواهد بود.
استودیو دونتنود مدعی است که تغییرات به وجود آمده در اثر انتخاب های انجام شده توسط بازیکن کاملا مشهود خواهند بود. Vampyr فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما انتظار می رود که در سال ۲۰۱۷ برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
نمیدونم چرا اما بعد از بازی کردن life is strange عاشق استودیو دونتنود شدم امیدوارم این بازی هم موفق باشه :inlove:
این بازی فوقوالادس دقیقا مثل ومپایر د مسکورد بلود لنیس میمونه واقعا یکی از بازیهای ترسناک خوب و rpg بود
از لحظه ای که اولین عکس از بازی اومد به شدت منتظرشم. :inlove: :inlove: ولی حالا ک :pain: و تا ۲۰۱۷
این استدیو عالی بازیاش حتی با اینکه خیلیا از Remeber me ایراد گرفتن ولی من خیلی از بازیش خوشم اومد لایف ایز استرنج هم که عالی بود من از شخصیت chloe خیلی خوشم اومد