مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا
مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا
مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا
مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا
مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا
مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا

مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟

سعید شیخی‌پور
۱۳:۵۱ ۱۳۹۵/۰۱/۰۱
مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا

به‌تازگی سایت GamingBolt فرصتی برای مصاحبه با مایکل پچر داشته است که یکی از آنالیزگرهای محبوب Wedbush Securities بوده و بیشتر به علت نظرات صریح خود شناخته می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از نظر او در رابطه با برنامه‌های سونی و چیزهایی که در E3 2016 اعلام خواهد کرد، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

این سایت در حین مصاحبه، تصمیم گرفت نظر او را در رابطه با E3 2016 و اینکه فکر می‌‌کند سونی تابستان در آنجا چه چیزهایی معرفی خواهد کرد بپرسد. با توجه به اینکه نمایش‌های سونی در E3 سال گذشته بسیار عالی بود، آیا این امکان وجود دارد که پچر از سونی انتظار نمایش به یاد ماندی دیگری داشته باشد؟

پچر این سوال را کاملا بی‌معنی دانست! او می‌گوید سونی ممکن است نمایش‌های جذابی در E3 داشته باشد اما در بلند مدت این موضوع هیچ اهمیتی ندارد چراکه چیزی که آن‌ها نشان می‌دهند با چیزی که منتشر می‌کنند، دو چیز متفاوت است. پچر در طول صحبت‌های خود افزود:

The Last Guardian برای بار پانزدهم؟ این بازی اصلا منتشر می‌شود؟ آیا ما تاریخ انتشاری از آن داریم؟

پچر در حین گفتن این حرف‌ها خندید و این موضوع می‌تواند یکی از دلایلی باشد که او چندان هم برای نمایش‌های سونی در E3 2016 مشتاق نیست. وی اینگونه به حرف‌های خود ادامه داد:

باید بگویم اگر بخواهید به ۱۰ نمایش نا امید کننده در طول تاریخ E3 نگاهی بیندازیم، تمام آن‌ها می‌تواند مربوط به همایش‌های سونی باشد و البته منظور من این نیست که اتفاق بدی در کنفراس سونی می‌افتد. حرف من این است چیزی که از قبل اعلام می‌شود، هیچ‌وقت به نمایش در نخواهد آمد! من کنفراس معرفی کنسول پلی‌استیشن ۳ را به یاد دارم؛ قبل از آن‌که پلی‌استیشن ۳ عرضه شود، قسمت‌هایی از عنوان Red Dead Redemption در آن به نمایش در آمد که کاملا مشخص بود تصاویر مربوط به یک بازی وسترن است و Red Dead Redemption در سال ۲۰۱۰ عرضه شد.

او در پایان نتیجه‌گیری کرد:

پس… چه کسی به کنفراس سونی و چیزهایی که در E3 2016 توسط آن‌ها اعلام می‌شود اهمیت می‌دهد؟ احتمالا چیزی که به نمایش در می‌آید، به این زودی‌ها یا در آینده نزدیک عرضه نمی‌شود. ممکن است آن‌ها یک نمایش از عنوان The Last of Us 2 نشان دهند و بگویند “یک زمانی” منتشر خواهد شد.

وی باور دارد سونی برنامه‌های بزرگی برای پلی‌استیشن وی‌آر در ذهن دارد که جالب به‌نظر می‌رسد اما به‌ هر حال او امیدی به‌ بازی‌های که سونی در E3 2016 نمایش می‌دهد ندارد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا
مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا
مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا
مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا
مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا
مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا
مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا
مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • milad.metal.ps4 گفت:

    اگه نمایش های سونی رو تو e3 یا بقیه مراسم ها از همه لحاظ برسی کنیم بنظر من واقعا زیاد خوب نبودن

  • Mobin Ahmady گفت:

    با صحبتهاش تا حدودی موافقم. لست گاردین واقعا یه تاریخ انتشار میخواد به اندازه کافی نمایش داشته؛ اما همچین برنامه های سونی بی اهمیت هم نیستن.
    سونی همیشه ایده های خوبی داشته و مطمئنا توی ای تری ۲۰۱۶ هم همینطور خواهد بود …

    ممنون بابت خبر :yes:

  • ..mohamad گفت:

    کاملا درسته این شگرده سونیه مثلا همین انچارتد از ۴ سال قبل تبغشو میکرد ها لا تازه می خواد بده بیرون مثلا اگه ی چیز امسال معرفی کنه خدا میدونه چغدر روش مانور میده ولی این بازی مال چند ساله بعده 🙁

  • unknown گفت:

    پارسال که فقط T.h.e L.a.s.t G.u.a.r.d.i.a.n و b.l.o.o.d.b.o.r.n.e بود!
    بقیه هم نمایش تکراری از بازی های معرفی شده,همراه تریلر بازی های مولتی پلتفرم!
    احساس می کنم تو این نسل,شرکت ها به سمت ریسک کردن برای خلق I.P جدید A.A.A نمیرن..(هرچند از یه طرف حق دارند ولی ریسک نبود,صنعت بازی سازی هم اینجا نبود….)
    باحرفایش موافقم
    امیدوارم بسیاری از شرکت ها برای معرفی بازی هایشون ماننده راک استار و بتزدا عمل کنن! نه اینکه چند سال به انتشار بازی مونده باشه و بگن این بازی در فلان تاریخ میاد….
    به نظرم E3 2016 امسال,بهتر از پارسال میشه!

    • Undefined گفت:

      بلاد بورن که اصلا تو نمایش پارسال نبود ( دو سه ماه قبلش منتشر شده بود!)
      بعدش هورایزن انچارتد و… کشک بودن تو نمایش پارسال؟ اگه خب مثل بتصدا عمل می کردن انچارتد چند ماه پیش اومده بود پر از باگ افت فریم مثل فال اوت( حالا هر چقدر هم محتویاتش می خواست مثل فال اىت خوب باشه

      • unknown گفت:

        “اگه خب مثل بتصدا عمل می کردن انچارتد چند ماه پیش اومده بود پر از باگ افت فریم مثل فال اوت( حالا هر چقدر هم محتویاتش می خواست مثل فال اىت خوب باشه”
        جان؟O_o اگه مثل بتزدا عمل می کرد چی می شد؟! 😐
        اگر به جای چند سال قبل انچارتد ۴ را تو E3 2015 معرفی می کرد,و امسال منتشر می شد,باگش زیاد می شد؟O___oزمان معرفی اش چه ربطی به مشکلات فنی اش داره؟
        دوما تو داری یه بازی خطی را با یک بازی جهان باز RPG مقایسه میکنی؟ :dazed: 😮
        به نظرت درسته با هم مقایسه بشن؟
        1 باگ تو انچارتد برابر ۱۰ باگ فال اوته!
        مقایسه کردن جهان فال اوت با جهان انچارتد خنده داره….

        بله در مورد بلاد بورن اشتباه کردم….

      • REZ گفت:

        شما ساخت یک بازی نقش آفرینی جهان باز رو با یک بازی خطی داستانی مقایسه نکن فالوت ۴ با اون همه زحمتی که روی ساختش قرار گرفت ۱ ماه قبل از E3 2015 معرفی شد، در E3 2015 یک نمایش از خودش گذاشت و چند ماه بعدشم منتشر شد!

  • PS4EVER گفت:

    این آقا فکر کنم سمت اونور غش کرده 😀

  • REZ گفت:

    سونی معمولاً تمرکز زیادی روی تبلیغ و مانور بازی هاش قرار میده اگه دقت کنید تمام بازی هایی که توی این چند سال اخیر معرفی و عرضه کرد همین وضعیت رو داشتن.
    همین لست گاردین، ما از سال ۲۰۰۷ تا الان فقط داریم نمایش میبینیم ازش. توی E3 پارسال هم بعد از مدت ها دوباره معرفی شد اما من مطمئنم تاریخ انتشار بازی دوباره تغییر میکنه و به یک سال بعد موکول میشه!

    • همیشه اینطور نیس دوست عزیز،لست گاردین هم یک استثنا بوده.من کاری به این موضوع ندارم مهم اینکه واقعا کنفراسهای فوق العاده جذاب تر و دیدنی تر نسبت به رقبا ارائه میده،در ضمن جوایز هم دروغ نمیگه :-))

      • REZ گفت:

        منظورت جوایز جذابترین نمایشه؟ خیلی ببخشید دوست عزیز ولی اینجا صنعت گیمه، صنعت تریلرسازی که نیست!
        من نمیگم محصولاتی که سونی در نهایت ارائه میده خوب نیست، نه اتفاقا همیشه برای این کمپانی احترام زیادی قائلم و بازی هاشو قبول دارم. حرف من اینه که تریلر فقط یک جنبه تبلیغاتی کوچیک داره، در حدی که شما یک نمایش خیلی کوتاه از یک محصول رو ببینید و اگه مورد پسندتون واقع شد برید و تهیه ـش کنید.
        به عنوان مثال یک بازی مثل GTA V که پنج سال در دست ساخت بود و در اواخر نسل هفت منتشر شد مگه کلاً چند بار به نمایش درومد؟ این در حالیه که راکستار رابطه ای هم با E3 نداره و بازی هاشو خودش معرفی میکنه!

        • شما کدوم شرکت یا استدیویی‌ رو میشناسین که تریلرهاش جنبه ی تبلیغاتی نداشته باشه؟!این مثالی هم که در رابطه با راکستار زدین باید بگم،این کار(کم تریلر دادن) اتفاقا باعث هایپ دو چندان طرفدارا میشه.یه نگاه به جدول فروش ماهانه‌ی uk زدین که ببینین gta v چرا‌ همیشه بین top 10 هست؟!در ضمن باید هم سونی بازیهاش رو توی e3 معرفی کنه.مگه تعداد بازیهای راکستار و سونی قابل مقایسه است؟!مگه کمیت زیر مجموعه ی راکستار و‌سونی‌ قابل مقایسه است؟مسلما‌‌ نه.سونی هر سال انحصاری‌ های‌ متفاوتی عرضه میکنه و باید‌ اونا رو در معرض نمایش عمومی‌قرار بده ولی به قول خودت مگه راکستار ۵ سال یک بار بازی رو عرضه نمیکنه؟!خب مسلما زمان خیلی بیشتری داره برای تبلیغ محصولش.پس با احترام حرفاتون غلطه

          • REZ گفت:

            مگه من گفتم تریلر جنبه تبلیغاتی نداره ؟!
            بنده اتفاقاً این موضوع رو تایید کردم اما گفتم که یه بخش کوچیک از تبلیغات تریلره.
            هایپ با تبلیغات فرق میکنه، بحثِ ما هایپ نیست. هایپ صرفاً چیز بدی نیست. شما به عنوان مثال بازی Fallout 4 رو ببین کلاً فقط یک بار به نمایش درومد اما مورد انتظار ترین بازی ۲۰۱۵ و پرفروش ترین بازی تاریخ در ۲۴ ساعت اول شد ! همین فکت راجب GTA V هم صدق میکنه، به نظرت این بازی چرا بعد از ۳ سال هنوز توی تاپ تن فروش قرار داره؟ تبلیغات ؟!
            درمورد زیرمجموعه های راکستار و سونی هم تاحدودی موافقم اما این دلیل بازم تبلیغات و مانور بیش از حد سونی رو توجیح نمیکنه. همین امسال بود که سونی بعد از نمایش انحصاری هایی مثل آنچارتد و لست گاردین دوباره توی یک کنفرانس دیگه دتروید رو معرفی کرد! آیا یه تاریخ انتشار درست و حسابی بهش داد؟ خیر! مطمئناً توی نمایش امسال هم خبری از ریلیزِ دقیق این بازی داده نمیشه.
            بنده هم نگفتم راکستار ۵ سال یکبار بازی هاشو عرضه میکنه ! راکستار توی نسل هفت بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ پنج تا بازی منتشر کرد.

            • خب طبیعتا این مسئله به بازاریابی برمیگرده.معلومه دیترویتی که ip جدیده باید بیشتر از بقیه بهش پرداخته بشه تا فروش خوبی داشته باشه.وگرنه میشه مثل بازی fable و تعطیلی استدیوی سازندش.این از اصول های اولیه ی بازار یابیه.در رابطه با اعلام تاریخ انتشار دقیق مسلما راکستاری که شما مثال زدی هم من توی نمایشهای اولیه اش تاریخ انتشار دقیق بازیهاش رو ندیدم!!!!فقط به سال اشاره میکنه

  • T_L_O_U گفت:

    وقتی توی e3 ر.ی.د د.ه.ن.ت اونوقت حالتو میپرسم ای پچر 😀 😀

  • s1107 گفت:

    آیا به نظر آقای “پچر” اهمیت میدهید ؟
    1- بله
    2- خیر

  • saeed_gamer گفت:

    این یارو ام هر موقع مست میکنه میاد نظر میده :rotfl: به خدا ۱% از حرفاش درست در نیمده یعنی این اقا بگه الان شبه میبینی بالا سرت افتابه :evilgrin:

  • GamerZZZ گفت:

    این یارو قاطی داره بابا برو عمو جان

  • oculus rift گفت:

    من که تقریبا نفهمیدم چی گفت ولی حرفش درباره pc که اخر نسل قدرت گیم رو میگیره دستش درست داره از اب در میاد یادمه این پیش بینی رو دو سه سال پیش انجام داد که تازه نسل هشت به بازار اومده بود

  • من من من من!
    (یاد آهنگ معروفه بخیر 😀 😀 😀 😀 )

  • dexter123 گفت:

    با این که لحنش بده و به نظر میاد بی طرف نیست ولی تا حدودی درسته حرفاش . سونی تو نمایش های e3 و همینطور بقیه نمایش هاش . نمونه اش همین نمایش آخر که برگذار شد . و چقدر قبل اومدنش از بازی های خفن می گفتن ولی آخرش چی شد ؟ یک مشت آشغال indie که مجانی بدن شاید بشه بازی کرد . در حالیکه عملا حتی لوگو کمپانی های حاظر تو نمایش هم اومد .

    ولی در کل چیزی رو عوض نمی کنه . برو غازتو بچرون مردک بزغاله

  • فرشاد گفت:

    بابا چرا جو میدید نمیگه نا امید کننده اس بازی های سونی و کاراش که میگه میگه بد قول و بی برنامه هستن تو انتشار بازی ها البته من خودمم تا حدودی دقت کنید گفتم تا حدودی با این نظر آقای پچر موافقم درسته آخرین نگهبان الان چندین ساله هی تاخیر و این داستان رو خورده بهش ولی بقیه بازی ها رو ناموسا نباید اینجوری درموردشون قضاوت کنیم به امید خدا از این به بعد هم سونی سعی میکنه تا بهتر تو انتشار بازی هاش عمل کنه آرزوی من موفقیت و پیشرفت هر دو کنسول هستش

  • Norman گفت:

    یک فن ایکس باکس اومده برا ps4 نظر میده واقعا جالبه

مایکل پچر: چه کسی به برنامه‌های سونی در E3 2016 اهمیت می‌دهد؟ - گیمفا